Jump to content


Photo

Peugeot 406 2.0 79 kw barska-traska spaudziant akseleratoriaus pedalą

Peugeot 406 barška traška

  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Vytasss

Vytasss
  • Forumo naujokai
  • posts 6
  • Vieta:Plunge
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 2.0 79 kw

Posted 2020 September 20 - 15:18


Barškėjimas - traškėjimas po kapotu, pasireiškia spaudžiant akseleratoriaus pedalą. Išmynus sankabą ar riedant ant laisvo bėgio - netraška, nuo barškėjimo pasireiškimo nuvažiuota apie 1000 km, pasibaigus kurui ir užpylus naujo( prieš 300 km) traškėjimas dingo ir dvi dienas viskas buvo ok, galvojau gal prieš tai nekokybiškas kuras pasitaikė. Bet tai atsinaujino. Dar meta klaidą- antipollution fault ,stipriau traškant ( kol pakyla iki 2000-2500 apsukų) meta juodą dūmą ir mašina pradeda trūkščioti. Gal kas ką patartų?

Edited by Vytasss, 2020 September 20 - 15:19.

  • 0

#2 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2020 September 20 - 17:23


Barškėjimas - traškėjimas po kapotu, pasireiškia spaudžiant akseleratoriaus pedalą. Išmynus sankabą ar riedant ant laisvo bėgio - netraška, nuo barškėjimo pasireiškimo nuvažiuota apie 1000 km, pasibaigus kurui ir užpylus naujo( prieš 300 km) traškėjimas dingo ir dvi dienas viskas buvo ok, galvojau gal prieš tai nekokybiškas kuras pasitaikė. Bet tai atsinaujino. Dar meta klaidą- antipollution fault ,stipriau traškant ( kol pakyla iki 2000-2500 apsukų) meta juodą dūmą ir mašina pradeda trūkščioti. Gal kas ką patartų?

Geriausias vaistas =diagnostika= . Arba reikia pakeisti auto.


  • 0

#3 Vytasss

Vytasss
  • Forumo naujokai
  • posts 6
  • Vieta:Plunge
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 2.0 79 kw

Posted 2020 September 23 - 16:04

O cia gali būti sankabos kaltė?
  • 0

#4 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • posts 1,466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Posted 2020 September 23 - 17:45

Panašiau į variklį prie tam tikrų apsukų.
  • 0

#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2020 September 23 - 21:09

Gali buti purkstukas stringantis, bet is tokio video sunku gerai girdeti, kiti garsai geriau girdisi uz ta tarskejima
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 Vytasss

Vytasss
  • Forumo naujokai
  • posts 6
  • Vieta:Plunge
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 2.0 79 kw

Posted 2020 September 27 - 18:44

barskejimas buvo aprimes pora dienu, bet paspaudus gaza daugiau atsinaujino. Antipolution fault klaidos sia savaite neismete.
  • 0

#7 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • posts 1,928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Posted 2020 September 27 - 19:02

Gal granata kažkuri barška? Čia toks barkškėjimas su niekuo nesusiejamas nei su lyg ratų sukimusi, nei su variklio velenu.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#8 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2020 September 28 - 06:58

Tepalas dezeje tikrintas?


  • 0

#9 Vytasss

Vytasss
  • Forumo naujokai
  • posts 6
  • Vieta:Plunge
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 2.0 79 kw

Posted 2020 September 28 - 10:31

Tepala pakeiciau dezeje, letai vaziuojant susukus vaira viskas tvarkoje. Traska tik stipriau spaudziant gaza ir tik vaziuojant. Stovint, riedant ant laisvo ar ismynus sankaba viskas ok.begiai junginejasi be priekaistu.

https://www.google.c...=0P0C_tPHQ0lDjM .

Edited by Vytasss, 2020 September 28 - 10:34.

  • 0

#10 Vytasss

Vytasss
  • Forumo naujokai
  • posts 6
  • Vieta:Plunge
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 2.0 79 kw

Posted 2020 October 09 - 19:04

O gali tai pasireikšti dėl blogo dyzelinio kuro, nes prieš tai Jozitoj pilnus bakus pildavau, dabar jau 3 kartus lukoile pyliaus po 10 litrų, tai ženkliai pagerėjo, bet trakšteli karts nuo karto, ir pastebėjau ant laisvo truputį apsukos šokinėja. Tiesiam kelyje retai, o štai žiede ir du kartus posukyje buvo užgęsę... Retai laisvu bėgiu tevažinėju,dabar tepastebėjau.

Edited by Vytasss, 2020 October 09 - 19:05.

