Sveiki visi. Susidūriau su man dar nepažįstama problema. Prieš kurį laiką vairas pasidarė lengvas lengvas, galėjau mažuoju pirščiuku stovint visą ratą apsukti. Dabar situacija priešinga. Nestabiliai, tai skystas, tai kietesnis. Važiuojant pastebėjau tokią tendenciją,- kokia pusė apsisukimo vairas minkštas, paskiau staigiai kietėja. Niekas sukant nebraška, skysčio nesumažėjo nė lašo, Ilgiau pastovėjus su pasuktu vairu, tas pusė apsisukimo tampa laisvesnis nepriklausomai koks buvo pradinis vairo pasukimo kampas. Ieškojau info forume, prisiskaičiau minčių, bet vistiek likau nežinantis nuo ko pradėti. Auto porestailinis, kaip žinau pompa elektrinė. Įdomu ar yra pas mane tas vairo kietumo reguliatorius ir jei yra tai kur, nes orai patys matote kokie, nesinori lietuj lyjant nardyti nežinia kur. O ir sveikata jau ne tokia, kokios norėtųsi. Būsiu dėkingas už pagalbą.
P607 vairo problemos
#1
Posted 2021 October 30 - 00:51
#2
Posted 2021 October 30 - 00:59
Pirmoji tikrinimo vieta - kryžmė.
Antroji - siurblys. Tik kaip patikrinti slėgį. Nepamenu, gal Lexia rodo, jei yra daviklis. Jei nėra, tikrai rodo apsukas.
Trečioji - vairo kolonėlės vožtuvas-skirstytuvas. Manžetai kai sudyla, arba kai išdrožia didelius griovius korpuso aliuminyje, gaunasi vidiniai nuotėkiai tarp slėginės ir grįžtamos pusės, arba tarp kairės ir dešinės cilindro pusės, ir niekas nevyksta.
Paskui jau visokios mistikos, kaip atsišerpetoję gumos gabalai slėginių žarnų viduje ar panašiai. Jei būtų paspaustas vamzdis, tai būtų visada sunkus vairas.
Na ir jei koks laidas ant nulūžimo ribos, tai gal irgi įmanoma, kad siurbliui tai užtenka, tai trūksta įtampos. Bet turėtų tokiu atveju būti klaida.
Kietumo reguliatoriaus neturėtų jūsų variantas turėti, juos turi V6 versijos su AMVAR. Nebent kas priburta. Bet kad su elektriniu siurbliu nelabai ir reikia burti, nes galima reguliuoti vairo kietumą siurblio apsukomis/įtampa.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2021 October 30 - 15:40
Kuomet prieš kelis metus buvo pakorodavęs siurblio maitinimo laidas, tikrai metė klaidą. Dabar jos nėra. Ten laidas piršto storio... Apie kryžmę skaičiau forume, reiks kaip nors pasitikrinti ( kaip nors nes dar nežinau kaip iki jos nusigauti ) , bet ar stringanti kryžmė neturėtų "kietinti " vairo ? O pas mane jis buvo tiek suskystėjęs ,kad nebesijautė jokio atmetimo posūkiuose. Tipo slėgio belekiek , kad net padangų deformacija nebeturi įtakos. Ir išvis, jau nuo pat pirkimo vairas buvo pastebimai minkštesnis nei buvusiose mano auto. Bet gal taip ir turėjo būti. Nesu dar niekad susidūręs su šiuo auto agregatu. Tai ir spėlioju naktimis darbe sėdėdamas. Paskambinau porai servisų, tai kol kas atsakymas buvo tik toks ,kokio Klaipėdoje ir tikėjausi. "Čia gi pežas"... Kažkokia mistika . Turėsiu pirmom lapkričio dienom porą išeiginių, tai ir noriu bent jau kokių nors nuorodų iš forumiečių prisirinkti . Auto senas, bet ir man jau už metukų pencija. Ribota sveikata, ribotas biudžetas, dar ta pandemija ... po persirgimo tik pajudu stipriau ir visas šlapias nuo prakaito. Vien žo, nesinorėtų kalėdoms auto į patvorį statyti.
#4
Posted 2021 October 30 - 20:06
Edited by Pago, 2021 October 30 - 20:06.
8-663-63443.
#5
Posted 2021 October 31 - 01:02
Na, kadangi kryžmė įvardijama kaip didžiausia tikimybė, vadinasi ryt aš ją ir bandysiu pačiupinėti.
