Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Žiemines padangos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 148

#21 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 15:06

Pernai tokias užsimoviau:

https://www.padangup...ter-snow-414259

Laabai patenkintas. Tos pačios padangos eina Taurus, Tigar, Kormoran irgi po Michelin sparnu jau seniai. Patarė pardėj ir nei kiek nesigailiu.
  • 0

#22 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 15:17

M1 praeita savaite moteris skambino sako praeita ziema atvazinejau su vasarinem padangom ir didesnius atstumus ir mazesnius, buvo kelis kart kad prasisuko bet nesuprato del ko. Esme kad tie dygliai isvis yra daug kur uzdrausti, pas mus kazko dar tempia.

Važiavom prieš kelis metus per Suomiją, Švediją, Norvegiją, ir ne tik plentais pagrindiniais. Buvo ir tokių kelių, kur prieky nuslydus nuo kelio autobusiukui, sustojus paskui jį, užpusto mašiną tiek, kad nebeatsidaro durelės, ir turi laukti, kol atvažiuos valytuvas sraigtinis, nes negali pajudėti net iš vietos. Ir tuo metu, kadangi neskubi niekur, tai daugiausiai pariniesi dėl to, kad kuro likę gal 5 valandoms darbo laisva eiga, bet tai yra tik 100tui kilometrų, ir kiekviena valanda laukimo iš tavęs atima 20km. Nu tai va ten tam reikalingos šipuotos padangos. O Lietuvoj tai aš pats nesu naudojęs, jei mašina tik vietoj važinėja. Ir per visokius miškus, ir per kemsynus visada kažkaip pravažiuojam. Esam keliskart užsėdę gerai, bet tai gerai žinojom kur lendam, per miškovėžio vėžes žiemą važiuodami, ir būdavo žmonių pastūmimui.

Bet suprantu puikiai žmones, kurie gyvena giliam kaimuke arba kur nors miške. Ten kai sniegas, dar nieko, bet kai nesninga savaitę laiko, tai išsivažinėja keliukas per mišką iki ledo, o tada dar palija ir paleidžia, ir tuomet į kalniuką pakilt būna gera užduotis. Gerai, aš pakylu iš trečio karto, draugas su X3 pakyla, tėvūkas 60metis irgi pakyla kad ir su žiguliu, nes žino kaip važiuot ir bagažinėj smėlio maišą vežasi, bet tada atvažiuoja mergaitė arba hipsteris, ir jiem be šansų. Mano senelio sesuo gyvena miške visai šalia Kauno, ta prasme 15min iki centro. Tik šiemet jai jau nupirkom Renault Clio ir bandys jau važiuot su ne šipuotom padangom, nes tame miške jau apsigyveno daug žmonių, turinčių labai aukštas pajamas, ir pradėjo kažkiek kelius prižiūrėti. Prieš tai turėjo Suzuki Vitara, o dar prieš tai Golf Syncro, nes nu kitaip be šansų. Namo nuo kalno parvažiuoja, o ryte į darbą niekaip. O darbas jos remontuoti vyrus sudaužytais po nakties snukiais, burnos chirugė...

Nu ir ką daryti jiems.

 

Buvo ir pas mus bandymas panaikinti, jau buvo ir nutarimas priimtas, ir buvo netgi įtrauktas punktas į KET, iki kurių metų bus galima naudoti dygliuotas padangas, bet ten buvo kaip tik krizinis laikotarpis, tai pagalvojo logiškai vyrai ir atšaukė


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugsėjo 30 - 15:21

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#23 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 15:18

Nereikia jokiu spygliu jomajo isidek grandines jeigu vaziuoji i norvegija ir viskas
  • 0

#24 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 15:23

Nereikia jokiu spygliu jomajo isidek grandines jeigu vaziuoji i norvegija ir viskas

Grandinės buvo stogo bagažinėj visą laiką, bet labai džiaugiausi, kad jų taip ir nereikėjo panaudoti.

Nu čia kaip ir liemenė dviratininkui.

Visiem viskas su tom grandinėm ir liemenėm atrodo super, išskyrus tiems, kuriems reikia tas liemenes arba grandines naudoti...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#25 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 16:18

Įdomus faktas, bet dažnas  "dygliuotis" važinėja nudaužytais snūkiais. Jau kaip gerai stabdo tie "šypai" ant asflato tai neklausk..


