Peršokti prie turinio


Nuotrauka

307 sw trauka, gazas..


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 6

#1 Matiel

Matiel
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Pl
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 21:33

Sveiki, iškilo problema su Peugeot 307 sw 2.0 hdi 66kw mechanas. Visu pirma, ijungus laisvą pavarą apsukos laikosi virš 1000, pagazavus leidžia tik iki 3000.Važiuojant dingsta trauka, gazas išvis nereguoja, važiuoja tik ant pavarų. Kartais pagauna trauka, bet staiga nuslopsta arba paburbuliuoja. Kompas meta anti polutiona. Važiavau daryti diagnostiką tai tik pamačiau pečiu linkčiojimus ir sako, jog nieko nemato. Gal kažkas susidūrėte su šita problema ir turite patarimų?
  • 0

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 22:17

Normali diagnostika.patarimas..panasu į laidyno gedimą, bet per forumą nepasitaisys.

Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2019 rugpjūčio 29 - 22:18

  • 1

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 Matiel

Matiel
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Pl
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2019 rugpjūčio 30 - 10:29

gal kažkas žino šios fiškės funkciją ir kas jinai tokia?
https://i.imgur.com/fBqQUBO.jpg

https://i.imgur.com/08baK0c.jpg
  • 0

#4 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2019 rugpjūčio 30 - 15:21

Tai yra common rail slėgio daviklis pačioje kuro paskirstymo į purkštukus talpoje (vamzdyje). Daviklio galūnėje yra šratukas, kuris reaguoja į slėgio pokyti ir jį perduoda kompui. Ar manai, kad tai gali būti priežastis? Man teko P607 jį sukti lauk ir "prapūsti", po ko dingo apsūkų šokinėjimas laisvame veikime.
Gal keitei kuro filtrą nesenai ir paliedai "plaukelių" į sistemą? Tuomet kitas daviklis, kuris matosi kairėje nuo filtro, pilkas su šviesia fiške, aukšto slėgio siurblyje, gali siųsti ne kokius duomenis - teks jį išsitraukti ir gerokai prapūsti jo "galvutę".
Vistik, tai yra būrimas, geriausia parametrų stebėjimas važiuojant, tad ieškok tokio diagnosto.

Šį pranešimą redagavo Dandy: 2019 rugpjūčio 30 - 15:28

  • 0

#5 Matiel

Matiel
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Pl
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2019 rugpjūčio 30 - 15:29

Tai yra common rail slėgio daviklis pačioje kuro paskirstymo į purkštukus talpoje (vamzdyje). Daviklio galūnėje yra šratukas, kuris reaguoja į slėgio pokyti ir jį perduoda kompui. Ar manai, kad tai gali būti priežastis? Man teko P607 jį sukti lauk ir "prapūsti", po ko dingo apsūkų šokinėjimas laisvame veikime.


Iš šroto šiandien pasiemiau ir pakeičiau vėl viskas tvarkoj. Buvau prieš kelis mėn. pakeitęs jį, nes panaši problema buvo ir jis nusprogęs.
  • 0

#6 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2019 rugpjūčio 30 - 15:45

Dandy, viskas kaip ir i tema ka parasiai, tik auksto slegio siurbly - ne daviklis, o reguliatorius yra, arba kitaip, slegio reguliavimo voztuvas.jis jokiu signalu niekam nesiuncia, yra valdomas is ecu..visus signalus, t.y. info apie degalu slegi, siuncia rail'o daviklis, tas su raudona 3 kontaktu jungtele.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#7 Matiel

Matiel
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Pl
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2019 rugpjūčio 31 - 22:18

Taigi, vėl tas pats. Fiškės keitimas nepadėjo, o tos pačios problemos prasidėjo.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0