#6
Posted 2021 October 31 - 03:48
Dėl kryžmės palengvėti nelabai gali, nebent prieš tai dėl tos pačios kryžmės buvo pasunkėję. Aš maždaug į tą ir taikiau, kad arba gedimai du, arba taip minkšta ir turėjo būti, kaip buvo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Posted 2021 October 31 - 08:46
Tadai, o aš galvojau ,kad esu vienas forume, kuris naktimis postus rašo... Pasirodo ne. Dar pergalvojau kartą ,- šį rytą namo važiuoju ,vaizdas pasikeitė. Vairas kietėja segmentais, tarsi per kokį kalniuką dantratis riedėtų. Dabar kryžmė labai tinka. Jei koks vienas guoliukas numiro, tai taip ir turi būti, kuomet jis atsiduria skausmingoje padėtyje. Išmiegosiu po naktinės , ir jei dar bus pakankamai šviesu, esiu ieškoti prieigos prie kryžmių. O dėl suskystėjimo, jei ką, gal ir buvo kiek sukietėjimas prieš tai, bet pompa pumpuoja rimtai, dar plius pripranti prie pastovaus ir čia staiga p*st ir pasikeitė. Stresas , problema, išlaidos ir visada nelaiku. Kalėdos ant nosies, dovanos, lakstymas po pardavkes, +dovana anūkui nuo dukros + labai tikėtinas anūkas nuo sūnaus...Ir žmona dar laukia dvigubos dovanos kalėdoms ir gimtadieniui...Ir aš pats kūčias gimęs... Ir dar...gal kas yra neseniai tą mazgą tvarkęsis ir prisimena prisimena pagrindinius niansus,-tipo kada reikia keiktis, kur įlysti ir t.t. Labai praverstų. Dėkui.,
#8
Posted 2021 November 01 - 05:02
Seniau Robetai ir Mehariai turedavo ir 15x16, bet labai itariu ju paciu ir surinktu, gal ir dabar dar turi.
Pakeitimas slykstus. Tiek kota isimt ir sudet, tiek pats presavimas ir kernavimas. Kad nestrigtu, kad rieboksliai nebutu per laisvi arba perspausti (tada pateks vanduo ir ilgai nelaikys), kad nebutu per laisva ir neissimautu (Tai ne stiprintuvas, o vairo su kolonele vienintelis mechaninis sujungimas, mazgas svarbesnis uz stabdzius, klaida gali buti brangoka nelaimes atveju, dirbkit kruopsciai ).
Jei ant koloneles slicai, o ne is sono uzmaunama jungtis, tai pasizymekit butinai padeti, kad nesumaisyt. Nepamenu, ar pas 607 persikelia vairas. Jei ne, labai svarbu uzdet idealiai kaip buvo. Jei ne slicinis sujungimas su kolonele, tai sunkiau supjaut gryba, bet imanoma persukt 360 kampu ir sugadint Com bloka. Viso darbo metu vairas arba uzrakintas arba nejudinamas ir ratai irgi nesukinejami i sonus, kad nepersisuktu kolonele ar vairas daug nuo savo padeties. Kitaip ne tik bus ESP klaida del vairo kampo neatitikimo, bet ir greiciausiai nutruks sleifas ir bus airbag ir pypyp bedu.
Issitraukes kota lauk, pasizymekit padeti, kaip buvo ir kaip sudet atgal, kad nebutu 180 laipsniu neatitikimo, pries isimant kryzme. Galima ispresuoti ja apysveike, bet as dazniausiai ispjaunu centra ir sustumiu presu ar spaustuvais vidun likusius guoliukus. Tada su dilde ir vieliniu sepetuku issivalau perteklines rudis ir likusi kernavima (nepersveist tik reikia, nes paskui nesilaikys guoliukai ir teks virinti) ir kisu nauja kryzme. Sudet vientisos anei niekaip nepavyks. Teks nusiimti guoliukus ir idejus centra vidun, sustumt guoliukus is isores ant centro. Su guoliukais labai atsargiai, adateles palaidos ir laikosi tik ant tepalo, labai lengva numetus isbarstyt arba maunant uzskersuot ir sulauzyt. Reikia kruopstumo.
Bet susideda, kelias desimtis esu pakeites ir sugadinau gal tik kokias dvi-tris.
Sudejus, visus galus svarbu patikimai uzkernot, kad neislistu laukan, ir patikrint, ar nestringa. Stringa, kai deformuojasi kreivai presuojant guoliukai arba kai pasilenkia koto galai ir praranda asiskuma skyles, tada skersuoja kryzme. Pirmu atveju prasivaiksto ir buna gerai, antru greit sudyla kryzme. Todel presuojant, tarp kotu galu butina isideti koki daikta, kad nesusispaustu.
Taip, zinutes as rasau bet kuriuo paros metu. Bet tai nereiskia, kad galima ir paskambinti ar parasyti sms bet kuriuo paros metu bet kuria diena, zmones kartais apie tai negalvoja
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Posted 2021 November 01 - 05:59
Sveiki. Dėkui už paaiškinimą. Dabar kiek aiškiau. Turiu dvi išeigines , tai panašu , kad būsiu prapuolęs garaže.
#10
Posted 2021 November 03 - 18:03
Sveiki. Dėkui už paaiškinimą. Dabar kiek aiškiau. Turiu dvi išeigines , tai panašu , kad būsiu prapuolęs garaže.
