Peršokti prie turinio


Nuotrauka

207 1.6 68KW patrūkčioją, neveikia autopilotas, oro sklende.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 16

#1 207SW

207SW
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:207SW, 68KW, 2010.

Parašyta 2020 spalio 29 - 20:54

207SW 1.6 68KW 2010. Teko keisti greičių dėže. Pirma ką pastebėjau apsukomis apie 1500, paspaudus gazą iš pradžių ji kaip ir paduoda, paskui atsiranda  duobe, reik spaus daugiau kad tolygiai greitėtu. Dingo autopilotas liko tik ribotuvas. Per kinietiška OBD2 adapteri klaidu nerodo. Pajungus kaip diagnostika oro sklende visa laika atidaryta 100%. Prieš pora dienų buvau ilgiau atjungęs akumą, po to važiuojant sklende pradėjo veikti. Tada pabandžiau jungti autopilota, kaip ir bandė pasileisti ( atsirado greitis vietoj brūkšnelių), po sekundes vėl viskas dingo. Greičių dėžę dėjau C3 su tuo paciu kodu. 20DP73. Gal yra pagalbos?

 


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 spalio 30 - 00:40

Gali būti, kad neatitinka pavarų perdavimo skaičiai. Reduktoriaus poros arba pačių pavarų. Žiūrėjot tik kodą? Ar pasisukinėt ir paskaičiavot apsisukimus?

Čia šiuolaikiškesnių mašinų vėžys, labai maža kompo tolerancija greičio ir apsukų neatitikimui. Kai kuriuose variklio kompuose būna dar galima nustatyti Long gearbox, Short gearbox, kartais padeda. Kitu atveju padeda programavimas, jei išeina padaryt.

Dar gali būti, kad su sankabos pedalu padėties davikliu kokios problemos, tada irgi dažnai nebūna klaidų, bet neveikia autopilotas ir variklis kažkaip šūdinai dirba kai kuriais rėžimais.

O apie kurią čia sklendę kalbate? EGR ar droselinę įsiurbimo?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 207SW

207SW
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:207SW, 68KW, 2010.

Parašyta 2020 spalio 30 - 19:52

Sankabos ir stabdžių pedalu daviklius patikrinau, į kompą ateina. Apie droselinę įsiurbimo sklendę buvo kalba. Neturėjau supratimo kad dėžės perdavimas gali nepatikti ECU, tik čia forume pirma kart radau kažkuriame poste. Meistrai kur dėžę dėjo ir nieko nesakė. Rinkausi dėže pagal kodą, ir variklį. Ir kad bent apžiūrėti butu galima, pasirinkimo 68KW ir nelabai buvo. Greičiausiai perdavimas kažkiek skiriasi, nors važiuodamas skirtumo nepajaučiau. Reik dabar ta dėže kažkaip priristi. Nelabai esme tas autopilotas, svarbiau kad variklis dirbtu normaliu rėžimu.


  • 0

#4 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2020 lapkričio 20 - 13:36

Dezes perdavimas netinkamas.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#5 207SW

207SW
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:207SW, 68KW, 2010.

Parašyta 2021 sausio 06 - 18:54

Diagnostika parode ECU mato 1-3 bėgius, 4,5 nemato. Spaudžiant gazo pedalą nuo 4 bėgio kaip tik tas nestabilumas (slenkstis) jaučiasi. Gal kam yra pavykę tokę dėžę normaliai surišti Su ECU? Gal žinote kas galėtu padėti?


  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 sausio 06 - 22:01

4 begi pamato, bet tik stipriai nuspaudus gaza. Paleidus gaza vel raso neutral. 5to nemato niekada. Pavaru perdavimus programoje tikrinom su Taurium ir skirtumas, lyginant su automobilio greiciu, vos keli procentai, padangu tolerancijos ribose. Variklio kompiuteris edc17, neiseina praplesti tolerancijos "nuo iki" iki begalybes arba padaryti visada matoma viena ta pacia pavara, kaip senesniems kompams, nes nurodomas dydis ne nuo iki, o tikslus skaicius.
Idomumo delei buvome padare lygiai lygiai pagal realius greicio ir apsuku santykius ir pokycio nebuvo jokio. Panasu, kad tai nesusije su pavaru perdavimo skaiciais
  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2021 sausio 07 - 08:00

Tai aisku deze ne tokia kaip priklauso? Nes su tais dalykais sudetinga.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2021 sausio 07 - 08:00

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 sausio 07 - 14:26

Tai aisku deze ne tokia kaip priklauso? Nes su tais dalykais sudetinga.

