#21
Parašyta 2019 spalio 17 - 20:50
#22
Parašyta 2019 spalio 18 - 17:06
Moka pakeisti tik hodrobloka ar kazka giliau?
Kiek Km garantija duoda atlikus darbus?
#23
Parašyta 2019 spalio 18 - 18:05
Moka pakeisti tik hodrobloka ar kazka giliau?
Kiek Km garantija duoda atlikus darbus?
O tu teisingam forume užduodi klausimus? Manau tau geriau klausti čia - www.apd.lt/forum
;)
#24
Parašyta 2019 spalio 19 - 08:14
#25
Parašyta 2021 balandžio 25 - 15:43
sveiki
prikelsiu tema
ar 2017 m 3008 automatui is forumieciu keitet kas nors tepala
ar verta keisti ar ne ,vaziuoja gerai jokiu problemu tik noriu suzinot jau pravazaiavau 70 000 km
aciu
#26
Parašyta 2021 balandžio 25 - 15:50
Jeigu dar galioja garantija, siulyciau apie tai pakalbeti su dyleriu, nes oficialiai ten lifetime oil, tai kad nepazeistumet kokiu esminiu salygu. O pats dyleris turetu atsisakyti keisti
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2021 balandžio 25 - 15:52
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#27
Parašyta 2021 balandžio 25 - 17:48
Jei planuojate vaziuoti iki kokiu 200kkm, tuomet nera prasmes keisti, nes jum turetu pakakti ir originalios alyvos resurso, o brestancias bedas galesite palikti naujam pirkejui. Jei masina laikysite ir vazinesite ilgai, tuomet verta pasikeisti. Tik naudokite originalia ar jai analogiska paciu geriausiu gamintoju alyva. Turetu buti pagal metus JWS3324 specifikacijos.
Jeigu dar galioja garantija, siulyciau apie tai pakalbeti su dyleriu, nes oficialiai ten lifetime oil, tai kad nepazeistumet kokiu esminiu salygu. O pats dyleris turetu atsisakyti keisti
garantinio jau nebera ,kazin kaip pats dileris keicia ,ar pilnas keitimas ar dalinis,bandiciau ir pats keisti nieko sudetingo tik va alyva kad nesumaisiciau su kokia kitos rusies,ziurejau youtube rusai kaip keicia ,tik volvai bet ten rodos ta pati deze,na nezinau gal geriau ir visai nekeisti
#28
Parašyta 2021 balandžio 25 - 19:48
nezinau, as visada uz tepalu keitima
#29
Parašyta 2021 balandžio 25 - 20:05
Blogiau nebus su sąlyga, kad pilsi tinkama alyvą ir bus tinkamas jos kiekis. Ar verta 70k km bėgusiai mašinai keisti? Faktas, kad neverta. Nebent tampai priekabas ir droži tą mašiną sport rėžimu.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#30
Parašyta 2021 balandžio 25 - 20:19
Blogiau nebus su sąlyga, kad pilsi tinkama alyvą ir bus tinkamas jos kiekis. Ar verta 70k km bėgusiai mašinai keisti? Faktas, kad neverta. Nebent tampai priekabas ir droži tą mašiną sport rėžimu.
netampau priekabos ir vazineju normalai,nedraskau,,,va tik ziema prie minuso saltai begius jungia su uzdelsimu,bet pravaziavus kelis km viskas gerai,puikiai veikia
#31
Parašyta 2021 balandžio 25 - 20:21
Tai kokia masinos rida? 70 k pravaziavote tik Jus?netampau priekabos ir vazineju normalai,nedraskau,,,va tik ziema prie minuso saltai begius jungia su uzdelsimu,bet pravaziavus kelis km viskas gerai,puikiai veikia
#32
Parašyta 2021 balandžio 25 - 20:44
Tai kokia masinos rida? 70 k pravaziavote tik Jus?
taip 70.000 km
#33
Parašyta 2021 balandžio 26 - 05:59
3324 bent internetuose raso, kad trumpaamziskesne alyva del ekologijos, neva ja ir naudoti pradejo del to, kad reikejo tilpti i Euro 5.
Keitimas nera sudetingas, bet reikia kompiuterio dezes temperaturai stebeti. Pas kai kurias senas Volvines budavo net matuokle sitai dezei, bet PSA niekada jos neturejo - temperatura nuo 58C iki 68C (kuo tiksliau i 60C, tuo geriau) ir atsukus lygio varztuka leidziam nubegti iki kol nustos begti vientisa srovele ir prades laseti atskirais lasais.
