Peršokti prie turinio


Nuotrauka

PatsSauDievas P508 GT


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 14

#1 PatsSauDievas

PatsSauDievas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 350
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 504 GL

Parašyta 2020 vasario 09 - 15:52

Sveiki, klubiečiai  :)

 

Kažkaip visai pamiršau pristatyti savo sugrįžimo į PK gretas priežastį.

Įgijau 2012 m. 508 SW GT (2.2 150kw). Parsivariau iš Švedijos su originalia rida, garantija, keistu diržu, sveiką gyvą, su dviem komplektais ratų (R17 ir R18), tik biški kosmetiškai pabrozdintą. Kuro sąnaudos stebino jau nuo pirmų kilometrų - važiuojant 130km/h rodo 2k apsukų  :o

Po kelių dienų pasimatė tepalo lašai parkinge, tad po ilgų lašėjimo priežasties paieškų buvo pakeistas "salnykas" tarp greičių dėžės ir variklio. Dabar viskas čiki piki  :) Esu labai patenkintas pirkiniu so far  :)

Iš planuojamų ateityje darbų - poros detalių padažymas ir poliravimas.

Komplektacija panašu standartinė GT, plius webasto, kaip ir įprasta švediškuose automobiliuose.

 

Kad nebūtų sprangų skaityt - keletas foto  :)

 

P.S. Pamiršau, kaip čia elgtis su nuotraukų kėlimu, tai siunčiu linką  :)


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 vasario 09 - 16:06

Gražus.

Dėl to riebokšlio, tai jis visų XUD ir DW variklių bėda. Bėgo, bėga ir bėgs. Pakeiti nauju, keliems metams laiko, kartais būna visai sausa, kartais ir lėtai rasoja, paskui vėl atsiranda lašas, dar po kelių metų jis jau pradeda ir nukristi.

Gal su OE kitaip būtų, bet niekad OE nesu dėjęs.

Nuo naujo pradeda atsirasti tepalo toje sandūroje maždaug po 5 metų, rida kartais būna 250kkm, o kartais ir tik kokie 160kkm (čia kalbu apie naujus, pirktus Lietuvoje, vieno savininko, tai ridos spekuliacijų nėra).

Šiuo atveju bjauroka tai, kad dėžė automatinė sunkiai nusiprašo ir vienos 10-20eur vertės detalės pakeitimas gali kainuoti ir kokius 300-400eur, jei neišsitraukia neišėmus variklio, ir jei pavyksta ištraukti, tai nuo 150eur +kitos medžiagos (dėžės alyva, jei pasileidi pūslę netyčia arba tyčia, ar pan)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 PatsSauDievas

PatsSauDievas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 350
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 504 GL

Parašyta 2020 vasario 09 - 16:38

Svarbu porą metų dėl lašėjimo bus ramu, o paskui bus matyt :) Nebūna auto be kažkokių specifinių bėdų, tad labai ir nesiparinu dėl tokių remontų :)
  • 0

#4 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2020 vasario 10 - 00:08

Super. Vebasta ir jbl'is. Ko daugiau ir reik :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#5 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 vasario 10 - 07:53

Super. Vebasta ir jbl'is. Ko daugiau ir reik :)

 

2.0HDI 120kw variklio :ax: :clap:


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 vasario 10 - 08:30

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#6 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2020 vasario 11 - 10:19

2.0HDI 120kw variklio :ax: :clap:

Individualu, man sitai karvei tai cipuotas 150kw pats tas :) 120 butu tragedija o ypac dabar pasivazinejus su gt. Uz nelaimele turba galima susimoketi karta :))))


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#7 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2020 vasario 11 - 10:34

Individualu, man sitai karvei tai cipuotas 150kw pats tas :) 120 butu tragedija o ypac dabar pasivazinejus su gt. Uz nelaimele turba galima susimoketi karta :))))


Greitesnės dėžės reikėtų, o ne silpnesnio variklio :)
Čipuoti iš esmės nėra ko, nes priekis tik labiau slysta, nuo to greičiau nevažiuosi ;) geriau 4WD būtų
  • 0

#8 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 vasario 11 - 10:54

120kw butu tragedija... :D gerai cia nuskambejo :D


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#9 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2020 vasario 11 - 13:24

Greitesnės dėžės reikėtų, o ne silpnesnio variklio :)
Čipuoti iš esmės nėra ko, nes priekis tik labiau slysta, nuo to greičiau nevažiuosi ;) geriau 4WD būtų

Nu kaip tai nera ko, 2.7 dar smagiau traukia. Niekas niekur neslysta, ir is vietos tu tos galios vistiek neisnaudosi, gauni greitesni issibegejima (jei reik) nuo 50 ir toliau + lenkimam, tiek ziniu. Galetu ir dar daugiau ant to priekio buti. Deze jei neprogramuota pati uzsmaugia iki tam tikru NM 1-2 begius.