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#26 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 16:35

Grandinės buvo stogo bagažinėj visą laiką, bet labai džiaugiausi, kad jų taip ir nereikėjo panaudoti.
Nu čia kaip ir liemenė dviratininkui.
Visiem viskas su tom grandinėm ir liemenėm atrodo super, išskyrus tiems, kuriems reikia tas liemenes arba grandines naudoti...


Nu situ zmoniu as niekada nesupratau kurie kovoja uz tai kad nereiktu liemeniu. Cia yra absurdas, ne del dedes is seimo dediesi tas liemenes, salmus, lempas, o del to kad tave pamatytu zmogus is automobilio t.y. del saves, o jeigu grandines uzsidet tingejimas trukdo vietoj to kad ant kelio stovetum irgi niekas nekaltas, bet nereik sakyt kad tos padangos su sipais yra kazkoks stebuklas.


Jooo jeigu masina su sipais ir 4 varomi, vsiooo zmogus galvoja, kad priklijuotas prie kelio, praieta ziema autostrada vaziavau ant 80-50 ragas buvo totalus, ledas grynas,dauguma lekia antra juosta kaip vasara nu ir ka 3 maciau kurie ne toli nuleke :) ne padangose esme, galvoje jeigu nieko nera, nepridesi :)
  • 0

#27 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 17:01

Būtų įdomu pamatyt statiską avaringumo žiemos sezonu: dygliuotos vs. paprastos. Įtariu labai įdomu ten būtų :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#28 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.082
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 17:53

Būtų įdomu pamatyt statiską avaringumo žiemos sezonu: dygliuotos vs. paprastos. Įtariu labai įdomu ten būtų :)

Jokio idomumo - viskas priklauso tik nuo vairuotojo ir jo smegenu,dek padangas kokias nori😁
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#29 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 20:24

...kad tos padangos su sipais yra kazkoks stebuklas.


Toks vaizdas, kad lyginamas vibratorius su pimpeliu. Nors ir abu paskirtį atlieka 😉. Viliau, galiu suorganizuoti trip'ą, kai tamsta su išgirtomis "Savomis" būsite kaip karvė ant ledo 😉. Realus pavyzdys- tėvukui nuo namų iki darbo ~10km miškingu žvyrkeliu. Žiemą, kai mažai ten kas važinėja, skersvėjai pučia, keliai mažai valomi, dangą suploja važinėjantys pienovežiai, susidaro toks apšalęs kelias, kad tyliu. Juolab žvyrkelius valo su nuolydžiu į dešinę pusę. Ir net nesistebiu kodėl tėvukas išsireikalavo quoatr'inio Cadžio (prieš tai turėjo 99' Partnerį)... Taip, kad kartais geriau patylėti, nei, kad brukti savo subjektyvią nuomonę, kuri ne visada būna teisi 😉
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#30 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 20:54

Toks vaizdas, kad lyginamas vibratorius su pimpeliu. Nors ir abu paskirtį atlieka . Viliau, galiu suorganizuoti trip'ą, kai tamsta su išgirtomis "Savomis" būsite kaip karvė ant ledo . Realus pavyzdys- tėvukui nuo namų iki darbo ~10km miškingu žvyrkeliu. Žiemą, kai mažai ten kas važinėja, skersvėjai pučia, keliai mažai valomi, dangą suploja važinėjantys pienovežiai, susidaro toks apšalęs kelias, kad tyliu. Juolab žvyrkelius valo su nuolydžiu į dešinę pusę. Ir net nesistebiu kodėl tėvukas išsireikalavo quoatr'inio Cadžio (prieš tai turėjo 99' Partnerį)... Taip, kad kartais geriau patylėti, nei, kad brukti savo subjektyvią nuomonę, kuri ne visada būna teisi

 

čia išimtys, kada tikrai reikia, bet i to su normaliu 4 varomais aparatu pravažiuotum be šipų


  • 0

#31 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 21:29

čia išimtys, kada tikrai reikia, bet i to su normaliu 4 varomais aparatu pravažiuotum be šipų

Vėl pilstoma bile 😉. Siūlyčiau pasidomėti kada ir kaip veikia šiuo atveju paminėto Cadžio visi varantys 😉. Sėkmės.
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#32 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 spalio 01 - 00:42

Nu dabar ir as tada ipilsiu savo rasta.

