P 508 langas užstrigo ir nepasikelia
#1
Parašyta 2020 sausio 02 - 11:09
#2
Parašyta 2020 sausio 02 - 11:13
Garsu kokiu yra?Kaip suremontuoti lango pakėlimo sistemą
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2020 sausio 02 - 11:27
Prieš kalėdas sulūžo lango pakėlimas - nusileist nusileido, pasikelt jau nebe.
Su atviru langu važinėt nemalonu, tad teko greitai lupt durų apdailą, ir pasilelt lamgą rankom. Pavyko, bet važiuojant kas 100 km vis nusileisdavo, tad teko priklijuoti lipnia juosta. Pavyko, ir kalėdoms buvo įmanoma naudotis auto.
Po to pradėjau ieškotis repair kit - jie nepigūs, apie 30 eur. Radau ir kažkokią lietuvių parduotuvę, kuri stumdo ebay (easypart4u.lt) už 9 eur, bet niekas neatsiliepė, o laukti kelis mėnesius nesinori.
Problema buvo aiški - troselio laikiklis lūžo, o po to ir lynelį susuko ir aplamdė. Kaip ir gerai detales pakeisti, bet negi verta 30 pinigų?
Sprendimas - plastike padaryta vietos M5 poveržlei, ir ji kelis kartus suklijuota struktūriniais epoksido klijais (naudojau 3m dp190, nes tokių radau pasiskolint). P.s. su jais klijavimas truko ilgai, nes jie stingsta parą, bet per naujus buvau namie, tad galėjau neskubėt. Viskas surinka su tuo pačiu aplamdytu troseliu (įlinkis ties paskutine apvija, ir pavojinga kai langas viršuje). Pagaliau įmanoma uždėt apdailą ir važinėt toliau. Klausimas tik kaip ilgai - bet apie tai galvosim nutikus naujai bėdai .
Na ir foto kaip atrodo originaliai plastiko sienelės, ir kaip užklijuota.
https://ibb.co/WKcN53B
IMHO - aiškiai per skystai atrodo plastiko sienelės, ir dėl sutaupytų 5 gramų dabar yra remonto rinka.
#4
Parašyta 2020 sausio 02 - 11:56
Neturėtų ilgai laikyt. Jeigu lūžo, tai reiškiasi apkrovos būna didelės. Tokiose vietose plastikas dažnai būna stiprintas stiklo pluoštu, kad didesnį mechaninį patvarumą turėtų.
Ant s80 volvos irgi yra toks bug'as, kad kažkokios kreipiančiosios - kažkokie plastmasiukai nulužinėja ir langas nebevaikšto. Yra pirkt neorginalių už pigiai, bet laiko tik tam kartui. Orginalas brangu, bet laiko daug ilgiau.
Jeigu sau daryčiau tai pirkčiau OEM. Nes su praviru langu važiuot, kai lyja, pusto, ar šiaip labai šalta, tai nekažką (aišku lipniakas gerai laiko jei prilimpa). O tam ypač galioja Merfio dėsniai.
Šiaip teko klijuot su epoksidu bratkio opeliui variklio plastikinio dangčio nulužusią koją, kuri per guminius "grybukus" užsimauna ant variklio. Tai kai nebūtų keista jau laiko kelis metus. O ir norint nuimt tą dangtį turi raut jį, bet laiko.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#5
Parašyta 2020 sausio 02 - 18:55
Neturėtų ilgai laikyt. Jeigu lūžo, tai reiškiasi apkrovos būna didelės. Tokiose vietose plastikas dažnai būna stiprintas stiklo pluoštu, kad didesnį mechaninį patvarumą turėtų.
Ant s80 volvos irgi yra toks bug'as, kad kažkokios kreipiančiosios - kažkokie plastmasiukai nulužinėja ir langas nebevaikšto. Yra pirkt neorginalių už pigiai, bet laiko tik tam kartui. Orginalas brangu, bet laiko daug ilgiau.
Jeigu sau daryčiau tai pirkčiau OEM. Nes su praviru langu važiuot, kai lyja, pusto, ar šiaip labai šalta, tai nekažką (aišku lipniakas gerai laiko jei prilimpa). O tam ypač galioja Merfio dėsniai.
Šiaip teko klijuot su epoksidu bratkio opeliui variklio plastikinio dangčio nulužusią koją, kuri per guminius "grybukus" užsimauna ant variklio. Tai kai nebūtų keista jau laiko kelis metus. O ir norint nuimt tą dangtį turi raut jį, bet laiko.