 

120kw butu tragedija... :D gerai cia nuskambejo :D

Nu atsisedu kartais i p406 su standartine programa, panasiai ten apie 120kw. Nu nevaziuoja jis man :D is tasko A i B, tik tiek. As suprantu kad naujas 120kw gyvesnis nuo zemu, bet ir p508 didesne karve uz 406.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2020 vasario 11 - 13:25

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#10 PatsSauDievas

PatsSauDievas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 350
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 504 GL

Parašyta 2020 vasario 11 - 19:51

Galvoju ar protingai modifikavus kompa nepagerėtų greičių dėžės darbas? Dabar jaučiasi toks kaip uždelsimas bandant stipriau paspaust pedalą. KW daug kelt nesinori, bet greičių dėžė truputį erzina :)
  • 0

#11 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2020 vasario 11 - 21:58

Galvoju ar protingai modifikavus kompa nepagerėtų greičių dėžės darbas? Dabar jaučiasi toks kaip uždelsimas bandant stipriau paspaust pedalą. KW daug kelt nesinori, bet greičių dėžė truputį erzina :)

Nepageretu. Ji buka, kai duodi jai paciai spresti ka daryti. Du variantai: 1. tiesiog ipranti prie to lago ir numatai ta niuansa 2. naudoji lopetelas/mygtukus. Kartais dar toki bajeri padarau, makteli pedala arti dugno ir ji kazkur sekundei numeta begi lyg kick-down'ui ir tada is karto gali staigiau pajudeti nespaudziant dugno :) Teisingai suprantu, kad uzdelsimas paspaudziant gaza ir iki to laiko kol numeta begi? Ar uzdelsimas pas tave, kai jau paspaudi gaza laikai ir laikas perjungti? (nes sitas variantas reikstu kad dezei jau misios netoli).


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2020 vasario 11 - 21:59

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 vasario 11 - 22:29

Tos dėžės labai puikiai adaptuojasi ir daug aštriau važiuoja, jei nuolat gazą nervingai minkote. Mišriu rėžimu važinėjant joms programavimas toks, kad gan ilgai persiadaptuoja iš vieno į kitą, ir tada sunkiai sekasi tenkinti vadeliotojui retkarčiais kylantį norą išeiti raketos principu arba tiesiog laiku spėti į žiedą.

Bet šiaip jo, kaip su užrašu GT ir tooookia didele turbina, norėtųsi kažkokios piktesnės dėžės, arba tikrai veikiančio sport rėžimo. Nes variklis gana aštrus, bet dėžė elgiasi kaip 2,0HDi 100kw.

Lygiai ta pati bėda būdavo jaučiama senesniuose modeliuose su benzinu V6, 155kw ir šuds dėl tingaus automato. Buvo su tokiais varikliais 607 mechaninių, 152kw, žymiai linksmesnių, o senieji 406 ar Xantijos (ypač Activa su savo aktyviais stabilizatoriais), kur dar be VANOSų, o su kintamos geometrijos koliku ir mechanine gazo sklende ir tik 142kw, tie dar linksmesni.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 PatsSauDievas

PatsSauDievas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 350
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 504 GL

Parašyta 2020 vasario 12 - 23:39

Teisingai suprantu, kad uzdelsimas paspaudziant gaza ir iki to laiko kol numeta begi? Ar uzdelsimas pas tave, kai jau paspaudi gaza laikai ir laikas perjungti? (nes sitas variantas reikstu kad dezei jau misios netoli).


Pirmas variantas :) Deze veikia gerai, su lopetelem gana greitai viskas dirba, bet nepatogu tada feisbuke narsyt :D
O jei rimciau, tai idomu ar kas nors is turinciu 508 dare koki protinga chip tuning ir ar padejo?

Tos dėžės labai puikiai adaptuojasi ir daug aštriau važiuoja, jei nuolat gazą nervingai minkote. Mišriu rėžimu važinėjant joms programavimas toks, kad gan ilgai persiadaptuoja iš vieno į kitą, ir tada sunkiai sekasi tenkinti vadeliotojui retkarčiais kylantį norą išeiti raketos principu arba tiesiog laiku spėti į žiedą.

Cia gal apie robota kalbi? GT paprastas automatas, negirdejau, kad ten kas nors adaptuotusi :)
  • 0

#14 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.395
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2020 vasario 13 - 07:01

Adaptuojasi ir su 120kw ir su 150kw motorais. Tas labai jausdavosi kai persesdavau po ilgo laiko zmonos vazinejimo, ar tarkim po ilgu vaziavimu kalnais.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 vasario 13 - 18:21

Cia gal apie robota kalbi? GT paprastas automatas, negirdejau, kad ten kas nors adaptuotusi :)

Adaptuojasi puikiai automatai, kaip jau Francis ir paliudijo.

Adaptyvinės jau buvo netgi ir senos AL4 arba ZF 4HP20, kurios ten nuo kokių 98-99tų metų buvo.

Adaptuojasi prie kelio ir oro sąlygų, prie vairuotojo gazo is stabdžio maigymo įpročių ir t.t. Ne visada atitinka vairuotojo poreikius, bet pasikeitimai tikrai yra. Jei norite maksimaliso galios ir aštrumo iškart pirmąkart nuspaudęs pedalą, bet važinėjatės visada ramiai, tai nebus taip, kad jūs tai ir gausit.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0