  • 0

#11 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • posts 2,250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Posted 2020 October 09 - 21:25

Trolis ar kaip čia suprasti? Po 10litrų 3 kartus piltis? Tame ir bėda, plūdė bake stringa, tai ir garsas toks.
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2020 October 10 - 04:18

Ne trolis, o tiesiog turbūt nėra pinigėlių nei kuro prisipilt pilną baką, nei sumokėt 10eur už apžiūrą ar diagnostiką, kad patyrusi ausis ir akis apžiūrėtų ir nustatytų bėdą. Aš su 150eur vertės 406tu važinėju dėl asmeninių priežasčių, nes mano liguista pasąmonė kažkaip sako, kad ar tai smagiau, o gal net sugebėčiau sau įrodyt, kad apsimoka finansiškai. O realiai nes puikus automobilis už tokią kainą, nes gaunasi, kad pagal pajamas galima visiškai nestresuot, ir jei tik kas rimtesnio nutiks, ko nesinorės taisyti, arba elementariai įvertus žiemą į griovį, kas tikėtinai gali ir įvykti, tiesiog išmesti.

Bet daug žmonių tai biškį kitaip gaunasi, kad pakankamai rimtas mylimas kasdienis automobilis. Mylimas tiek, kiek kišenė leidžia arba nuo vaikų ar alkoholio lieka tai meilei. Bet daiktas pakankamai brangus ir svarbus, ir pagal pajamas arba laisvus liekančius pinius ir pakankamai brangus. Ir remontas netgi smulkus gaunasi brangu. Vat ir gaunas beviltiškos situacijos, kai noris kažką padaryt, bet neišeina, nes nei pinigų yra, nei pats ką supranti. Turiu omeny nebūtinai supranti, bet bent jau tiek supranti, kad sugebėtum pasieškoti reikiamos informacijos, pasigilinti į mazgų veikimo principus ir atskirti, ar bent atskirti, iš kurios automobilio vietos tas garsas sklinda, ar iš kuro bako, ar iš po kapoto, ar iš priekinės važiuoklės, ar duslintuvas barška tiesiog. Mes čia žvengiam, nes turbūt bėdą būtų surasti galima nelabai sunkiai, o žmogui visai rimta problema susidaro.

 

Jei ten pvz kapoja purkštukai dėl per aukšto slėgio ar elementaraus jų strigimo, arba dėl to, kad varo kiaurai dyzelį srove tiesiai į stūmiką, tai turėtų anksčiau ar vėliau stūmikas pradegti. Bėda, kad šitiems varikliams gan ilgai nepradega :D

 

Meistram su tokiom mašinom irgi liūdna dirbti, nes elementariai nesinori, tai kartais netgi jei ir nori sumokėti, vistiek niekas, kas normaliai galėtų pataisyti, neima. Nes mato situaciją, kaip būna su puikių automobilių remontų ir kaip sekasi iš jų uždirbti pinigų. O tie, kas ima tuo taisyt lengva ranka, dažnai tik dar labiau sugadina.

 

 

Vakar atvarė savaitei palikt C5 pirmoką pataisyt. Gedimai- greičio nerodo ir kilometrai nesisuka, netraukia ir jei išeitų, pačipuot. Gal dar pakeist kažkurį vieną purkštuką, nes sunkiai kuriasi ir užkūrus kratos

 

Įsivarau vidun apžiūrėt ir pasidaryt kokį dalių sąrašiuką, nes tokiem dažniausiai reikia naudotų, o jos ne taip greitai atsiranda. Atidarius kapotą - krūva komponentų, apdažytų iš balionėlio raudonais dažais. Nupūstas kuro siurblys, tepalo kamštis, kelios fiškės, kai kurios žarnos ar vamzdeliai, radiatoriai aušinimo ir interkūleris. Ant kompų dėžės dančio suklijuoti lipdukai nuo Fuchs tepalo bakelio - priekinis ir galinis (instrukcijos). Ant hidrosiurblio ir skysčio bakelio apdailos - PitStop maximinio antifrizo bakelio etiketė. Variklis 2,0HDi, bet pastebiu, kad senesnis, matyt bus įdėtas nuo Xantijos arba 406 pačių pirmųjų. Termostato korpusas aliuminis, kur ne visos žarnos tada tinka, daviklis kitoks, ir visą tą reikia perdaryti. Dar jame yra kuro šildytuvas nuo antifrizo, tai tie vamzdeliai užlušinti, nors nėra tam jokio tikslo, ten niekas per juos nebėgtų.

