Peršokti prie turinio


Nuotrauka

307 1,6 HDI 5 pavaros problemos

Pavarų dėžė

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 Lukas1961

Lukas1961
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 30
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 307, 1.6 L, HDI, SW, 80kW

Parašyta 2019 rugsėjo 29 - 18:33

Sveiki forumiečiai, 

neradau panašios temos tai kuriu naują.

Mano liūtukui nutiko problema su 5 pavara. 

Ją įjungti galima normaliai, bet išjungiat jaučiasi didelis laisvumas svirtyje ir išsijungia beveik siekiant atbulinio bėgio krumplius.

Kartais pasijaučia garsai jog paliečiu juos.

Norėtųsi prieš servisą gauti protingą info, kad neatrodyt neišmanėliu.

Ačiū kas atsilieps

 


  • 0

#2 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 07:44

Sveiki forumiečiai, 

neradau panašios temos tai kuriu naują.

Mano liūtukui nutiko problema su 5 pavara. 

Ją įjungti galima normaliai, bet išjungiat jaučiasi didelis laisvumas svirtyje ir išsijungia beveik siekiant atbulinio bėgio krumplius.

Kartais pasijaučia garsai jog paliečiu juos.

Norėtųsi prieš servisą gauti protingą info, kad neatrodyt neišmanėliu.

Ačiū kas atsilieps

Nieko nedarei su perjungimo mechanizmu ,trosais....

Kaip issijungia pirma , trecia.

Jeigu nedarei nieko , kaip tas atsitiko , staigiai ar blogejo pamazu...


  • 0

#3 Lukas1961

Lukas1961
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 30
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 307, 1.6 L, HDI, SW, 80kW

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 08:17

Prieš kelis metus žiemą užšaldavo pavarų perjungimo trosai, nebuvo galima ijungti pavarų kol neįšidavo salonas. Trosus pakeitėm ir krlias žiemas buvo viskas ok.

Visos pavaros, išskyrus 5, junginėjasi puikiai.

Pablogėjo staigiai.Ryte įsėdau važiuot ir pajaučiau bėdą


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 30 - 15:02

Pala, tai atbulinė pavara gi turi apsaugą nuo įjungimo tiesiai iš penkto. Ten taip nesijungia, spjauna link ketvirto dėžės viduje esantis mechanizmas. Jei noris, kad eitų įjungti į atbulinį iš penktos, reikia ričiagą spaust ne žemyn, o pirma dastumt iki galo viršun, tada truputį į dešinę, ir tada žemyn, tada įsijungtų. Ten tikra penkto bėgio įjungimo vieta yra. O išjungimui, vos tik įjungi tą penktą, tai iškart persistato šakutės ir ričiagas į apsauginę zoną, t.y. truputį kairiau pasistumia ričiagas, iš kurios penktą galima tik išjungti, ir leidžiant žemyn į atbulinį net nelenda.

 

Nebent jeigu taip jau nebėra naujesnėse dėžėse to modelio, bet senose BE dėžėse, kur dar su traukutėm, tikrai būdavo.

 

Žinau, nes iš apsauginės zonos ričiagą išstūminėt yra tekę nekart ir labai daug kilometrų, nes turėjau mašiną, kuriai, kai ričiagas apsauginėj zonoj, iš dėžės būdavo nenormalūs garsai, todėl nuvažiavau kelias dešimtis tūkstančių kilometrų laikydamas ričiagą ranka virš atbulinės pavaros :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt






Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0