Kartais būna taip, kad nustoja plauti žibintus. Jei žibintai paprasti halogeniniai, tai niekam neįdomu ir pamirštama (išskyrus pedantiškų (čia ne neigiama šio žodžio prasme, tiesiog mėgstančių, kad viskas veiktų) savininkų atvejų). Jei žibintai Xenon arba LED, kyla problemų sėkmingai gauti teigiamą techninės apžiūros įvertinimą.
Kaip žinoma, dažniausias gedimas, kai net nebando purkšti to skysčio - nustipęs siurbliukas. Konstrukcija ne visai sandari. Vidun patenka vandens, o gal net pačio langų skysčio, supūna apvijos, išsipučia korpusas, atsisako veikti. Kartais dar kartu su savimi, kadani užsitrumpina, nusineša ir sistemos saugiklį. Saugiklis, kaip taisyklė, Citroen ir Peugeot automobiliuose mini 20A geltonas, ir sumontuotas BSM bloke, t.y. saugiklinėj po kapotu. Ten jų, priklausomai nuo modelio, dažniausiai būna nuo vieno iki trijų, tad tikrai nesunku surasti ir be schemos, bei patikrinti. Aišku, jei dar niekas neįdėjo 30A saugiklio.
Kolkas dar nėra daug Peugeot 508, kuriems būtų sugedusi ši sistema, todėl dauguma didmeninkų ir mažmenininkų dar nėra užsivežę jiems siurbliukų, o gamintojai dar nėra prigaminę analogų originaliam siurbliukui. Taigi, originalaus reikia ir palaukti, ir jis kainuoja, jei turite geras nuolaidas, kažkur nuo 40eur.
BET.
Šitas siurbliukas labai mažai skiriasi nuo Citroen C5 X7 (nuo 2008m) žibintų apiplovimo siurbliuko. Dydis panašus arba identiškas, fiškė identiška, prijungimas prie bakelio identiškas. Vienintelis esminis skirtumas:
508 turi vieną išėjimą
C5 X7 turi du išėjimus
Tiesiog pas C5 iškart iš siurbliuko išeina du vamzdeliai, o pas 508 tik vienas, ir išsišakojimas į purkštukus yra kažkur aukščiau trišakio principu.
Taip atrodo tie siurbliukai, skirtumas yra tik mano apibrauktoje vietoje.
https://www.dropbox....0r1kl/508c5.JPG
Taigi, sprendimo variantai du:
1. Ta dalis yra keičiama ir galima tiesiog išimti iš seno ir įdėti į naują. Reikia dirbti labai atsargiai, nes lūžta nesunkiai. Bet atsargiai dirbant, tikrai išsitraukia. Nedaryti to šaltyje, galima netgi papildomai pašildyti. Prieš surenkant dera patikrinti sandarumą, aš netgi prieš sumaudamas patepu trupučio hermetiko toje vietoje.
2. Galima vieną galą tiesiog užglušinti ir nesiknisti. Kurį, visiškai nesvarbu. Tame bumbule paprastai būna vožtuvėlis, nukreipiantis į priekį arba galą skysčio srautą, priklausomai nuo varikliuko poliškumo t.y. skysčio ištekėjimo iš pačio siurbliuko galo. Bet šiuo atveju ten nėra jokio vožtuvėlio, arba jis neesminis, nes prasipučia per abu galus. Nes juk turi purkšti iškart abu žibintų purkštukai.
C5X7 siurbliukai daug greičiau ir lengviau prieinami, nereikia laukti arba ieškoti naudoto, galima nupirkti naują. Plius, jau yra pakaitinių pigesnių gamintojų siurbliukų, jei norite mokėti pigiau. Priklausomai nuo jūsų turimų nuolaidų, kainos nuo 20eur.
Sėkmės konstruojant