Panasu, kad tokia pati, Laimonai.
Juk rasiau, skirtumas skaiciu variklio programoje nuo realiu parodymu - vos keli procentai. ABS bloke padangos nustatytos teisingai. Ir padarius, kad nebutu jokio skirtumo, niekas visiskai nesikeicia. T.y. vazinejau su diagnostika ir fotkinau greicio ir apsuku rodmenis kiekviena pavara po kelis kartus, skaiciavom santykius ir Taurius rase i programa tokius skaicius, kad idealiai atitiktu pagal fakta. Jokio pokycio, veikia taip pat.
Lygino su turimom ir prieinamom programom tokio variklio su tokio modelio pavaru dezemis skirtingu peugeot/citroen modeliu - nelabai yra kitokiu variantu, ir programa irgi originali.
Bandziau prisikabinti prie to, kad ABS bloke Autel ir Diagbox rodo 8V neuzvedus ir 10V uzvedus, gal netvarkingai perduoda ir greiti. Itampa ant laidu tvarkingai 12V ir 14V su apkrova arba netgi prijungtu paciu bloku. Idejau kita veikianti bloka. Be rezultato, tie patys rodmenys. Paskui paziurejau, kad Lexia/pp2000 ir senas Launchas itampa rodo gerai ir su senu bloku, ir su donoriniu, tai kazkoks bugas. Perejau visas mases tame kampe, kuriu kelios buvo tikrai gerai pripuve, varztus vos pavyko atsukt. Bet jokio rezultato. Kazkaip itariu, kad bus kokia kvaila smulkmena arba koks vienas paluzes arba patemptas laidas arba kazkas netycia uzkliudyta, keiciant deze, del ko nera niekur jokiu klaidu, o tik artefaktu. Esu mates uzkliudytu ABS davikliu ir guoliu magnetiniu ziedu, kai greiti ir pavara rodydavo gerai iki tam tikro greicio, bet budavo ABS klaida autostradiniais greiciais, kai nebesugaudo magnetuku del per didelio tarpo imustoj vietoj. Buvau isibegejes gal iki 160kmh, jokiu klaidu ar grafikuose esminiu greicio skirtumu, arba, kaip tuo atveju, rodmens sokciojimu tarp ratu, nepastebejau. Patys ziedai atrodo graziai.
Stabdziu ir sankabos davikliai veikia tvarkingai. Kartais nuspaudus pedala Main brake switch ir redundant brake switch trumpan issiskiria, kokiai sekundei vienas suveluoja, bet labai greit issilygina. Bet net ir uzvedus pilnai imigusia masina ir isvaziavus ne karto nepanaudojus stabdzio pedalo, skirtumo jokio.
Be to, su Taurium nesupratom, kodel pavara rodo stipriai nuspaudus gaza, o atleidus iskart Neutral. Juk perdavimo skaiciai nesiskiria, sankaba neslysta, ratai neprasisuka 4 pavara ant sauso kelio.
Jei turit kokiu minciu, pasidalinkit, bandysim paziureti. Masina jau senokai pas savininka, bet taip ir susitarem, kad jei kazkokia mintis protinga kils, bandysim ziureti. Labai kvaila, kai ne pats kazka darei, nes negali pereiti visu mazgu ir vietu, kur galejai prisiliest. O darbas atrodo padarytas tikrai tvarkingai.
  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 207SW

207SW
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:207SW, 68KW, 2010.

