Peršokti prie turinio


Nuotrauka

kaip vos neišardžiau savo p607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 22

#1 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2019 rugsėjo 10 - 08:29

Noriu pasidalinti beveik kurioziška patirtimi su savo p607.  Vidur vasaros atsirado labai nemalonus garsas salone. Toks burbimas ,tarsi būtų kiauras duslintuvas. Po truputuką vis stiprėjo, kol kartais tiek užburbdavo, kad regis variklis tuoj iššoks. Pats ieškojau priežasties, servise ieškojo...visokiausių teorijų prisiklausiau. Nuo škyvo iki variklio mirties... Galiausiai nuėmęs alkūninio veleno diržą pasivažinėjau aplink namus ir supratau , kad yra du gedimai. Tas "duslintuvo" efekto burbimas dingo, o tas variklio lipimo lauk liko. Atitinkamai prasidėjo škyvo revizija, įtempėjo, genero , kondicionieriaus siurblio tikrinimas...

Radau ! Nutrūko vienas iš trijų kondicionieriaus siurblio tvirtinimo varžtų. Šiaip ne taip pasisekė pakeisti pilnai nenuėmus siurblio. Valio, pirmas laimėjimas. Liko kitas, varantis vėžį. Blogiausia tai, kad tas baisus garsas tik salone.  Prasidėjus burbimui, šoku lauk atidarau kapotą ir...nieko. Gal kiek garsiau nei įprasta, vibracijos irgi ne kažką. Ir tuomet, kai mano viltys savarankiškai surasti bėdą jau buvo beblėstą,  pamačiau netikėtą dalyką. Kėbulo dešnėje priekyje ties variklio karteriu yra tokia " lentynėlė " ant kurios gulėjo terkšlinio rakto galvutė. Gulėjo nežinau nuo kada, bet tam tikrais momentais atsiremdavo tarp variklio ir kėbulo...visą variklio skleidžiamą garsą perduodama į saloną. Galingas buvo atradimas. Dabar važiuoju ir klausausi tylos. Nesitiki net. Ir rakto galvutę už vargus gavau...16 mm.


  • 0

#2 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 rugsėjo 10 - 09:58

Tai čia viskas normalu kai ieškai mechaninio "gedimo".
Kuriozai FB grupėse yra. Kai statistinis "pasidarysiu - sumokėsiu pigeu" klausia apie variklio gedimus ir t.t. Tai tokie pat burundukai high five'ina ir jau dalinasi patirtimt kam kaip buvo ir ką keitė. Aišku kažkoks durnius būna parašęs: "pasidaryk diagnostiką". Jo niekas neklauso, nes turbūt, kad durnius. Ir tada prasideda savaitinė, mėnesinė epopėja kaip keičia daviklius, laidus, sirblius akumuliatorius, salono kvapukus. O ant pačio galo paklausia kur pasidaryt diagnostiką? ir dingsta su visam. Kaip koks stebuklingas gamtos reiškinys. Kaip vaivorykštė.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 10 - 11:14

Noriu pasidalinti beveik kurioziška patirtimi su savo p607.  Vidur vasaros atsirado labai nemalonus garsas salone. Toks burbimas ,tarsi būtų kiauras duslintuvas. Po truputuką vis stiprėjo, kol kartais tiek užburbdavo, kad regis variklis tuoj iššoks. Pats ieškojau priežasties, servise ieškojo...visokiausių teorijų prisiklausiau. Nuo škyvo iki variklio mirties... Galiausiai nuėmęs alkūninio veleno diržą pasivažinėjau aplink namus ir supratau , kad yra du gedimai. Tas "duslintuvo" efekto burbimas dingo, o tas variklio lipimo lauk liko. Atitinkamai prasidėjo škyvo revizija, įtempėjo, genero , kondicionieriaus siurblio tikrinimas...

