
406 vamzdis
#1
Parašyta 2020 sausio 11 - 22:00
Senukui P406 2.0 benzui aušinimo sistemoje yra toks metalinis intarpas su šlangom galuose, kuris eina nuo radiatoriaus iki vandens pompos ir kuris dar atsišakoja į išsiplėtimo bakelį. Radau palašėjusį antifrizą, iš viršaus pažiūrėjau, kad jau tas vamzdis kažkur rasoja, papuvęs, rytoj bandysiu lupti posparnį ir nusivalęs užmozoti klijais alia skystu metalu laikinai. Kažin ar dar įmanoma rasti tokių sveikų šrotuose. Jau vieną kartą turėjau su juo problemą, kai pakeitus radiatorių ir sumovus jungtį į jį, praleido antifrizą, nes ten ko gero nuo gimimo nebuvo judinta ir tas sujungimas visas iškoryjęs. Tai jau prieš kokius 8 metus buvo sudėtinga jį atrasti.
Ar kas nors esate kažką ten bandę burti, kaip pvz. galvoju mesti lauk tą intarpą ir padaryti su šlangom ir trišakiu. Kokios būtų mintys? 🙂
#2
Parašyta 2020 sausio 12 - 03:59
Turbūt taip ir reiktų daryti, mesti lauk tą metalą, tik žiūrėkit ,ar tilps tas analogiškas sprendimas.
Nepamenu mintinai, kaip ten pas tokį variklį, bet buvo kažkurių variklių, kur tas vamzdis netgi plokščiai paplotas, nes kitaip netilptų.
Kita išeitis, kartais dar būna tokių detalių originalių. Tik kartais jos kainuoja neadekvačiai dėl sudėtingos konfiguracijos ir mažos pačio automobilio kainos.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 sausio 12 - 04:01
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Parašyta 2020 sausio 13 - 11:50
Jeigu ten nekažkoks mandras flanšas šlangos tvirtinimui. Tai gali bandyt nunešt kur duslintuvus virina. Nupjaus pulinį ir užvirins vamdžio galą. O šlangai pajungt ant galo apvirintų kelius takelius - "kalniukus", kad nenusimautų lengvai ir chamutą dėt.
O sveiką rast šrotte turbūt sunku bus. Pas opelį 1.9cdti viršuj panašus kolektorius antifrizo eina. Tai pradžioj ėjo geležinis - pas visus supuvęs. Poto statyt pradėjo nerudyjančio plieno, tai amžinas.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#5
Parašyta 2020 sausio 13 - 23:46
#6
Parašyta 2020 sausio 14 - 04:43

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2020 sausio 14 - 05:36
#8
Parašyta 2020 sausio 16 - 21:27
#9
Parašyta 2020 sausio 20 - 12:50
#10
Parašyta 2020 sausio 20 - 14:01
Nebutinai nupjove. Gal ziurejo vienas tik OE Peugeot, o kitas rado ir uzsake koki Sasic'aToj pačioj detalių pardėj pažiūrėjo kitas žmogus ir rado tą detalę, pristatys jau rytoj - 50€. Sako kolega kažką nupjovė 🙂 jei kam reiks, detalės kodas 1343 P5. Norėjau tik kodą išgauti, būčiau ebay ieškojęs ar pan., o gavosi dar geriau 🙂
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2020 sausio 20 - 14:31
Beje šitam pežui kai detalių ieško meta pastoviai kažkokią nesamonę, kad garantijos pradžia 1990 metai. Šiandien irgi klausia, sako 90-tų mašina? Sakau tais metais tokių dar nebuvo 😄
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2020 sausio 20 - 14:38
#12
Parašyta 2020 sausio 20 - 22:02
#13
Parašyta 2020 sausio 20 - 23:23
#14
Parašyta 2020 sausio 21 - 06:49
Bananu salis yra kai nauja VALEO OEM priesrukine kainuoja 29€ o lauzhyne praso uz nuchu...inta 50€. Vat cia bananais ukukuku kvepia...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 sausio 21 - 06:52
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#15
Parašyta 2020 sausio 21 - 07:30
Senesniems iki kokiu 2000tuju metu gamybos nebuvo saugojama pardavimo data, todel visiem raso garantijos pradzia 90taisiais. Net ir tom, kurios pagamintos dar pries 90tuosius.Sasic’ą ir užsakė 🙂 OE ir nereik, tai mašinai jau užteks 🙂
Beje šitam pežui kai detalių ieško meta pastoviai kažkokią nesamonę, kad garantijos pradžia 1990 metai. Šiandien irgi klausia, sako 90-tų mašina? Sakau tais metais tokių dar nebuvo 😄
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2020 sausio 21 - 08:17
Ne bananu salis, o tie 8€ tai atvezimas iki parduotuves (ne visi turi sutartis detaliu pristatymui for free), mokesciai plius dar ir lieka parduotuvei VARGANI KOKIE 3€. Tai nu nafig kai pradedam del keliu € lt bananu salim vadint... juk ne 160€ o kapeiku skirtumas.