Parašyta 2021 sausio 14 - 18:36

Dar vienas keistumas pastebėtas. Važiuojant su greičio ribotuvų ir jeigu ji išjungi (mygtuku svirteles gale, ne ratuku) kai gazas atleistas žemiau ribojimo tai viskas gerai, atsiranda OFF, ir nustatyta greit toliau rodo. Bet jeigu tuo momentu gazas buvo nuspaustas nors truputi daugiau greičio ribojimo, ribotuvas pakimba, atsiranda brūkšneliai vietoj greičio. Turi ratuku ar išjungus degimą vėl ji paleisti, ir greiti nustatyti nes būną 30km. Ir 3 ir 4 bėgiu tas pats. Stebuklai kažkokie :)


  • 0

#10 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2021 sausio 19 - 12:51

O į benzą įdėjus dyzelio dėžę butų įmanoma padaryt, kad pilotas veiktų?


  • 0

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 lapkričio 27 - 05:53

O į benzą įdėjus dyzelio dėžę butų įmanoma padaryt, kad pilotas veiktų?

Viskas įmanoma, tik su benzininiais kompais dažnai būna tokia problema, kad nebūna kas juos moka suprogramuoti arba netgi neturi jiems įrangos nuskaityti.

Reikia prieš atliekant tą darbą domėtis, o ne jau padarius. Bosch tam tiktų modelių programavimo galimybės didesnės, su Magnetti Marelli, Siemens, Valeo, Johnson Controls, Visteon, AC Delco, Denso ir panašiais kompais mažai kas dirba. Kokį Immo nuimti gali, ar pririšti naudotą prie kitos mašinos, bet tai dažniausiai būna viskas. Kai kuriems su turbo būna daugiau variantų, nes tie jau čipuojami ir tada būna daugiau pasirinkimų įrangos ir meistrų.

 

 

O dabar dėl temoje minimo 207, tai paskutinėmis žiniomis jis buvo atvykęs pas ACS, ir buvo galiausiai praignoruotas faktas "dėžė 100proc. kokia turi būti" ir pakeista galiausiai pavarų dėžė ir pradėjo autopilotas veikti. Bet dar negalutinai, kažkas ten dar ne idealiai veikė. Su Taurium bendravom telefonu, klausė į kokius konfiguracijos parametrus lindau. Kiek pamenu, tai viską buvau susifotkinęs ir po nesėkmės prisijungęs atstačiau kaip buvo. Reiks paklausti gyvai, ar išėjo sutvarkyti iki galo.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2021 lapkričio 27 - 09:36

Viskas įmanoma, tik su benzininiais kompais dažnai būna tokia problema, kad nebūna kas juos moka suprogramuoti arba netgi neturi jiems įrangos nuskaityti.

Reikia prieš atliekant tą darbą domėtis, o ne jau padarius. Bosch tam tiktų modelių programavimo galimybės didesnės, su Magnetti Marelli, Siemens, Valeo, Johnson Controls, Visteon, AC Delco, Denso ir panašiais kompais mažai kas dirba. Kokį Immo nuimti gali, ar pririšti naudotą prie kitos mašinos, bet tai dažniausiai būna viskas. Kai kuriems su turbo būna daugiau variantų, nes tie jau čipuojami ir tada būna daugiau pasirinkimų įrangos ir meistrų.

 

 

O dabar dėl temoje minimo 207, tai paskutinėmis žiniomis jis buvo atvykęs pas ACS, ir buvo galiausiai praignoruotas faktas "dėžė 100proc. kokia turi būti" ir pakeista galiausiai pavarų dėžė ir pradėjo autopilotas veikti. Bet dar negalutinai, kažkas ten dar ne idealiai veikė. Su Taurium bendravom telefonu, klausė į kokius konfiguracijos parametrus lindau. Kiek pamenu, tai viską buvau susifotkinęs ir po nesėkmės prisijungęs atstačiau kaip buvo. Reiks paklausti gyvai, ar išėjo sutvarkyti iki galo.

 

Finale prireikė konfigūracijos su token'u internetu BSI, kad pradėtų viskas veikti taip, kaip turėtų. ABS ir ECU konfigūracijos neužteko.

Gali būti, kad Lexia rankinė konfigūracija kažką pagadino, yra taip buvę kelis kartus su priekiniais parktronikais pas C5R, kai po to padeda tik online konfigūracija.

 

Tik pakeitus pavarų dėžę kruizo kontrolė veikdavo iki pirmo išjungimo su sankaba arba stabdžiu, po to pakibdavo ir neįsijundavo.

 

Jei reziumuojant - paprasčiau iškart dėti tai, kas priklauso.


