607 2,2 hdi 125 kw 2007m pavaru deže
#1
Posted 2022 October 02 - 18:21
#2
Posted 2022 October 03 - 17:12
#3
Posted 2022 October 03 - 21:41
#4
Posted 2022 October 04 - 05:05
#5
Posted 2022 October 04 - 09:21
Tokio kaip kontrolinio varzto, pas ML6CL dezes , nera.(Jeigu tokia stovi pas tave...).Pilasi nuo 2.2 iki 2.8 litro.Raso 2.6 ltr.Yra dezes su ausinimo briaunomis ir be ju.I jas ir skirtingas pilasi tepalo kiekis.
Pilasi tepalas per alsuokli , virsuje dezes.
#6
Posted 2022 October 04 - 19:55
Jei deze sausa, pvz po jos remonto arba ilgai ir nuobodziai vartyta ir islasinta iki paskutinio laso, tuomet atitinkamai 2.2L arba 2.9L.
Tepalas pilasi, kaip rase Valdas, per alsuokli. Jei turit galimybe, issisukit atbulines pavaros davikli, tada nesitaskys pilant, nes, pilant per alsuokli, neturi per kur alsuoti
Edited by tadas1991, 2022 October 04 - 19:57.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Posted 2022 October 05 - 10:04
#8
Posted 2022 October 06 - 08:04
Paskui ilgą laiką buvo atnaujintas BV, manrods 120kkm. Jaučiu tokiu jūsų dėžė ir buvo užpildyta gamykloj.
Kokiais 2016tais paleido naują Total Gear8 vietoj BV, tai buvo prailginta iki 250kkm tipo longlife. Ant pakuotės etiketės būdavo parašyta "Replaces BV".
Dabar jau kokie 3-4 metai vietoj jo yra Total Traxium Gear8, bet gal tik pavadinimas pasikeitė, nes tuo pačiu keitėsi viso Total asortimento pakuotės ir etiketės dizainas. Tokį pilu į visas PSA mechanines dėžes.
Klampa visada visiems buvo 75W80.
Citroen aišku rašo lifetime oil, tipo nereik keisti. Aš manau, dažnai keičiant nuo naujos, gal mažiau kauktų ketvirta ar šešta pavaros tom šešiabėgėm dėžėm. Ypač mėgsta tai daryti būtent pas 2.2hdi 125kw.
Jei jau kaukia, neišgelbėsit tepalo keitimu. Bet atnaujinsit tepimo savybes ir pašalinsit dalį metalo pudros.
Edited by tadas1991, 2022 October 06 - 08:08.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users