Automato darbas
#1
Parašyta 2021 spalio 26 - 06:54
Aisin 6 bėgių automatas. Ryte ar po ilgesnio stovėjimo pradėjus važiuoti kokį pirmą kilometrą - du važiuoja lyg su prabuksavimu, kaip su mechanine ir pasibaigusia sankaba, gaziuką duodi, pavaros jungiasi, apsukos kyla, bet trauka tokia vidutinė. Numetus gazą, apsukos krenta iki laisvų, kaip suprantu jungia neutralią?
Kaip ir minėjau, truputį pavažiavus viskas normalizuojasi ir dirba sklandžiai, be jokių smūgiavimų ar pan. ir numetus gazą stabdoma pavaromis.
Toks vat pastebėjimas.
Čia pabaigos pradžia ar labai nesukti smegenų?
#2
Parašyta 2021 spalio 26 - 12:28
#3
Parašyta 2021 spalio 26 - 17:33
#4
Parašyta 2022 liepos 29 - 06:44
Kaip patikrinti Aisin šešiabėgėje alyvos lygį?
#5
Parašyta 2022 liepos 29 - 11:05
Pasisildote pavaru dezes alyva iki 60C (-2+8C paklaida).Sveiki,
Kaip patikrinti Aisin šešiabėgėje alyvos lygį?
Variklis lieka uzvestas, masina stovi lygiai.
Pereinate pora kartu per visas pavaras, nepamirstant ir M rezimo, kiek leidzia perjungti stovin, ir paliekat ant P
Atsukat tepalo isleidimo/lygio mazaji T40 varzteli ir leidziat nubegti kiek bega.
Jei nebega arba nubega tik keli lasai, t.y. kiek telpa didziojo varzto vidiniam vamzdely, pagal procedura reikia dapilti 0,5L ir matuoti is naujo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2022 liepos 30 - 09:46
As savam aisin tepalus pasikeites, nors peugeot sako, kad keisti nereikia. Procedura nera sunki. Viskas kaip aprase Tadas.
#7
Parašyta 2023 spalio 19 - 10:43
Erzina viena savybė automato, nežinau kaip yra pas kitus, gal čia viskas ir gerai.
Žodžiu važiuojant ant kruizo arba numetus gazą, nuokalnėje, dar priklausomai nuo statumo iš 6 permeta į 5 ar net 4 pavarą, rezultate apsukos nuo 1,5 k rpm šoka virš 3k rpm. Kažkoks briedas, čia toks stabdymas varikliu ar su kuo čia susiję? Jeigu nors čiut prilaikai gaziuką, nieko nepermetinėja.
#8
Parašyta 2023 spalio 19 - 15:42
Čia toks stabdymas varikliu. Kai nukeliat koją nuo gazo, mašinos kompas "galvoja", kad greitėti nenorite ir bando pristabdyti. Tas pats ir su kruizu - mašina stengiasi išlaikyti pastovų greitį.
#9
Parašyta 2023 spalio 23 - 19:00
Naujas 308 laisvą įmeta.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#10
Parašyta 2023 spalio 23 - 19:20
#11
Parašyta 2023 spalio 25 - 07:55
Su kruizu ant begio laiko, bet nežemina, bet, jei ikgai vaziuojama nuokalne ir pats žemini bėgius lopetėlėmis tai ir automatas prisitaiko ir ima žeminti:)Bet realiai kažkaip nepastebėjau ant kruizo, kad žemintų, nėra tokių stačių nuokalnių. Jeigu ir permeta iš 8-6 tai nelabai ir jaučiasi, apsukos laaabai nežymiai padidėja 308 labiau stabdo jei nuokalnėje virsyjimas greitis užduotas kruizo, pas Megane leisdavo greitėti iki begalybės:)
Šį pranešimą redagavo Francis: 2023 spalio 25 - 07:59
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#12
Parašyta 2023 spalio 27 - 10:39
Nelegalas skundesi del 6begio,tai perjungus 6-4 ten tikrai gerai rauna per apsukas.
Manau nieko cia nepadarysi, kompiuteris nezino, kiek tesis nuokalne, tai bando elgtis lyg kalnuose ir islaikyti ta greiti sau imanomais budais. Butu mechanine-mirksetu greicio skaiciukai ir tiek, nes stabdzio paprastas autopilotas man atrodo ir naujausiuose dar nenaudoja, reikalinga kita saugos sistema tam. Taip pat erzinanciai automatuose veikia gazo pedalo hard-spot mygtukas su Limit funkcija vaziuojant. Mechaninej tiesiog buna gazas dugnas, kas, kai pvz nori aplenkti, yra liuks, nes pavara lieka kaip likus. O automate, kadangi nuspaudus mygtuka atsipalaiduoja visos chachros, tai staiga pamato, kad nuspaustas dugnas, vadinasi dviguba kickdowna ir apsuku 5000
Nu kaip tikrai vengiant avarijos
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2023 spalio 27 - 20:42
Todely elektrinis auto žymiai žymiai geriau:))))
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#14
Parašyta 2023 spalio 28 - 08:10
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0