Na matai as dar jaunas ir be vaiku, man dar jura iki keliu kolkas. Bet kai yra normalus naudotinas dviraciu takas (kur danga bent padori ir iseina prasilenkt su vienu pesciuoju), tai kokios problemos, nieks nenori ten tarp tu masinu dumus tiesiai is duslintuvo uostyt. Vazineju i Garliava is centro, yra puikus dvirtakis iki pat Kauno pabaigos. Jokiu net minciu i kelia list, baisu tik pesciojo nenumust, nes dar ne visi prate prie padalinto kelio ir nauju zymejimu ir buna labai plavineja uzsisvajoje. Tada biski keliu tenka pamint, nes dvirtakis bendrai su saligatviu pazymetas pusmetrio plocio takelis, kur niekaip netelpi, paskui vel normaliai ir galima list i taka. Likus 100m vel islendu i vaziuojama dali, nes reikia sukt i kaire, o tai reiskia, legaliai, reiktu du kartus persivesti per nereguliuojamas perejas, kur labai vangiai praleidzia, jei su dviraciu. O dar jei nori vaziuot, o ne vestis, tai ir pypsina, ir rekia bunaVienas buvo kai užsipuolė automobilinininkas čeburėkinis dviratininką jauną, kad važiavo per gatvę > perėja / dviračių taką (kas leidžia kirsti kelią nenulipus), aš išgirdau tik rėkavimus, prilėkiau staigiai, pradžiai gražiai bandai gi ne gyvuliai esam, klausi ko nesupranta žmogus, kad čia yra ne tik perėja bet ir dviračių takas, todėl viskas teisinga iš dviračio pusės, bet žmogus toliau putojasi, tai taip pat mandagiai paklausi ar yra tekę nosį tiesintis. Užsidarė langus ir nuvažiavo.
Kitas super dviratinininkas be jokio bagažo tiesiog važiavo vienas ir tuščias viena iš judriausių g. Vilniuje, (ukmergės) (dviračių takas šalia gatvės) , sukelė avarinę situaciją, norėdamas išvengti duobės metėsi į vidurį kelio. Kai išlipo dėdė su juo kalbėt iš mašinos, drąsa dingo ir pradėjo filmuoti, tada iš kito auto išlipo kitas dėdė kuriam irgi poh tos kameros, tai dar greičiau sustatė į vietas ir t.t.
o kodėl pats gatve nevažiuoju? visada maksimaliai važiuoju šaligatviu nors ir su duobėm ir su kliūtim, nes aš lankiau dviračius ir per daug mačiau iš arti ką reiškia kai nutrenkia tave neperseniausiai pažystamas, buvęs dviratininkas sulaukė šeimos pagausėjimo išmynė formą palaikyt ir namo nebegrįžo, visa laimė, kad gyvas, bet sveikatos ilgam neteko, važiavo ne magistraliniu keliu (kur galima 70) ir tiesiog nutrenkė, atsibudo ligoninėj visas sulaužytas.
nu čia jau be žodžių.... Draugelį vos ne vos įkalbėjau nusipirkt žiemines padangas nors iki tol važinėjo su universaliom ir JAM GERAI BUVO, bet kai įrodžiau, kas kaip ir kodėl su video tai nusipirkęs ir pavažiavęs sako: eina sau stabdai ir sustoja mašina iškart
Žiemines padangos
#41
Posted 2019 October 01 - 15:44
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#42
Posted 2019 October 02 - 19:19
https://cdn.tireslea...m_cp/946860.jpg
Sveiki, kolegos. Gal kas esat girdėję ar bandę šitas padugnes?
Farroad frd79...
Edited by Jimmy, 2019 October 02 - 19:20.