Per daug tepalo kartais gali buti taip pat blogai, kaip per mazai, todel lygis labai svarbu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#34
Parašyta 2021 balandžio 26 - 08:44
Eksploatuoju automobilį su tokia pačia APD nuo 100kkm iki 180kkm.
Pirmi pasikeitusio perjungimo simptomai prasidejo prie 140kkm, atšviežinus alyvą simptomai išliko, neprogresuoja iki dabar.
Jei būtų galima atsukti laiką atgal - keisčiau kas 70kkm
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#35
Parašyta 2021 balandžio 26 - 08:53
Dezes gamintojas bent senesnes laidos sitom dezem, kur dar Euro 4 ir tepalas JWS3309, rekomenduodavo dalini keitima (kiek per varzta issileidzia) kas 60kkm. Dauguma automobiliu gamintoju raso lifetime, nes realiai dauguma tempia su nekeista alyva iki 300k be dideliu problemu, o iki 200k tempia beveik visos.
3324 bent internetuose raso, kad trumpaamziskesne alyva del ekologijos, neva ja ir naudoti pradejo del to, kad reikejo tilpti i Euro 5.
Keitimas nera sudetingas, bet reikia kompiuterio dezes temperaturai stebeti. Pas kai kurias senas Volvines budavo net matuokle sitai dezei, bet PSA niekada jos neturejo - temperatura nuo 58C iki 68C (kuo tiksliau i 60C, tuo geriau) ir atsukus lygio varztuka leidziam nubegti iki kol nustos begti vientisa srovele ir prades laseti atskirais lasais.
Per daug tepalo kartais gali buti taip pat blogai, kaip per mazai, todel lygis labai svarbu
tempia iki 300k, o jei keistu tepala, gal temptu 500k? cia ta prasme nesvarbu ar tu pensija ar tu lenktyninkas gatvej vis tiek 300k nereik keist? nemanau kad ten kazkoks stebuklingas tepalas ir visiskai nepasikeicia jo savybes per 200k, nesuprantu is kur tas mitas yra kad isvis dezes tepalo nereikia keisti, keistas poziuris. As dabar savo antram automobiliui keisiu max tepalus su tepalu filtru, nuemus dezes karteri, masina +300k rida, ziuresim ar pasitvirtins postringavimai, kad jeigu niekada nekeista geriau neliest isvis, o jei pakeisi iskart uzlinks - bandymas gali kainuot labai brangiai, bet smalsumas didesnis uz rizika zmones keiskit tepalus kas 60-70k ne karve kainuoja, o tai tik i gera ;)
#36
Parašyta 2021 balandžio 26 - 10:17
tai cia su diagbox tai glíma daryti ir po pakeitimo alyvos keitimas skaitliuka nunulintiDezes gamintojas bent senesnes laidos sitom dezem, kur dar Euro 4 ir tepalas JWS3309, rekomenduodavo dalini keitima (kiek per varzta issileidzia) kas 60kkm. Dauguma automobiliu gamintoju raso lifetime, nes realiai dauguma tempia su nekeista alyva iki 300k be dideliu problemu, o iki 200k tempia beveik visos.
3324 bent internetuose raso, kad trumpaamziskesne alyva del ekologijos, neva ja ir naudoti pradejo del to, kad reikejo tilpti i Euro 5.
Keitimas nera sudetingas, bet reikia kompiuterio dezes temperaturai stebeti. Pas kai kurias senas Volvines budavo net matuokle sitai dezei, bet PSA niekada jos neturejo - temperatura nuo 58C iki 68C (kuo tiksliau i 60C, tuo geriau) ir atsukus lygio varztuka leidziam nubegti iki kol nustos begti vientisa srovele ir prades laseti atskirais lasais.
