Peršokti prie turinio


Nuotrauka

p406 AC


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2

#1 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2019 rugpjūčio 13 - 23:54

Labas. Na, nesitikiu cia stebuklingu minciu gauti, kaip visad. Anyway...Gal kas bestels in kur ziureti, nes jau planai pas random elektrikus varyti....Zooodziu. Neveikia p406 kondiske. Buvo taip, kad mova veike, bet nepute salto. Nuvariau, uzpildziau. Menesi saltai vazinejom ir bats, nebepucia vel....Na, Kas padaryta...Pakeistas radiatorius ir uzpildyta sistema per nauja. Freono tenais pilna. Iki daviklio kuris sako "yes, uzkurti sistema" - ateina srove. Uztrumpinus davikli - t.y. privestinai padavus signala, mova nesuveikia.

 

I kompresoriu srove neateina.

 

Visumoje A/C knopke paspaudus is kazkur atsiranda apkrova, padideja apsukos, bet kaip ir rasiau - mova neveikia. Yra dar ten tokia paslaptina reliuske BSI bloke. Verta BSI traukti ir keisti ta reliuske? (http://xn--b1aebd6bc...php?f=17&t=1072)

 

Ventiliatorius nesisuka. Bet kaip paziurejome kituose pezikuose 406, tai ventiliatorius istoja tik po ~10sekundziu, kai isijungia AC.

 

Pajungus PP2000, BSI kompas rodo kompresoriaus permanent fault ir kad uztrumpinta, pas man P2000 RU tai cia transleitas toks gaunasi. Esme aiski.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 rugpjūčio 13 - 23:56

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugpjūčio 14 - 05:16

Labas. Na, nesitikiu cia stebuklingu minciu gauti, kaip visad. Anyway...Gal kas bestels in kur ziureti, nes jau planai pas random elektrikus varyti....Zooodziu. Neveikia p406 kondiske. Buvo taip, kad mova veike, bet nepute salto. Nuvariau, uzpildziau. Menesi saltai vazinejom ir bats, nebepucia vel....Na, Kas padaryta...Pakeistas radiatorius ir uzpildyta sistema per nauja. Freono tenais pilna. Iki daviklio kuris sako "yes, uzkurti sistema" - ateina srove. Uztrumpinus davikli - t.y. privestinai padavus signala, mova nesuveikia.

 

I kompresoriu srove neateina.

 

Visumoje A/C knopke paspaudus is kazkur atsiranda apkrova, padideja apsukos, bet kaip ir rasiau - mova neveikia. Yra dar ten tokia paslaptina reliuske BSI bloke. Verta BSI traukti ir keisti ta reliuske? (http://xn--b1aebd6bc...php?f=17&t=1072)

 

Ventiliatorius nesisuka. Bet kaip paziurejome kituose pezikuose 406, tai ventiliatorius istoja tik po ~10sekundziu, kai isijungia AC.

 

Pajungus PP2000, BSI kompas rodo kompresoriaus permanent fault ir kad uztrumpinta, pas man P2000 RU tai cia transleitas toks gaunasi. Esme aiski.

Daviklis jei dviejų laidų, tai trumpink netrumpinęs, ten linijinis daviklis ir jis rodo kompui esamą slėgį. Jei jo teisingai - veikia. Jei per mažai - neleidžia nieko. Jei per daug - išjungia kompresorių ir įjungia tik ventiliatorių radiko ataušinimui. Taip dar būna tada, kai per daug freono pripučiama ir slėgis šoka per kelias sekundes iki lubų, iškerta sankabą, o tada ilgas ir nuobodus aušinimo procesas.

Nu gi autodatoj tokiam bolidui turėtų tikrai būti schemos, o su jom neturėtų būti labai sunku susirasti, ko ten kur trūksta, pliuso ar masės, ir ties kuria vieta dingsta. Per PP2000 reikia pažiūrėt, ar motoro kompas/BSI nori kondicionieriaus paleidimo, galbūt ir slėgį kažkuriam rodys tikslesnį.

Apie relę BSI bloke teko girdėti ir man, bet ji galiojo berods tik perechodiniams su pirmaisiais primityviais BSInais. Jei pas tave pvz jau naujesnis su COM2000 rankenėlėm, turėtų negalioti tas variantas.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2019 rugpjūčio 14 - 12:04

Aciu uz mintis. Dacikas 3 laidu. Slegio nerodo, rodo tik kondenserio temp. Teks autodata rasytis...P2000 rodo "kompresoriaus sistemos valdymo paleidimas" - active. Tada ventiliatoriu valdymas - inactive. Tada "Leidimas paleisti klima CMM (whatever it means)" - yes. Kondenserio temp tada rodoma. Tada kazkas apie "informacija apie kompresoriaus paleidima", zemo slegio konturas, auksto slegio konturas - visi no arba inactive...Vienzo, reik autodata pustis. Arba vezti pas kazka, kas moka ja skaityti :)))


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0