Jau ir BSI bloką tinkamą, o ne bet kokį, darosi sunku gauti pirmokui. Nes 307 ypatingas tuo, kad jam tų BSI skirtingų versijų ir kodų buvo labai daug. Užuot pagaminę pilną BSI tiesiog konfiguruojamą, matomai taupant buvo įvairių įvairiai apkarpytų versijų. Pvz, be galinių langų saugiklio lizdo. Įlitavus tą lizdą ir sukonfiguravus, kad būtų langai, veikti nepradeda, nes tiesiog tai net nenumatyta arba flashe, arba tiesiog trūksta komponentų plokštėse gal netgi. Praeitą žiemą reikėjo, tai dėjau jau bet kokiu kodu, kokiu pavyko gauti, ir žmogui jau buvo nebesvarbu, kad pvz neveiks tie langai gale arba stogo užuolaida. Nes jau pusę metų keliose vietose jam jo buvo neužkūrę.
Variklio kompo išvis niekur nesigavo gauti su raktu komplekte arba bent jau žinomu PIN kodu, nes buvo gan dažnas dvilitris benzas, bet jau atnaujinta gan trumpai gaminta versija su elektrine gazo sklende, bet dar senoviniu kvadratiniu kompu. Tai gerai, kad šitu klausimu Laimonas yra pažengęs ir mokėjo sutvarkyti Magnetti Marelli variklio kompą taip, kad būtų žinomas PIN. Su žinomu PIN, turint švarų BSI ir švarų rakto čipą, padaryt kad kurtųsi, jau nesunku.
Tai jop. Tas pats su 80 kw. 2.0 hdi purkstukais. Rasti gerus tampa projektas
Projektas yra Siemens purkštukai 2,0HDI 66kw, o su 79/80kw Bosch, jie dar pasitaiso. Aišku, jei mašina kaip šiukšlė, tai niekas 400 pinigų tam remontui neskirs, bet jei jau neskiria, tai dar yra galimybė surasti ne gerų, o veikiančių. Siurbliai jų našūs, stumokliai irgi gan stiprūs, sunkiai pradega ![:D](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 spalio 23 - 12:58