#43
Posted 2019 October 02 - 21:18
Galiu pasakyt, kad mažai kas įgalus įvertint padangas ypač žiemines. Dažniausiai prasiseda lyginimai tų pačių padangų ant skirtingų mašinų. Ai turėjau Continental ant audi 100, tai buvo daigtas, dabar turiu michelin, bet jau ant pežo 307 - šūūūdas. Bent dzin, kad kardinaliai skiriasi skirtingų mašinų svoris, pakabos aukštis, darbas, svorio centras ir t.t. Darbe buvo kažkada Nokian žieminės vienodo modelio, bet skirtingų mašinų. Škoda ir KIA lygtais. Škoda lipa kaip tankas, o KiA kaip bulvių maišas. Tai čia grynos erezijos realiai tų padangų vertinimai nebent yra testai kaip daro visokie žurnalai ten Autobild ir t.t.
Aš pvz. su ta pačia mašina jau 7 metai ir tik prieš 2 metus antra komplektą žieminių uždėjau.
O kaip padangų pardavėjai sako, tai pats didžiausias biznis iš kiniškų, nes antkainį didžiausią gali užsidėt, nes labai pigiai jas gauna. Tada jau sunku įsivaizduot iš ko jas daro ir kaip atitysia iš kito pasaulio galo.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#44
Posted 2019 October 02 - 22:29
Ir dar, nes jas peeeerka. Ir dabar jau perka ne tik zemesniu pajamu vartotojai, ir ne tik zemesnio bvp valstybese. Nes ismoko gaminti padorias padangas uz pigiai. Pasensta greiciau uz brangias, bet dirba kai kurios labai normaliai.Galiu pasakyt, kad mažai kas įgalus įvertint padangas ypač žiemines. Dažniausiai prasiseda lyginimai tų pačių padangų ant skirtingų mašinų. Ai turėjau Continental ant audi 100, tai buvo daigtas, dabar turiu michelin, bet jau ant pežo 307 - šūūūdas. Bent dzin, kad kardinaliai skiriasi skirtingų mašinų svoris, pakabos aukštis, darbas, svorio centras ir t.t. Darbe buvo kažkada Nokian žieminės vienodo modelio, bet skirtingų mašinų. Škoda ir KIA lygtais. Škoda lipa kaip tankas, o KiA kaip bulvių maišas. Tai čia grynos erezijos realiai tų padangų vertinimai nebent yra testai kaip daro visokie žurnalai ten Autobild ir t.t.
Aš pvz. su ta pačia mašina jau 7 metai ir tik prieš 2 metus antra komplektą žieminių uždėjau.
O kaip padangų pardavėjai sako, tai pats didžiausias biznis iš kiniškų, nes antkainį didžiausią gali užsidėt, nes labai pigiai jas gauna. Tada jau sunku įsivaizduot iš ko jas daro ir kaip atitysia iš kito pasaulio galo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#45
Posted 2019 October 03 - 02:55
Asmeniskai net nebeziuriu i ziemines jei jos ne kryptines,isbandyta is karcios patirties kai masina is vietos nenori judet ziema del panasaus rasto kaip Jusu nuorodojhttps://cdn.tireslea...m_cp/946860.jpg
Sveiki, kolegos. Gal kas esat girdėję ar bandę šitas padugnes?
Farroad frd79...
#46
Posted 2019 October 03 - 06:50
As taip pat tik uz kryptines.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#47
Posted 2019 October 03 - 06:52
Nes ismoko gaminti padorias padangas uz pigiai. Pasensta greiciau uz brangias, bet dirba kai kurios labai normaliai.
Būtent. Gali dažniau pasikeist į naujas ir dar sutaupysi, lyginant su "firminėmis". Pats tokias nusipirkau, praeitą žiemą labai puikiai atvažinėjau. Atvažinėsiu tikrai dar vieną žiemą, o paskui galima bus vėl naujas pirkt.
Edited by ernissss, 2019 October 03 - 06:52.
#48
Posted 2019 October 03 - 07:52
nu kai su normaliom važiuoji 4-5 sezonos, su kiniškom 1-2 (pagal save žiūriu), tai ką čia sutaupysi? pirkimai, montavimai ir pan..
#49
Posted 2019 October 03 - 08:17
5 sezonus?nu kai su normaliom važiuoji 4-5 sezonos, su kiniškom 1-2 (pagal save žiūriu), tai ką čia sutaupysi? pirkimai, montavimai ir pan..
