Sveiki,
Gal kas gali apšviest apie šitą situaciją?
Daugiau biodegalų į dyzeliną tai čia reikškia reiks dažniau filtrą kuro keist ar gali įtakot daugiau problemų?
Kaip prie šalčių bus?
šaltinis: https://www.15min.lt...alu-221-1219266
Parašyta 2019 spalio 19 - 22:57
Sveiki,
Gal kas gali apšviest apie šitą situaciją?
Daugiau biodegalų į dyzeliną tai čia reikškia reiks dažniau filtrą kuro keist ar gali įtakot daugiau problemų?
Kaip prie šalčių bus?
šaltinis: https://www.15min.lt...alu-221-1219266
Parašyta 2019 spalio 20 - 06:58
Parašyta 2019 spalio 20 - 07:16
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2019 spalio 20 - 20:49
Sveiki,
Gal kas gali apšviest apie šitą situaciją?
Daugiau biodegalų į dyzeliną tai čia reikškia reiks dažniau filtrą kuro keist ar gali įtakot daugiau problemų?
Kaip prie šalčių bus?
šaltinis: https://www.15min.lt...alu-221-1219266
Jei pajuokaujant, tai tavo patirtis su varikliu rodo, kad dažnas kaitaliojimas nuo bėdų neapsaugo ir neapsaugos, o jei rimtai, tai man užkliuvo jau pats pirmas linke nurodyto straipsnio sakinys: "Siekiant mažinti aplinkos taršą ir įgyvendinti europinius įsipareigojimus, Energetikos ministerija parengė ir trys ministrai – energetikos, aplinkos ir susisiekimo – pasirašė įsakymą, kuris nustato, kad nuo 2020 m. pradžios į dyzeliną bus įmaišoma daugiau biodegalų lapkričio ir kovo mėnesiais, rašoma pranešime žiniasklaidai."
Man kyla klausimas, kuo didesnis aliejaus (nu Ok, ne aliejaus, bet panašaus augalinės kilmės šū.do) kiekis dyzelyje prisideda prie taršos mažinimo? Pataisykit, jei klystu, bet, man rodos, nuo to dūmingumas turėtų ne mažėti, bet didėti. Ar čia tipo kad mažiau iškastinio kuro naudoji, daugiau augalinio š... pildamas, tai ale atsinaujinančius šaltinius naudoji ir ekologiškai važinėji...? Gal vistik britai visai teisingai nubalsavo...
Šį pranešimą redagavo evbi: 2019 spalio 20 - 20:52
Parašyta 2019 spalio 21 - 07:36
Jei pajuokaujant, tai tavo patirtis su varikliu rodo, kad dažnas kaitaliojimas nuo bėdų neapsaugo ir neapsaugos, o jei rimtai, tai man užkliuvo jau pats pirmas linke nurodyto straipsnio sakinys: "Siekiant mažinti aplinkos taršą ir įgyvendinti europinius įsipareigojimus, Energetikos ministerija parengė ir trys ministrai – energetikos, aplinkos ir susisiekimo – pasirašė įsakymą, kuris nustato, kad nuo 2020 m. pradžios į dyzeliną bus įmaišoma daugiau biodegalų lapkričio ir kovo mėnesiais, rašoma pranešime žiniasklaidai."
Man kyla klausimas, kuo didesnis aliejaus (nu Ok, ne aliejaus, bet panašaus augalinės kilmės šū.do) kiekis dyzelyje prisideda prie taršos mažinimo? Pataisykit, jei klystu, bet, man rodos, nuo to dūmingumas turėtų ne mažėti, bet didėti. Ar čia tipo kad mažiau iškastinio kuro naudoji, daugiau augalinio š... pildamas, tai ale atsinaujinančius šaltinius naudoji ir ekologiškai važinėji...? Gal vistik britai visai teisingai nubalsavo...
Parašyta 2019 spalio 21 - 09:18
Tai i benzina 10% gruda jau bioetanolio.....
Kuo tai blogai?
Parašyta 2019 spalio 21 - 09:39
Etanolio kaloringumas mažesnis, tai +5% damesk be to e10 mišinio gamyba brangesnė nei a95, tad tik tiek. Mokestis už eurosajungos norą lyderiauti ekologijoje. Nežinia kas geriau, nes gali su tokia politika ir toli eiti, o galim be reikalo sau pagalius į ratus kišti. Ateitis parodys.Kuo tai blogai?
Parašyta 2019 spalio 21 - 10:10
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2019 spalio 21 - 11:58
Ir ne tik guma. Aliuminio lydyniu, bent jau senuju kuro sistemu, nelabai megsta. Oksiduojasi. Ten juk vandens realiai yra.Etanolis kad ir kaip ten bebutu, kenkia viskam kas susije su guma.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2019 spalio 21 - 13:35
Ir ne tik guma. Aliuminio lydyniu, bent jau senuju kuro sistemu, nelabai megsta. Oksiduojasi. Ten juk vandens realiai yra.