  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2021 gruodžio 24 - 16:59

Finale prireikė konfigūracijos su token'u internetu BSI, kad pradėtų viskas veikti taip, kaip turėtų. ABS ir ECU konfigūracijos neužteko.
Gali būti, kad Lexia rankinė konfigūracija kažką pagadino, yra taip buvę kelis kartus su priekiniais parktronikais pas C5R, kai po to padeda tik online konfigūracija.

Tik pakeitus pavarų dėžę kruizo kontrolė veikdavo iki pirmo išjungimo su sankaba arba stabdžiu, po to pakibdavo ir neįsijundavo.

Jei reziumuojant - paprasčiau iškart dėti tai, kas priklauso.

Tokia pacia internetines konfiguracijos procedura pries kelias savaites teko padaryti C5 X7, kuriam neveike priesrukiniai zibintai ir netinkamai veike valytuvu rankenele. T.y. nulinej padety neplove lango, nulines padeties tokios kaip ir isvis nebuvo, spaudziant zemyn niekas nevyko, pakelus viena aukstyn vale fiksuotu intervalu, o nuleidus atgal i nuline isijungia Auto rezimas. Bandziau viska, galiausiai net su labai panasia masina, kurioje viskas gerai veikia, suvienodinus visus konfiguracijos parametrus, vistiek niekas nepasikeite. Nei Lexia, nei Diagbox niekuom nepadejo. Oficialus Diagbox su zetoniuku uz daug euru problema issprende. Kaip supratau, tai jis tiesiog atstato BSI (ar kitu reikiamu moduliu) atminti atgal i gamyklini varianta. Na, gal dar su atnaujinimais, bet is esmes taip. Tai jei prideta papildomu komplektaciju, teks dar ranka atsistatyti butent tuos parametrus, kad veiktu tinkamai.

O nauji Diagbox jau ir nebepalaiko senesniu modeliu? Ar kazkur kitas papildomas variantas yra? C5 manrods tik nuo 2008tu buvo

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2021 gruodžio 24 - 17:02

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 207SW

207SW
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:207SW, 68KW, 2010.

Parašyta 2022 sausio 20 - 20:37

Nu ka, važiuoja dabar mašiniukas normaliai, viskas veikia gerai. Tik krituliu daviklio jautrumas ankščiau man beveik idealus buvo, dabar po atnaujinimu kazkaip kartais sausa stikla trina. Ar yra galimybe ta jutiklio jautruma reguliuoti su kažkuo?


  • 0

#15 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2022 sausio 22 - 09:56

Kokiu atnaujinimu? Krituliu davikli naujino ONLINE budu? Placiau, nes nesu dar girdejes :)

 

O jautrumas nesireguliuoja, mana beda druskoje esancioje "vandens laseliuose nuo kelio pakeltuose"


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#16 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2022 sausio 22 - 11:09

Čia klausimas kiek ta druska įtakoja. Mano turimiems 2009 c5 ir 2017 c4 taip gerai neveikia kritulių daviklis kaip tai būdavo pas senelį 406 1996 metų. Pas jį veikdavo tiesiog idealiai be jokių priekaištų, nesinori nei įjungt, nei išjungt valytuvus, žiemą ar vasarą, lyjant ar sningant.
Tiesa, kažkada išmozojau stiklą nano danga, alia, kad nereiktų valytuvų 😁 nesąmonė paskutinė, ir daviklis sunkiai reaguodavo tada.

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2022 sausio 22 - 11:13

  • 0

#17 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2022 sausio 27 - 09:11

Mano 406 1999tu irgi puikiai veikia krituliu daviklis. Jokioj naujesnej masinoj nesu sutikes man labiau patinkancio veikimo. Ir nera toks jautrus valytuvu buklei ir kokybei. Stiklas kinietiskas ir keistas pigioj keitykloj, su senu suskilinejusiu ir subraizytu veike taip pat gerai. Gal kad nebandziau niekad visiskai naujo, bet vistiek, kai matai, kad 22 metu senumo daviklis su 500+kkm rida veikia geriau uz 2 metu senumo su 50kkm rida, nesueina. Tie su sviesiuku tiesiog man labiau patinka.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2022 sausio 27 - 09:13

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0