Tu, Viliau, kalbi apie viena kita pravaziavima, o kai ten realiai gyvenama ir kasdien vaziuojama arba kai vykstama i kelione, kai tokiu (realaus frezuoto ledo danga) keliu reikia nuvaziuoti 3000km per savaite, tai visai kitos nuotaikos. Taip, galima vaziuoti ir su paprastom ir sekmingai atvaziuoti 100proc. Sia ziema apvaziavau su kinietiskom zieminem padangom be sipu visa Botnijos ilanka, bet viena tai vaziavau pagrindiniais keliais (magistraliu ten nera, bet tie keliai visvien priziurimi, ir kadangi buvo ilga laika nesnige buvo, tai ledo intarpai tik retkarciais), antra tai sudinuose ruozuose, kur issuki ir krasto kelio i regiono arba netgi vietines reiksmes kelia, komforto buvo juntamai maziau, nors masina 15 metu naujesne, su ABS ir t.t.. Nesakau, kad dvigubai maziau, gal 10-20proc, bet tikrai juntamai, tiesiog turi buti daug labiau susikaupes ir susitelkes, o taip visa diena - labai pavargsti. Kita vertus, per tuos penkis metus paturejau ne viena masina, kuri geriau ant ledo elgiasi nei citroen c15 ar citroen bx, tai pramokau ir dar daugiau vairavimo ir buvo saugiau, bet vistiek skirtumas buvo jauciamas. Elementariai, kiek kely sukeli balagano ir vietiniam nepatogumo, kai zmones paskui tave atvaziuoja i slidinejimo trasas, ir tu keli realias avarines situacijas, nes i parkingo aikstele sugebi pakilt tik is antro ar trecio karto, nes per letai atvaziavai (pirma karta nezinodamas kas kaip).
Jei tu norejai pasakyti, kad Lietuvos klimatui ir gerai keliu prieziurai ziemos metu (taip, ji tikrai geresne, negu toj pacioj Norvegijoj ar Svedijoj, vasari vaziavau puse nakties ir puse viso kelio tarp Stokholmo ir Oslo uzpustytu keliu itemptom rankom, ir tik paryciais jau ties pirmais Oslo priemiesciais pasirode pirmi sniego valytuvai) nebutinos sipuotos padangos, tai su tavo nuomone absoliuciai sutinku, 95proc. atveju tikrai ju nereikia, perteklinis privalumas. Ir kaip sakiau, pats niekad nenaudojau sipuotu, isskyrus ta viena 2 savaiciu kelione ziema i Nordkappa, o vaziuoju daznai su lengvom masinom per visokius kemsynus. Bet nematau jokios problemos, jeigu zmonem ju reikia ir jie ju nori. Saugiai vaziuoti ziema maksimaliu leidziamu greiciu moka gal ne daugiau 20-30proc Lietuvos vairuotoju ir pats ziema uz tai stengiuos kuo maziau vazineti diena, kad negadint sau nervu vilkdamasis kolonoj 30-40kmh, kur leidziama 60, o saugu iki 80, vasara iki 100, ir viska, kas butina, kiek galima keliu i vakara ar nakti, nes tada iseina ne tik kazkur nuvaziuoti, bet kartais ir pasidukt, zinoma saugiai, kur placiau ir nakti nebera masinu ir zmoniu, nes ten niekas negyvena.
O apie tuos, kur lekia antra juosta kaip nuo grandines nutruke, arba paskui tave besivelkanti mirksi ilgom irgi sutinku. Nekart buvo vaizdas, kai pasitraukiu toki praleist, o tada tas aplenkia ir nulekia nuo kelio artimiausiam kilometre, arba vaziuoja prieky, bet dar leciau, nei tu pries tai. Nes suzino, kad per zostka ruka ant plikledzio kalno slaite serpantininiam kely nepadeda ESP, naujos padangos ir 25metais naujesnis automobilis, ir lieki vienas su savo vairavimo igudziais ir is baimes drebanciom rankom. Nes kai pries tai tas su savo senu grabu vilkosi prieky, tai bent matesi, i kuria puse kelias sukosi, ir atrode visai px :D