Tai vat kad nėra ten jokio pluošto. O plastikas spėju PP (polipropilenas) ar kažkas panašaus, ir tos sienelės tikrai plonos. Iš esmės gal ten ir paskaičiuota, jog perkrovos atveju ne variklis sudegtų, o nulūžtų tose vietose. Bet laikui bėgant jis ne toks elastingas tapo ir pradėjo trūkinėt. Padarinėjau langą, pokšt ir yra.
Epoksidas mano ne turginis pigiausias panaudotas (scotch-weld - ir gerai prikimba, ir yra kietas), tai dabar dar nedarinėsiu, o po kurio laiko jis kietas kaip akmuo pasidaro - bandžiau su peiliu kažkada pjaut, tai kaip į kietą plastiką, ir tik vos vos įrėžia. Ir esminis know-how - įdėta metalinė poveržlė, kuri remiasi į originalaus plastiko likučius. Tad jei jau plyš, tai nebent viskas per pusę o tada eisiu originalo pirkt .
#6
Parašyta 2020 sausio 03 - 00:11
#7
Parašyta 2020 sausio 03 - 10:42
As cia kazko nesuprantu, su 508 vazineji 30 eur. gaila, ziauru, sulus dar karta vel knisies lupsi apsivkes ir reziume vistiek pirksi. Tai kam kelis kartus dulkintis, na nebent patinka
Taikliai.
#8
Parašyta 2020 sausio 03 - 10:53
O vat klausimas ar knisuos be reikalo, ar eilini karta apeinamas shūdino projektavimo rezultatas. OE bus lygiai tiek pat patvari, o dėl padidėjusių jėgų gali lūžti vien įdėjus. Pasiskaitykit, pažiūrėkit video tokių remontų. Konstrukciniai klijai naudojami auto pramonėje jau kaip projektinis sprendimas, o ne koks shūdarankio remontas.Taikliai.
#9
Parašyta 2020 sausio 03 - 11:01
Tai visos mašinos skardos tarpusavyje sujungtos suvirinimo taškais ir kėbuliniais klijais ale hermetiku. Reiktų pasidomėt gal velesnės 508 versijos turi upgreidą to mazgo ir šrote nusipirkt.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#10
Parašyta 2020 sausio 03 - 11:03
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Parašyta 2020 sausio 03 - 11:16
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#12
Parašyta 2020 sausio 03 - 13:48
508-tam jau 9 metai. Senolis jau ir jiem dalys naujos nebera brangios. Pirk nauja komplekta ir atvaziuosi be bedu iki kol parduosi.
Manau, kad naują įdėjus laikys ilgiau negu mašina
#13
Parašyta 2020 sausio 03 - 16:29
Esme knistis dvi dienas su klijais ir paskui drebet ar nelus vel, kam??
Buna zmoniu, kiek as prisiziuriu tu kurie pigEU, nes nu moket kiek parduotuve praso ne FASONAS buna kurie tikrai neturi pinigu... juokas kartais ima, isvazineja VISA KLAIPEDA ir iesko kur velytuvu gumeles piGEU kainuoja... neisivertina kuro, laiko reziume sutaupo pora euru ir jau DIDVYRIAI siaip mes lietuviai dar turim stipriai ta RUSKIO - FSIO SAM SMOZHU ZDELAT, TOLKA CEREZ HUJ atdam svaji dengi za etu JERUNDU. FSIO SAM, FSIO DESHEVLE. A patom je..atsa...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 sausio 03 - 16:30
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#14
Parašyta 2020 sausio 03 - 19:27
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2020 sausio 03 - 19:28
#15
Parašyta 2020 sausio 03 - 20:11
Viskas lyg ir suprojektuota, lyg ir ok.....bet su savo 607 stiklų pakėlėjais irgi pasižaidžiau, kol supratau , kad varliaėdžiai mėgsta darbo metu vynelį siurbčioti. Viskas kaip ir gerai , kol nesumąstai alaus atsidaryti....Taigi ,- problema -lūžta stiklo pakėlėjo plastmasiukai....Kodėl ? Visa erunda kaip ir sumastyta, tik vieno niekaip nesupratau,-kodėl troselių sistemos įtempimo spyruoklės įtemptos iki negaliu......Kam jos tuomet reikalingos ? Eiliniam langui troselius pailginau 5-10 mm . ir viskas atsistojo į vietas . Daug lengviau centruojasi stiklas, ženkliai sumažėjo variklio apkrovos...Čia kaip ? Gamintojas tokiu būdu užsitikrina darbą savo servisams ateičiai ? Ar tai kalėdinis pokštas kaip su 2.0 hdi siemens kuro padavimo sistema.? Tipo siurblys turi pasiimti kurą pats ,bet gamintojas sandarumo negarantuoja. Arba kuro slėgio reguliatorius turi užtikrinti reikiamą kuro slėgį sistemoje tiesiog po užvedimo...kai dar generas nieko negeneruoja o akume tik 10 v. belikę....kai reikia min. 12. Sistema gera, tik padaryta viskas per subinę.