Radau ! Nutrūko vienas iš trijų kondicionieriaus siurblio tvirtinimo varžtų. Šiaip ne taip pasisekė pakeisti pilnai nenuėmus siurblio. Valio, pirmas laimėjimas. Liko kitas, varantis vėžį. Blogiausia tai, kad tas baisus garsas tik salone.  Prasidėjus burbimui, šoku lauk atidarau kapotą ir...nieko. Gal kiek garsiau nei įprasta, vibracijos irgi ne kažką. Ir tuomet, kai mano viltys savarankiškai surasti bėdą jau buvo beblėstą,  pamačiau netikėtą dalyką. Kėbulo dešnėje priekyje ties variklio karteriu yra tokia " lentynėlė " ant kurios gulėjo terkšlinio rakto galvutė. Gulėjo nežinau nuo kada, bet tam tikrais momentais atsiremdavo tarp variklio ir kėbulo...visą variklio skleidžiamą garsą perduodama į saloną. Galingas buvo atradimas. Dabar važiuoju ir klausausi tylos. Nesitiki net. Ir rakto galvutę už vargus gavau...16 mm.

Man yra buvę, kad žmogui remontavau variklį po diržo peršokimo. Ir po to variklis dirba labai gražiai, važiuoja irgi gerai, bet ant laisvų irgi toks vibracinis garsas salono viduj. Lindau žiūrėjau diržą iš naujo, visas pagalves, duslintuvus. Po kapotu ir lauke nesigirdi, o viduj sėdint barška baisiai. Po dviejų dienų paieškų gedimą radau. Vibravo automobilio tempimo kilpa. Sukdami kilpą, kad atitempt iki manęs, vyrai persistengė, o gal tiesiog tempdami paskersavo arba pasmūgaivo ir kėbulo viduje privirintas sriegis atšoko nuo virinimo taškų, tačiau jis kitoj pusėj storos skardos ant parūdijusio kilpos sriegio, tai ir laikosi, ir neatsisuka. Tai tempti toliau jokių problemų, bet ta kilpa, nors ir neškrenta, bet visa klibanti ir judanti. Tai sutapo dažnis taip puikiai, kad dirbant varikliui būtent tik laisvom apsukom, užsirezonuodavo ta kilpa iki tiek, kad garsas eina per visą kėbulą. Išorėj nieko nesigirdi, nes užgožia seno 2,1TD garsas, o viduje neįmanoma sėdėti. Pririšau su zateške prie grotelių, kad būtų įtempta, ir remontas atliktas, o susitvarkyti tą problemą palikau patiems :)

 

Yra buvę, kad žmogus atvažiavo diagnozuoti ir gal net keisti smagračio/sankabos. Jo nuomone. Važinėjam, garsas yra, nu bet bliamba salone ir tikrai ne smagratis. Ištraukiau gesintuvą iš po sėdynės ir padėjau ant galinės sėdynės. Smagratis suremontuotas :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugsėjo 10 - 11:16

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2019 rugsėjo 11 - 06:01

P406 gale cype "kazhkas". Kaip stabilniku gumos, kada palinguoja auto ir toks vyyy vyyy. Linguoji stovincia ar vaziuojancia ir dejones gale :) hren suprasi ish kur. O galine pakaba nu leeedas blin.
Atradimas. Rankinio trosai 😬 linguoji auto, cypia, ish apacios trosa su ranka patempi uzh sarvo. Nebecypia :) totali nesamone 😁 su stezhke prie korpuso pritempem abudu trosus. Gedimas sutaisytas. Prasi....ta valanda laiko.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#5 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.091
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2019 rugsėjo 11 - 07:07

Garsas:sukant i kaire staigiau taip,tik i kaire ,budavo garsas lyg kazkas kas sukasi liestu kazka nesisukancio,pvz koks škyvelis liestusi su apsauga.Pabuvota n servisu pats apziurejes n kartu nieko nerasta ir vazineta gal metus kol viena kart,BE ABEJO ziema,BE ABEJO 3 ryto,BE ABEJO paciu atsakingiausiu atveju vaziuojant i oro uosta Lenkijoj nutruko...variklio pagalve.Keisdami pamatem kad ji jau buvo itrukus.Pakeitus tas garsas dingo,taip ir nesuzinojau kas ten i ka trynesi😁
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#6 Saulix