O del liemeniu dviratininkams, tai vel kartoju, kad nesupratai, bet turbut pabandes suprastum, nes tikriausiai pats dabar esi kitoje intereso grupeje. Taip, saugiau, nes taip ir yra, nes tu su masina vaziuodamas geriau matai juos (mus). Bet tai sukelia daugiau nepatogumo, negu saugumo. Galiu paaiskinti paprastai, jei kiekvienakart vaziuojant su masina reiktu bagazines dangti apvilkti atsvaitiniu apdangalu ir po vaziavimo ji nurengti, supakuoti, ir ne palikti bagazinej, o nestis su savim. Ar butu tiek patogu, kad taip darytum, ar visgi gal ignoruotum?
Savu metu nuvaziuodavau dviraciu po 1000km i menesi, t.y. daugiau nei statistinis lietuvis su masina. Per diena uzlipdavau ir nulipdavau 5-50kartu. Kiek uzsiknisimo butu. Tai tada dar buvo kazkokie analogai numatyti, kad gali buti atsvaitas (turejau kuprine su atsvaitinem juostom didelem, turejau ir striuke su tokia juosta per liemeni ant nugaros), ir to reikejo tamsiu paros metu. Ir nebuvo ir su sviesomis taip grieztai. Dabar reikia visa para liemenes ir sviesu abiejuose galuose. Teisiskai. Realiai, per puse birzelio ir liepa numynem su drauge per Lietuva, Latvija, Estija, Suomija ir Svedija 2500km ir nebuvo jokiu saugumo problemu be tu liemeniu, o ir pareigunu nei vieno nesudominom, nes visa para naudojom mirksniukus gale su labai ryskiais mirksinciais LEDais. Nakti ir prieky isijungi sviesa, jei masina atvaziuoja, nes realiai nuo Helsinkio nakti jau nebesutemo ir kelias 15-50kmh greiciu vaziuojant puikiai matosi, o be sviesu matai ir gamta, nes akys pripranta ir gyvunu negasdini. Bjauriausia buvo atkarpa apie 100km per Latvija Via Baltica virs Rygos, nes teko ten vaziuoti diena, kas yra labai nesaugu, nes masinu 50kartu daugiau, ir tu mazas. Apvaziuoti ta kelia labai daug kilometru lankas. Tai kai fura lenkia fura, buk kiek nori matomas, i kelia trecias paprasciausiai nebetelpi ir tenka begti i kelkrasti arba net griovi. Nakti ultrabright ledinis mirksniukas matosi ir akis vairuotojui spigina per kilometra, tai jokiu problemu, nes jis telpa apvaziuoti ir 100proc mato, jei nemiega. Bet miega retas nakti, nes labiausiai uz vairo miegas ima jau rimtai svintant ir praktiskai kai jau buna sviesu, arba karsta popiete.
Profesionalus dviratininkai naudoja ryskiaspalves maikutes, nes jie nuolat kely, bet teisiskai ir tas yra negerai. Seniau chebra turedavo problemu, bet begant metams Policija vis labiau ziuri pro pirstus ir maziau kabinejasi, nes atsiranda vakarietiskas tarpusavio matymas ir supratimas.
Pas mus bene griezciausi istatymai situ atzvilgiu, kaip ir alkoholio, bet jie neveikia. Nes visai ne cia problema ir ne tokie sprendimo budai.
Tiesa, buvo pareigunai tarp Siauliu ir Joniskio 3h nakties sustoje pakalbet, nes stotelej sedom ir gerem is skardiniu, pagalvojo gal alu turbut. Paklause ar viskas gerai ir paprase, jei galim vaziuot dviraciu taku, nes salia toks buvo. Pasakem, kad vaziuosim, jei bus geras, nes iki tol buvo su duobem ir medziu saknim. Sake, kad nuo ten iki Joniskio jau geresnis. Nu tai pabandem, nemelavo. Dar paklause, ar sviesas turim (tamsu ir rukas), tai su sypsena parodziau, kaip mirga, labai patiko. Dokumentus pasiuliau parodyt, atsisake.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 spalio 01 - 00:46

