Tai aisku deze ne tokia kaip priklauso? Nes su tais dalykais sudetinga.
Panasu, kad tokia pati, Laimonai.
Juk rasiau, skirtumas skaiciu variklio programoje nuo realiu parodymu - vos keli procentai. ABS bloke padangos nustatytos teisingai. Ir padarius, kad nebutu jokio skirtumo, niekas visiskai nesikeicia. T.y. vazinejau su diagnostika ir fotkinau greicio ir apsuku rodmenis kiekviena pavara po kelis kartus, skaiciavom santykius ir Taurius rase i programa tokius skaicius, kad idealiai atitiktu pagal fakta. Jokio pokycio, veikia taip pat.
Lygino su turimom ir prieinamom programom tokio variklio su tokio modelio pavaru dezemis skirtingu peugeot/citroen modeliu - nelabai yra kitokiu variantu, ir programa irgi originali.
Bandziau prisikabinti prie to, kad ABS bloke Autel ir Diagbox rodo 8V neuzvedus ir 10V uzvedus, gal netvarkingai perduoda ir greiti. Itampa ant laidu tvarkingai 12V ir 14V su apkrova arba netgi prijungtu paciu bloku. Idejau kita veikianti bloka. Be rezultato, tie patys rodmenys. Paskui paziurejau, kad Lexia/pp2000 ir senas Launchas itampa rodo gerai ir su senu bloku, ir su donoriniu, tai kazkoks bugas. Perejau visas mases tame kampe, kuriu kelios buvo tikrai gerai pripuve, varztus vos pavyko atsukt. Bet jokio rezultato. Kazkaip itariu, kad bus kokia kvaila smulkmena arba koks vienas paluzes arba patemptas laidas arba kazkas netycia uzkliudyta, keiciant deze, del ko nera niekur jokiu klaidu, o tik artefaktu. Esu mates uzkliudytu ABS davikliu ir guoliu magnetiniu ziedu, kai greiti ir pavara rodydavo gerai iki tam tikro greicio, bet budavo ABS klaida autostradiniais greiciais, kai nebesugaudo magnetuku del per didelio tarpo imustoj vietoj. Buvau isibegejes gal iki 160kmh, jokiu klaidu ar grafikuose esminiu greicio skirtumu, arba, kaip tuo atveju, rodmens sokciojimu tarp ratu, nepastebejau. Patys ziedai atrodo graziai.
Stabdziu ir sankabos davikliai veikia tvarkingai. Kartais nuspaudus pedala Main brake switch ir redundant brake switch trumpan issiskiria, kokiai sekundei vienas suveluoja, bet labai greit issilygina. Bet net ir uzvedus pilnai imigusia masina ir isvaziavus ne karto nepanaudojus stabdzio pedalo, skirtumo jokio.
Be to, su Taurium nesupratom, kodel pavara rodo stipriai nuspaudus gaza, o atleidus iskart Neutral. Juk perdavimo skaiciai nesiskiria, sankaba neslysta, ratai neprasisuka 4 pavara ant sauso kelio.
Jei turit kokiu minciu, pasidalinkit, bandysim paziureti. Masina jau senokai pas savininka, bet taip ir susitarem, kad jei kazkokia mintis protinga kils, bandysim ziureti. Labai kvaila, kai ne pats kazka darei, nes negali pereiti visu mazgu ir vietu, kur galejai prisiliest. O darbas atrodo padarytas tikrai tvarkingai.