Žiūrim, ko čia neveikia tas spidometras. Dažniausiai būna skydelio gedimas, bet tada rida sukasi. Aha, dega ir ABS Fault. Lexia prie ABS nesijungia ir jo nemato, va ir priežastis, nėra netgi duomenų. Peržiūriu saugiklius, viskas ok. Atsiardau kompų dėžę, nes po juo yra ABS blokas. Toj dėžėj randu negamyklinėse vietose suvedžiotus laidus, aplamai visi laidai po kapotu ant zateškių, laikikliai likę keli, ir ne savo vietose. Variklio kompas prisuktas bet kokiais varžtais į bet kur. Nu bet ok. ABS bloko fiškę atsijungus ir prasižiūrėjus schemas - trūksta vieno esminio pliuso. Paknisęs kelias valandas laidynuose, tą storą pliusą vienoj stotoj kasoj randu žiauriai brutaliai nupuvusį, vaizdas kaip zombio veido ir iš visos kasos byra žali miltai. Perlituoju gerą gabalą laido, surinkinėju. Surinkinėdamas pamatau, kad oro srauto matuoklė labai purvina, nes reikėjo išimti filtro dėžę. Apverčiu filtro dėžę, pažiūrėt per aną pusę į filtrą. Filtro nėra. Suradau senų filtrų krūvoj kažkokį tinkamą nors kiek dar gyvesnį, prapučiu oru, įdedu, išplaunu matuoklę. Dedant filtradėžę matau, kad vamzdis oro padavimui iš posparnio į filtradėžę nukritęs žemyn, nes nulaužta pusė jo laikiklio. Žeme nesivelka todėl, kad kliūna tarp vairo stiprintuvo žarnos ir posparnio atlūžusio kampo. Už vairo stiprintuvo žarnos kliūti šiaip neturėtų, nes jos ten, kur ji yra, neturi būti. Kadangi atjungtas vairo skysčio aušintuvas, nes prapuvo arba vyrai tiesiog išmetė, tai pravesta žarna ir pakabinta ant radiatoriaus (to nudažyto raudonai). Žiūrėdamas į tą žarną pamatau, kodėl neveikia kondicionierius. Nėra nei kompresoriaus, nei vamzdžių, nei radiatoriaus, viskas išmesta. Ventiliatorius irgi neveikia, yra jo klaidų kompe, tai dar ir dėl to neveiktų. Kadangi kompresorius išmestas, matomai ten kažkaip nesigavo tvarkingai visko prisukt arba diržo sudėt, o gal tiesiog škyvas ar/ir tempėjas gatavas, tai diržas ant vairo siurblio ir alkūninio škyvo pasislinkę per dantį į išorę, nors ant kitų normaliai.

Sudedu akumą ir einu jungt degimo - ABS fault neberašo, Lexia prie ABS bloko jungiasi, bet kažko vistiek nedega ir neužgęsta kontrolinė lemputė skydely. Jau įtarimas, kad bus...

Išvažiuoju. Valio, greitis yra, kilometrai sukasi. Važiuojant užsidega ekranėly ABS Fault, bet greitis vistiek yra, vadinasi ABS blokas veikia, tik yra sistemos gedimas. Lexia rodo, kad neveikia priekinis kairys daviklis (nemato greičio, tai gal jis pats, o gal guolis sugedęs ar net taip įdėtas) ir sugedus stabdžių varlytė, neveikia atvirkštinis jos jungiklis. Ir dar spidometras rodo 10kmh daugiau. Išardau spidometrą perstatyt į vietą rodyklę. Randu, kodėl nedega ABS lemputė. Nes išluptas jos LEDas. Taip pat išlupti LEDai ir Airbag bei šauktuko lempučių. Aišku, gi ekranėly Airbag fault irgi dega. Prisijungus prie Airba kompuko matau, kad tiesiog yra Crashas. Matyt sudėjo pagalves ir diržus, bet nepadėjo, tai taip ir paliko, tik išniekino skydelį.

Sudėjus skydelį atgal, greitį rodo liuksiškai, bet spidometro apačia nebešviečia, bet kartais šviečia... Traukimui matuoklės plovimas nepadėjo, nes ji vistiek rodo šūdus, 400mg ant laisvų, turi būti apie 500. Turba pripučia max 0,5-0,6bar, gamyklinė norma 1bar. Bet būtų baisu, jei trauktų, nes stipriau paspaudus gazą - stipri pusašinė vibracija. Ir labai barška smagratis. Matyt ir užstrigęs, nes pajudėt iš vietos neužgesus užduotis net ir su gazu - daužosi ir tamposi ir nori gesti, reikia arba labai atsargiai, arba duot daugokai gazo, kad iškratytų. Stabdžiai kažkokie neaiškūs. Labai gerai žinau visų laidų C5 stabdžių pedalą, jis labai švelnus ir informatyvus - minkštai spaudžiasi ir vis kietėja tolygiai iki pat eigos pabaigos. Čia stabdžiai kaip seno hidraulinio citroeno, pvz Xantia ar XM. Pradžioj minkštas pedalas, o paskui atsiremia ir pasidaro akmens kietumo, ir ties ta vieta yra stipresnis stabdymas.

Posūkių neatmeta vairą atsukant.

 

Čia dar tik pati pradžia ir tik keli pastebėjimai aplinkui. Tiesą sakant, baisu net liestis, nes gali subyrėti ir liksi kaltas, pvz nutruks diržas. O kai atvyko, juk mašina tai važiavo. Jei prašys pakeisti tą ABS daviklį ar guolį, bijau ką rasčiau pakėlęs. Tikiuosi nereikės, nes jau už tą greičio rodymo remontą planuoju paprašyti 100eur, t.y. viskas pagal užtruktą laiką.

