Peršokti prie turinio


Nuotrauka

3.0hdi 177lw akimo krovimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 Pakalikas

Pakalikas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 78
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7HDI

Parašyta 2023 sausio 03 - 12:47

Sveiki...kazkaip netycia pameravau itampa ir ant uzvesto rodo 12.8-13 v ir nedaugiau...ar tayra normalu?
  • 0

#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.091
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2023 sausio 04 - 07:14

Nenormalu, turi krauti 13.2-13.8V kai akumuliatorius pakrautas, o saltai masinai ir iskrautam akumuliatoriui 14.2-14.8V.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 Pakalikas

Pakalikas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 78
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7HDI

Parašyta 2023 sausio 04 - 19:46

Siand rode 13-13.4 v...kiek domejausi tai i si modeli ejo 230A 14V generas tai teoriskai turetu 14 statabiliai laikyti...
Beje kai is ryto uzkuri parodo 13.4 o peto nukrenta iki 13.1-12.8v
  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.836
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2023 sausio 04 - 22:41

Pacekinkit dar ir testeri. Jeigu pigus, buna pievas rodo sedant baterijai (pacio testerio) arba net ir visada.
O siaip, kaip ir Laimonas rase, turi krauti. Itampa keiciasi, kadangi cia modernesnis automobilis ir pagal akumo bukle yra valdoma itampa, stabiliai nekrauna. Tipo kazka taip sumazina kuro ir dumu.
Bet kas zemiau 12.8V jau yra iskrovimas. Bent klasikinio svino rugsties akumo, nes tokia yra jo pilnai ikrauto itampa.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2023 sausio 04 - 22:43

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Pakalikas

Pakalikas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 78
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7HDI

Parašyta 2023 sausio 05 - 06:42

Testeris geras nes renault masteri nuejau pameruoti o ten 14-14.5 rodo...
O akumas negali but blogas?arba ciuju reiks lupti genera ir vezti i remonta...
  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.836
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2023 sausio 07 - 09:51

Sunkiai jis lupasi šitam modeliui. Pradžioj patikrinkit, ar jo valdymas gerai veikia.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Pakalikas

Pakalikas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 78
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7HDI

Parašyta 2023 sausio 07 - 12:54

O kur tas valdymas yra?
  • 0

#8 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 748
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2023 sausio 10 - 21:24

Testeris geras nes renault masteri nuejau pameruoti o ten 14-14.5 rodo...
O akumas negali but blogas?arba ciuju reiks lupti genera ir vezti i remonta...

Sveiki. Su Naujais. Tik užkūrus auto generui leidžiama dūšią atiduot, bet akumą pakrauti max . leidžiama srove, kažkiek  (13,4/14,1). Vėliau genero diodai ir apvijos pradeda kaisti, todėl nuolat krauti max. srove yra nesveika pačiam generui. Suveikia savisaugos instinktas o ir akumas jau kaip ir gyvesnis. Tuomet krovimo srovė krenta ir ir atitinkamai įtampa būna apie +-13,2 V. Tai normalu.  Max įtampa švino akumui teoriškai yra 15 v , bet niekas nerizikuos akumuliatoriaus gyvybe dėl trumpalaikio malonumo.  Gerai pakrautas akumas (apie 85 proc.) ramybės būsenoje ryte turi būti maždaug 12,6 v. Žinoma, amžius daro savo ir labai priklauso nuo temperatūros. Apie prie - 10 laipsnių iš akumo  atima apie 30 proc. talpos. Pas tave turi būti gelinis akumas, pas juos ,beje yra kiek mažesnė vardinė įtampa  (0,1-0,2 V), bet jie taip nebijo šalčio. Ir tarnauja daug ilgiau. Pas mane numiro po 10 metų. Auto dokumentuose buvo nurodytas akumo kodas ir gamybos metai . Viskas sutapo. Bet naujas  brangus. 

Dabar dėl renault masterio...14-14,5 jau yra per daug. Nors koks skirtumas, auto valdiškas, akumą kai reiks pakeis. Šiaip generai būna apie 1,5- 2 kw.  14V x150 A =2100  kw. Yra ir silpnesniu, po 110 A>


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0