
Peugeot 407 depollution system faulty
#1
Parašyta 2019 spalio 27 - 18:18
ENGINE CONTROL P1351 GLOW RECAYL HEATER PLUG FAILURE
START/STOP CONTROL P1351 GLOW RECAYL HEATER PLUG FAILURE
CENTRAL ELECTRONICS SYSTEM 5FF CENTRAL ELECTRONICS CONTROL UNIT INTERNAL FAULT
SERVICE INTERVAL DISPLAY 2 5FF CNTRL ELECTRONICS CTRL UNIT INTERNAL FAULT
PASS SIDE DOOR CTRL UBIT C0E MIRROR HEATING DRIVER SIDE ACTUATION FAULTY
taigi praejus savaitei ismete pirma kart ta depollution system klaida, po dienos pasikeiciau visas zvakes i boschines ir klaida dingo, per tris savaites negavau jokios klaidos, izvaziavus ilgesnei kelionei ir vaziuojant apie 150km/h gavau ta pacia klaida, ir dingo trauka, sustojus ir uzvedus vel atsirado trauka taciau klaida nedingo,su klaida vaziuojant 140-150km/h dingsta trauka, ka patartumet? Ar vel diagnostika daryt ar gal zinot kame yra problema?
#2
Parašyta 2019 spalio 27 - 19:38
#3
Parašyta 2019 spalio 28 - 01:06
Cia bus turbos slegio arba padeties perteklius arba trukumas, kuro slegio nesuvaldymas, suodzio uzsikimsimas arba dar bet kas. Tai reikia diagnostikos, o ne klaidu nuskaitymo ir trynimo universaliu prietaisu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Parašyta 2019 spalio 28 - 04:24
Šį pranešimą redagavo Danielius24: 2019 spalio 28 - 04:59
#5
Parašyta 2019 spalio 28 - 12:40
Nezinau kaip su p407, bet ant P508 nusprogusi zvake meta dzekichana. As prie to, kad galejo buti ir susije, o dabar tiesiog dar vienas kasekas su turba ar suodziu islindo. Jei dabar per nauja error'us nusiskaitysi, turetu bent mazdaug bestelti in kur problema
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 spalio 28 - 12:41
#6
Parašyta 2019 spalio 28 - 15:22
Velgi priklauso nuo variklio ir jo kompo. 407 ne vienam nesu sutikes dzekicano del zvakiu.Nezinau kaip su p407, bet ant P508 nusprogusi zvake meta dzekichana. As prie to, kad galejo buti ir susije, o dabar tiesiog dar vienas kasekas su turba ar suodziu islindo. Jei dabar per nauja error'us nusiskaitysi, turetu bent mazdaug bestelti in kur problema
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2019 spalio 28 - 17:04
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8
Parašyta 2019 spalio 28 - 18:04
#9
Parašyta 2019 spalio 29 - 01:56
Na jei norit iki manęs į "palei Kauną" iš Vilniaus vien dėl diagnostikos važiuoti, tai prašom. Bet gal nelabai apsimoka?
Vilniuj sako žmonės, kad yra problema su mistinių bėdų sprendimais, nes geri meistrai, kurie nori uždirbti normalius pinigų, prancūzų remontuoti nelabai ima, dėl to, kad per dažnai būna nemokūs klientai, lyginant su vokiškom ar azijietiškom markėm, bet tai yra Taurius, Paulius, gal dar ir Julius.
Neskamba čia bent kolkas kaip kokia mistika. Tauriaus kontaktus rasit google lengvai, parašę Taurius Sinkevičius.
O jei vistik yra noras atvažiuoti, tai prašom,skambinti 863540693 10-19h. Tik rimtiems darbams yra eilė iki Lapkričio vidurio, ir dabar dar turiu porą užsistovėjusių rimtų projektų arba beviltiškų nesąmonių, kur gedimas mažas, bet nėra kaip gauti dalių, ir noriu išsispręsti, nes labai nuo tokių galvą skauda. Diagnostikai galima beveik kasdien, tik susitarti laiką iš anksto reikia, nes kai dirbu vienas, tai darbo vietoj pastoviai būti neišeina.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2019 spalio 29 - 11:19
Na jei norit iki manęs į "palei Kauną" iš Vilniaus vien dėl diagnostikos važiuoti, tai prašom. Bet gal nelabai apsimoka?
Vilniuj sako žmonės, kad yra problema su mistinių bėdų sprendimais, nes geri meistrai, kurie nori uždirbti normalius pinigų, prancūzų remontuoti nelabai ima, dėl to, kad per dažnai būna nemokūs klientai, lyginant su vokiškom ar azijietiškom markėm, bet tai yra Taurius, Paulius, gal dar ir Julius.
