Beje, ir žiedai kartais būna kalti. Nors nepasisklinę ir neįtrūkę, būna viršunėlės jau tiek nurūdiję, kad normaliai nuimt signalą didesniu greičiu trūksta atstumo. Ir nors aukštis kartais ir atrodo normalus, bet padaužius sužinai, kad ten pačio žiedo jau tik pusė aukščio, visa kita nubyra. Čia būtų kalba apie pirmoką. Pagal metus matau, kad antrokas, todėl reiktų kalbėti apie magnetinius žiedus. Tuos labai dažnai pavyksta apgadinti, keičiant įpuvusį daviklį. Man dar nebuvo taip nutikę, bet esu keitęs bent tris guolius po tokio nusiskundimo "pakeitė daviklį, kaip ir veikia, bet kartais išmeta klaidą, labiau dideliu greičiu".
O jei būtent stovint tai vyksta, tai kaltininkai čia gali būti tik trys:
1. Daviklis visgi blogas. Naują Bosch arba ATE. Dar kolkas bėdų ir su TRW neturėjau, irgi rimti atrodo, o juk TRW ir ABS blokus kepa.
2. Problema bloke, siūleliuose kokiuose.
3. "Čiorna magija". Koks nors visiškai su gedimu tiesiogiai nesusijęs kosmosas. Kaip man buvo su 206 neseniai. Užsidega skydelyje Airbag, ABS, ekranėlis irgi visus tuos FAULTus mėto ir pypsi, nerodo greičio ir apsukų, kuro, temperatūros. Kartais dingsta bėda ir lyg niekur nieko važiuoji, paskui vėl atsiranda. Niekaip neradau jokių sutapimų arba tendencijų, kada ir nuo ko, kol nesugalvojau jau pasikeisti pagaliau savo CD-Changerio imitacijos vietoj seno sugedusio į naują veikiantį. Kadangi senas buvo susvilęs ir smirdantis, buvo išmestas, tai mago neėmiau ir laidą tiesiog nuo ano galo atjungiau ir palikau. Tai jis nukrito keleiviui po kojom ir nuo kilimėlio pririnko tiek drėgmės, kad fiškėje susioksidavo į vieną bendrą krūvą maitinimo pliusas su CAN ar VAN kažkuriuo laidu.
Prieš tai toj pačioj mašinoj turėjau bėdą, kai tik nupirkau, kad IMMO kartais nematydavo rakto, nors variklio kompe visi maitinimai ok, BSI su variklio kompu irgi jungiasi tiek CANais, tiek per BSM VAN linija. Teko išjungti IMMO ir tiek, kuriamės ir važiuojam visada. Po pusmečio bėda buvo surasta, kai skydelis ėmė ir nustojo rodyti apsukas ir temperatūrą (greitį rodė, kurą irgi). O problema, kad 206 nuo 2004tų metų CANas eina kitaip, negu standartinėje schemoje, kodėl ir neradau iškart. Eina ne lygiagrečiai, kaip senesniuose o nuosekliai per ABS bloką, kaip daugumoje naujesnių Citroen ir Peugeot modelių. Prasitrynė laidas į kėbulą, būtent toje atkarpoje tarp ABS bloko ir variklio kompo. Todėl ir nerodė temperatūros ir apsukų, nes tuos daviklius tik ECU turi, o greitį tai nuo ABS nusiima, ir per BSI iki skydelio ateina. Ir tas prasitrynęs laidas pradžioj visai puikiai dar veikdavo, bet matomai BSInui kartais masė į CAN nepatikdavo, todėl pabėgdavo susikalbėjimas tarp BSI ir ECU būtent dėl raktų. Kai laidas nupuvo, dingo visai kontaktas ir bėda paaiškėjo. Aišku IMMO atgal nebeįjunginėjom, nes Sagem benzas, ir IMMO išsijungia tik atsigramdžius hidroizoliacinius skreplius ir išsilitavus EEPROM perrašant. Dar jis su Write-Protection, tai teko nusikopijuoti, nusipirkti naują ir persirašyti. Tik tada užsandarinti iš naujo kokybiškai. Iš naujo kartot nesinori. Pypteli tik užvedant, netrukdo.
Dar prieš pusmetį taisiau seno kliento tėvuko Audi A6 senutę. Ten kai sugenda ABS bloko elektroninė dalis, ne tik dega ABS lemputė, bet ir nerodo apsukų (greitį rodo), ir dega tepalo slėgio lemputė. Pagal tai ir nustatoma, kad sugedo būtent ABS blokas, o ne koks daviklis.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 spalio 10 - 23:49