Saulix
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 267
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2019 rugsėjo 11 - 16:25

Ir kur aš tai girdėjau Tomai :)
Tiesa tas cypimo garsas vis tik po kelių savaičių dar buvo išlindęs, bet po to kaip dingo taip dingo...
  • 0
Peugeot 406 2.0HDI DW10ATED

#7 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2019 rugsėjo 12 - 21:19

Saulix teip teip. Jusu automobilis. Ishardem gi visa shikna 😂 stabilnikus amortikus atjungem vistiek cype 😀
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#8 Saulix

Saulix
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 267
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2019 rugsėjo 12 - 21:50

Taip jau būna su tais beveik antikvariniais bolidais 🤔
  • 0
Peugeot 406 2.0HDI DW10ATED

#9 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2019 spalio 10 - 10:00

Dar vienas durnas gedimas ... Kartas nuo karto užsidega ABS lemputė.Kartais stovint tik užvedus , kartais tik pradėjus važiuoti. Lexia rodo dešinį priekinį ratą. Oscilografu tikrinau sukdamas ratą,-ok , indentiškai kitiems ratams. Net daviklį kitą buvau pajungęs tuo metu ,kai rodo stovint klaidą. ( po klaidų trynimo).  Radau priešnuodį,- balas. Kai tik pradeda durniuoti varau per gilesnę balą ir viskas ok. kokiam mėnesiui  Ir taip jau beveik metai. Jei būtų žiedas nusimovęs, tuomet oscilografas nesąmones rodytų. Jei daviklis,-stovint pakeitus į naują būtų gerai. (daviklis geras, ant kito rato bandžiau.) Negi blokas knisa protą, bet prie ko čia balos ? ....Patarkite ką nors ,kol dar yra ką ardyti....


  • 0

#10 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 spalio 10 - 11:51

Gau, keisk i BOSCH originalu davikli. Jokiu delfi ir pan. shudo. Neklausinek kas kaip cia reiketu valanda rasyti ;)

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 spalio 10 - 11:52

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 spalio 10 - 19:22

Gali ir fiskese ar laiduose beda buti
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 spalio 10 - 21:51

Gali ir fiskese ar laiduose beda buti


Matai as Gau zinau siek tiek, jau laidus ir kontaktus jis tikrai bus perziurejes. Zmogus su elektronika didelia gyvenimo dali praleides.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#13 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2019 spalio 10 - 23:12

Kai buna pigus chrienovas daviklis,tai tik ant didesnio greicio pradeda praleidineti dantis.Perspeju,kad oscilograma nera visagale.Is viso ne visa laika testavimai duoda norimus rezultatus.Ir po to galvoji WTF? :D

Jei kiek brangus nervai paklausyciau Laimono matarimo.


  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 spalio 10 - 23:44

Beje, ir žiedai kartais būna kalti. Nors nepasisklinę ir neįtrūkę, būna viršunėlės jau tiek nurūdiję, kad normaliai nuimt signalą didesniu greičiu trūksta atstumo. Ir nors aukštis kartais ir atrodo normalus, bet padaužius sužinai, kad ten pačio žiedo jau tik pusė aukščio, visa kita nubyra. Čia būtų kalba apie pirmoką. Pagal metus matau, kad antrokas, todėl reiktų kalbėti apie magnetinius žiedus. Tuos labai dažnai pavyksta apgadinti, keičiant įpuvusį daviklį. Man dar nebuvo taip nutikę, bet esu keitęs bent tris guolius po tokio nusiskundimo "pakeitė daviklį, kaip ir veikia, bet kartais išmeta klaidą, labiau dideliu greičiu".

