Pala, tai atbulinė pavara gi turi apsaugą nuo įjungimo tiesiai iš penkto. Ten taip nesijungia, spjauna link ketvirto dėžės viduje esantis mechanizmas. Jei noris, kad eitų įjungti į atbulinį iš penktos, reikia ričiagą spaust ne žemyn, o pirma dastumt iki galo viršun, tada truputį į dešinę, ir tada žemyn, tada įsijungtų. Ten tikra penkto bėgio įjungimo vieta yra. O išjungimui, vos tik įjungi tą penktą, tai iškart persistato šakutės ir ričiagas į apsauginę zoną, t.y. truputį kairiau pasistumia ričiagas, iš kurios penktą galima tik išjungti, ir leidžiant žemyn į atbulinį net nelenda.
Nebent jeigu taip jau nebėra naujesnėse dėžėse to modelio, bet senose BE dėžėse, kur dar su traukutėm, tikrai būdavo.
Žinau, nes iš apsauginės zonos ričiagą išstūminėt yra tekę nekart ir labai daug kilometrų, nes turėjau mašiną, kuriai, kai ričiagas apsauginėj zonoj, iš dėžės būdavo nenormalūs garsai, todėl nuvažiavau kelias dešimtis tūkstančių kilometrų laikydamas ričiagą ranka virš atbulinės pavaros