Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 407 1.6 80kw Turbinos remontas.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 11

#1 Sattre

Sattre
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2020 rugpjūčio 25 - 15:52

Sveiki, gal turite rekomendacijų kur Kaune būtu galima nuvaryti Peugeot 407 pasitvarkyti turbiną? Kaip visada, kad normaliai ir nelabai brangiai. Nes kiek skambinu į įvairius servisus tai nurodo galimą galutinę kainą tokia už kurią tiesiog kitą 407 galima būtu nusipirkti. :( 

 

Problema, kad nuvykus į techninės apžiūros punktą, sakė, kad automobilis savaime buvo užsigazavęs, vėliau lyg ir normaliai viskas buvo. Aišku rado smulkių defektų ir dar nepraleido, dūmingumo net nevarė. Išvažiavus iš TA pabandžiau pagazuoti tai pasipylė ir juodi ir balti dūmai, dingo trauka, bandant pajudėti iš vietos automobilis tiesiog geso. Po kokios pusantros valandos vėl užkūriau, lyg ir normaliai viskas dirbo, bet važiuoti nedrįsau. 

 

Žodžiu, gal kas turėjo problemų su turbina ir galite rekomenduoti kur už adekvačią kainą būtu galima ją susitvarkyti ar pasikeisti?


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 rugpjūčio 25 - 18:37

Jei nera pinigu arba nenori ju skirti, tai pirk naudota padoresne ir keiskis pats, bus zymiai pigiau.

Pas 1.6hdi gana paprastai keiciasi. Tik sietelius issivalyk arba ismesk ir tepalo slegi butu naudinga pasimatuot. Keitimas koki 100 kainuos vistiek, plius tepalai ir filtrai (oro ir tepalo, naujai arba remontuotai turbinai taip priklauso del garantijos), dar koks paduodamas vamzdelis sulus. O dar pacios turbinos remontas (kokybiskas, kad ne tik nebegtu, bet ir gerai vaziuotu, kazkaip su 1.6 nuolat bedos...) iki kokiu 2-3 simtiniu.
Ir susidaro visas 407, normalu.

As per menesi savo visa masinos kaina i baka supilu, tepalu ir filtru keitimas puse masinos vertes, o kai ka reik paremontuot nors truputi, tai irgi uz jos pacios verte, tai ir nesuku galvos. Kai automobilio rinkos verte krenta iki siuksles, turi pradet skaiciuot kitaip ir pamirst visokius ten "ar verta investuoti", "sukises tiek pinigu, galesi parduot tiek brangiau", "gerai laiko kaina" ir kita mesla. Nustot lygint rinkos verte su remonto kaina. Turi daikta, jei patenkina ir tenkina ir kaina telpa i nora ta daikta dar pasilikti ir patureti - taisai ir vaziuoji. Jei nebenori akyse matyti, ismeti arba remontuoji alternatyviais metodais kuo pigiau :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.511
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 rugpjūčio 25 - 19:30

As per menesi savo visa masinos kaina i baka supilu, tepalu ir filtru keitimas puse masinos vertes, o kai ka reik paremontuot nors truputi, tai irgi uz jos pacios verte, tai ir nesuku galvos. Kai automobilio rinkos verte krenta iki siuksles, turi pradet skaiciuot kitaip ir pamirst visokius ten "ar verta investuoti", "sukises tiek pinigu, galesi parduot tiek brangiau", "gerai laiko kaina" ir kita mesla. Nustot lygint rinkos verte su remonto kaina. Turi daikta, jei patenkina ir tenkina ir kaina telpa i nora ta daikta dar pasilikti ir patureti - taisai ir vaziuoji. Jei nebenori akyse matyti, ismeti arba remontuoji alternatyviais metodais kuo pigiau :)

Kazkaip pas mane ir gi taip yra. Zinau, kad vairuoju jau senai rinkoje nusmukusi 207sw su 1.6 HDi ir tik 90 HP. Bet vistiek keisdamas tepalus ir filtrus, stengiuosi deti brangesnius (visada purflux pagal gamintoja), kad butu kokybiski, tepalus keiciu kas 10k km. Darau papildomai upgrade, kas turejo buti gamykliskai, bet nebuvo, nes pirmasis savininkas to neuzsisake kai pirko is salono. Ir kazkaip nesuku galvos, nes paciam del saves labai smagu, kai zinai, kad tavo mazas guziukas, nevarvina tepalu sankryzoje prie raudonos ir kai duodi gazo, nepila dumu is vamzdzio gale.


