Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot308 1,6hdi dumai ryte


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 5

#1 Edma21

Edma21
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 308 1,6 hdi

Parašyta 2019 rugsėjo 18 - 16:40

Sveiki,gal kam yra buve rytais uzvedus masiniuka apsipila dumais paskui pavaziavus kazkiek tai prapuola ir daugiau nedumija iki sekancio ryto uzvedimo?Imetu vaizdeli kokie dumai.


  • 0

#2 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.091
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2019 rugsėjo 18 - 17:06

Viena is versiju nedirbancios kaitinimo zvakes
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#3 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2019 rugsėjo 18 - 18:04

Viena is versiju nedirbancios kaitinimo zvakes

manau dabar ir neturetu jos veikti.


  • 0

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 rugsėjo 18 - 20:06

Smarve dumu tepalo ar salerkos "skonio"?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 19 - 03:25

manau dabar ir neturetu jos veikti.

Užvedus jos veikia net ir prie +20C, ir taip kol nepašyla variklis iki kokių 30 ar 40C, kai neviršijami 2000aps/min. Pasimatuok pas save, pamatysi. Net senas 306 su pačiu seniausiu 2.0HDi kaitina užvestą vasarą variklį.

 

O dabar kas dėl dūmų. Tai ir iš garso, ir iš vaizdo aišku, kad pradžioj ne visi cilindrai normaliai dirba. Tas gali būti dėl oro kuro sistemoje, dėl purkštukų būklės (prastą purkštukų darbą tikrai labai neblogai pataiso veikiančios kaitinimo žvakės, kurios padeda teisingiau sudeginti neteisingu laiku ar kiekiu išpurkštą kurą) arba tiesiog variklio būklės.

Pradžioj aišku žvakių tikrinimas, ir jei yra nors viena negyva, sakyčiau keitimas visų keturių naujų, nes jų elementariai reikės žiemą, o jei jau yra negyvų, reikia kuo greičiau keist, kol visos nenumirė. Nes paprastai gyvos atsisuka visai neblogai, o jei jau metus ar kelis su negyvom pravažinėta, tai žvakių keitimas 1,6HDi būna projektas :) Tuo pačiu sužiūrėti kuro vamzdelius už variklio galvos, nes ten mėgsta prasitrinti į palaidą besitabaluojantį oro filtrą. Dar galima pažiūrėti kuro šildytuvo fiškę, nes ten būna išsvyla ir pradeda per ten orintis kažkiek irgi. Ir jei jau ir ten, ir ten viskas gerai, ir vistiek dūmina, tuomet purkštukų tikrinimas, ir jei yra blogų - keitimas arba remontas. Neprošal ir turbinos ašelę būtų pasitikrinti, pasiklibinti. Dėl gatavos turbinos šaltas gali padūminti, bet nebūtų tokio aiškaus cilindrų nesudirbimo garso. Paskutiniu variantu pats variklis. Aišku, išėmus purkštukus arba žvakes, galima pamatuoti kompresiją, bet kompresija dažnai šiuolaikiniam dyzeliui nelabai ką rodo, nes 1-2bar išsibarstymas galimas ir dėl elementaraus senatvinio dilimo, ir dėl kiauro vožtuvo ar linkusio švaistiklio, daugiau paprastai nebūna nukrypę.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugsėjo 19 - 03:27

  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 Edma21

Edma21
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 308 1,6 hdi

Parašyta 2019 rugsėjo 19 - 09:18

Smarve tai saliarkos,turbina nauja,nu ka reiks pradeti is eiles ieskoti dekui visiems uz mintis. :good:


Šį pranešimą redagavo Edma21: 2019 rugsėjo 19 - 09:42

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0