Peugeot308, EP6 variklio tepalo siurblys
#1
Parašyta 2020 sausio 18 - 12:09
Susidūriau su tokia problema. Variklis meta tepalo siurblio slėgio reguliavimo salenoido klaida P0945, taip pat vanusu tepalo slegio reguliavimo salenoido klaida P000B. Diagnostika Taip pat rodo per didelį tepalo slegį. Na kaip ir aišku reiktų keisti tuos salenoidas. Bet... Nuėmus pusaši variklio bloke nėra jokios angos kur statytusi tas salenoido laidas, o iš viršaus laidas ateina. Turiu įtarimą kad blokas su tepalo siurblių nuo senesnio variklio suženitas su galvą nuo naujesnio variklio. Man dabar nebeaišku ką keisti kad tų klaidų nebūtų, ir tepalo spaudimas būtų normalus. Ir kiek tokių režimu galima važinėti. Tepalo slėgio lemputė nedega.
#2
Parašyta 2020 sausio 18 - 12:14
Man dabar nebeaišku ką keisti kad tų klaidų nebūtų, ir tepalo spaudimas būtų normalus. Ir
Automobilį. Čia be sarkazmo. Duos 1000, parduok uz 1000. Duos 500, parduok uz 500. Pardavus bent zinosi, kad i minusa toliau nebeeisi, koks yra toks liks, bet nebedides
#3
Parašyta 2020 sausio 18 - 23:33
Taip, idetas truputi senesnio modelio variklis, kuris neturi valdomo tepalo siurblio. Variklis dirba "downgrade mode", bet labai didelio skirtumo nepajausi.Sveiki
Susidūriau su tokia problema. Variklis meta tepalo siurblio slėgio reguliavimo salenoido klaida P0945, taip pat vanusu tepalo slegio reguliavimo salenoido klaida P000B. Diagnostika Taip pat rodo per didelį tepalo slegį. Na kaip ir aišku reiktų keisti tuos salenoidas. Bet... Nuėmus pusaši variklio bloke nėra jokios angos kur statytusi tas salenoido laidas, o iš viršaus laidas ateina. Turiu įtarimą kad blokas su tepalo siurblių nuo senesnio variklio suženitas su galvą nuo naujesnio variklio. Man dabar nebeaišku ką keisti kad tų klaidų nebūtų, ir tepalo spaudimas būtų normalus. Ir kiek tokių režimu galima važinėti. Tepalo slėgio lemputė nedega.
Sprendimas arba keist varikli, arba grezt bloke skyle reikiamoj vietoj, det laida su sandarinimo detale ir valdoma siurbli.
Galva nesiskiria, pas viena galvoj slegio daviklis, pas kita toj skylej zagluske, selenoidai ir vanosai pas abu vienodi. Tepalo slegio daviklis ir gal filtro korpusas skiriasi. Viskas persikeicia be problemu. Tik tas blokas...
Koks automobilis?
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 sausio 18 - 23:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Parašyta 2020 sausio 19 - 01:06
Gal kokį auksaranki, kas tuos motorus čiupinejo žinot
#5
Parašyta 2020 sausio 19 - 14:21
#6
Parašyta 2020 sausio 19 - 21:32
Mechaninis siurblys veikia tinkamai tiek, kiek yra sukurtas. T.y. visada laiko tiek slegio, kiek gali, ir jei jis virsija norma, tai spyruoklinis redukcinis voztuvas ji vel sumazina iki normos. Valdomas tepalo siurblys gali sumazinti slegi tiek, kiek variklio kompiuteris nori. Priezastis yra tikslesnis Vanosu valdymas, nes tie varikliai nuo pat ju paleidimo turejo visokiu bedu su tuo valdymu.308, 2011 m. 1.6, 88 kW. Tai va ir įdomu ar tas mechaninis tepalo siurblys siurblys tinkamai veikia. Kompas vis meta klaida. Gal galima kaip nors kompą perprogramuoti
Gal kokį auksaranki, kas tuos motorus čiupinejo žinot
Jei nenorit veltis i nesamones, ta masina grazinkit arba parduokit.
Jei vis tik norit paturet galvos skausmo pradzioj, gal ir galima pabandyt kazka pakeist. Bet tai padaryt turbut galima tik lemputes uzgesinima ir/ar klaidos panaikinima is kompo. Kad variklis nedirbtu downgrade rezimu, tektu perrasyt ranka visa variklio programa. Arba sugalvot kaip perdaryt visa elektra i seno varianto. Paprasciausia butu ideti reikiama siurbli, manau...
Bet jei norit pasiprogramuoti, bandykit paskambint Tauriui. Internete rasit kontaktus: Taurius Sinkevičius.
Esu jo del to klauses. Atsakymas buvo toks:galima bandyti padaryt, tik is anksto susitariam, kad moketi reikes daug ir vistiek reikes, bet gali ir nepavykti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2020 vasario 05 - 11:58
Ačiū už info, bet pasinaudojau galimybe ir auto pardaviau. Liko Kelios dalys. Turiu naują viršutinio vanuso valdymo salenoidą ir Tepalo siurblio valdymo salenoidą (Neoriginalas)kur su laidų. Gal kam reikia atiduosiu abu už 70 euru.
#8
Parašyta 2020 vasario 05 - 12:36
Ačiū už info, bet pasinaudojau galimybe ir auto pardaviau. Liko Kelios dalys. Turiu naują viršutinio vanuso valdymo salenoidą ir Tepalo siurblio valdymo salenoidą (Neoriginalas)kur su laidų. Gal kam reikia atiduosiu abu už 70 euru.
Aišku parduota nieko nesuprantantiems ir nepasidomėjusiems kaip “be trūkumų”. Labai norėčiau, kad tai būtų netiesa 🙂 asmeniškai labai erzina tokie fokusai, kai atsitikus bėdai skubama parduoti, nors trūkumai pirkėjui būtų ivardijami.. Nepykit, nesusilaikiau 😬
#9
Parašyta 2020 vasario 05 - 12:55
#10
Parašyta 2020 vasario 05 - 13:49
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2020 vasario 05 - 16:25
Aišku parduota nieko nesuprantantiems ir nepasidomėjusiems kaip “be trūkumų”. Labai norėčiau, kad tai būtų netiesa asmeniškai labai erzina tokie fokusai, kai atsitikus bėdai skubama parduoti, nors trūkumai pirkėjui būtų ivardijami.. Nepykit, nesusilaikiau
Tokia jau gamta. Mitybos grandinė. Papuola dažniausiai taupuoliai ir naivuoliai.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#12
Parašyta 2020 vasario 05 - 23:57
Tokia jau gamta. Mitybos grandinė. Papuola dažniausiai taupuoliai ir naivuoliai.
Yra ir kita pusė grandinės - šampanas rizikuojantiems. Tie, kas pirko naujus tik jiems atsiradus, juk nežinojo. O po to kažkas pirko naujus, kai gamintojas pasakė "sutvarkėm, va", čia kai įdėjo tą valdomą tepalo siurblį. Dabar tipo jau vėl eilinį kartą sutvarkė tą variklį. Kolkas dar laukiam atsiliepimų
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2020 vasario 26 - 00:35
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#14
Parašyta 2020 vasario 28 - 23:11
Cia kaip is tos operos,kas paturejo ta netikusi bmw motora(THP),tas jau zino, ir nenores keisti grandines kas 60000km,siurblius,turbina ir pan..
Tipinis gerai padrožto Princo pirkėjas yra šiuolaikinis ekologas arba benzino paprastumo ir pigaus remonto naivuolis.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0