Peugeot 407 2.0hdi važiuojant patrūkčioja
#21
Parašyta 2019 rugsėjo 24 - 18:31
Šįkart jau ir klaidų buvo rasta ir gyvi parametrai pažiūrėti.
Kuro slėgis ok, DPF ir EGR išprogramuoti tvarkingai, ne su Volta ar ECU safe.
Trūkčiojimo priežastis - alkūninio veleno daviklis.
Teks keisti ir tikėtis, kad daugiau jokių nesąmonių neišlys.
#22
Parašyta 2019 rugsėjo 24 - 18:38
Liuks, tai reiskia, vaziuos ir vaziuos
#23
Parašyta 2019 rugsėjo 24 - 18:56
Liuks, tai reiskia, vaziuos ir vaziuos
Kokio brando daviklį patartumėte statyti? Nes kainų skirtumas pvz. Febi ir Topran dvigubas
#24
Parašyta 2019 rugsėjo 24 - 20:11
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#25
Parašyta 2019 rugsėjo 24 - 20:56
Apsilankyta Automode dar kartą.
Šįkart jau ir klaidų buvo rasta ir gyvi parametrai pažiūrėti.
Kuro slėgis ok, DPF ir EGR išprogramuoti tvarkingai, ne su Volta ar ECU safe.
Trūkčiojimo priežastis - alkūninio veleno daviklis.
Teks keisti ir tikėtis, kad daugiau jokių nesąmonių neišlys.
Mano zodziai
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#26
Parašyta 2019 rugsėjo 25 - 11:49
Mano zodziai
pasiteisino ;) daviklis užsakytas, ryt turėsiu rankose, bandysiu keisti.
Kiek įsivaizduoju jis iš apačios lengviau turėtų būti pasiekiamas nei iš viršaus....
#27
Parašyta 2019 rugsėjo 25 - 12:38
1.6hdi issitraukia sunkokai, o naujas isikisa dar sunkiau, net imanoma irgi nenuemus skyvo pakeisti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#28
Parašyta 2019 rugsėjo 25 - 13:48
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#29
Parašyta 2019 rugsėjo 25 - 15:19
As vienam su 1.6Hdi sakau pakeitimas 20€, arba pats pasiekeisk. Uz 2 dienu atitempe masina, sako istraukt istraukiau, ber 4 zmones dejom, neidejom idejau per 15 minuciu, uzsiimti tenka pirstu lauzymu ir didele kantrybe. Kitam pavyksta greitai. Manai priklauso nuo skyvo.
Nuo škyvo (būna dviejų dalių, tas su skylėm, kur tik vienas gumos sluoksnis, nu toks senoviškai atrodantis, arba trijų dalių, pilnai užpildytas) tipo ir gamintojo, nuo daviklio tipo (būna tiesiai fiškė, būna kampu) ir gamintojo (skirtingi gamintojai skirtingą storį plastmasės užlieja, skirtumas minimalus, bet dedant pasijaučia, nes ten trūksta gal milimetro.
Nu ir neatmeskim, kad kišant, pataikius tinkamą kampą, dažniausiai vistiek reikia truputį spustelt, kad dangtelis pasideformuotų (jokiais būdais ne daviklis). Ir tik pataikius tinkamą kampą, nes kitaip būna dar su koloku užvažiuoja, tai tada ir naujas neveikia Jei jau visai niekaip nelenda, būna tenka ir škyvą nuimti, bet dar tik kartą man reikėjo. Aš už pakeitimą irgi imu 20eur. O šiaip, dažniausiai tai kainuoja su bėdos nustatymu ir pačiu davikliu 50eur. Tokia standartinė kaina gaunasi.
Davikliai Bosch arba Valeo. Dar būna naujesniems, kur tik kelių metų senumo arba koks nestandartinis kodas, kad nebūna dar tų daviklių didelio pasirinkimo, tada perku Febi ir dažniausiai viduj būna supakuotas OEM daviklis. Taip reikėjo daryti prieš tris metus vienam 2.0HDi 120kw, buvo tik Febi ir OE, ir Febi dėžutėj buvo OE, ir prieš kokius du metus su 1,6eHDi, irgi dar nebuvo daviklių, dabar jau atsirado.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#30
Parašyta 2019 rugsėjo 26 - 19:12
Pakako nusiimti keleivio pusės ratą ir daviklis kaip ant delno. Keičiasi labai lengvai.Keiciamas nuemus rata ir isemus posparni. Laiko vienas varztelis 10mm galvute. Skyvo nuimti nereikia. Pas dvilitri isvis lengvai issitraukia.
1.6hdi issitraukia sunkokai, o naujas isikisa dar sunkiau, net imanoma irgi nenuemus skyvo pakeisti.
Mašina važiuoja ir kol kas jokių trūkčiojimų nebuvo. Tikiuosi ir nebebus.
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0