Per daug tepalo kartais gali buti taip pat blogai, kaip per mazai, todel lygis labai svarbu
o cia mano simptomas ziema saltai tas uzdelsimas pavaru perjungimo cia normalutempia iki 300k, o jei keistu tepala, gal temptu 500k? cia ta prasme nesvarbu ar tu pensija ar tu lenktyninkas gatvej vis tiek 300k nereik keist? nemanau kad ten kazkoks stebuklingas tepalas ir visiskai nepasikeicia jo savybes per 200k, nesuprantu is kur tas mitas yra kad isvis dezes tepalo nereikia keisti, keistas poziuris. As dabar savo antram automobiliui keisiu max tepalus su tepalu filtru, nuemus dezes karteri, masina +300k rida, ziuresim ar pasitvirtins postringavimai, kad jeigu niekada nekeista geriau neliest isvis, o jei pakeisi iskart uzlinks - bandymas gali kainuot labai brangiai, bet smalsumas didesnis uz rizika zmones keiskit tepalus kas 60-70k ne karve kainuoja, o tai tik i gera ;)
#37
Parašyta 2021 balandžio 26 - 12:55
#38
Parašyta 2021 balandžio 26 - 15:55
tempia iki 300k, o jei keistu tepala, gal temptu 500k? cia ta prasme nesvarbu ar tu pensija ar tu lenktyninkas gatvej vis tiek 300k nereik keist? nemanau kad ten kazkoks stebuklingas tepalas ir visiskai nepasikeicia jo savybes per 200k, nesuprantu is kur tas mitas yra kad isvis dezes tepalo nereikia keisti, keistas poziuris. As dabar savo antram automobiliui keisiu max tepalus su tepalu filtru, nuemus dezes karteri, masina +300k rida, ziuresim ar pasitvirtins postringavimai, kad jeigu niekada nekeista geriau neliest isvis, o jei pakeisi iskart uzlinks - bandymas gali kainuot labai brangiai, bet smalsumas didesnis uz rizika zmones keiskit tepalus kas 60-70k ne karve kainuoja, o tai tik i gera ;)
Aš tai to mito neskleidžiu, bet kai žmonės klausia, tai sakau, kaip yra iš praktikos. Faktas, kad keisti reiktų. Variklio tepalo nekeičiant, irgi su tuo pačiu nuvažiuoja be didesnių problemų ir kokius 50-60kkm, bet paskui variklio viduje būna toks tvartas, kad baisu visa tai valyti. O jei dar ilgiau užleidi, galiausiai kažkas užstringa visiškai nebegrįžtamai.
Savo nuosavo automato niekada neturėjau, bet mechaninėm dėžėm, kiek turėjau mašinų, tiek tepalas buvo pakeistas, vienai net tris kartus, kol pasidarė švarus ir gražus. Paskui keisčiau kas kokius 60-80kkm, arba tarkim kartu su diržu.
Automatui keisčiau kas antrą variklio tepalo keitimą.
Bet dabar tokie laikai atėjo, kad visur reikia "diskleimerį" pateikti, jeigu savo nuomonę nori drąsiai reikšti ir nebūti nuteistas.
Esu likęs kaltas kad supisau dėžę, nes supyliau į ją netinkamą pagal specifikaciją alyvą. Kai žmogui vidury nakties Kavarske trūko dėžės aušintuvo žarna, išbėgo važiuojant tepalas ir pradžioj tasėsi ir padrikai junginėjosi bėgiai, galiausiai tiesiog pasigirdo negeri garsai ir nustojo važiuoti mašina. Draugas suorganizavo iš Anykščių pagalbą, privažiavo žmogus su įrankiais, Lukoile, vienintelėj įmanomoj vietoj tokiu metu tokioj vietoj, gavo ir atsivežė kažkokios universalios ATF alyvos. Kažkaip sugrubusiom rankom sugebėjom sujungti tą žarną ar gal su likusia viena sveika apeiti išvis tą aušintuvą. Tai per likusią lašėjo, bet nebėgo, ir pripylus to tepalo išėjo parvažiuoti į Kauną, o paskui jis dar iki Vilkaviškio parvažiavo namo. Paskui viską sutvarkius man atrodė viskas ok kaip iš 20+metų senumo pilnai mechaninės ATF dėžės, bet jam ten kažkas netiko. O apie kad ačiū pasakyti...
