Pas mane kitokia bėda neseniai išlindo su keleivio pusės veidrodėliu. Užsilenkdamas nesustoja sau įprastoje vietoje, o toliau sukasi, kol atsiremia į stiklą. Atsilenkia normaliai į savo padėtį. Kas ten jį turi sustabdyti tam tikroje padėtyje?
Pabandykit rankiniu būdu atlenkti iki galo. Ne iki fiksavimo vietos, bet iki kiek lenkiasi į priešingą pusę jau link mašinos priekio. Tada prilenkt iki stiklo. Taip kelis kartus ir pastatyt ant fiksavimo vietos. Pamaigyt užlenkimo/atlenkimo mygtuką kelis kartus. Kai kuriem modeliam kai kuriais atvejais padeda ir susitvarko. Jeigu nepadeda, tuomet greičiausiai reiks keisti veidrodį. Arba durelių kompiuterį.
...Arba laidus, BSI ar dar kokį brangų velnią, kad tik ši labai svarbi funkcija grįžtų į rikiuotę. Juokauju
Tiem modeliam, kuriem išeina išjungti automatinį užsilenkimą/atsilenkimą užrakinant/atrakinant arba užrakinant/užvedant, tai rekomenduoju žiemos metu tą ir padaryti, nes pagrinde žiemą ir kyla problemos. Pasiliekat tik užlenkimą su mygtuku ir, esant reikalui, užsilenkiat, jei tamprus parkavimas. O kiekvienam rakinėjimui mūsų klimate niam niam kaip tie veidrodėliai ledą traiško savo viduriuose. Veidrodėlis ne mėsmalė. Todėl anksčiau ar vėliau kyla bėdos. Kartais tik laikinos, iki atšildymo, o kartais ir su visam, nes viduje kažkas sulūžta. Ne kažkas, o šaltyje trapūs plastiko elementai. Senesnių mašinų dar labiau trapūs dėl senatvės, naujausių dėl pamažinto pačios medžiagos kiekio ir padidinto perdirbtos medžiagos kiekio. Taip jau yra.
Veidrodžių, kur šrotinis 20LT arba Aleksote ar Kalvarkėse kinietis 20Lt, kurie su koja sunkiai nusispirdavo, jau nebebus Užtat dabartinis, kur šrotinis 150eur, o naujas 700eur - lankstosi, nusitirpina, valdosi mygtukais arba ekrano palietimais, turi ledinį posūkį ir aklos zonos lemputę.
Dyleriai bemaž visi iki galo bando nekeisti neveikiančių dalių, jei kažką pakrapščius arba prigydžius savininką išeina parodyt, kad veikia gerai. Kaip nors ištempt iki garantijos pabaigos. Taip kartais būna netgi su gerai žinomais ne tik patiems dyleriams/gamintojui, bet jau ir plačioje rinkoje gedimais. Kurių kai kuriems netgi nėra sprendimo būdų ir žmonės vargsta kelis metus, kol susitaiko, arba užmiršta. Amerikoje kai kuriose valstijose yra vadinamas Lemon Law, t.y. jei kuri nors iš įsigytų automobilio funkcijų, garantijos metu neveikia ir reikia taisyti kelis kartaus per trumpą laiką arba dyleris per kelis kartus nesugeba išspręsti taip, kad nebereikėtų grįžti, galima grąžinti automobilį už pilną kainą, jei tai pagrindiniai mazgai, ar bent gauti normalią kompensaciją, jei pagalbinės. Nors skaičiau, kaip žmonės grąžino dviejų metų senumo Jetta dėl neveikiančios galinio vaizdo kameros už pilną pirkimo kainą. Dyleris pakeitė dvi kameras, du magus, visą laidyną nuo mago iki kameros, naujino softą, ir vistiek kas kažkelintą kartą veikia/neveikia. Pavargo klientas. Aišku, reikėjo teisininko, bet ten Amerikoje jau įprasta, žmonės tų procesų nebijo ir jais naudojasi. Pas mus tikiuosi anksčiau ar vėliau tai irgi ateis, nes kolkas išmoko naudotis tik įmonės, ir gali skriausti fizinius dėl jų baimių/tingėjimo/nežinojimo/nenoro žinoti.
Jei tas programavimas/kalibravimas jūsų veidrodžių nėra numatytas jūsų automobilio vartotojo instrukcijoje kaip kažkokia naudojimosi dalis, t.y. apie šitą dalyką sužinojot tik iš pačio dylerio vadybininko ar mechaniko, tai kalibruoti yra jų darbas, o ne jūsų. Jei toks dalykas numatytas po akumuliatoriaus atjungimo ir prijungimo, bet tai nebuvo daryta ir jis nebuvo išsikrovęs, ir kitas veidrodis veikia be jokių kalibravimų, tai irgi ne jūsų darbas. Vadinasi kiekvienąkart, kai nustoja veikti, jei automobilis garantinis, kreipkitės, ir tegul kalibruoja iš naujo. Naudotam senam automobiliui sutinku, kad savininkas turi su kažkuo susitaikyti ir kažką išmokti daryti pats, kaip 508 stogo užuolaidų kalibravimo, kad pilnai užsidarytų. Bet naujas daiktas turi veikti.