Linkes manyti kad padanga kad ir premium klases, jau po trecio sezono reik mesti lauk, nesvarbu kad protektoriaus yra, po triju ziemu ir vasaru ta guma sukieteja.
As pernai pirkausi kormoran. Tik geriausi atsiliepimai. Kaina krikscioniska, pravazumu ir sukibimu nesiskundziu. Nors pernai ziema praktiskai ir su vasarinem butu isvaziuojama buvusi.
#50
Posted 2019 October 03 - 09:33
#51
Posted 2019 October 03 - 09:35
5 sezonus?
Linkes manyti kad padanga kad ir premium klases, jau po trecio sezono reik mesti lauk, nesvarbu kad protektoriaus yra, po triju ziemu ir vasaru ta guma sukieteja.
As pernai pirkausi kormoran. Tik geriausi atsiliepimai. Kaina krikscioniska, pravazumu ir sukibimu nesiskundziu. Nors pernai ziema praktiskai ir su vasarinem butu isvaziuojama buvusi.
Ot šoke žmogus vat taip ir būna, kai nesi bandęs ir turi nuomonę jau susidaręs. Aš irgi nesu visai premium pravažiuoju 5 sezonus kas yra apie 25-30k km. Ir protektoriaus dar kokie 4 mm būna. O dėl gumos minkštumo visiškai nesiskiria nuo naujų. Nu ne už orą ten pinigai.
Realiai gaunasi sumoku biški daugiau už kiniškas ir važiuoju dvigubai ilgiau. Turiu žieminius ratus atskirus. Ir pamiršti viską ilgam. O tos kiniškos net neišsibalansuoja normaliai.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#52
Posted 2019 October 03 - 09:36
nu kai su normaliom važiuoji 4-5 sezonos, su kiniškom 1-2 (pagal save žiūriu), tai ką čia sutaupysi? pirkimai, montavimai ir pan..
Montavimai, jeigu neturi atskirų diskų, ar taip ar taip bus. O keisdamas kas du metus, bent pastoviai ant minkštos gumos važinėsi ir su apynauju protektorium. Iš tikro "ne toks tas velnias baisus kaip jį piešia" Moka ir kiniečiai padangas daryt. Man asmeniškai visai nesvarbu, kad protektoriaus raštas trijų metų senumo, o koks Nokian, Michelin ar GoodYear jau į madą naujus įvedė. Pirmoj eilėj ne padanga priduoda saugumo ar pravažumo, o galva
#53
Posted 2019 October 03 - 09:37
Vidutiniškai padanga laiko tarp 50kkm-120kkm
Tamsta galit nebenusišnekėt? ADAC, autobild daro testus padangų nusidėvėjimo ir netsimenu ar esu matęs daugiau 50k km.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#54
Posted 2019 October 03 - 09:39
Tamsta galit nebenusišnekėt? ADAC, autobild daro testus padangų nusidėvėjimo ir netsimenu ar esu matęs daugiau 50k km.
Nu jei vien per sniegą važinėt, gal ir daugiau atlaikytų...
#55
Posted 2019 October 03 - 09:47
Nu jei vien per sniegą važinėt, gal ir daugiau atlaikytų...
Ai čia gal skaičiuoja kai įkrenti į pusnį ir kol bandai išvažiuot prasuki kokius 500km - jei ratai sukasi, o mašina stovi vietoj tai kilometrai sukasi Jei taip kasdien tada jooo.. Normaliai km gautusi. Tik kažin ar tada tiktų savoka vidutiniškai
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#56
Posted 2019 October 03 - 12:02
5 sezonus?
Linkes manyti kad padanga kad ir premium klases, jau po trecio sezono reik mesti lauk, nesvarbu kad protektoriaus yra, po triju ziemu ir vasaru ta guma sukieteja.
As pernai pirkausi kormoran. Tik geriausi atsiliepimai. Kaina krikscioniska, pravazumu ir sukibimu nesiskundziu. Nors pernai ziema praktiskai ir su vasarinem butu isvaziuojama buvusi.