 

Tiesa, vienas dalykas veikia puikiai, kas pas labai retą C5 I veikia - tai rankinis.

 

Žmogus sakė, kad kątik nusipirko mašiną. Išsirink tu man tokį puikų variantą...

 

Kitas dalykas, kad tokios mašinos, ir krūvos jų kasdien važinėja tarp mūsų. Visur aplink, ir jų tiek daug, kad net neįsivaizduojat. Tai kai sekantį kartą kam kils nors prisikabint prie kažkokių ten smulkmenų ar kad pas kažką padangos senesnės, arba kad diskus nusitekino, o ne naujus dėjo, tai pagalvokit, kad gal būt ir ne ten sliekų ieškot. Čia kaip uždraust pirkt alkoholį per koncertus, festivalius arba teatro kavinėje, stengiantis išspręst brutaliojo buitinio alkoholizmo bėdas. Padangos gali nepadėti, jei stabdžių nėra :)

 

 

Po tokių kitą dieną įsivarai kokį 2014tų metų Citrių su griozdišku moderniu varikliu ir robotine dėže ir keiti sankabą. Darbas sudėtingas, vietos mažai, reikia daug ramybės ir kruopštumo, nes darai tokį darbą pirmą kartą, praktikos dar trūksta, bet koks sugadintas komponentas gali kainuoti laisvai visos dienos uždarbį, o kartais ir savaitės. Ir būna taip viskas malonu ir gera. Varžtai sukasi. Ir ne tik sukasi, bet ir YRA. Savo vietose, ir vienodi, ir tinkami. Ir visos plastmasės savo vietose, visi fiksatoriai, laikikliukai, laidai ir žarnos niekur nesimėto. Išardai, surenki kaip buvo. Jei kas sulūžta iš plastmasiukų - pakeiti nauju. Jei kelių jau trūksta, nes būna jau kažkas dirbta ties tokiais posparniais - irgi įdedi. Išvažiuoji po to - viskas veikia. Jei kas neveikia, paskambini, paprašo pataisyt arba bent surast priežastį ir susitart kitam laikui remontui. Sutaisai, išvažiuoji - VISKAS VEIKIA ! :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • posts 1,531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Posted 2020 October 10 - 08:32

Kažkaip visiškai pritariu ir mąstau lygiai taip pat, gal dėl to, kad vienmečiai? Nežinau, bet senos mašinos yra gerai :)
  • 0

thumb.png


#14 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • posts 1,466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Posted 2020 October 10 - 09:20

Ne trolis, o tiesiog turbūt nėra pinigėlių nei kuro prisipilt pilną baką, nei sumokėt 10eur už apžiūrą ar diagnostiką, kad patyrusi ausis ir akis apžiūrėtų ir nustatytų bėdą. Aš su 150eur vertės 406tu važinėju dėl asmeninių priežasčių, nes mano liguista pasąmonė kažkaip sako, kad ar tai smagiau, o gal net sugebėčiau sau įrodyt, kad apsimoka finansiškai. O realiai nes puikus automobilis už tokią kainą, nes gaunasi, kad pagal pajamas galima visiškai nestresuot, ir jei tik kas rimtesnio nutiks, ko nesinorės taisyti, arba elementariai įvertus žiemą į griovį, kas tikėtinai gali ir įvykti, tiesiog išmesti.
Bet daug žmonių tai biškį kitaip gaunasi, kad pakankamai rimtas mylimas kasdienis automobilis. Mylimas tiek, kiek kišenė leidžia arba nuo vaikų ar alkoholio lieka tai meilei. Bet daiktas pakankamai brangus ir svarbus, ir pagal pajamas arba laisvus liekančius pinius ir pakankamai brangus. Ir remontas netgi smulkus gaunasi brangu. Vat ir gaunas beviltiškos situacijos, kai noris kažką padaryt, bet neišeina, nes nei pinigų yra, nei pats ką supranti. Turiu omeny nebūtinai supranti, bet bent jau tiek supranti, kad sugebėtum pasieškoti reikiamos informacijos, pasigilinti į mazgų veikimo principus ir atskirti, ar bent atskirti, iš kurios automobilio vietos tas garsas sklinda, ar iš kuro bako, ar iš po kapoto, ar iš priekinės važiuoklės, ar duslintuvas barška tiesiog. Mes čia žvengiam, nes turbūt bėdą būtų surasti galima nelabai sunkiai, o žmogui visai rimta problema susidaro.

