Sveiki. Pries kelis menesius nusipirkau pirma auto (peugeot 407, 1.6 hdi, 80kw, 2004). Situacija tokia, jog atleidinejant sankaba ir pradedant vaziuot be gazo masina pradeda gan stipriai purtyt, drebint kol galiausiai pasieki taska, kai sankaba beveik atleista. Susidaro toks jausmas tarsi galios truksta pradet vaziuot ir reikia butinai pridet gazo (su gazu vos vibracija pasijaucia arba visai nieko). Vaziuokle buvo tikrinta, suvedimas, balansavimas padarytas, padangos keistos naujomis. Masinos trauka nedingusi, begiai jungiasi tinkamai. Ar verta sunerimt del tokio dalyko? Ir ka galima butu itarti, kad nuvarius i servisa nepradetu lupikaut ir po kokiu nors siulytu remontu visgi liktu tas drebejimas. O gal cia normalu, kad su 80kw sedanui pritruksta galios be akseleratoriaus?
Pradedant vaziuoti dreba masina
#1
Parašyta 2019 spalio 18 - 12:29
#2
Parašyta 2019 spalio 18 - 13:25
#3
Parašyta 2019 spalio 18 - 13:56
Sankobos daliu kainos kaip ir aiskios internete, o kokios sankabos remonto kainos sviruoja ant p407?
Šį pranešimą redagavo frakas: 2019 spalio 18 - 13:58
#4
Parašyta 2019 spalio 18 - 13:56
Yra kaune geru meistru forumieciu, pvz Tadas, Paulius. Tai gali drasiai vaziuoti, nu jei reiks sankaba keisti, tai taip ir pasakys. Turbut dvimasis cia tau bildesena.
#5
Parašyta 2019 spalio 19 - 12:55
Sankobos daliu kainos kaip ir aiskios internete, o kokios sankabos remonto kainos sviruoja ant p407?
Pas mane 407 šiuo metu 150 kainuoja darbas. Nu čia nes pas 407 reikia nusiiminėti traverso priekinį rėmą - vorą, ir išsileidinėti antifrizą, tai gerokai ilgiau užtrunka. Mašiną imu dviem dienom, kad nereiktų skubėti ir daryti kliauzų.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 spalio 19 - 12:56
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2019 spalio 19 - 20:48
arba normalus dyzelio sudrebejimas del zemu apsuku (pabandyk aukstesniu begiu vaziuojant per letai tai pavarai rimciau paspaust gaza ar bus panasus drebejimas). arba gali but sankabos diskas pasvilintas, tada jis pradedant vaziuot netolygiai kabina ir atsiranda drebejimas, jei nedaug sviles, tam sluoksniui nusidevejus drebejimas gali dingt. arba daug kitu dalyku, bet kai autorius zalias dar vairas ir drebejimo dr-dr nuo drr-drr nelabai skiria tai sunku tiksliai pasakyt
#7
Parašyta 2019 spalio 20 - 07:57
arba normalus dyzelio sudrebejimas del zemu apsuku (pabandyk aukstesniu begiu vaziuojant per letai tai pavarai rimciau paspaust gaza ar bus panasus drebejimas). arba gali but sankabos diskas pasvilintas, tada jis pradedant vaziuot netolygiai kabina ir atsiranda drebejimas, jei nedaug sviles, tam sluoksniui nusidevejus drebejimas gali dingt. arba daug kitu dalyku, bet kai autorius zalias dar vairas ir drebejimo dr-dr nuo drr-drr nelabai skiria tai sunku tiksliai pasakyt
O is kur tu zinai kad autorius zalias .Gal pats toks pat.Tokiais zodziais metytis forume negrazu , nezinant tikros padeties.
Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2019 spalio 20 - 07:57
#8
Parašyta 2019 spalio 20 - 10:27
#9
Parašyta 2019 spalio 20 - 15:37
O is kur tu zinai kad autorius zalias .Gal pats toks pat.Tokiais zodziais metytis forume negrazu , nezinant tikros padeties.
Visai normalus pastebejimas, juk zmogus parase, kad pirmas auto. Nuo kada "zalias" - izeidimas? Taip iseina, kad ir Regitra tyciojasi is 2 metu stazo neturinciu vairuotoju zenklindama juos zaliais, gal reik i teisma paduot? Lengviausias sprendimo budas, matant kad autorius kaunietis, tai nuvaziuot ir paprasyt kad ir Tado, jog atsisestu ir pralektu. Manau butu tukstanti kartu racionaliau, nei burti dabar ar tai pagalve isplysus, ar sankaba, ar granatos, ar vienas is 4 ratu nukrites nuo auto...
#10
Parašyta 2019 spalio 21 - 14:14
Nu iš aprašymo tai skamba, kaip išbelstas arba užvirintas smagratis dvimasėms sistemoms, o jei smagratis paprastas, tai kaip atia diskui, t.y. amortizacinė membrana tarp disko frikcionų nuo karščio išsitiesinus, arba išbelstos spyruoklės ar labai išklerus centrinė įvorė. Valdas geriau žino sankabų simptomus pagal priežastis, bet esmė, kad greičiausiai teks vistiek įdėti kažkokių naujų dalių, o tai reiškia - visą naują komplektą. Kietą pakaitinį arba su dvimasiu smagračiu, pagal pageidavimus.
Praeitą savaitę keičiau sankabą Berlingo 2011 metų 1,6HDi 55kw. Tai sankaba dar būtų važiavusi, pusė velnio. Galvojome, kad pradilo kiaurai ir nulūžo plunksnų galai ir guolis sulindo iki disko, nes pedalas nukrito ir pakėlus atgal - nesimina arba minant stipriai švirkščia skystis per darbinį cilindrą, o kožuke niekas nevyksta.
Bet plunksnos nors ir padilę, bet savo vietoje. Pradijo kiaurai į obuolį sankabos guolį stumdanti svirtelė. Tada užsimovė ant to obuolio ir dingo visa eiga, o cilindriukas išsiskleidęs iki galo nieko negali padaryti. Naujas OE obuolys, nauja Topran šakutė (kitokios greitai nėra, tik OE užsakoma), nauja sankaba LUK, naujas OE darbinis cilindras, nauja Corteco kreipiančioji su pirminio veleno riebokšliu, naujas Elring alkūninio veleno galinis riebokšlis, nauji Elring pusašių riebokšliai ir Corteco pavarų svirties riebokšlis ir nauja Total Gear8 pavarų dėžės alyva (275kkm, niekad nekeista, automobilio savininkas yra nuo naujo, tai patvirtino mano spėjimą), ir lekia kaip naujas, pedalas labai malonus ir švelnus. Dar pusašio pakabinamą guolį pakeitėm, nes ūžė jau stiprokai. Kadangi pas jį dėl mažos galios paprasta sankaba ir smagratis kietas, tai tilpo viskas su darbu į 400.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2019 spalio 22 - 01:42
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0