Aš nemažai dirbau su naujom padangom, tai tie kormoranai yra tiesiog guma, kad nevažiuot ant disko dedi kormoranus + jie balionai nepriklausomai nuo modelio, t.y. kordas minkštas ir ant posūkio vertiesi o ne į jį važiuoji. Aš daug padangų nesu išbandęs, važinėjau su Kumho vasarinėm ir žieminėm tai irgi atrodė tikrais geros padangos, bet kai atsiranda gyvenime pirelli, michelin, sava, tai skirtumas yra. Tiesa su Kumho KW31 žieminėm labai minkštom su R indeksu per žiemos sezonus po 10-15k prasukdavau, pravažiavau 4 žiemas ir + dar užbaigiau metus t.y. po 4tos žiemos jos jau buvo apsidevėjusios ir kietokos, labai gerai suėjo pavasariui/vasarai ir rudeniui aišku jau raštas buvo pasiekęs visas metkes. Tada nusipirkau vėl KW31 pavažiavau nepilną sezoną žiemos ir atidaviau tėvukui praktiškai naujos jos, tai jam kaip apsikrai gyvenime neturėjus naujų padangų buvo mind blowing ant kiek geros padangos.
#57
Posted 2019 October 03 - 12:53
Ai čia gal skaičiuoja kai įkrenti į pusnį ir kol bandai išvažiuot prasuki kokius 500km - jei ratai sukasi, o mašina stovi vietoj tai kilometrai sukasi Jei taip kasdien tada jooo.. Normaliai km gautusi. Tik kažin ar tada tiktų savoka vidutiniškai
Na pažiūrėjus testus taip, jie sako kad padanga laiko tarp 25-55kkm, bet čia gal iki pirmos žymės, kai lieka kokie 5mm ;)
Autobild rašo kad su Kumho Ecsta nuvažiuoja 25kkm, o aš pat pirkau nuodrožas ir dar nuvažiavau kokius 30kkm
Tad kaip visada - reikia lygint atsargiai skaičius ;)
#58
Posted 2019 October 03 - 19:17
Galvojau, gal pats bandęs ar iš pažįstamų girdėjęs apie jas konkrečiau. Apart "aplink ir apskritai" nieko naujo...
Vienas žinovas man pagal raštą išbūrė, kad pagal geometriją, jos turi puikiai kibti į ledą ar plūktą sniegą, gerai pašalinti vandenį iš šlapią sniegą, tačiau prastai elgsis sausame ir giliame sniege. Neesu ekspertas, tai nesiginčijau...
Kas dėl teiginio, kad "tik kryptinės", sutinku iš dalies. Jei kalba eina apie "eglutės" raštą, tai taip - vandenį ir šlapią buizą pašalina gerai. Tik vienas nepaneigiamas blogumas - jos skleidžia didesnį triukšmą. Šios frd79 pasižymi tylumu.
Dabartinės mano Nokian Hakka R - kryptinės. Tik dvi ėmė "plaukiot" po smūgio duobėn. Būsiu kokį kordo siūlą prakirtęs. Gylio likę gal 4 mm ar + , bet minkšto mišinio guma pliusinėj temperatūroj dyla sparčiau, tad į žiemos galą jau gali nebesiekti ir TA leidžiamų 3 mm. O ir 2013 gamybos metai verčia kasyti pakaušį dėl naujo pasirinkimo...
Made in China manęs jau nebegąsdina. Trečias sezonas vasarinėms Sunfull. Pagal rašto gylį, ramiai atitarnaus dar 2 vasaras. Sukibimas puikus, jokių pretenzijų. Suprantama, kad žieminėms gumoms keliami subtilesni reikalavimai.
Pradėjau žvalgybą. Į naujas premium kategorijos net nežiūriu. Įžymūs brendai brangesni 5-6 kartus, bet kaži ar važiuosi ant tiek pat geriau ir saugiau. Naudotų rinkoje irgi loterija. Už brendą prašoma 40-60 eur. Na apžiūri, rašto kokie 6-7 mm, o gi bl... DOT'as jau gerokai virš 5 metukų (buvau radęs "puikių" ir 10 m)...