Jei ten pvz kapoja purkštukai dėl per aukšto slėgio ar elementaraus jų strigimo, arba dėl to, kad varo kiaurai dyzelį srove tiesiai į stūmiką, tai turėtų anksčiau ar vėliau stūmikas pradegti. Bėda, kad šitiems varikliams gan ilgai nepradega :D

Meistram su tokiom mašinom irgi liūdna dirbti, nes elementariai nesinori, tai kartais netgi jei ir nori sumokėti, vistiek niekas, kas normaliai galėtų pataisyti, neima. Nes mato situaciją, kaip būna su puikių automobilių remontų ir kaip sekasi iš jų uždirbti pinigų. O tie, kas ima tuo taisyt lengva ranka, dažnai tik dar labiau sugadina.


Vakar atvarė savaitei palikt C5 pirmoką pataisyt. Gedimai- greičio nerodo ir kilometrai nesisuka, netraukia ir jei išeitų, pačipuot. Gal dar pakeist kažkurį vieną purkštuką, nes sunkiai kuriasi ir užkūrus kratos

Įsivarau vidun apžiūrėt ir pasidaryt kokį dalių sąrašiuką, nes tokiem dažniausiai reikia naudotų, o jos ne taip greitai atsiranda. Atidarius kapotą - krūva komponentų, apdažytų iš balionėlio raudonais dažais. Nupūstas kuro siurblys, tepalo kamštis, kelios fiškės, kai kurios žarnos ar vamzdeliai, radiatoriai aušinimo ir interkūleris. Ant kompų dėžės dančio suklijuoti lipdukai nuo Fuchs tepalo bakelio - priekinis ir galinis (instrukcijos). Ant hidrosiurblio ir skysčio bakelio apdailos - PitStop maximinio antifrizo bakelio etiketė. Variklis 2,0HDi, bet pastebiu, kad senesnis, matyt bus įdėtas nuo Xantijos arba 406 pačių pirmųjų. Termostato korpusas aliuminis, kur ne visos žarnos tada tinka, daviklis kitoks, ir visą tą reikia perdaryti. Dar jame yra kuro šildytuvas nuo antifrizo, tai tie vamzdeliai užlušinti, nors nėra tam jokio tikslo, ten niekas per juos nebėgtų.
Žiūrim, ko čia neveikia tas spidometras. Dažniausiai būna skydelio gedimas, bet tada rida sukasi. Aha, dega ir ABS Fault. Lexia prie ABS nesijungia ir jo nemato, va ir priežastis, nėra netgi duomenų. Peržiūriu saugiklius, viskas ok. Atsiardau kompų dėžę, nes po juo yra ABS blokas. Toj dėžėj randu negamyklinėse vietose suvedžiotus laidus, aplamai visi laidai po kapotu ant zateškių, laikikliai likę keli, ir ne savo vietose. Variklio kompas prisuktas bet kokiais varžtais į bet kur. Nu bet ok. ABS bloko fiškę atsijungus ir prasižiūrėjus schemas - trūksta vieno esminio pliuso. Paknisęs kelias valandas laidynuose, tą storą pliusą vienoj stotoj kasoj randu žiauriai brutaliai nupuvusį, vaizdas kaip zombio veido ir iš visos kasos byra žali miltai. Perlituoju gerą gabalą laido, surinkinėju. Surinkinėdamas pamatau, kad oro srauto matuoklė labai purvina, nes reikėjo išimti filtro dėžę. Apverčiu filtro dėžę, pažiūrėt per aną pusę į filtrą. Filtro nėra. Suradau senų filtrų krūvoj kažkokį tinkamą nors kiek dar gyvesnį, prapučiu oru, įdedu, išplaunu matuoklę. Dedant filtradėžę matau, kad vamzdis oro padavimui iš posparnio į filtradėžę nukritęs žemyn, nes nulaužta pusė jo laikiklio. Žeme nesivelka todėl, kad kliūna tarp vairo stiprintuvo žarnos ir posparnio atlūžusio kampo. Už vairo stiprintuvo žarnos kliūti šiaip neturėtų, nes jos ten, kur ji yra, neturi būti. Kadangi atjungtas vairo skysčio aušintuvas, nes prapuvo arba vyrai tiesiog išmetė, tai pravesta žarna ir pakabinta ant radiatoriaus (to nudažyto raudonai). Žiūrėdamas į tą žarną pamatau, kodėl neveikia kondicionierius. Nėra nei kompresoriaus, nei vamzdžių, nei radiatoriaus, viskas išmesta. Ventiliatorius irgi neveikia, yra jo klaidų kompe, tai dar ir dėl to neveiktų. Kadangi kompresorius išmestas, matomai ten kažkaip nesigavo tvarkingai visko prisukt arba diržo sudėt, o gal tiesiog škyvas ar/ir tempėjas gatavas, tai diržas ant vairo siurblio ir alkūninio škyvo pasislinkę per dantį į išorę, nors ant kitų normaliai.
Sudedu akumą ir einu jungt degimo - ABS fault neberašo, Lexia prie ABS bloko jungiasi, bet kažko vistiek nedega ir neužgęsta kontrolinė lemputė skydely. Jau įtarimas, kad bus...
Išvažiuoju. Valio, greitis yra, kilometrai sukasi. Važiuojant užsidega ekranėly ABS Fault, bet greitis vistiek yra, vadinasi ABS blokas veikia, tik yra sistemos gedimas. Lexia rodo, kad neveikia priekinis kairys daviklis (nemato greičio, tai gal jis pats, o gal guolis sugedęs ar net taip įdėtas) ir sugedus stabdžių varlytė, neveikia atvirkštinis jos jungiklis. Ir dar spidometras rodo 10kmh daugiau. Išardau spidometrą perstatyt į vietą rodyklę. Randu, kodėl nedega ABS lemputė. Nes išluptas jos LEDas. Taip pat išlupti LEDai ir Airbag bei šauktuko lempučių. Aišku, gi ekranėly Airbag fault irgi dega. Prisijungus prie Airba kompuko matau, kad tiesiog yra Crashas. Matyt sudėjo pagalves ir diržus, bet nepadėjo, tai taip ir paliko, tik išniekino skydelį.
Sudėjus skydelį atgal, greitį rodo liuksiškai, bet spidometro apačia nebešviečia, bet kartais šviečia... Traukimui matuoklės plovimas nepadėjo, nes ji vistiek rodo šūdus, 400mg ant laisvų, turi būti apie 500. Turba pripučia max 0,5-0,6bar, gamyklinė norma 1bar. Bet būtų baisu, jei trauktų, nes stipriau paspaudus gazą - stipri pusašinė vibracija. Ir labai barška smagratis. Matyt ir užstrigęs, nes pajudėt iš vietos neužgesus užduotis net ir su gazu - daužosi ir tamposi ir nori gesti, reikia arba labai atsargiai, arba duot daugokai gazo, kad iškratytų. Stabdžiai kažkokie neaiškūs. Labai gerai žinau visų laidų C5 stabdžių pedalą, jis labai švelnus ir informatyvus - minkštai spaudžiasi ir vis kietėja tolygiai iki pat eigos pabaigos. Čia stabdžiai kaip seno hidraulinio citroeno, pvz Xantia ar XM. Pradžioj minkštas pedalas, o paskui atsiremia ir pasidaro akmens kietumo, ir ties ta vieta yra stipresnis stabdymas.
Posūkių neatmeta vairą atsukant.