  • 0

thumb.png


#4 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2020 rugpjūčio 25 - 19:37

Tai Tadas arba dar atostogose arba red flag'as ant "normaliai ir nelabai brangiai" :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 rugpjūčio 25 - 20:35

Tai Tadas arba dar atostogose arba red flag'as ant "normaliai ir nelabai brangiai" :D

Ne atostogose, dirbu. Va dar dabar knisuosi su Xantijos vamzdeliais, o tuoj pabaiges isivarau C4 picasso II ir noriu dar apsiardyt stipriai, nes per rytoju reikia robotui sankaba pakeist. Vasaros galas, tai darbu kruva ir kulturines veiklos kruva, uzimta dabar iki rugsejo vidurio, o zmogui gi TA reik praeit, tai 95proc, kad dega :)
Ir siaip, is pasakojimo, kad galimai ir nenoriu. Su raznosinanciu pasivazineta jau gerai buvo, gal ir be tepalu, su per mazu slegiu. Kas kad normaliai dabar dirba. Sudedi paskui pigia naudota turba uz pigiai ir buna po keliu dienu uzlinksta variklis. Taip jau dukart buvo. Dar ir kaltas gali likt.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2020 rugpjūčio 25 - 20:51

Tai Tadas arba dar atostogose arba red flag'as ant "normaliai ir nelabai brangiai" :D

1,6 hdi "normaliai ir nelabai brangiai" nedera isvis, kalbant apie turbinos keitima.Kad isimt sietuka is turbinos tepalo padavimo, reikia nuimti dpf su kataliku.Dar jei pradege purkstuku varines tarpines,dar reikia imti karterio dangti ir valyti tepalo siurblio sieteli.Reikia perziureti dpf regeneracijas.

Rekomendacija viena: tegul p1sasi pats uz savo "nelabai brangiai".


  • 0

#7 Sattre

Sattre
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2020 rugpjūčio 25 - 21:08

Na kaip matau vietoj patarimų yra tik gal vienas kitas parašęs kažką adekvataus o visi kiti tik paverkt ir papist protą sugeba. Galite rekomenduoti ir už jums atrodančią normalią kainą ar kur patys gal esat dare ar žinot kokį servisą su gerais atsiliepimais. Bet kaip matau tekste matote tik "nelabai brangiai" eilutę... Žodžiu, ačiū kas rašė normaliai, visi kiti gero kelio na***j. Galit blokuot, vis tiek iš šio forumo naudos praktiškai 0. Gero vakaro. :) 


  • 0

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 rugpjūčio 25 - 23:34

Žodžiu, ačiū kas rašė normaliai, visi kiti gero kelio na***j.

O, kaip malonu.

Gaila, kad išvis kažką parašiau.

Žodžiu, feisbuke surasi meistrų, tik žiūrėk, kad kažkam iš mūsų nepaskambintum netyčia

 

Dar jei pradege purkstuku varines tarpines,dar reikia imti karterio dangti ir valyti tepalo siurblio sieteli.

Iš kur čia šitas mitas? Internetuose vis randu.

Ten gi ne Toyotinė D4D konstrukcija ar VW PD, purkštukai gi ne tepale. Taip, turi atskirą įpresuotą gilzę ir gumelę, bet gumelė sandarina tarp gilzės ir galvos, o tarp galvos ir purkštuko. Kai kaime žmonės pasikeičia tas gumeles, tai būna ir tarp galvos ir purkštuko sandarina, tiksliau NESANDARINA, t.y. bėga. Bet kad nagaras kai nagarinasi, tai nagarinasi į išorę. Gal įmanoma kažkaip ir į vidų, bet tai turi būti tragiškai užleista, ilgai pukšėti ir smirdėti, pradeginti gumelę, tada apsipiltų viskas tepalais ir gal ir nagaras patektų į tepalą.