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#33 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2019 spalio 01 - 06:24

Nieko nera butino, viska darot tik del saves. Reikia sipu ir dedi sipus, nenori dedis liemenes ir nesidedi, man 0 emociju. Cia diskusija, o ne pamokos kaip gyvent

Ir jeigu idomu as su dviraciu kiekviena po 20km minu i darba ir dar vaika is darzo pasemu. O barikadu pusej as esu savo pusej ir vieniem ir kitiem esu pasiules i nosi, nei vieni nenorejo, suprato kad nera teisus.cia tie atvejai kai tave bando pervaziuot su masina ir kai su dviraciu vaidina masina.

Kaip pats minejai, vietoj to kad vaziuot dviraciu ir leciau nes jis ne koks, rinkaisi gatve, tai vo tokiu as irgi nesuprantu, bet nemokinu gyvent 😃

Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2019 spalio 01 - 07:18

  • 0

#34 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 spalio 01 - 06:52

ir kai su dviraciu vaidina masina.

Čia apie sportininkus kurie važiuoja vidury važiuojamosios dalies? Jooo tie tai Dievai, viskas galima..

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 spalio 01 - 06:52

  • 0

#35 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2019 spalio 01 - 07:19

Firestone Winterhawk 3 dabar jau trečias sezonas bus kai naudoju. Labai patenkintas. Čia brangiau, bet saugumas svarbiausia.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 spalio 01 - 07:23

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#36 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 spalio 01 - 11:24

ir kai su dviraciu vaidina masina.

Čia apie sportininkus kurie važiuoja vidury važiuojamosios dalies? Jooo tie tai Dievai, viskas galima..

Tai dažniausiai daroma dėl saugumo. Aišku, visokių ablavuchų būna, bet pagrindinė priežastis, kai tai daroma logiškai galvojant, yra elementari. Kai kelias siauras ir vingiuotas, dviratininkas nenori, kad jį lenkdamas bandytumėt tilpti į tą pačią juostą kartu su juo, iš priešpriešos atvažiuojant dar vienai mašinai. Nes arba būna netelpat ir gelbėdamas savo gyvybę stumiat jį į griovį arba kalną/jūrą per atitvarą (kalnuose). Arba jis būna netelpa, t.y. būna kelio pakrašty papuola tokia žostka duobė, kad lūžta karboninis ratlankis už tiek, kiek kainuoja jūsų mašina. Kai netelpat į tą pačią juosta, turit palaukti, kol tilpsit per priešpriešinę, t.y. bus saugus tiesesnio kelio ruožas be atvažiuojančių kitų automobilių, ir aplenksit saugiai. Nu viskas labai logiška ir važiuojant per Pirėnus (tarkim, kai iš Prancūzijos į Ispaniją įvažiuojat ne per magistralę mokamą, o nemokamu keliu per Bayoene ir Irun), taip būna kas pusę kilometro. Tiesiog nustoji nervintis ir supranti, kad tas kelias yra jų, o ne tavo, supranti, kad niekur nenuskubėsi, ir tada geriau pasidaro, dar nusišypsai prasilenkdamas. Nes kuo labiau gąsdinsi ir pypsinsi, tuo lėčiau važiuos. Jų ten daugiau, negu mašinų. Treniruojasi Tour de France, Vuelta de Espana ir panašioms varžyboms.

 

 

Ir jeigu idomu as su dviraciu kiekviena po 20km minu i darba ir dar vaika is darzo pasemu. O barikadu pusej as esu savo pusej ir vieniem ir kitiem esu pasiules i nosi, nei vieni nenorejo, suprato kad nera teisus.cia tie atvejai kai tave bando pervaziuot su masina ir kai su dviraciu vaidina masina.

Manau, kad, jei žmogui pasiūlius į nosį, jis nesutiko gauti, tai dar nereiškia, kad jis sutiko su tavo teisybe. Gal būt kai kuriais atvejais ir taip, bet dauguma tiesiog nenori muštis dėl smulkmenų arba išvis nenori muštis.