Čia dar tik pati pradžia ir tik keli pastebėjimai aplinkui. Tiesą sakant, baisu net liestis, nes gali subyrėti ir liksi kaltas, pvz nutruks diržas. O kai atvyko, juk mašina tai važiavo. Jei prašys pakeisti tą ABS daviklį ar guolį, bijau ką rasčiau pakėlęs. Tikiuosi nereikės, nes jau už tą greičio rodymo remontą planuoju paprašyti 100eur, t.y. viskas pagal užtruktą laiką.

Tiesa, vienas dalykas veikia puikiai, kas pas labai retą C5 I veikia - tai rankinis.

Žmogus sakė, kad kątik nusipirko mašiną. Išsirink tu man tokį puikų variantą...

Kitas dalykas, kad tokios mašinos, ir krūvos jų kasdien važinėja tarp mūsų. Visur aplink, ir jų tiek daug, kad net neįsivaizduojat. Tai kai sekantį kartą kam kils nors prisikabint prie kažkokių ten smulkmenų ar kad pas kažką padangos senesnės, arba kad diskus nusitekino, o ne naujus dėjo, tai pagalvokit, kad gal būt ir ne ten sliekų ieškot. Čia kaip uždraust pirkt alkoholį per koncertus, festivalius arba teatro kavinėje, stengiantis išspręst brutaliojo buitinio alkoholizmo bėdas. Padangos gali nepadėti, jei stabdžių nėra :)


Po tokių kitą dieną įsivarai kokį 2014tų metų Citrių su griozdišku moderniu varikliu ir robotine dėže ir keiti sankabą. Darbas sudėtingas, vietos mažai, reikia daug ramybės ir kruopštumo, nes darai tokį darbą pirmą kartą, praktikos dar trūksta, bet koks sugadintas komponentas gali kainuoti laisvai visos dienos uždarbį, o kartais ir savaitės. Ir būna taip viskas malonu ir gera. Varžtai sukasi. Ir ne tik sukasi, bet ir YRA. Savo vietose, ir vienodi, ir tinkami. Ir visos plastmasės savo vietose, visi fiksatoriai, laikikliukai, laidai ir žarnos niekur nesimėto. Išardai, surenki kaip buvo. Jei kas sulūžta iš plastmasiukų - pakeiti nauju. Jei kelių jau trūksta, nes būna jau kažkas dirbta ties tokiais posparniais - irgi įdedi. Išvažiuoji po to - viskas veikia. Jei kas neveikia, paskambini, paprašo pataisyt arba bent surast priežastį ir susitart kitam laikui remontui. Sutaisai, išvažiuoji - VISKAS VEIKIA ! :)


