C5 3.0 HDi 177kw
#1
Posted 2022 May 16 - 15:23
#2
Posted 2022 May 17 - 05:01
Sveiki.gal kas yra susidures su tokiu varikliu?cia tas pats kaip ir 2.7?tik kilovatai skiriasi?ar apsimoka imti toki zveri
Skiriasi darbinis tūris ir kilovatai. Skiriasi kuro sistemos, skiriasi EGRai, skiriasi turbinos kažkiek. Geležis pačio motoro panaši, labai daug dalių ir identiškos.
Jei nesi pasiruošęs išleisti priežiūrai pusantro karto daugiau, nei dvilitriui ar dudu, ir variklio keitimui ar remontui bet kada, kai ateis momentas X, 3-4k eur, geriau nepirk. Tos pačios bėdos, kaip su 2,7hdi. Būna ir gana ilgai ir gerai tarnauja, bet pažįstu žmonių, kurie nusipirkę po dviejų mėnesių turėjo išmesti, t.y. parduoti ardymui, nes neapsimokėjo taisyti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2022 May 17 - 05:37
Beje buvau citruka apziureti tai motoras sausas nieks niekur nebega apat prie tepalo filtro yra tepaliuko,gal keitimo metu prilasinta...daugiau nieko tokio nepamaciau.automatas veikia gerai hidraulika taipogi...
Dar idomu tie varikliai turetu kazkiek tepaliuko paryti?nes paniskim buvusiam peze tai parydavo tai ne.matit kai palakstai tai ir pasiema to tepaliuko😂
#4
Posted 2022 May 19 - 10:23
215000 tik beges.citroene tikrinau sake 2016 106000 paskutinis aptarnavimas...tai tiketina kad reali rida...beje 6m esu atvazinejes su 607 2.7 tai su vsrikliu jokiu problemu neturejau apart termostato keitimas ir pagrindinis dirzas...tik vat jau kazkur ant 5m turejimo teko agr isprogramuoti na ir jau tada nubeges buvo 305000...gal cia taip sekesi su tuo varikliu man kad tepalus kas 10000 keisdavau....
Beje buvau citruka apziureti tai motoras sausas nieks niekur nebega apat prie tepalo filtro yra tepaliuko,gal keitimo metu prilasinta...daugiau nieko tokio nepamaciau.automatas veikia gerai hidraulika taipogi...
Dar idomu tie varikliai turetu kazkiek tepaliuko paryti?nes paniskim buvusiam peze tai parydavo tai ne.matit kai palakstai tai ir pasiema to tepaliuko
Jei nepaslaptis, tai dėl ko nori keisti 607 2.7 į C5?
Edited by benz, 2022 May 19 - 10:24.
#5
Posted 2022 May 19 - 13:02
215000 tik beges.citroene tikrinau sake 2016 106000 paskutinis aptarnavimas...tai tiketina kad reali rida...beje 6m esu atvazinejes su 607 2.7 tai su vsrikliu jokiu problemu neturejau apart termostato keitimas ir pagrindinis dirzas...tik vat jau kazkur ant 5m turejimo teko agr isprogramuoti na ir jau tada nubeges buvo 305000...gal cia taip sekesi su tuo varikliu man kad tepalus kas 10000 keisdavau....
Beje buvau citruka apziureti tai motoras sausas nieks niekur nebega apat prie tepalo filtro yra tepaliuko,gal keitimo metu prilasinta...daugiau nieko tokio nepamaciau.automatas veikia gerai hidraulika taipogi...
Dar idomu tie varikliai turetu kazkiek tepaliuko paryti?nes paniskim buvusiam peze tai parydavo tai ne.matit kai palakstai tai ir pasiema to tepaliuko
Kažkiek tepalo pavalgo visi varikliai, tai viskas priklauso nuo kiekio. Labiausiai naudoja labai seni varikliai be rimtų tepalinių žiedų ir be vožtuvų gumelių ir šiuolaikiniai tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai.
Jei rida tikrai tikra, dar gal išeis nuvažiuoti ir daug. Bet nebūtinai. Ridos galėjo būti atsuktos, bet ant užlinkusių variklių mašinų skydelių esu matęs 240-390kkm su 2,7 ir 3,0hdi varikliais.
Jei tu jo nori, tai ir pirk. Svarbiausia būt pasiruošus, kad gali ir nepasisekti. Jei su tuo problemų jokių, tai viskas gerai. Nes jie dirba ir važiuoja tai labai maloniai. O 607tiems 2,7 kažkaip geriausiai laiko, kiek pastebėjau. Gal tik sutapimas, gal iš premium partijų į juos montuodavo, gal 607 vairuotojai ne tokie aršūs tiesiog.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Posted 2022 May 19 - 14:10
#7
Posted 2022 May 19 - 16:03
Turėk tik omeny, kad pas trilitrį sudėtingesnė ta hidraulika. Amortikai lyg ir paprasti, nėra kintamo kietumo kaip pas C6, bet davikliai keturi, ir aukštis daug sudėtingiau išsistato, ir kai grybauja, kartais sunku atsekti, kuris daviklis blogas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Posted 2022 May 19 - 17:00
jei jau keisti į c5, kam tada tas 3.0 hdi, juk yra ir pigesnių variantų, kurie taip kišenės nedraskys na arba jei labai mėgsti ekstrymą, tada C6, juk irgi sedanas
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7 HDi
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
#9
Posted 2022 May 19 - 17:05
#10
Posted 2022 May 20 - 08:48
Turėk tik omeny, kad pas trilitrį sudėtingesnė ta hidraulika. Amortikai lyg ir paprasti, nėra kintamo kietumo kaip pas C6, bet davikliai keturi, ir aukštis daug sudėtingiau išsistato, ir kai grybauja, kartais sunku atsekti, kuris daviklis blogas.
Ant c6 smagiau, bet keitineji ir atrandi tik reik zaist nes ju daugoka
#11
Posted 2022 May 20 - 10:03
#12
Posted 2022 May 21 - 13:56
Ant c6 smagiau, bet keitineji ir atrandi tik reik zaist nes ju daugoka
Pas C5 nuo 2008 su V6 varikliais irgi keturi aukščio davikliai, ir kiek pamenu, tokie patys, kaip C6. Ir berods tokie patys, kaip pas 607 ar 407 su Amvar. T.y. visi skirtingais kodais ir svirtelių spalvom, ir nesusiderina tarpusavy, t.y. rodyt rodo, bet kitu kampu ant ašies svirtelė uždėta, ir dauguma atvejų net nesikalibruoja dėl per didelio nuokrypio. Esu ne kartą taisęs, kai žmonės iš šroto prisikeitė netinkamų daviklių
Edited by tadas1991, 2022 May 21 - 13:57.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users