O kad mini daug pedalus, tai labai šaunu :)

Dėl to kelio, kai važiuoji ne dvirtakiu, o važiuojama dalim, tai tau reiktų pabandyti tą carinį dvirtakį. Ten pėsčiom eit nebūtų gerai. O važiuoji gi ne tuščias, bagažinė nors rimta Tubus ir tašės rimtos Vaude, bet krautas esi bent 50kg, tai viskas plyšta ir lūžta, gerai pasistengus. Padangose minimum 4bar, kartais ir daugiau, užpakalis kenčia, o tądien dar 100km noris nuvažiuoti.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 spalio 01 - 11:26

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#37 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 spalio 01 - 11:27

Dygliuotos tai dygliuotos. Va, FB grupėse pasedėjau ten žmonės universalių žiemai neišsirenka. Vienas iš kriterijų, kad ILGAI laikytų. Jei kur pajūry, kur klimtas kaip salos ir keliai tik drėgni žiema būna, tai dar dar ..


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#38 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 spalio 01 - 11:49

Tai dažniausiai daroma dėl saugumo. Aišku, visokių ablavuchų būna, bet pagrindinė priežastis, kai tai daroma logiškai galvojant, yra elementari. Kai kelias siauras ir vingiuotas, dviratininkas nenori, kad jį lenkdamas bandytumėt tilpti į tą pačią juostą kartu su juo, iš priešpriešos atvažiuojant dar vienai mašinai. Nes arba būna netelpat ir gelbėdamas savo gyvybę stumiat jį į griovį arba kalną/jūrą per atitvarą (kalnuose). Arba jis būna netelpa, t.y. būna kelio pakrašty papuola tokia žostka duobė, kad lūžta karboninis ratlankis už tiek, kiek kainuoja jūsų mašina. Kai netelpat į tą pačią juosta, turit palaukti, kol tilpsit per priešpriešinę, t.y. bus saugus tiesesnio kelio ruožas be atvažiuojančių kitų automobilių, ir aplenksit saugiai. Nu viskas labai logiška ir važiuojant per Pirėnus (tarkim, kai iš Prancūzijos į Ispaniją įvažiuojat ne per magistralę mokamą, o nemokamu keliu per Bayoene ir Irun), taip būna kas pusę kilometro. Tiesiog nustoji nervintis ir supranti, kad tas kelias yra jų, o ne tavo, supranti, kad niekur nenuskubėsi, ir tada geriau pasidaro, dar nusišypsai prasilenkdamas. Nes kuo labiau gąsdinsi ir pypsinsi, tuo lėčiau važiuos. Jų ten daugiau, negu mašinų. Treniruojasi Tour de France, Vuelta de Espana ir panašioms varžyboms.


Manau, kad, jei žmogui pasiūlius į nosį, jis nesutiko gauti, tai dar nereiškia, kad jis sutiko su tavo teisybe. Gal būt kai kuriais atvejais ir taip, bet dauguma tiesiog nenori muštis dėl smulkmenų arba išvis nenori muštis.
O kad mini daug pedalus, tai labai šaunu :)
Dėl to kelio, kai važiuoji ne dvirtakiu, o važiuojama dalim, tai tau reiktų pabandyti tą carinį dvirtakį. Ten pėsčiom eit nebūtų gerai. O važiuoji gi ne tuščias, bagažinė nors rimta Tubus ir tašės rimtos Vaude, bet krautas esi bent 50kg, tai viskas plyšta ir lūžta, gerai pasistengus. Padangose minimum 4bar, kartais ir daugiau, užpakalis kenčia, o tądien dar 100km noris nuvažiuoti.

Na kaip ten jiems beatrodytų saugiau lai ir daro, man pvz. mieste irgi norėtųsi važiuot kartu su mašinom o ne šaligatviu ties kiekvienu susikirtimu nuo borto ant borto, bet to nedarau dėl savo paties saugumo, juolab vidury kelio :)

Aišku, kai numini 2500, viskas gal kiek kitaip atrodo ir drąsos tam atsiranda, bet man kaip mėgėjui tai baugu 🙂

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 spalio 01 - 11:52

  • 0

#39 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2019 spalio 01 - 11:56

Manau, kad, jei žmogui pasiūlius į nosį, jis nesutiko gauti, tai dar nereiškia, kad jis sutiko su tavo teisybe. Gal būt kai kuriais atvejais ir taip, bet dauguma tiesiog nenori muštis dėl smulkmenų arba išvis nenori muštis.

