Na taip, čia su matuokle gaunasi didžiausia bėda. O jei pvz dėt kažką panašaus kaip foto su visa matuokle, išeitų priprogramuot, ar kas nors specifinio turi būti?
Pagal vaizdą tikrai turėtų paeiti.
Pas dvilitrį normaliai padaryta, aišku ten šlangynas už variklio nueina, įdomu kaip su tokiu burtu pavyktų.
Jei matuoklė tokiu pačiu kodu, tai galbūt nereikės nieko programuot. Jei to pačio gamintojo ir laikmečio, gal irgi nereikės nieko programuot (kartais laidus reikia apkeist), bet jei kitas gamintojas ar laikmetis, tada gali tekt kažką daryti. Galit panaudoti/sumontuoti ir tą pačią, bet tada reikia kuo tiksliau imituoti jos buvusią padėtį, t.y. vamzdžio skersmenį ir padėtį jame, kad turėtumėt teisingus skaičius oro srauto. Čia tiesiog, kad nebūtų dūmų, traukos trūkumo arba pakilusių kuro sąnaudų.
Jei dėsit kitokią dėžę, turėsit apgalvoti dar ir oro atvedimą į tą dėžę. Ne visada būna ortakis į dėžę, bet dažniusiai būna. Ir be jo paprastai viskas veikia puikiai, bet atsiranda papildomas baubimas. Kuris seniem traktoriniam dyzeliam sėdint salone beveik negirdimas, bet su naujais tyliais kormoranais (common rail) labai gerai girdisi
Aš pats sau, tiesą sakant, bandyčiau toliau žaist su ta originalią dėže, kaip ją sutvirtint. rimčiau. Kitas dalykas, iš per didelio įtvirtinimo irgi gali gauti vibracijos ir rezonansai, jei daiktas skystas ir jam neduodama šiek tiek judėti, pradeda pats korpusas iš savęs lankstytis.
Gali būti sudėtinga.
Už tai ir neužsiimu tokiais darbais. Ypač senesniam 1,6HDi 16V, kur išvis visas oro traktas yra bendra plerza. Galiu įdėti naują laikiklį apatinį, kažkaip liaudiškai pritvirtinti, kad labai nesikratytų, galiu geresnę šrotinę dėžę surasti ir nupirkti, bet visų rezonansų išrankioti..?. Pasiūlai žmogui naujus laikiklius visus, naujus vamzdžius, naują filtradėžę ir naują įsiurbimo kolektorių (ant jo yra du iš dėžės laikiklių-obuoliukų), atsisako ir tiek Bet sau gal ir pasižaisčiau, jei tas būtų aktualu.
Sėkmės sprendžiant. Klauskit, jei ką, gal ką sugalvosim.