Pragūglinau ir radau, kad šios apibūdinamos kaip "vidutinio minkštumo padangos" , t.y. ne "lipuškės" bet ir ne kietos, kaip visasezoninės, kurias taupieji drožia žiemą-vasarą.
Kaina. 205/55 r16 - 38 eur. Va šitoj vietoj ir ima pakaušis niežtėt. Naudotos nebepilno aukščio ir ėmusios kietėti brendinės gumos kartais ir brangesnės, tad nemanau, kad jos tarnaus geriau ir ilgiau už naujas. Pagaliau ima noras išbandyt. Už tiek pirkus, galima keisti vos ne kasmet. Na, jei nenuvils - ir kas 2 metus.
Jei nerasiu įtikinamo argumento "prieš", kitą savaitę pirksiu...
#59
Posted 2019 October 03 - 19:24
Reik aukso viduriuko iki 100e vnt,tai tik hankokai isipaišo is padoresniu.
Seniau lyg pamenu kitaickas Kenda gyre ziemines miksto misinioGalvojau, gal pats bandęs ar iš pažįstamų girdėjęs apie jas konkrečiau. Apart "aplink ir apskritai" nieko naujo...
Vienas žinovas man pagal raštą išbūrė, kad pagal geometriją, jos turi puikiai kibti į ledą ar plūktą sniegą, gerai pašalinti vandenį iš šlapią sniegą, tačiau prastai elgsis sausame ir giliame sniege. Neesu ekspertas, tai nesiginčijau...
Kas dėl teiginio, kad "tik kryptinės", sutinku iš dalies. Jei kalba eina apie "eglutės" raštą, tai taip - vandenį ir šlapią buizą pašalina gerai. Tik vienas nepaneigiamas blogumas - jos skleidžia didesnį triukšmą. Šios frd79 pasižymi tylumu.
Dabartinės mano Nokian Hakka R - kryptinės. Tik dvi ėmė "plaukiot" po smūgio duobėn. Būsiu kokį kordo siūlą prakirtęs. Gylio likę gal 4 mm ar + , bet minkšto mišinio guma pliusinėj temperatūroj dyla sparčiau, tad į žiemos galą jau gali nebesiekti ir TA leidžiamų 3 mm. O ir 2013 gamybos metai verčia kasyti pakaušį dėl naujo pasirinkimo...
Made in China manęs jau nebegąsdina. Trečias sezonas vasarinėms Sunfull. Pagal rašto gylį, ramiai atitarnaus dar 2 vasaras. Sukibimas puikus, jokių pretenzijų. Suprantama, kad žieminėms gumoms keliami subtilesni reikalavimai.
Pradėjau žvalgybą. Į naujas premium kategorijos net nežiūriu. Įžymūs brendai brangesni 5-6 kartus, bet kaži ar važiuosi ant tiek pat geriau ir saugiau. Naudotų rinkoje irgi loterija. Už brendą prašoma 40-60 eur. Na apžiūri, rašto kokie 6-7 mm, o gi bl... DOT'as jau gerokai virš 5 metukų (buvau radęs "puikių" ir 10 m)...
Pragūglinau ir radau, kad šios apibūdinamos kaip "vidutinio minkštumo padangos" , t.y. ne "lipuškės" bet ir ne kietos, kaip visasezoninės, kurias taupieji drožia žiemą-vasarą.
Kaina. 205/55 r16 - 38 eur. Va šitoj vietoj ir ima pakaušis niežtėt. Naudotos nebepilno aukščio ir ėmusios kietėti brendinės gumos kartais ir brangesnės, tad nemanau, kad jos tarnaus geriau ir ilgiau už naujas. Pagaliau ima noras išbandyt. Už tiek pirkus, galima keisti vos ne kasmet. Na, jei nenuvils - ir kas 2 metus.
Jei nerasiu įtikinamo argumento "prieš", kitą savaitę pirksiu...
#60
Posted 2019 October 03 - 20:26
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users