Peugeot 508 2.2l
Started by flencas, 2021 Jul 14 17:44
3 replies to this topic
#1
Posted 2021 July 14 - 17:44
Sveiki,
Norėjau pasiteirauti, gal kam yra buve toks variantas, kaista variklis, antifrizas irgi verda ir nevesina jo, kondicionierius nepučia karšto oro, niekur antifrizas nebėga, lyg ir vandens pompa veikia kiek žiūrėjo, pasiūlė kreiptis pas motoristus eilės 3 savaitės
Norėjau pasiteirauti, gal kam yra buve toks variantas, kaista variklis, antifrizas irgi verda ir nevesina jo, kondicionierius nepučia karšto oro, niekur antifrizas nebėga, lyg ir vandens pompa veikia kiek žiūrėjo, pasiūlė kreiptis pas motoristus eilės 3 savaitės
#2
Posted 2021 July 14 - 19:53
Yra buve, bet jusu duota informacija nei kiek aiskumo neprideda, tad variantu vistiek daug.
Visi sakys galva arba tarpine, bet pradzioj pries skubant lupti galva arba keisti varikli gerai yra patikrinti pigesnius variantus: patikrinti pompa, kad ji tikrai, o ne lyg ir veikia, patikrinti ar neuzstriges termostatas, ar nuorinus peciuko vamzdziai karsti ir pravaziavus vel neuzsiorina ir t.t.
O siaip gerai viska nuorinat 100proc, tada susildot iki darbines temperaturos, atsukat kamsti ir nuleidziat slegi. Jei biski isbega, papildot, vel uzsukat kamsti ir duodat kelias minutes padirbti. Jei atsukus vel sauna kruva slegio, oro arskyscio, tada tarpine, arba trukus galva/blokas. Nes temperatura nebekyla, turi ir slegis nedideti, tai patenka tuomet kompresija/ismetimas/tepalas. Bet jei patektu tepalas, matytus bakely. Nors patenkant kompresijai, dazniausiai irgi galima pamatyti, kad temsta ir kvepia suodziais ausiakas.
Peciukas kad nesildo, gali pas 508 buti ir pacio peciuko problema, jie kemsasi pas juos lengvai, tai nebutinai daug reiskia.
3 savaites palaukt, variklio diagnostikai/remontui, jeigu ne pas peckelius, nera daug. Jei surandat kur daug greiciau, daznu atveju gali tekti paskui visvien kreiptis darkart pas gerus meistrus, kad uzbaigtu darba ir/ar sutvarkytu viska, ka pirmi pridirbo, kas kartais buna ir nebeatstatoma, nes prigadintos ir ismetytos dalys. Ir finale buna ir ilgiau uztrunka bei daugiau nervu, o visa kliento frustracija tenka sugerti geriesiems, nes peckeliai tiesiog pasiuncia nafig.
Rimtiems darbams gerai pasirinkit meistrus, cia ne antras golfas ir ne P405.
Visi sakys galva arba tarpine, bet pradzioj pries skubant lupti galva arba keisti varikli gerai yra patikrinti pigesnius variantus: patikrinti pompa, kad ji tikrai, o ne lyg ir veikia, patikrinti ar neuzstriges termostatas, ar nuorinus peciuko vamzdziai karsti ir pravaziavus vel neuzsiorina ir t.t.
O siaip gerai viska nuorinat 100proc, tada susildot iki darbines temperaturos, atsukat kamsti ir nuleidziat slegi. Jei biski isbega, papildot, vel uzsukat kamsti ir duodat kelias minutes padirbti. Jei atsukus vel sauna kruva slegio, oro arskyscio, tada tarpine, arba trukus galva/blokas. Nes temperatura nebekyla, turi ir slegis nedideti, tai patenka tuomet kompresija/ismetimas/tepalas. Bet jei patektu tepalas, matytus bakely. Nors patenkant kompresijai, dazniausiai irgi galima pamatyti, kad temsta ir kvepia suodziais ausiakas.
Peciukas kad nesildo, gali pas 508 buti ir pacio peciuko problema, jie kemsasi pas juos lengvai, tai nebutinai daug reiskia.
3 savaites palaukt, variklio diagnostikai/remontui, jeigu ne pas peckelius, nera daug. Jei surandat kur daug greiciau, daznu atveju gali tekti paskui visvien kreiptis darkart pas gerus meistrus, kad uzbaigtu darba ir/ar sutvarkytu viska, ka pirmi pridirbo, kas kartais buna ir nebeatstatoma, nes prigadintos ir ismetytos dalys. Ir finale buna ir ilgiau uztrunka bei daugiau nervu, o visa kliento frustracija tenka sugerti geriesiems, nes peckeliai tiesiog pasiuncia nafig.
Rimtiems darbams gerai pasirinkit meistrus, cia ne antras golfas ir ne P405.
Edited by tadas1991, 2021 July 14 - 19:58.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2022 August 18 - 07:34
Man panašiai buvo, tai buvo problema ventiliatoriaus - pakeitė ir viskas susitvarkė
#4
Posted 2022 August 21 - 00:27
Jeigu per karscius stovint kamsciuose perkaitineja - tuomet dazniausias variantas. Jei perkaitineja vaziuojant normaliai be stoviniavimu prie sviesoforu, ventiliatorius ne prie koMan panašiai buvo, tai buvo problema ventiliatoriaus - pakeitė ir viskas susitvarkė
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users