O jei būtent stovint tai vyksta, tai kaltininkai čia gali būti tik trys:

1. Daviklis visgi blogas. Naują Bosch arba ATE. Dar kolkas bėdų ir su TRW neturėjau, irgi rimti atrodo, o juk TRW ir ABS blokus kepa.

2. Problema bloke, siūleliuose kokiuose.

3. "Čiorna magija". Koks nors visiškai su gedimu tiesiogiai nesusijęs kosmosas. Kaip man buvo su 206 neseniai. Užsidega skydelyje Airbag, ABS, ekranėlis irgi visus tuos FAULTus mėto ir pypsi, nerodo greičio ir apsukų, kuro, temperatūros. Kartais dingsta bėda ir lyg niekur nieko važiuoji, paskui vėl atsiranda. Niekaip neradau jokių sutapimų arba tendencijų, kada ir nuo ko, kol nesugalvojau jau pasikeisti pagaliau savo CD-Changerio imitacijos vietoj seno sugedusio į naują veikiantį. Kadangi senas buvo susvilęs ir smirdantis, buvo išmestas, tai mago neėmiau ir laidą tiesiog nuo ano galo atjungiau ir palikau. Tai jis nukrito keleiviui po kojom ir nuo kilimėlio pririnko tiek drėgmės, kad fiškėje susioksidavo į vieną bendrą krūvą maitinimo pliusas su CAN ar VAN kažkuriuo laidu.

Prieš tai toj pačioj mašinoj turėjau bėdą, kai tik nupirkau, kad IMMO kartais nematydavo rakto, nors variklio kompe visi maitinimai ok, BSI su variklio kompu irgi jungiasi tiek CANais, tiek per BSM VAN linija. Teko išjungti IMMO ir tiek, kuriamės ir važiuojam visada. Po pusmečio bėda buvo surasta, kai skydelis ėmė ir nustojo rodyti apsukas ir temperatūrą (greitį rodė, kurą irgi). O problema, kad 206 nuo 2004tų metų CANas eina kitaip, negu standartinėje schemoje, kodėl ir neradau iškart. Eina ne lygiagrečiai, kaip senesniuose o nuosekliai per ABS bloką, kaip daugumoje naujesnių Citroen ir Peugeot modelių. Prasitrynė laidas į kėbulą, būtent toje atkarpoje tarp ABS bloko ir variklio kompo. Todėl ir nerodė temperatūros ir apsukų, nes tuos daviklius tik ECU turi, o greitį tai nuo ABS nusiima, ir per BSI iki skydelio ateina. Ir tas prasitrynęs laidas pradžioj visai puikiai dar veikdavo, bet matomai BSInui kartais masė į CAN nepatikdavo, todėl pabėgdavo susikalbėjimas tarp BSI ir ECU būtent dėl raktų. Kai laidas nupuvo, dingo visai kontaktas ir bėda paaiškėjo. Aišku IMMO atgal nebeįjunginėjom, nes Sagem benzas, ir IMMO išsijungia tik atsigramdžius hidroizoliacinius skreplius ir išsilitavus EEPROM perrašant. Dar jis su Write-Protection, tai teko nusikopijuoti, nusipirkti naują ir persirašyti. Tik tada užsandarinti iš naujo kokybiškai. Iš naujo kartot nesinori. Pypteli tik užvedant, netrukdo.

 

Dar prieš pusmetį taisiau seno kliento tėvuko Audi A6 senutę. Ten kai sugenda ABS bloko elektroninė dalis, ne tik dega ABS lemputė, bet ir nerodo apsukų (greitį rodo), ir dega tepalo slėgio lemputė. Pagal tai ir nustatoma, kad sugedo būtent ABS blokas, o ne koks daviklis.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 spalio 10 - 23:49