SU NAUJAIS VISUS !!!
Šį pranešimą redagavo gau173: 2020 sausio 03 - 20:18
#16
Parašyta 2020 sausio 03 - 21:57
Viskas lyg ir suprojektuota, lyg ir ok.....bet su savo 607 stiklų pakėlėjais irgi pasižaidžiau, kol supratau , kad varliaėdžiai mėgsta darbo metu vynelį siurbčioti. Viskas kaip ir gerai , kol nesumąstai alaus atsidaryti....Taigi ,- problema -lūžta stiklo pakėlėjo plastmasiukai....Kodėl ? Visa erunda kaip ir sumastyta, tik vieno niekaip nesupratau,-kodėl troselių sistemos įtempimo spyruoklės įtemptos iki negaliu......Kam jos tuomet reikalingos ? Eiliniam langui troselius pailginau 5-10 mm . ir viskas atsistojo į vietas . Daug lengviau centruojasi stiklas, ženkliai sumažėjo variklio apkrovos...Čia kaip ? Gamintojas tokiu būdu užsitikrina darbą savo servisams ateičiai ? Ar tai kalėdinis pokštas kaip su 2.0 hdi siemens kuro padavimo sistema.? Tipo siurblys turi pasiimti kurą pats ,bet gamintojas sandarumo negarantuoja. Arba kuro slėgio reguliatorius turi užtikrinti reikiamą kuro slėgį sistemoje tiesiog po užvedimo...kai dar generas nieko negeneruoja o akume tik 10 v. belikę....kai reikia min. 12. Sistema gera, tik padaryta viskas per subinę.
SU NAUJAIS VISUS !!!
Na tai kam važinėjat su nedagėrusių varliaėdžių mašinom? Pilna juk ir fokiškos kokibės.
#17
Parašyta 2020 sausio 03 - 23:56
Balbajibiskas komentaras. Tipo žinios draudžiamos forume? Turi ėst kas ant stalo padėta ir vaidint jog skanu? o gal perkant dėvėtą auto atspėt kada kas suges? Tam ir yra dalybos know-how. Trolint į delfį persikelkitNa tai kam važinėjat su nedagėrusių varliaėdžių mašinom? Pilna juk ir fokiškos kokibės.
Viskas lyg ir suprojektuota, lyg ir ok.....bet su savo 607 stiklų pakėlėjais irgi pasižaidžiau, kol supratau , kad varliaėdžiai mėgsta darbo metu vynelį siurbčioti. Viskas kaip ir gerai , kol nesumąstai alaus atsidaryti....Taigi ,- problema -lūžta stiklo pakėlėjo plastmasiukai....Kodėl ? Visa erunda kaip ir sumastyta, tik vieno niekaip nesupratau,-kodėl troselių sistemos įtempimo spyruoklės įtemptos iki negaliu......Kam jos tuomet reikalingos ? Eiliniam langui troselius pailginau 5-10 mm . ir viskas atsistojo į vietas . Daug lengviau centruojasi stiklas, ženkliai sumažėjo variklio apkrovos...Čia kaip ? Gamintojas tokiu būdu užsitikrina darbą savo servisams ateičiai ? Ar tai kalėdinis pokštas kaip su 2.0 hdi siemens kuro padavimo sistema.? Tipo siurblys turi pasiimti kurą pats ,bet gamintojas sandarumo negarantuoja. Arba kuro slėgio reguliatorius turi užtikrinti reikiamą kuro slėgį sistemoje tiesiog po užvedimo...kai dar generas nieko negeneruoja o akume tik 10 v. belikę....kai reikia min. 12. Sistema gera, tik padaryta viskas per subinę.
SU NAUJAIS VISUS !!!
Nepagalvojau patikrint kaip stipriai susispaudžia spyruoklės - kažkokiam komentare skaičiau kad standžiai, tai ir nepergyvenau. Iš esmės babina užsivynioja jau ant visiškos ribos, tai gal kokią apviją nukirpt būtų pagalba, bet kadangj spyruoklės surinkus pasislepia, tai ir nepažiūrėjau. Paliksim šitą kitiems remontininkams.
Su naujais !!
