Šiandien beplaudamas savo c5 x7 pastebėjau tokius mikro rūdžių taškiukus, dydžio kaip adatos galvutė panašiai. Ant durų, sparnų, ne per visą aukštį, panašiai gal iki pusės durų nuo apačios, matosi tik prisikišus arčiau nei 10 cm atstumu, iš toliau nieko.
Mintys tokios: perekūpų laikinus bajerius, tvarkymus linkęs atmesti, nes perkant buvo porą akivaizdžių kėbulo defektų ( nubrauktas kampelis sparno ir bagažinės dangčio apatinio krašto korozija), net nesistengta nieko nuslėpti ar užglaistyti, pats apvedė ir parodė kas negerai. Taip pat, ant durniaus buvau užsisakęs autoDNA ataskaitą, ten nusistebėjau radęs 20 Vokietijoje, Štutgarte darytų nuotraukų pardavinėjant auto, jose - tos pačios mano jau paminėtos vietos. Prieš man perkant buvo matuotas dažų sluoksnis, viskas įsipaišė į normas, aišku čia ne panacėja, bet šioks toks vaizdas susidaro apie kėbulo būklę.
Jei gerai suprantu visos durys originalios, ant vidinio apatinio krašto iškalti 8 skaitmenų kodai, juos sulyginus skiriasi tik paskutinis vienas - du skaičiai.
Gal per daug čia beletristikos, bet parašiau tokius faktus, kad būtų mažiau papildomų klausimų

Minėtą problemą matau kaip natūralų aplinkos poveikį 10 metų automobiliui. Ar PSA kėbulai nebėra jų stiprioji pusė? Ant 96 metų P406 tokių dalykų nėra iki šiol, išskyrus priekinius sparnus, ten kur visiems išpūna.
Na ir pabaigai klausimėlis ką čia būtų galima protingo šiuo atveju padaryti? Gal įmanoma padengti kažkokia papildoma danga, aišku prieš tai atitinkamai paruošus. Nesinori, kad dar po vienos žiemos būtų baisu.