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 spalio 11 - 07:21

Vakar skambina vienas zmogus is serviso man, sako kaip isprogramuot automatini stabdziu KALADELIU prispaudima lietaus metu Citroen C5 2006 metu. Na kaip pas VAG grupe yra su TRW blokais, jog per lietu veikiant valytuvams kaladeles yra visada siek tiek prispaustos del efektyvesnio stabdymo. PIRMA KARTA PER 12 metu darbo su prancuzais toks klausimas iskilo. SUTRIKAU. Kad Citroen C6 toki dalyka turi, tai zinau, bet C5... Pasidalinkit patirtim ar tas dalykas irpsogramuojamas... Ne vaziuoji sako su masina, gali nelyti, ijungi valytuvus mazu greiciu, pradeda siek tiek blogiau traukt, didesniu greiciu - dar xeroviau traukia, ijungi MAX, tada uzgnybia kaladeles iki MASINOS SUSTOJIMO. KOSMOMAS :D Vat cia tai tikrai kosmosas :D Na ka xebryte, pasidalinkit mintim, kas susidure su tokiu "bajeriu"... Pats tos masinos dar neciupinejau, bet su kuo tik bekalbejau, sako tu KA JUOKAUJI, ANT CITROEN?... tipo senai galva beplovei...


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 spalio 11 - 07:22

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#16 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2019 spalio 11 - 07:58

Gau, keisk i BOSCH originalu davikli. Jokiu delfi ir pan. shudo. Neklausinek kas kaip cia reiketu valanda rasyti ;)

Kai balos nebepadės keisiu.  Kol kas jau antras mėnuo be problemų. Nei stovint ,nei važiuojant klaidų nemeta. 


  • 0

#17 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 spalio 11 - 09:15

Vakar skambina vienas zmogus is serviso man, sako kaip isprogramuot automatini stabdziu KALADELIU prispaudima lietaus metu Citroen C5 2006 metu. Na kaip pas VAG grupe yra su TRW blokais, jog per lietu veikiant valytuvams kaladeles yra visada siek tiek prispaustos del efektyvesnio stabdymo. PIRMA KARTA PER 12 metu darbo su prancuzais toks klausimas iskilo. SUTRIKAU. Kad Citroen C6 toki dalyka turi, tai zinau, bet C5... Pasidalinkit patirtim ar tas dalykas irpsogramuojamas... Ne vaziuoji sako su masina, gali nelyti, ijungi valytuvus mazu greiciu, pradeda siek tiek blogiau traukt, didesniu greiciu - dar xeroviau traukia, ijungi MAX, tada uzgnybia kaladeles iki MASINOS SUSTOJIMO. KOSMOMAS :D Vat cia tai tikrai kosmosas :D Na ka xebryte, pasidalinkit mintim, kas susidure su tokiu "bajeriu"... Pats tos masinos dar neciupinejau, bet su kuo tik bekalbejau, sako tu KA JUOKAUJI, ANT CITROEN?... tipo senai galva beplovei...

Taip ir būna kai imi mašiną pilnu faršu :D Bet šiaip tai turėtų būt kažkoks feedback'as iš stabdžių kontūro. Slėgis pvz. Gal daviklis nebesamones rodo. Arba koks "atsikvėpimo" vožtuvas užsinešęs nes turbūt viskas vakuumu valdoma.

Bet ta kaladėlių džiovinimo funkcija, tai briedas kažkoks. Tokia funkcija pas senas mašinas pati atsiranda tik veikia nesvarbu lyja ar nelyja :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 spalio 11 - 12:04

Vakar skambina vienas zmogus is serviso man, sako kaip isprogramuot automatini stabdziu KALADELIU prispaudima lietaus metu Citroen C5 2006 metu. Na kaip pas VAG grupe yra su TRW blokais, jog per lietu veikiant valytuvams kaladeles yra visada siek tiek prispaustos del efektyvesnio stabdymo. PIRMA KARTA PER 12 metu darbo su prancuzais toks klausimas iskilo. SUTRIKAU. Kad Citroen C6 toki dalyka turi, tai zinau, bet C5... Pasidalinkit patirtim ar tas dalykas irpsogramuojamas... Ne vaziuoji sako su masina, gali nelyti, ijungi valytuvus mazu greiciu, pradeda siek tiek blogiau traukt, didesniu greiciu - dar xeroviau traukia, ijungi MAX, tada uzgnybia kaladeles iki MASINOS SUSTOJIMO. KOSMOMAS :D Vat cia tai tikrai kosmosas :D Na ka xebryte, pasidalinkit mintim, kas susidure su tokiu "bajeriu"... Pats tos masinos dar neciupinejau, bet su kuo tik bekalbejau, sako tu KA JUOKAUJI, ANT CITROEN?... tipo senai galva beplovei...