O 500kkm nuvažiuoja keičiantiems tikrai. Yra kaip tik kieme vienas senas C5 dar su 4HP20. Žmogus nuo mašinos nusipirkimo keičia automato tepalą kas antrą variklio alyvos keitimą. Rida gerokai virš 400k. Dėžė veikia ne idealiai, bet jokio stipraus diskomforto nekelia, tiesiog veikia kaip senas nudėvėtas tvarkingas automatas.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2021 balandžio 26 - 16:16
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#39
Parašyta 2021 balandžio 26 - 19:43
Nu faktas visus skysčius galima keisti ir kas trečią variklio užkurimą, bet ar racionalu, tai daryt - nelabai. Pagrindinis peilis hidroautomatinei dėžei yra alyvos perkaitinimas nuo tada ir prasideda visas vėžys. Galima tiesiog pirma servise ar pačiam pasižiūrėt kaip tepalas dėžej atrodo. Jeigu gražus, tai palikt viską ramybėj. Ypač jeigu ta mašina didesniam užsienyje negu kokia Latvija randasi, tai tiesiog nuskausmins piniginę gerai ir viskas.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#40
Parašyta 2021 balandžio 26 - 20:37
Aš tai to mito neskleidžiu, bet kai žmonės klausia, tai sakau, kaip yra iš praktikos. Faktas, kad keisti reiktų. Variklio tepalo nekeičiant, irgi su tuo pačiu nuvažiuoja be didesnių problemų ir kokius 50-60kkm, bet paskui variklio viduje būna toks tvartas, kad baisu visa tai valyti. O jei dar ilgiau užleidi, galiausiai kažkas užstringa visiškai nebegrįžtamai.
Savo nuosavo automato niekada neturėjau, bet mechaninėm dėžėm, kiek turėjau mašinų, tiek tepalas buvo pakeistas, vienai net tris kartus, kol pasidarė švarus ir gražus. Paskui keisčiau kas kokius 60-80kkm, arba tarkim kartu su diržu.
Automatui keisčiau kas antrą variklio tepalo keitimą.
Bet dabar tokie laikai atėjo, kad visur reikia "diskleimerį" pateikti, jeigu savo nuomonę nori drąsiai reikšti ir nebūti nuteistas.
Esu likęs kaltas kad supisau dėžę, nes supyliau į ją netinkamą pagal specifikaciją alyvą. Kai žmogui vidury nakties Kavarske trūko dėžės aušintuvo žarna, išbėgo važiuojant tepalas ir pradžioj tasėsi ir padrikai junginėjosi bėgiai, galiausiai tiesiog pasigirdo negeri garsai ir nustojo važiuoti mašina. Draugas suorganizavo iš Anykščių pagalbą, privažiavo žmogus su įrankiais, Lukoile, vienintelėj įmanomoj vietoj tokiu metu tokioj vietoj, gavo ir atsivežė kažkokios universalios ATF alyvos. Kažkaip sugrubusiom rankom sugebėjom sujungti tą žarną ar gal su likusia viena sveika apeiti išvis tą aušintuvą. Tai per likusią lašėjo, bet nebėgo, ir pripylus to tepalo išėjo parvažiuoti į Kauną, o paskui jis dar iki Vilkaviškio parvažiavo namo. Paskui viską sutvarkius man atrodė viskas ok kaip iš 20+metų senumo pilnai mechaninės ATF dėžės, bet jam ten kažkas netiko. O apie kad ačiū pasakyti...
O 500kkm nuvažiuoja keičiantiems tikrai. Yra kaip tik kieme vienas senas C5 dar su 4HP20. Žmogus nuo mašinos nusipirkimo keičia automato tepalą kas antrą variklio alyvos keitimą. Rida gerokai virš 400k. Dėžė veikia ne idealiai, bet jokio stipraus diskomforto nekelia, tiesiog veikia kaip senas nudėvėtas tvarkingas automatas.
tai as tik bendrai kalbu, as manau, kad uz mane geriau zinai kada keist kada ne, va kaip ir sako jeigu sviesus grazus kam ji keist ;)
Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: automatas, am6, tepalai, keitimas
Aš ir mano Peugeot →
Vairuotojas vairuotojui →
Riebalų šalynimas iš kilimėlioSukūrė Eilinis, 2018 Kov 05 Tepalai, antifryzas, dyzelis |
|
|||
Skelbimų lenta →
Parduodu, siūlau, keičiu →
Peugeot automobilių dalys (Parduodu, siūlau, keičiu) →
Dalimis Peugeot 607 2.7 HDI automatas 150kW 2007m Europa (Taurage)Sukūrė Preikshas, 2017 Bir 27 Peugeot, 607, dalimis, Europa ir dar 2 |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Elektra ir elektronika →
Peugeot 407 klaidosSukūrė Peugeot jeg, 2016 Rgs 28 100kW dyzelis, automatas |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
407 2.7 automatineSukūrė Vitalij 2.7hdi, 2016 Sau 09 tepalai |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
307sw 1.6 hdi tepalai po turbinaSukūrė microlab, 2015 Geg 31 tepalai, turbina |
|
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0