#18
Parašyta 2020 sausio 04 - 09:46
Balbajibiskas komentaras. Tipo žinios draudžiamos forume? Turi ėst kas ant stalo padėta ir vaidint jog skanu? o gal perkant dėvėtą auto atspėt kada kas suges? Tam ir yra dalybos know-how. Trolint į delfį persikelkit
Nepagalvojau patikrint kaip stipriai susispaudžia spyruoklės - kažkokiam komentare skaičiau kad standžiai, tai ir nepergyvenau. Iš esmės babina užsivynioja jau ant visiškos ribos, tai gal kokią apviją nukirpt būtų pagalba, bet kadangj spyruoklės surinkus pasislepia, tai ir nepažiūrėjau. Paliksim šitą kitiems remontininkams.
Su naujais !!
Žinios nedraudžiamos, bet kam ta perdėta ironija.
#19
Parašyta 2020 sausio 04 - 12:36
Nera ko priekaistaut konstruktoriams ir projektuotojams, kad kazkas sugenda pasiekus 15 metu.
Del naujovisku peciuku as pykstu, nes kemsasi labai, nors kas truputi negerai su antifrizu. Senoviniai vamzdiniai filtruodavo mesla ir toliau sildydavo, dabar truputi kalkiu ir viskas. Dabar keiciu kaip garantini P508 peciuka. Bet tai pats kaltas, nesuziurejau antifrizo, nors ir keiciau, bet turbut ne visa. Atsirado kalkiu ir viskas. Metai praejo.
Bet tai tokios pacios konstrukcijos peciukus, tik ne Valeo, o Denso, deda i Passat, Golf ir kruva kitu VW koncerno modeliu nuo Passat B6 laiku iki turbut dar dabar. Kemsasi taip pat lengvai. Pazistam zmogu, kuris gal tris peciukus jau pasikeites, kol variklis pilnai issifiltravo nuo sudo senam buvusiam antifrize, paliktam pirmojo savininko. Vadinam peciuka nebe peciuku, o antifrizo filtru
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 sausio 04 - 12:46
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Parašyta 2020 sausio 07 - 11:27
Esme, kad skodoms irgi langu pakelejai genda ir nesuprantu, kuo labai skiriasi Bosch lango pakelejas Peugeot ir Skodoj. Dureliu forma kita, pakelejas kitaip sukonstruotas truputi, vieni labiau luzta, kiti maziau. Tu plastmasiuku langa laikanciu yra pirkt daugumos markiu automobiliams, nes visiems jie luzta, kai pasenus gumoms ir per sulankstytas tiesintas duris langas pradeda sunkiau slysti, o ir pats plastmasiukas jau 15 metu senumo, plastikas yra savaime. Arba kuo skiriasi Siemens kuro siurblys ar purkstukai Peugeot ir Skodoj. Daznai netgi isideda is vieno i kita. Yra daug Pezuku, vazinejanciu su BMW arba Fiat Bosch kuro siurbliais.
Nera ko priekaistaut konstruktoriams ir projektuotojams, kad kazkas sugenda pasiekus 15 metu.
Del naujovisku peciuku as pykstu, nes kemsasi labai, nors kas truputi negerai su antifrizu. Senoviniai vamzdiniai filtruodavo mesla ir toliau sildydavo, dabar truputi kalkiu ir viskas. Dabar keiciu kaip garantini P508 peciuka. Bet tai pats kaltas, nesuziurejau antifrizo, nors ir keiciau, bet turbut ne visa. Atsirado kalkiu ir viskas. Metai praejo.
Bet tai tokios pacios konstrukcijos peciukus, tik ne Valeo, o Denso, deda i Passat, Golf ir kruva kitu VW koncerno modeliu nuo Passat B6 laiku iki turbut dar dabar. Kemsasi taip pat lengvai. Pazistam zmogu, kuris gal tris peciukus jau pasikeites, kol variklis pilnai issifiltravo nuo sudo senam buvusiam antifrize, paliktam pirmojo savininko. Vadinam peciuka nebe peciuku, o antifrizo filtru
Sveikas. Sutinku ,kad viskas genda. Ir turi taip būti, kitaip nebus progreso. Norėjau tik pasakyti ,kad kartais daugiausia bėdų pridaro ne pati datalė (plastmasiukas, davikliukas ar kuro siurblys ir t.t. ) o tos detalės instaliavimo niuansai. O kartais ir tų dalių upgreidai būna nelabai suprantami ... Gamintojus irgi reikia suprasti - pigiau pagaminsi, daugiau liks. Atlaikys garantiją, o daugiau ir nereikia. Biznio nebebus. Kažkuomet pas sovietus gamino tokius laikrodžius "pobieda" . Neužmušami buvo kaip ir "komandirskie" .Vėliau tų laikrodžių gamybą nutraukė tik dėl to ,kad naujų niekam nebereikėjo.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0