Įdomu visada paskaityt tokius romanus ir pabandyt įsivaizduot tą bardaką 🙂
  • 0

#15 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • posts 1,928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Posted 2020 October 10 - 10:29

Apie milenialsus ar kokia ten nauja karta dabar skaitosi. Karts nuo karto pasižiūriu YT kanalą apie evakuatoriaus paslaugas USA. Ten kaip iš visokių šudelynų ar smėlio traukia pastrigusias mašinas. Tai buvo atvėjis. Atvažiuoja traukt, o ten mašina pilna jaunolių iki 20metų. Ten maždaug vienas ratas smėliuko pagavęs ir sukasi. Tai jiem sako "galėjot gi tryse išlipt ir pastumt", o tie tik akim klapsi "tipo, taip išvis įmanoma???" :D Atsisiųskit Tik Tok'ą ir suprasit apie šiandieninio žmogaus loginį mąstyma :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#16 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • posts 1,466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Posted 2020 October 10 - 10:48

Milenialsai 1980-2000, kitaip tariant Y karta, po to jau eina Z, tai čia gal apie tuos, kur pastumt nesusivokė 🙂

Edited by Nelegals, 2020 October 10 - 10:53.

  • 0

#17 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2020 October 10 - 17:44

Apie milenialsus ar kokia ten nauja karta dabar skaitosi. Karts nuo karto pasižiūriu YT kanalą apie evakuatoriaus paslaugas USA. Ten kaip iš visokių šudelynų ar smėlio traukia pastrigusias mašinas. Tai buvo atvėjis. Atvažiuoja traukt, o ten mašina pilna jaunolių iki 20metų. Ten maždaug vienas ratas smėliuko pagavęs ir sukasi. Tai jiem sako "galėjot gi tryse išlipt ir pastumt", o tie tik akim klapsi "tipo, taip išvis įmanoma???" :D Atsisiųskit Tik Tok'ą ir suprasit apie šiandieninio žmogaus loginį mąstyma :)

Nėra taip jau labai blogai, tokių visada buvo ir bus, tik dabar stipriai daugėja. Vis dėl to turiu pvz tokį pastebėjimą, kad šiuolaikiniai inžinieriai būna susiduria su tokiomis problemomis, kad nebemoka su skaičiavke pasikonvertuoti koordinačių iš dešimtainės sistemos į klasikinę šešiasdešimtainę ar atvirkščiai. Dabar visi prietaisai priima visaip, tai jei ten skyrybą patvarkyt, dar susitvarko, bet konvertuoti tik su onlaininiais konverteriais.

Čia ne apie tai, kad mintinai moki ką ir kaip paspaust, bet to pačio loginio suvokimo, kad pirmas skaičius po kablelio yra dešimtoji laipsnio dalis, o antras šimtoji; minutė yra šešiasdešimtoji, o sekundė trystūkstančiaišešišimtoji :)

Pastebėjau, kad žmonėms, kurie spėjo stipriai paragauti brendimo be kompiuterio pagalbos, t.y. bent jau Lietuvoje, maždaug iki kokių 95tų gimę ir augę nelabai turtingose šeimose, daug geriau sekasi orientuotis aplinkoje be GPS pagalbos, daug geriau sekasi išmokti mechaninius darbus be apmokymų, intuiciškai. O kompiuterių amžiuje pilnai užaugusiems žmonėms daug geriau sekasi išmokti valdyti naujas elektronines priemones.

 

O šiaip, turėčiau irgi istorijų, kaip buvom pakabinę miške pusnyne BX14 ant karterio (miškovežių provėžos užšalusios ir užsnigtos, prasileidau), kai ratai varomi abu kabo ore ir viskas žiauriai dreba, nes mašina kabo ant variklio. Išsistūmėm.
Kaip mama nuvažiavo su savo BX Turbo nuo šlaito sode ir su dėde, dviem broliais ir seneliu tą mašiną ištraukėm/išstūmėm. Dėdė vairavo BXą, aš traukiau kalno viršuj su antru golfu, pririštą gal trim šniūrais (labai toli). Turėjau kokius 14 metų :D

Užpernai su draugu 106tą nuo kelio nuvertėm. Įsmigo snapu. Prikabinom kitą mašiną prie priekio iš šono, ir išlupom taip, kad būtų išilgai griovio. Stumdami ir šiek tiek važiuodami sugebėjom išverst į kitą pusę ant kažkokių ūkininkų kiemo ir per tą kiemą išvažiavom. Stumdamas bėgdamas paskui dar įvarvolinau koją į kažkokią duobę, pralūžo ledas ir sulindo koja iki kelėnio. Bet pavyko.
IR, čia vėl išeina ta tema, apie tokias mašinas, kurias negaila įversti į griovį :D

 

Bet tema ne visai apie tai.