O ir tų pukšinčių jau praktiškai nebėra. Kalbu apie pirmos kartos 1,6HDi. Ten iš gamyklos per mažai priveržta būdavo. Praktiškai visiem jau bent po kartą purkštukai buvo išimti ir sudėti, tai ir problema išspręsta :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2020 rugpjūčio 26 - 13:40

Na kaip matau vietoj patarimų yra tik gal vienas kitas parašęs kažką adekvataus o visi kiti tik paverkt ir papist protą sugeba. Galite rekomenduoti ir už jums atrodančią normalią kainą ar kur patys gal esat dare ar žinot kokį servisą su gerais atsiliepimais. Bet kaip matau tekste matote tik "nelabai brangiai" eilutę... Žodžiu, ačiū kas rašė normaliai, visi kiti gero kelio na***j. Galit blokuot, vis tiek iš šio forumo naudos praktiškai 0. Gero vakaro. :)

Tai, kad niekas nep$so proto. Kazkoks jautrus busit :) Tadas adekvaciai viska pakomentavo ir paaiskino, ka ir kaip daryti, jei nori pigiai. Kitas zmogus irgi adekvaciai sudeliojo, kad neverta ziureti i masinos verte. As irgi pas Tada savo sena triperi p406 veziau nesenai, nes kai keitem varikli sufakapinom rieboksli ir tepalas upeliais bego, tai suprask, kad pakeisti reik deze nusimauti (paciam jau nebuvo galimybes, nes nera keltuvo). Masinos verte duok dieve 500-600eu, tai su detalem ir darbais palikau visa masina skaityk. Dar padangas kitaiskas dabar nusipirksiu 4 naujas ir va masina atsipirko. Tai nelabai suprantu, kam cia zmones siuntineti uz adekvacius pastebejimus. Cia kaip tik padrasino, kad nereikia skaiciuoti taip, nes tiesiog nera razumna. Jei nori kad vaziuotu, tai ir tvarkaisi. Bemwelistai po 3-4 masinu vertes i remontus sukisa, nesiparina ir dziaugiasi savo auto :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#10 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2020 rugpjūčio 26 - 17:11


 

Iš kur čia šitas mitas? Internetuose vis randu.

Ten gi ne Toyotinė D4D konstrukcija ar VW PD, purkštukai gi ne tepale. Taip, turi atskirą įpresuotą gilzę ir gumelę, bet gumelė sandarina tarp gilzės ir galvos, o tarp galvos ir purkštuko. Kai kaime žmonės pasikeičia tas gumeles, tai būna ir tarp galvos ir purkštuko sandarina, tiksliau NESANDARINA, t.y. bėga. Bet kad nagaras kai nagarinasi, tai nagarinasi į išorę. Gal įmanoma kažkaip ir į vidų, bet tai turi būti tragiškai užleista, ilgai pukšėti ir smirdėti, pradeginti gumelę, tada apsipiltų viskas tepalais ir gal ir nagaras patektų į tepalą.

O ir tų pukšinčių jau praktiškai nebėra. Kalbu apie pirmos kartos 1,6HDi. Ten iš gamyklos per mažai priveržta būdavo. Praktiškai visiem jau bent po kartą purkštukai buvo išimti ir sudėti, tai ir problema išspręsta :)

Nedapasakojau iki galo.

Kai isdega varine tarpine,tada degimo kameros dujos patenka i lauka ir pradegina ta gumine tarpine.Zinoma salutinis produktas degimo kameros suodziai ar smala ar dar kaip pavadinti.Tas visas neaiskus apauga aplink purkstuka ir gumine tarpine.Tas visas juodas darinys suminksteja aukstoje temperaturoje ties purkstuku,o is lauko jam suminksteti kiek sunkiau.Ir gauname pusiau uzdara sistema,kur visas brudas patenka i varikli.O tas visas juodulys susirenka ant tepalo siurblio sietuko.Zinoma jeigu smalos dar nepriaugina, kaip ir neturi sansu patekti kompresija i variklio vidu.