Įdomu kokie esminiai konstrukciniai skirtumai tarp įprastų benzininių automobilių ir varomu E85 ? Turbūt senieji furumiečiai dar pamenat P406 mėlyną ikirestailą perdarytą naudoti E85.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 spalio 21 - 13:38
Parašyta 2019 spalio 21 - 13:39
Įdomu kokie esminiai konstrukciniai skirtumai tarp įprastų benzininių automobilių ir varomu E85 ?
Seniau būdavo straipsniai, kai tik atsirado išvis tas E85 Lietuvoj prieš daug metų, kad neva tai naudojamos kitokios gumos, kitų lydinių metalai. Bet aš nežinau. Dėl gamyklinių. Draugas turi Renault Laguna Hi-Flex, kur galima naudoti benziną arba E85, kompiuteris pats adaptuojasi prie kuro. Bet išvažinėjo vieną baką ir pamatė, kad nieko ten nesigauna sutaupyti, nes sąnaudos išauga, o prisipilt Kaune nebe daug vietų jau likę.
Kas naudoja autosporte, tai naudoja taip, kaip yra, tik stengiasi ilgam nepalikti sistemoje, pvz per žiemą. Pas juos truputį kitokie reikalavimai, 5 ar 10 metų bolidas retai atlaiko
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 spalio 21 - 13:41
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2019 spalio 21 - 15:22
Na vel gi, viena ranka duoda - kita atima. Cia elementaru, greiciau susideves varikliai, greiciau pirkti turesime naujas masinas... Ziauru, bet ka padarysi.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2019 spalio 30 - 05:34
Pagal sąmokslo teoriją, naftos magnatai kažkaip turėtų susitvarkyti su elektromobilių ir ekodegalų pramone, bet kad pastarąjį dešimtmetį sunkokai jiems sekasi tai padaryti.
Tas straipsnis išvis nieko esminio čia nepakeičia. Jau ir dabar dyzely šiltuoju metu įmaišomas biokuras. Tai to procento nepadidino, o tik prailgino laikotarpį, kuriuo reikės įmaišyti biokuro į dyzeliną, ir tai mažesniais procentais. Jokios čia tragedijos, nebent jei žiauriai pašaltų lapkritį ar kovą. Kas kartais tikrai tikrai būna, bet kad ne taip ir baisiai šąla tas biodyzelis, kaip žmonėms atrodo. Tvarkingas variklis su tvarkinga kuro sistema su vasariniu dyzeliu be jokių anti užšaliminių priedų dažniausiai iki -10-15C vedasi be problemų.
O jei atgal prie etanolio, tai Brazilijos ilgametė, turbūt jau beveik šimtametė praktika rodo, kad tai veikia. Tik turi būti specialiai tam sukurta ir pritaikyta technika.
Kas tikrai man įdomu, kaip čia bus su tuo taršos mokesčiu. Kaip ir visada, niekada iš anksto negali nieko žinoti, o kai likus savaitei iki termino įstatymą galiausiai pakeičia, tai būna labai smagu pasiruošti tinkamai pasikeitimams, kai pačiam sprendimus priiminėti jau per vėlu. Ir dar būtinai reikės surast būdą, kaip tą įstatymą pritaikyti atgaline tvarka, kitaip nebūna
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2019 spalio 30 - 07:45
Mane tai juokina tas 1000EUR "paskata" perkant nauja ar apynauji automobili. Cia yra BULLSHIT ir TOTALSHIT. KAs tas 1000 tugriku perkant nauja masina. Va butu kokie 5000EUR (arba 20-30% masinos kainos nevirsijancios 20k), tada zmones tikrai kurie neturi pinigunaujiem automobiliam, galetu ziuretis kazkokia vidutine masinyte uz 15-20k issimoketinai ir kaip pradinis inasas butu tie 5000EUR, o ta lauza paimtu ir sutvarkytu auto salonas pardaves masina. MOketu po varganus 150EUR zmogus i menesi ir vazinetu su nauja masina. O dabar i shikna tuos 1000EUR kai masina uz tiek senute su TA gali parduot ir dar daugiau, tai i MINUSA eini, nes daug kas ar BUKI ar nedaskaito bet OO GIRDEJAI, parduosiu savo dar gausiu 1000 EUR... POFIG kad ji turi buti I SVALKE ir tik tada gauni ta 1000EUR, taip kad dar i minusa gali ikrist su tokia "paskata", juolab ta 1000 EUR gausi tik uz puses metu kai jau busi nusipirkes uz savus kita masina. KAS PER UFONAUTAI tokius istatymus priimineja, PLIAT negaliu. Dar didesni kosmonautai kurie DZIAUGIASI, ale "VA BENT KAZKAS DAROMA". PAKAZUCHA.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 spalio 30 - 07:47
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2019 spalio 30 - 08:04
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2019 spalio 30 - 08:12
Parašyta 2019 spalio 30 - 08:36
gal tu su fūra važinėji ta gatve? nebejuokink nuvažiuok į Švediją, nors ką ten Švediją, išvažiuok toliau Lietuvos ir pamatysi kokio ten siaurumo keliai, bet taip ir turi būt, kad sutramdyt duos apsišikėlius prie vairuo kurie važiuoja "leistinas greitis +50km/h", prie perėjų galėtų padaryt po 1.8m pločio juostas su betonais iš šonų, kad nesugalvotų apvažiuot, tai tikrai pradėtų kaip žmonės važiuot.