8-663-63443.
#11
Posted 2021 November 03 - 21:48
Sekėsi bjauriau ir būti negalėjo. Parsivariau namo dukros mašiną ,-tipo bus pakaitinė. Nuprausiau plovykloje ir nubirbiau į degalinę kuro prisipilti. Nedavažiavau... Užgęso pakeliui. Ir dar tokioj bjaurioj vietoj ,kad nei pimyn nei atgal. Skambinu sūnui ,kad parvilktų. Atvažiavo , bet prasidėjo antra helovyno serija , Buksyravimo varztas yra, skylė įsukimui yra....sriegio skylėje nėra. Apačia visa dekoruota plastmasėmis. Be šansų kokį balkį pasiekti. Susiradau intike kelis katafalko telefonus. Atsliepė tik vienas ir tas pats galįs tik rytoj. Tipo ant kapų išvykęs. Jau iš nevilties pajuodau, bet įvyko nedidelis stebūklas . Po valandikės stovėjimo užsivedė, bet to malonumo užteko tik ant kelio apsisukti. Dar palaukiau, vėl užsivedė tai taip iki pirmos saugios aikštelės per kelis kartus nubirbiau. Trūko gal 10 metrų. Na tuos nusistūmėme. Liko nakvoti pri maksimos liepu gatvėje, jei kas Klaipėdą žino. Taip pirma išeiginė pasibaigė. Kitą rytą aplankėme kapus ir užsiėmiau pežu. Pilnai ardyti nesiryžau, nes kitos auto kaip ir nėra. Apsiribojau apkaustų salone daliniu isardymu bei apačios apsaugos nuemimu. Buvau skaitęs , kad neretai padeda supurškimas su tepaliuku. Pradžioj supurškiau viršutinę -Palengvėjo vairas. Tada apatinę-kol kas kaip naujas. Domėjausi autoaibėje 15x16 kryžmėmis . Yra , berods 13 ar 14 europietiškų sveria. Buvo viena bėda, atsirado dvi. Tiesa, šiandien nuvykau prie mašinos,-birbt ir kaip nauja. Tik bevarant namo skydelio apšvietimas dingo. Reiks dabar dukros forduką čiupinėti, na o maniškis kol vairas nestringa, palauks geresnių laikų. Tokios tad buvo vėlinės ... Na o tepiau kryžmes grandinių tepaliuku su grafito priedu.
#12
Posted 2021 December 14 - 17:25
Tai va, sugrįžau prie savo kryžmės. Pasikeičiau gan nesunkiai, ne faktas ,kad labai kokybiškai, bet yra geriau. Kaip ir buvo rašyta, blogiausia buvo su su adatytėmis. Trys kaip ir nieko, bet su viena teko ir šaldiklį pasikviesti. Pritepiau, užšaldžiau iki -25 ,tepalas sukietėjo ir gerai laikė adatytes. Sunkiausia buvo kelmą išardyti apačioje. Po pasikeiksnojimų palengvėjo. Forduką irgi suklijavau, durniavo kuro siurbliukas po baku. Tai veikia, tai ne, bet irgi yra nesunkiai prieinamas ir ardomas bei remontuojamas,-vieno šepetėlio kontaktinis šleifas atšoko nuo kontaktinės svarkės. Teko prilituoti ir viskas ok.
#13
Posted 2021 December 14 - 20:36
Teko prilituoti ir viskas ok.
Laikys litavimas, jei buvo kontaktinė?
#14
Posted 2021 December 14 - 21:03
Kiek leidžia patirtis spręsti, tai tikrai laikys. Alavas+švinas yra pakankamai pasyvūs metalai, tad korozijos tikrai nebijau. Vibracijai toks sujungimas irgi atsparus dėl savo plastiškos struktūros o be to ten ko gero ne kontaktinė svarkė o ultragarsinė, kuri ,deja, ne visada yra panacėja rimtiems sujungimams. ( Tai patirtis iš laidų gamybos firmos "Yazaki'). Teko kažkada galutinėj kontrolėj puse etato dirbti, tai beveik visos neatiktys buvo dėl laidų suaugininimo.
#15
Posted 2021 December 14 - 23:19
Beje, PSA pravodkes irgi gamino/gamina Yazaki. Tik nežinau, ar Klaipėdoje.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Posted 2021 December 15 - 06:18
Beje, PSA pravodkes irgi gamino/gamina Yazaki. Tik nežinau, ar Klaipėdoje.
Maroke 🙂 bent pas save tokią užmačiau.
#17
Posted 2021 December 15 - 17:01
Maroke bent pas save tokią užmačiau.
Dažniausiai būna parašyta Yazaki Tangier
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Posted 2021 December 15 - 18:59
Dažniausiai būna parašyta Yazaki Tangier
Tai čia ten pat.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users