Yra, vyrai, ir GKN dėžutėse kryžmių. Dėžutėse aišku ne GKN, bet kažkas iš japoniškų, nebepamenu, na**i, NSK ar GMB, žodžiu rimtieji japoniški guolių gamintojai. Ir kainuoja ne ką brangiau už tas SNR ar BTA. BTA yra kinietis arba lenkas supakuotas, o SNR turėtų būti prancūzas arba japonas (jie su NTN vienam koncerne), bet ten dažnai būna, kad gauni kryžmę maišiuke ir nežinai, ką nupirkai. SNR gal ir gamina 15x16 kryžmes, bet dauguma kitų tik 15x15 arba 16x16, taigi perkat dvi ir susidedat dvi prancūziškas.
Kodai GKN:
16x16 - U126
15x15 - U122 arba U 125 (skirtingo ilgio, pasirinkit pagal save, viena 38mm, kita 40mm).
Išsiimam kotą (nepamirštam užsirankinti vairo ir nejudinti ratų. O jei kryžmė maunasi ant šlicų, tai pasižymim šlicus. Beveik garantuotai kažkur nepataikysit, bet rekomenduoju kuo labiau pasistengiti, nes vairą šiaip perkelti per šlicą nesunku, bet dažniausiai truputį vairo šlicai neatitinka kolonėlės šlicų ir gaunasi, kad perkėlus vistiek ne taip tiesiai, kaip buvo. Beje, ne pas visas mašinas persikelia vairas. Yra kur vienas šlicas platesnis arba sugadintas, ir vairas tik vienoj vietoj tinka
Statom kryžmės kotą į spaustuvus. Tada galima du variantus daryti, arba sukalti vieną pusę vidun, tada kita pusė truputį išlenda. Ją reikia suimti spaustuvais ir už koto iškalti lauk. Taip pat su kita puse. Ir vienas galas pabaigtas išimti. Imam kitą. Bet man paprasčiau tiesiog su bulgarke išpjaustyti lauk seną kryžmę, tada viduj lieka tik guoliukai, kurie lengvai susikala į vidų ir iškrenta. Tada dilde išsivalom kernų vietas, kad lįstų nauji guoliukai (nevalykit nei rūdžių, nei nieko daugiau, tik kernas, nes paskui guoliukai ne presuosis, o sukris vidun ir nesilaikys). Nusimaunam guoliukus ir kryžmę kišam vidun. Vieną galą pavyks užmauti lengvai, bet kitą teks vistiek gaudyti bandant pataikyti presuoti kuo lygiau ir tiesiau. Būna nepataikai ir suknisi guoliuką. Todėl atsargiai Susikišus viską iki galo, patikrinam, ar guoliukai liečiai ir lengvai spaudžia riebokšlius, ar jų netraiško, ir jei viskas ok, užkernojam, kad neišlįstų lauk (turėkim omeny, kad tai vairo sistema ir saugumas čia turi būti MAKSIMALUS, o tas mazgas ten labai mizernas, todėl reikia viską atlikti rimtai).
Beje, nepamirškit prieš ardydami kotą, pasižymėti abu galus, kaip buvo, nes susideda kaip nori, ir tada nors ir šlicus sumauni kaip buvo, vistiek turi 180persuktą vairą
Man teko keisti generatoriaus diržiuko naują SNR guolį, nes iš kar ėmė kaukti.
Galimai buvo netinkamai parinktas. Generatoriams man atrodo tik su C3 specifikacija (aukštasūkiai)