  • 0

#11 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2020 rugsėjo 02 - 17:28

O, kaip malonu.
Gaila, kad išvis kažką parašiau.
Žodžiu, feisbuke surasi meistrų, tik žiūrėk, kad kažkam iš mūsų nepaskambintum netyčia
 
Iš kur čia šitas mitas? Internetuose vis randu.
Ten gi ne Toyotinė D4D konstrukcija ar VW PD, purkštukai gi ne tepale. Taip, turi atskirą įpresuotą gilzę ir gumelę, bet gumelė sandarina tarp gilzės ir galvos, o tarp galvos ir purkštuko. Kai kaime žmonės pasikeičia tas gumeles, tai būna ir tarp galvos ir purkštuko sandarina, tiksliau NESANDARINA, t.y. bėga. Bet kad nagaras kai nagarinasi, tai nagarinasi į išorę. Gal įmanoma kažkaip ir į vidų, bet tai turi būti tragiškai užleista, ilgai pukšėti ir smirdėti, pradeginti gumelę, tada apsipiltų viskas tepalais ir gal ir nagaras patektų į tepalą.
O ir tų pukšinčių jau praktiškai nebėra. Kalbu apie pirmos kartos 1,6HDi. Ten iš gamyklos per mažai priveržta būdavo. Praktiškai visiem jau bent po kartą purkštukai buvo išimti ir sudėti, tai ir problema išspręsta :)

Cia ne mitas o realybe VW PD kumstelis spaudzia purkstuko plunzeri, o pacioje gilzeje kaip ir galvos kanale cirkuliuoja kuras, gumytes sumedeja ir praskiedzia tepala dyzelinu.tai gydoma tik originaliomis guminemis manzetomis. Pakaitalai ilgai netarnauja
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 rugsėjo 02 - 20:05

Cia ne mitas o realybe VW PD kumstelis spaudzia purkstuko plunzeri, o pacioje gilzeje kaip ir galvos kanale cirkuliuoja kuras, gumytes sumedeja ir praskiedzia tepala dyzelinu.tai gydoma tik originaliomis guminemis manzetomis. Pakaitalai ilgai netarnauja

Perskaitykit iš naujo mano žinutę.

Rašiau, kad pas 1,6HDi NĖRA tokia pat konstrukcija kaip pas VW PD, todėl nagaro patekimas į tepalą pas 1,6HDi labai maža tikimybė.

 

O pas PD teko matyti visko. Pats taisiau tik kartą toj vietoj, tai pas žmogų su tepalu buvo viskas ok, bet kuras bake būdavo juodas. Tai nelabai prekinė kuro išvaizda, bet variklio darbui nedidelis kiekis labai nepakenkdavo, nes tepalas praktiškai nedinginėjo. Pakeitus gumeles, per kelis mėnesius ir kokius 4 pylimus pamažu nušviesėjo ir jau pusantrų metų viskas ok. Iš tikro įdomu, kiek laikys, nes lizduose jau gana gilias išgraužas radau. O kai būna labai gilios išgraužos, net ir originalios gumos gali ilgai nelaikyti, tuomet jau reikia galvos remonto arba keitimo.

Kolegos šalia taisė tokius variantus, kaip sakot, kad kuras patenka į tepalą, tas labai blogai. Nes jo patenka dažniausiai gana daug, ir paskui jis nebeturi kur dėtis.

Dar mačiau variantą, kai prapūstos varinės tarpinės apačioje, o gal sugedęs lizdas tam variante, kur purkštukų apačios kūginės ir be tarpinės, ir nagaras patekdavo į kuro abratkę. Kadangi į abratkę, tai purkštukų neužkimšo, bet nukeliavo į baką ir ten kaupėsi tol, kol mirtinai užkimšo bako siurblio sietelį iki tiek, kad mašina važiuojant stipriau pagazavus gęsta ir paskui pusvalandį nesikuria, arba nebesikuria išvis.

Kvaila konstrukcija. Laikiklis su vienu varžtu iš šono. Tas nebūtų dar taip baisu, daug kur kitur taip padaryta, bet ne pas PD. O pas PD tą purkštuką velenėlis pastoviai maigo ir mūčina. Tai ir išmakaluoja tas gumeles, o gumelės išmakaluoja gilius griovius purkštuko lizde.

 

Apie PD mažai ką žinau, bet giminaitis nusipirko Ford Galaxy su PD ir tenka vis kažką padaryt. Tai praeitą vasarą taisiau tepalo patekimą į kurą, o vakar va perrinkinėjau tą kuro/vakuumo siurblį, nes iš jo lašėjo kuras. Toks ten ir perrinkinėjimas, viskas gražiai išplauta ir išvalyta, sudėtas naujų tarpinių komplektas ir tiek.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0