3.0hdi 177lw akimo krovimas
#1
Parašyta 2023 sausio 03 - 12:47
#2
Parašyta 2023 sausio 04 - 07:14
Nenormalu, turi krauti 13.2-13.8V kai akumuliatorius pakrautas, o saltai masinai ir iskrautam akumuliatoriui 14.2-14.8V.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2023 sausio 04 - 19:46
Beje kai is ryto uzkuri parodo 13.4 o peto nukrenta iki 13.1-12.8v
#4
Parašyta 2023 sausio 04 - 22:41
O siaip, kaip ir Laimonas rase, turi krauti. Itampa keiciasi, kadangi cia modernesnis automobilis ir pagal akumo bukle yra valdoma itampa, stabiliai nekrauna. Tipo kazka taip sumazina kuro ir dumu.
Bet kas zemiau 12.8V jau yra iskrovimas. Bent klasikinio svino rugsties akumo, nes tokia yra jo pilnai ikrauto itampa.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2023 sausio 04 - 22:43
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2023 sausio 05 - 06:42
O akumas negali but blogas?arba ciuju reiks lupti genera ir vezti i remonta...
#6
Parašyta 2023 sausio 07 - 09:51
Sunkiai jis lupasi šitam modeliui. Pradžioj patikrinkit, ar jo valdymas gerai veikia.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2023 sausio 07 - 12:54
#8
Parašyta 2023 sausio 10 - 21:24
Testeris geras nes renault masteri nuejau pameruoti o ten 14-14.5 rodo...
O akumas negali but blogas?arba ciuju reiks lupti genera ir vezti i remonta...
Sveiki. Su Naujais. Tik užkūrus auto generui leidžiama dūšią atiduot, bet akumą pakrauti max . leidžiama srove, kažkiek (13,4/14,1). Vėliau genero diodai ir apvijos pradeda kaisti, todėl nuolat krauti max. srove yra nesveika pačiam generui. Suveikia savisaugos instinktas o ir akumas jau kaip ir gyvesnis. Tuomet krovimo srovė krenta ir ir atitinkamai įtampa būna apie +-13,2 V. Tai normalu. Max įtampa švino akumui teoriškai yra 15 v , bet niekas nerizikuos akumuliatoriaus gyvybe dėl trumpalaikio malonumo. Gerai pakrautas akumas (apie 85 proc.) ramybės būsenoje ryte turi būti maždaug 12,6 v. Žinoma, amžius daro savo ir labai priklauso nuo temperatūros. Apie prie - 10 laipsnių iš akumo atima apie 30 proc. talpos. Pas tave turi būti gelinis akumas, pas juos ,beje yra kiek mažesnė vardinė įtampa (0,1-0,2 V), bet jie taip nebijo šalčio. Ir tarnauja daug ilgiau. Pas mane numiro po 10 metų. Auto dokumentuose buvo nurodytas akumo kodas ir gamybos metai . Viskas sutapo. Bet naujas brangus.
Dabar dėl renault masterio...14-14,5 jau yra per daug. Nors koks skirtumas, auto valdiškas, akumą kai reiks pakeis. Šiaip generai būna apie 1,5- 2 kw. 14V x150 A =2100 kw. Yra ir silpnesniu, po 110 A>
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0