 

Aš tik manau, kad šito 406 likimas jau nulemtas seniai. Nebūtinai žmogus iš tokių, kokius čia apibūnome, gal yra viskas kitaip. Bet šiuo atveju vistiek profesionali nuomonė padės labiau, nei internetas, nes toks garsas ar panašus gali būti iš labai įvairių vietų. Reiktų susigaudančiam žmogui atsisėsti ir pravažiuoti pačiam, tada būtų aiškiau, nes mes nematom pedalų nuspaudimo ir to padarymo stiprumo, vairo pasukimo ir jo įsitempimo, kaip elgiasi sankaba ir ričiagas, juos naudojant arba nenaudojant, ir t.t.


Edited by tadas1991, 2020 October 10 - 17:51.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#18 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • posts 1,928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Posted 2020 October 10 - 18:36

Nu nekažką čia forumas. Žmogus tikėjosi remonto, o gavo pamokslų :D Siūlau tartis su  :pug: guru iš pajūrio - Laimonu. Gal padarys diagnostiką iš akies. Arba ieškok draugo. Pasikelkit priekį ir užkurę variklį įjungt bėgį, kad ore suktusi ratai. Pasukinėt vairą. Kad variklis apkrovos gautų galit stabdį prispaust biški. Nu ir klausyt kur tarška.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#19 Vytasss

Vytasss
  • Forumo naujokai
  • posts 6
  • Vieta:Plunge
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 2.0 79 kw

Posted 2020 October 11 - 19:17

Filosofai😀 šitą pežuką turiu jau 9 metai. Galiu ir pestute pasivaikščiot, ar kitą pirkt, na ne tame esmė gi. Pyliau 10 litrų, nes ketinau jau į metalą atiduot😀 Auto pigi, ir į autorizuotą servisą varyti neverta. Apart smulkių važiuoklės remontų ,kitko remontuot neteko, nors tik nusipirkus buvo perrinktas starteris dukart. Techniškai tvarkinga mašina ir ką reikia mėgstu pasidaryti pats, nes servisai kaip dirba -tai patyliu. Neseniai užėjus į vieną del pežuko, žiūriu -dviese rankomis lupa, apynaujo opelio, variklio dugno apsaugą. Sakau tipo kitaip neina nuimt? tie "ai už.... Prisuksim su samariezais😀😀😀" palinkėjau sėkmes darbuose. Kiek teko būti ,kol remontuoja, tai kokių apsaugų varžtus tingi beprisukt, tai su turbinke pripjauna ne ten kur reikia, tai su svarke kaitindami varžtus pakaitina ir gretimas dalis. Na dirba be didelės meilės darbui, o geri meistriukai išlindę, kažkur greitai dingsta😀Žodžiu o servisu diagnoze, iš akies, tipo sankaba –spyruoklė pasileidusi. Na sankaba ,ne variklio dirželis youtube pažiūrėjęs neišardysiu😀 tai pagooglinęs, praieškojęs, neradau ,kad atitiktų panašius simptomus.
Ačiū Jums už sugaištą laiką.😉

Edited by Vytasss, 2020 October 11 - 19:21.

  • 0

#20 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2020 October 11 - 21:11

Na tai kreipkis pas Laimoną, jei tikrai myli tą mašiną ir negaila paskirti pinigų jos remontui. Kaip jau kolegos pasiūlė. Nuvažiuot reiks iki Gargždų, nėra taip jau baisiai toli. Jei bus mechaniniai darbai, pasiųs pas savo gerai dirbančius kolegas.

Geri meistrai ne dingsta, o išvažiuoja dirbti į užsienį, jei negali čia pasikelti kainų. O jeigu gali pasikelti ir pasikelia, tai jūs pas juos tada nevažiuojate ir vadinate lupikais :)

O tie, kur už pigiai dirba, taip ir atrodo, kaip jūs pasakojate, kur po kiekvieno apsilankymo automobilio bendra būklė tik prastėja, nes ką prašėt sutaisė, bet išardė ir atgal surinko naudodami plaktuką, laužtuvą, orinį smūginį suktuką, zateškes ir samariezus. Nes kad rūdis pavalyt nuo varžto ar tepalo ant jo užtept, tai "kas mes tokie..."

Liūdnoji šito verslo dalis, kad yra ir daug prastai dirbančių žmonių už gerų meistrų kainą, todėl kartais sunku pasirinkti. Arba kad kažkas nepavyksta ir klientas iškart nurašo, kaip nevykėlius, ir net nepaskambina pasakyti, kad negerai, o tiesiog nebevažiuoja daugiau ir jokių žinių. Senų mechanizmų remontas, ypač naudotomis dalimis, nėra ta sritis, kurioje nebūtų klaidų. Jų būna, ir labai labai dažnai. Svarbu jų nedaryti tyčia.

 

Kitas dalykas, kad yra labai daug žmonių, kasdien mokančių "asshole tax"ą ir nesuprantančių, kame problema, kadl nėra gerų meistrų.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt






Also tagged with one or more of these keywords: Peugeot 406 barška, traška

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users