Pieva. Apie tokią funkciją negirdėjau. Bet jei ji ir yra, tai ne toj vietoj sliekų ieškoma, nes ne išprogramuoti ją reikia, o susitaisyti stabdžius. Nes apie tokią problemą pirmąkart girdžiu išvis. Gal taip sutapo, kad tuo metu, kai įjungiami valytuvai, būna mašina posūkyje, o patys žinote, kaip ten yra su tais rankinio trosais priekyje :)

O tai kaip tiems Wagenams, pastoviai siurblys kočioja?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#19 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 spalio 11 - 13:25

Tadai, as buvau isjuoktas ir ant gedos stulpo pakabintas VAG'inu myletuju GURU... Tipo ar pas jusu varliu masinu nera tokios furnkcijos? Ir pasirodo yra :D As jam bandziau aiskinti kad reikia bedos ieskoti, jis man tu nenusisnekek, pas VAG grupe eina su kompu reguliuot ta funckija ir jautrumus... as sakau nesu susidures, - nu tundra sako esi jei nezinai tokio dalyko :D


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#20 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2019 spalio 11 - 21:26

Baisiausia mistini suda kur esu apturejes, tai buvo su P406. Du kartus paspaudi stabdi - veikia, trecia karta spaudi, pedalas akmuo - nestabdo. Nu Alioshai aisku, kad su vakumu bedos...Okei, apziurejom, aptvarkem slanges, visus glusinimus, tada dar swirl'a pakeitem. Rezervuara vakumui perklijavom/apklijavom. Bebe. Vistiek tas pats. Tada dar pas Pauliu veziau, krapstesi ans irgi vargsas valanda kita, bebe...Tas pats. Vakumo siurbliu keitima, pradziai i srota, poto i nuliova, gal pagerejo, bet tikrai ne taip kad wuhu...Pusles keitimas. Cilindriuko keitimas. Jau ant ABS bloko griesyt pradejom...Ir galvojom gal koks variklyje perteklinis slegis, kad vakumas neuztraukia kaip reikia :D Metus vazinejau taip, kol daede. Nuvariau pas bratki-jurgeli-meistreli, sakau jungiam nuo vakumo pompos i stabdzio cilindro diafragma vakumo slanga, va taip tiesia plet ir ziurim. Tada ieskosim toliau galu, jei veiks, o jei ne, tai kazkas nito su sitais.Pajungem, pralekiau, zinom pliushenas, nes turba perpucia, niekas nevaldoma. Bet stabdo. Ir vat kazkokio ciudo deka dasuto paziureti trisaki ir issiardyti ji (zr.nuotrauka zemiau). Su strelem papaisiau i kurias puses eina vakumas, o ten kur zalia linija suradom balta vamzdeli kuris stovejo viduje ir kazkokiu ciudu junge vakumus kurie ejo pirmyn ir atgal, bet uzkimsdavo kelia i virsu per trisaki (kazkiek praeidavo bet to tik ir pakakdavo tiem dviem pastabdymam). O tas "i virsu" vamzduks kazkur i stabdziu diafragma ir ejo. Neprisimenu jau kokio beso ten taip buvo padaryta, bet tas trisakis aplauzytas buvo. Aptvarkem ir ate bedom su stabdymais. O tiek pinigu i bala :)

 

dw12ted4.jpg


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 spalio 11 - 21:28

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0