Svarstyciau ir 1.9TD arba 2.0HDi, bet vis tik labiau TUskes. Geriau daugiataskis ipurskimas, bet svarstyciau ir mono.
XU benzinai nedomina.
Metai ir laida nesvarbu.
Tik su gerutuku (rudziu atzvilgiu, ibrezimai akiu nedegina) kebulu ir apytvarkingiu (pagal metus) salonu. Variklio, pavaru dezes, sankabos bukle nedomina, ju gali ir nebuti. Dideli privalumai kablys, kondicionierius (veikiancio nesitikeciau, bi tik butu) ir mechanine vairo kolonele, bet dideles esmes nesudaro.
Atrodo, kad vis tik ekologinis mokestis jau gal ir bus galiausiai, tai reikia iki tol apsirupinti ekologiskumo kriterijus atitinkancia transporto priemone ilgesniam laikui. Lietuvoje tai bet kokia, uzregistruota iki tam tikros datos arba bet kokio senumo, bi tik su mazu varikliu ir mazu kebulu. Dvitaktis tepala deginantis Trabantas tikriausiai net patektu i nemokamus

Benzinas tai del to, kad nuo 93ciu gali buti ir be katalizatoriaus, o iki 93ciu su katalizatorium ir be H numeriu gauna zalia lipduka Vokietijoj, o jis vis dazniau reikalingas.
Pagalvociau ir apie 405 1.4 benza, tik nezinau, ar buvo universalu tokiu.