Sveiki, gal kas žino kodėl važiuojant ilgiau didesniu greičiu (dažniausiai autostrada ) sumažėja trauka, mašina vos vos bėgėjasi, o paskutiniu atveju net autopilotas nebeįsijungė. Sustojus ir užgesinus variklį autopilotas vėl pradėjo veikti, bet trumpam, trauka vėl sumažėjo .Atvėsus pilnai varikliui viskas atsistato (trauka, autopilotas).Ir tai pastebėjau vyksta per didesnius karščius. Anksiau apie sia problema rasiau, bet tada nemete klaidos. Buvo pakeistas turbinos aktuatorius, nes nelaike vakuumo. Si karta problema kartojasi, bet ismete klaida P0299. Kiek supratau per mazas slegis turbinoje. Kas dar galetu buti?
Peugeot 5008 1,6Hdi 2010m.
#1
Parašyta 2021 liepos 08 - 13:05
#2
Parašyta 2021 liepos 08 - 17:17
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2021 liepos 08 - 21:00
P0299 turbinos elektroninio voztuvo valdymas
Apsukos 3020
Turbinos slegis 1835 Mbar
Uzduotas turbinos slegis 2165 Mbar
#4
Parašyta 2021 liepos 09 - 02:31
Čia tikriausiai kažkokio universalaus prietaiso pagalba skaityta? Nes Diagbox arba PP2000 prie pirminio aprašymo (slėgio daviklis/vožtuvėlis) rašytų papildomai antrą sakinį, koks parametras neteisingai užfiksuotas, pvz išmatuotas per didelis slėgis arba trumpas jungimas, išmatuotas per mažas slėgis arba atviras daviklio kontūras, vožtuvėlis atjungtas arba per maža įtampa, vožtuvėlis trumpina arba per didelė įtampa. Tas labiausiai ir naudinga iš specialiai Peugeot skirto įrenginio, nes iškart aišku, nuo kurių parametrų stebėjimo reiktų pradėti.
Šiaip ir pagal parametrus (jei toks skirtumas laikosi trumpai, kelias sekundes, nieko tokio, bet su tokiu skirtumu pavažiavus magistrale kelis kilometrus, dauguma atvejų klaida jau būna) ir pagal klaidos kodą (internetai rašo "Underboost"), panašu, kad trūksta turboslėgio. Nebūtinai vožtuvėlis kaltas, bet gali būti ir jame problema, arba dar keliolika variantų. Reikalinga mechaninio pobūdžio diagnostika. Pažaisti su vakuumo pompele, trišakiukais, atjunti vakuumą visai, prijungti tiesiai ir visais atvejais pavažinėti su kompu ant kelių, įsijungus reikiamus parametrus. Kitaip tik spėjimo būdu.
Plungė su Gargždais nėra super toli. Jei neišsispręsit savom jėgom, kreipkitės pas Laimoną ir mokamai išspręs. Tik turbūt palaukti gali tekti, nes šią vasarą pas visus geresnius meistrus ir servisus, bent jau mano žinioje, pыzdėC koks užimtumas
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2021 liepos 09 - 02:41
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2021 liepos 09 - 07:20
Su Diagbox. Jei pilnas aprasymas:
-P0299 turbinos elektroninio voztuvo valdymas
-Klaidos aprasymas per mazas suvartojimas.
-Apsukos 3020
-Turbinos slegis 1835 Mbar
-Uzduotas turbinos slegis 2165 Mbar
-Atidaryto turbinos elektrinio voztuvo RCO signalas 036 %
Pas Laimona jau buvau anksciau del sios problemos. Buvo pakeistas turbinos aktuatorius, nes nelaike vakuumo.
Šį pranešimą redagavo egis600: 2021 liepos 09 - 07:17
#6
Parašyta 2021 liepos 12 - 17:30
Manau kad bus vel beda su vakumais, masina ne jaunyn eina, jau 10+ metu, pakaitus motorui gumines slangutes pasidaro "liaunos". Galesiu suziuret, tik isvarau atostogu ir busiu tik antroje rugpjucio savaiteje
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0