Neskamba čia bent kolkas kaip kokia mistika. Tauriaus kontaktus rasit google lengvai, parašę Taurius Sinkevičius.
O jei vistik yra noras atvažiuoti, tai prašom,skambinti 863540693 10-19h. Tik rimtiems darbams yra eilė iki Lapkričio vidurio, ir dabar dar turiu porą užsistovėjusių rimtų projektų arba beviltiškų nesąmonių, kur gedimas mažas, bet nėra kaip gauti dalių, ir noriu išsispręsti, nes labai nuo tokių galvą skauda. Diagnostikai galima beveik kasdien, tik susitarti laiką iš anksto reikia, nes kai dirbu vienas, tai darbo vietoj pastoviai būti neišeina.
Julius, cia citroligonine/servisas? Klausiu, nes noreciau normalu meistrioka/servisa Vilniuje rasti ir kazkaip man galai vis su feedback'ais nesueina del tam tikru zmoniu/servisu. Tai va, raizau pas Pauliu i Kauna, bet bent jau patenkintas lieku darbu, tik sunku suderinti kartais. Dzin kelias, laikas gaistamas
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 spalio 29 - 11:25
#11
Parašyta 2019 spalio 30 - 09:50
#12
Parašyta 2019 spalio 30 - 10:31
Pasidariau diagnostika, klaida meta del turbinos, o kas su ja negerai nerado
Žiauriai gera diagnostika, man patiko
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#13
Parašyta 2019 spalio 30 - 10:36
#14
Parašyta 2019 spalio 30 - 12:56
nemaišykit diagnostikos su klaidų nuskaitymu
#15
Parašyta 2019 spalio 30 - 13:23
#16
Parašyta 2019 spalio 30 - 17:54
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#17
Parašyta 2019 spalio 30 - 19:03
Bandykit dar karta
geras , kaip nelaimetam loterijos biliete....
#18
Parašyta 2019 spalio 30 - 20:21
Regulation not plausibls
#19
Parašyta 2019 spalio 31 - 14:19
geras
, kaip nelaimetam loterijos biliete....
Nu tiesiog čia ne loterija. Yra žmonės, kurie lengvai ir greitai prieinami, bet nelabai ką moka, o pinigus jiems jūs vistiek mokat.
Yra kam sekasi truputį geriau, nes turi mechaninių ir elektroninių valdymo sistemų patirties ir apie konkretų mazgą arba turi žinių iškart, arba nėra tinginiai prisėst ir pasigilinti, išsiaiškinti veikimo būdą ir surasti bėdą. Už tai dažnai reikia sumokėti, dažnai reikia ir palaukti truputį arba daugiau, bet kažkaip visvien problema būna išsprendžiama, jeigu norima ją išspręsti (tenkina laikas, kaina ir t.t.). Aš išvis tokios paslaugos, kaip "diagnostika", stengiuosi neteikti atskirai. Jei žmogus atvažiuoja su turbinos ar jos valdymo bėdomis, tai pažiūrėjęs klaidas ir parametrus, tokiam varikliui bent vakuumo pompytę atsinešu po kapotu į šlangutes pakaišioju pamatuoju sandarumą, patikrinu vakuumus. Į kompą žiūrėdamas gali pasakyti, kad gal sugedęs turbinos padėties daviklis, kai būna tiesiog trūkusi žarnelė kurnors. Remonto kainos skirtumas iki 10 kartų, t.y. nuo 20 iki 200eur gali išaugti be reikalo. Nu tai...
Kuris Airbagas nematomas arba kuris ABSo daviklis (ar laidas, žiedas ir t.t.) neveiksnus, tai ok, galiu pasakyti, bet nustatinėti mechaninius gedimus kompiuteriu dažnai vistiek yra būrimas iš tirščių, o jei tik klaidas nuskaityt moki, arba tik jų kodus, nu tai čia tokie prietaisai tai gali, kur atsiperka atlikus dvi tokias diagnostikas. Ir ką tie žmonės kalba su klientais, įdomu. Nes turėtų sakyt "Aš šito nemoku, to irgi nemoku, čia nesuprantu, o šito mano prietaisas išvis negali arba nežinau kaip padaryt. Bet va dabar tu man skolingas 15eur, nes pasakiau klaidų kodus. Gali šiaip ir pats nusipirkt šitą šūduką mėlyną už 15eur, tai ir pats galėsi pasižiūrėt"
Beje, tas šūdukas už 15eur kai kurioms markėms ir modeliams yra labai galingas įrankis, tik reikia teisingai juo naudotis.
Its the rider, not the bike, you muppet
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Parašyta 2019 lapkričio 02 - 09:25
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0