Dėžę buvot nuėmę, tai ten starterį reikia nuimti turbūt. Tai variklis aišku sukasi?
Jei sukasi, tai ar keisdami sankabą sukot variklį atgal? Čia gali būti ir problema. Jei būna senas atsipalaidavęs diržas, arba netinkamai įtemptas, arba kai kuriems varikliams aplamai tiesiog iš lempos (netgi visuose manualuose tada rašo, kad nesukti atgal jokiais būdais) peršoka, sukant atgal. O atgal gali pasisukti elementariai priveržinėjant smagratį arba diskatorių.
Vožtuvų dyzeliams nelanksto tik tada, jei yra silpni velenėliai arba karomyslai (su apatiniais velenėliais dar būna vožtuvų pakėlimo strypeliai) ir sulūžta arba sulinksta vietoj vožtuvų. Čia japoniškas variklis bus, berods isuzu, tai ten gali būti be jokių karomyslų ir kompensatorių ir net reguliuojamas tabletėmis. Tai turėtų baigtis nelabai gerai, bet pasitikslint siūlau pas opelistus.
Šiaip pradžioj dar tikrai siūlau įsitikint, kad blogai su diržu, kad neprisiardyt iki belekiek. Su kai kuriais varikliais būna, kad ilgai pastovėjus arba po remonto arba pasukus atgal, arba po diržo arba purkštukų keitimo įvyksta dalykų su kompensatoriais ir variklis sukasi irgi kaip be kompresijos. Būna net išsigąsti, ką jau klientui pasakyt dabar. Bet pasuki starteriu dar minutę ir pradeda kabinti, o paskui ir kurtis. Ypač mėgsta 1,6HDi dėl beleko, o 2,2HDi senas po velenėlių paleidimo.
Jūs taip nedarykit, bet mietkes patikrinkit. Diržas keičiasi bjaurokai tam varikliui, t.y. įtempimo procedūra įdomi ir keista, bet spec. įrankių, kiek pamenu, net jokių nereikia, tiesiog taškiukai ant galvos, bloko, skriemulių, dangtelių ar pan, autodatoj tikrai rasit.