Parašyta 2019 spalio 30 - 08:50
Kaip susiję biodegalai su Igno Šimulionio gatve?
Parašyta 2019 spalio 30 - 08:59
Pagal sąmokslo teoriją, naftos magnatai kažkaip turėtų susitvarkyti su elektromobilių ir ekodegalų pramone, bet kad pastarąjį dešimtmetį sunkokai jiems sekasi tai padaryti.
Kad žinotum (o gal žinai) ant kiek dabar įtakingi arba svarbūs yra tie visi ekologiniai, feminististiniai ir LGBT visokie judėjimai. Jie labai išbujoję išsivysčiusiose šalyse kur atitinkamai didžiausia perkamoji galia. Tai didžiausi koncernai pagal jų dūdeles jau šoka. Jau eilinio hipsterio į dūmijančią mašiną surišęs neįsodinsi.
Visas E. Musk'o projektas su Tesla jeigu būtų prasidėjęs kokiais 5 metais ankščiau, tai būtū patyręs didžiulį fiasko.
USA, Kanada, Vokietyja ir t.t. Teslas preorderino 2 metam į priekį nei tai, kad pigiau, tyliau ar patikimiau važiuot. Bet, kad EKOLOGIJA. Kiek teko bendraut su užseničiais kas vairuoja elektra, tai pagrindinis argumentas kodėl - ekologija. Pas mus, tai čia pigiau gaunasi ir privilegijom gali naudotis, "navatniau" atrodo.
Kaip susiję biodegalai su Igno Šimulionio gatve?
O, tai niekas ten ant biodegalų nevažinėja? Tikrai sąsajų galima rast
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2019 spalio 30 - 09:58
Tu bent vaziavai ta gatve?Pries ir po "remonto"? O sasajos tiesiogines - toj gatvej as dabar sudeginu daugiau biodegalu nes del idiotisko braizymo ir iššikišusiu priparkuotu masinu turiu sustot iki 0km/h pora kart idant praleist priešpriešini transporta.Pries tai važiuodavau nesustodamasgal tu su fūra važinėji ta gatve? nebejuokink nuvažiuok į Švediją, nors ką ten Švediją, išvažiuok toliau Lietuvos ir pamatysi kokio ten siaurumo keliai, bet taip ir turi būt, kad sutramdyt duos apsišikėlius prie vairuo kurie važiuoja "leistinas greitis +50km/h", prie perėjų galėtų padaryt po 1.8m pločio juostas su betonais iš šonų, kad nesugalvotų apvažiuot, tai tikrai pradėtų kaip žmonės važiuot.
Parašyta 2019 spalio 30 - 14:28
Mane tai juokina tas 1000EUR "paskata" perkant nauja ar apynauji automobili. Cia yra BULLSHIT ir TOTALSHIT. KAs tas 1000 tugriku perkant nauja masina. Va butu kokie 5000EUR (arba 20-30% masinos kainos nevirsijancios 20k), tada zmones tikrai kurie neturi pinigunaujiem automobiliam, galetu ziuretis kazkokia vidutine masinyte uz 15-20k issimoketinai ir kaip pradinis inasas butu tie 5000EUR, o ta lauza paimtu ir sutvarkytu auto salonas pardaves masina. MOketu po varganus 150EUR zmogus i menesi ir vazinetu su nauja masina. O dabar i shikna tuos 1000EUR kai masina uz tiek senute su TA gali parduot ir dar daugiau, tai i MINUSA eini, nes daug kas ar BUKI ar nedaskaito bet OO GIRDEJAI, parduosiu savo dar gausiu 1000 EUR... POFIG kad ji turi buti I SVALKE ir tik tada gauni ta 1000EUR, taip kad dar i minusa gali ikrist su tokia "paskata", juolab ta 1000 EUR gausi tik uz puses metu kai jau busi nusipirkes uz savus kita masina. KAS PER UFONAUTAI tokius istatymus priimineja, PLIAT negaliu. Dar didesni kosmonautai kurie DZIAUGIASI, ale "VA BENT KAZKAS DAROMA". PAKAZUCHA.
Taip, perkant naują mašiną tas 1000 nieko labai nekeičia. Tačiau tas kas perka naują mašiną iš parduotuvės, dažniausiai ir iki tol nevažinėja dyzeliu, kurio vertė iki tūkstančio eurų. Bet tas kas važinėja dyzeliu vertu iki tūkstančio eurų ir nori atsinaujinti pirkdamas kitą naudotą mašiną, tai kodėl gi nepaėmus to tūkstančio, jeigu perkama mašina, na pvz. koks nors C3 už 4000 - 5000 atitinka jo poreikius. Čia tas tūkstantis sudaro gana reikšmingą dalį kainos.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 spalio 30 - 15:12
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0