Šį pranešimą redagavo Kestutis607: 2020 gruodžio 08 - 22:23
607 drebėjimas
#1
Parašyta 2020 gruodžio 08 - 22:13
#2
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 06:53
pajudant drebes arba del sankabos arba del virsutines desines variklio pagalves(prie pask.dirzo).
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 07:20
#4
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 07:31
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 07:57
Del pakabinamo drebetu ir 2 ir 3... Kaip ir sako Paulius, reikia gyvai pravaziuoti ir ziureti kas kaip. Tiesa sankabos komplektas naujas (turiu omenyje ir guoli, diska, diskatoriu, smagrati)? Nes dar buna tokiu zmoniu, kurie naudotus deda...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 gruodžio 09 - 07:58
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#6
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 08:14
Kad sankaba keista pries menesi ir abi pagalves desineje puseje. Sudeta dvimase Luk sankaba
O po pakeitimo buvo viskas ok.Ar is karto prasidejo problemos.
Ar ta pati problema ir vaziuojant atbulomis?
#7
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 10:20
Atbulomis vaziuojant viskas tvarkoje nera drebejimo.
Atbulomis viskas tvarkoje nera drebejimo
#8
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 11:51
O tai jei sankabos pedalas dreba kas gali buti?
#9
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 11:56
Man irgi drebejo labai tai sankaba buvo i pabaiga, pakeite drebejimas susitvarke pedalo tik pajudant buvo minimalus , o dabar padidejes drebejimasO tai jei sankabos pedalas dreba kas gali buti?
O tai jei sankabos pedalas dreba kas gali buti?
#10
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 15:08
kestucio atveju itariu sankabos surinkimo broka..dar galetu buti apatine variklio pagalve bet mazai tiketina..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#11
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 17:01
#12
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 19:56
O tas pakabinamas blogas? Kliba? Šaratai išbyrėję? Nes jei nejuda visai savo vietoje arba juda ten kokį 1mm, tai nedrebės niekaip. Dreržgia, cypia nuo to, taip, ir keisti tada irgi dėl to reikia, bet nedreba ir drebėjimo dažniausiai neišspprendžia. Bent man nėra buvę drebėjimo pajudant dėl pakabinamo guolio, o esu matęs (ir eksploatavęs) tikrai labai prastų PSA koncerno automobilių su tikrai labai prastos būklės pakabinamais guoliais
Va C6 2,7HDi kaip tik praeitą savaitę pakeičiau pakabinamą guolį. Situacija buvo baisi, šaratų jau nebebuvo, oboimos prirūdiję stipriai, vadinasi jau seniai ten jų nebuvo. Pusašis tai laikėsi dar kažkiek vietoje tik guolio fiksavimo žiedo kontaktu į pakabinamo guolio aliumininį kronšteiną. Kronšteine skylė padidėjusi stipriai, fiksavimo žiedo irgi trečdalio mėsos nebėra, bet drebėjimo nebuvo nei pajudant, nei stipriai gazuojant. Aišku, automatas, bet vistiek jau kažko turėjo būti. O buvo tik garsų, važiuojant, paleidus gazą, kai atsipalaiduoja pusašis ir pradeda daužydamasis ir trankydamasis zulinti krošteiną.
Esu, beje, kartą pataisęs žmogui tokį sankabos drebėjimą pajudant iš vietos. Buvo 307 2,0HDi 80kw. Pas kažką varė keisti variklio, nes mano kaina buvo per didelė. Pakeitė jam tada ir sankabą, nes tipo jau buvo sudilus. Ir buvo nežmoniškas kratymas pajudant iš vietos. Meistrai ten suvarė ant kažko, ar pasakė, kad nesupranta ir netaiso tokių gedimų, o tik pakeitė variklį, ir viskas padarė gerai. Nu kažkaip taip. Arba jis man taip pasakė.
Atvarė man. Nuimu dėžę. Smagratis vienmasis, bet su Peugeot kodu, originalus. Galvoju nuo 66kw uždėtas, bet pasitikslint dar norėjau. Pagal kodą nifigĄ - originalaus PSA pakaitinio kieto komplekto (buvo tokių) smagratis. Ir jam sankaba atskirai netiekiama, o 66kw sankabos netinka kreipiančiosios ar varžtų skylės. Tai lendam žiūrėt, ką ten uždėjo. Ant naujos sankabos dėžutės (atgavo iš meistrų seną sankabą naujos sankabos dėžėj) rastas kodas rodo, kad ji 1,6HDi 66kw, kur kietas smagratis ir toks pat skersmuo. Skambinu ir siūlau dėt visą naują LUK pakaitinį komplektą ir bus gerai (jau ir tada jis kainavo mažiau <200eur (dabar ir už 150 pasistengus galima gauti), bet vėl vai vai pinigų nėra. Pabandžiau paaiškint, kad jis jau sutaupė ant variklio keitimo, o dabar jeigu senų detalių naudojimas neišspręs problemos, tai dar sutaupys ir ant sankabos keitimo du kartus, nes vistiek teks man sumokėti už darbą pilną kainą, arba tik už vieną, arba už du kartus. Bet įkalbėti nepavyko. Nu tai variantų kitų nėra, arba dedam atgal kaip buvo ir drebam toliau, arba dedam atgal jo seną sankabą, su kuria, apžiūrėjus vizualiai, iš tikro viskas plius minus normaliai - mėsos užtenkamai, spyruoklinė plokštelė tarp frikcionų tvarkinga, neišsitiesinus, spyruoklės nekliba ir nebarška, įvorė sveika. Pakeičiau alkūninio riebokšlį, kreipiančiąją su pirminio veleno riebokšliu, pusašių riebokšlius ir įdėjau naują išminamą guolį, nes jei norės meistram drąskyti akis, reiks jam pilno komplekto. Ir viskas, sankaba pasidarė lengva, beveik kaip nauja, ir nebedrebėjo. Kodėl ta nauja netiko, ar kad nuo kitokio (bet iš esmės visai panašaus) variklio, ar ką jie ten buvo ne taip sudėję, ar brokuota, tai ir nežinau, bet žmogui į dėžutę bagažinėję sudėjau visiškai naują ir vizualiai gerai atrodančią Sachs sankabą. Ir tolimesnės istorijos ir nesužinojau, nes tikriausiai ir taip buvo per brangu.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2020 gruodžio 09 - 22:29
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0