O kad mini daug pedalus, tai labai šaunu :)

Dėl to kelio, kai važiuoji ne dvirtakiu, o važiuojama dalim, tai tau reiktų pabandyti tą carinį dvirtakį. Ten pėsčiom eit nebūtų gerai. O važiuoji gi ne tuščias, bagažinė nors rimta Tubus ir tašės rimtos Vaude, bet krautas esi bent 50kg, tai viskas plyšta ir lūžta, gerai pasistengus. Padangose minimum 4bar, kartais ir daugiau, užpakalis kenčia, o tądien dar 100km noris nuvažiuoti.

 

Vienas buvo kai užsipuolė automobilinininkas čeburėkinis dviratininką jauną, kad važiavo per gatvę > perėja / dviračių taką (kas leidžia kirsti kelią nenulipus), aš išgirdau tik rėkavimus, prilėkiau staigiai, pradžiai gražiai bandai gi ne gyvuliai esam, klausi ko nesupranta žmogus, kad čia yra ne tik perėja bet ir dviračių takas, todėl viskas teisinga iš dviračio pusės, bet žmogus toliau putojasi, tai taip pat mandagiai paklausi ar yra tekę nosį tiesintis. Užsidarė langus ir nuvažiavo.

Kitas super dviratinininkas be jokio bagažo tiesiog važiavo vienas ir tuščias viena iš judriausių g. Vilniuje, (ukmergės) (dviračių takas šalia gatvės) , sukelė avarinę situaciją, norėdamas išvengti duobės metėsi į vidurį kelio. Kai išlipo dėdė su juo kalbėt iš mašinos, drąsa dingo ir pradėjo filmuoti, tada iš kito auto išlipo kitas dėdė kuriam irgi poh tos kameros, tai dar greičiau sustatė į vietas ir t.t. 

 

o kodėl pats gatve nevažiuoju? visada maksimaliai važiuoju šaligatviu nors ir su duobėm ir su kliūtim, nes aš lankiau dviračius ir per daug mačiau iš arti ką reiškia kai nutrenkia tave :) neperseniausiai pažystamas, buvęs dviratininkas sulaukė šeimos pagausėjimo išmynė formą palaikyt ir namo nebegrįžo, visa laimė, kad gyvas, bet sveikatos ilgam neteko, važiavo ne magistraliniu keliu (kur galima 70) ir tiesiog nutrenkė, atsibudo ligoninėj visas sulaužytas.

 

 

Dygliuotos tai dygliuotos. Va, FB grupėse pasedėjau ten žmonės universalių žiemai neišsirenka. Vienas iš kriterijų, kad ILGAI laikytų. Jei kur pajūry, kur klimtas kaip salos ir keliai tik drėgni žiema būna, tai dar dar ..

 

nu čia jau be žodžių.... Draugelį vos ne vos įkalbėjau nusipirkt žiemines padangas nors iki tol važinėjo su universaliom ir JAM GERAI BUVO, bet kai įrodžiau, kas kaip ir kodėl su video tai nusipirkęs ir pavažiavęs sako: eina sau stabdai ir sustoja mašina iškart


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2019 spalio 01 - 12:00

  • 0

#40 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 spalio 01 - 12:30

Nežinau, man tai absoliučiai nesuderinami dalykai kai tame pačiame sraute dalyvauja ir galežiniai kibirai sveriantys nuo 1tonos galintys išvystyti kokius 5/m pagreitį ir gyva mėsa ant rėmo BET, pabrėžiu, BET su šalmu. Pats irgi turiu pažįstamą, kuriam po pasivažinėjimo dvirate TP viena koja paliko 10cm trumpesnė už kitą.
Kad ir kokioj jau Vokietijoj kur jau visiška vairavimo kultūra, tai viskas OK. Bet tik ne pas mus kur eisme dalyvauja girti, agresyvūs, kompleksuoti ir dar tokie su BMW ar Audi nuotrauka ant FB coverio, pavadinkim tai, žmonės.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0