Bananu salis yra kai nauja VALEO OEM priesrukine kainuoja 29€ o lauzhyne praso uz nuchu...inta 50€. Vat cia bananais ukukuku kvepia...
Su šrotais tai taip, pats va ieškojau apsaugų c5x7 po bamperiu ir varikliu tai po 30€ už kiekvieną, tai galvoju tikrai daugoka, na bet nenori neperki, pasirinkimo laisvė. Kita vertus galima kokioj Signedoj ar Klarksone naujas lenkiškas užsisakyt ko gero už panašią kainą, bet vėl.. tvirtinimai tiks netiks. Tiesa, šrotines dar ir nuo tepalų marmalų su kercheriu reiks atmazgot 🙂
#17
Parašyta 2020 sausio 21 - 10:18
Su šrotais tai taip, pats va ieškojau apsaugų c5x7 po bamperiu ir varikliu tai po 30€ už kiekvieną, tai galvoju tikrai daugoka, na bet nenori neperki, pasirinkimo laisvė. Kita vertus galima kokioj Signedoj ar Klarksone naujas lenkiškas užsisakyt ko gero už panašią kainą, bet vėl.. tvirtinimai tiks netiks. Tiesa, šrotines dar ir nuo tepalų marmalų su kercheriu reiks atmazgot
Nu lenkiškos apsaugos nu nafik. Kažkuriai mašinai esu pirkęs. Tai kokybė kaip diena ir naktis. Jei originalas ten armuotas metalo tinkliuku ar stiklo audinio plaušu būna - lankstus, tvirtas, tai lenkiškas tiesiog iš kibiro plastiko. Žvyrkeliu važiuojant akmenukai sudaužo.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#18
Parašyta 2020 sausio 23 - 05:50
Nu lenkiškos apsaugos nu nafik. Kažkuriai mašinai esu pirkęs. Tai kokybė kaip diena ir naktis. Jei originalas ten armuotas metalo tinkliuku ar stiklo audinio plaušu būna - lankstus, tvirtas, tai lenkiškas tiesiog iš kibiro plastiko. Žvyrkeliu važiuojant akmenukai sudaužo.
Labai priklauso, kaip ir kokiai mašinai. Plastikas tai taip, ne tas. Bet yra tokių, kur tvirtinimai labai gerose vietose ir jų pakankamai, ir tada niekas nei atsiraito, nei atsilupa. Tie patys gamintojai būna vienai mašinai normaliai sugeba pagamint, o kitai labia prastai. Kaip originalas, niekada taip nebus. Signeda dažniausiai stumdo Florimex, o tai yra tragedijų tragedija. Rezaw Plast truputį geriau, kai kuriems automobiliams netgi labai liuks, pvz C5 I-II. Bet 407, 607 ar C5 X7 dugninių nei vienas lenkas normaliai nepagamina. Gale tvirtinimo taškų per mažai, per laiką nuo temperatūrų pokyčių ir alyvos nusiriečia kampa žemyn ir pradeda visur kliūti ir braukti, nusilupinėti ir t.t.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0