Niekas ir nesako kad dės, tiesiog įdomu ar nuo prefl įkištas yra tas pusasis jei yra su abs zieduKam ten jį dėti, jei kitoks skaičiavimo principas? Juk Tadas ir rašė, kad norint tokį padaryti reikia daug burtų.
Pusasis reikia patarimo!
#21
Posted 2023 March 30 - 13:02
#22
Posted 2023 April 02 - 02:26
Tikriausiai taip ir yra, kad idetas ne toks pusasis arba pakeista granata i kokia gavo. Nebutinai 607,gali buti ir 406 turbut. Arba kazkas dar, kas man nezinoma, pvz buvo like pusasiu su ziedais ir montavo ir juos, dar kazkaip kitaip pritaike. Gal dar galejo priklausyti nuo pusasio gamintojo, kiek jis issiskleidzia ar susispaudzia. Originalui daznai irgi budavo keli tiekejai, kur viskas tinka, bet truputi kitaip pagaminta. Plius, kaip ir sakiau, tik viena idejus, is esmes kaip ir veikia.Niekas ir nesako kad dės, tiesiog įdomu ar nuo prefl įkištas yra tas pusasis jei yra su abs ziedu
Jei tikrai esamas pirmoko su ABS ziedu, o daviklis skaiciuoja ne nuo jo, o nuo guolio, tai surizikuociau pabandyt pasiimti toki nauja ir palygint.
Kiek esu mates tikru antroku su senuoju 2.2hdi varikliu, visu granatos buvo be ziedu. Bet as ju maciau gal tik kokius 3.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#23
Posted 2023 April 02 - 21:44
Bandysiu nusipirkti pusasi ir bandysiu pritaikyti gal kažkas išeis. Pranešiu kaip kas gavosiTikriausiai taip ir yra, kad idetas ne toks pusasis arba pakeista granata i kokia gavo. Nebutinai 607,gali buti ir 406 turbut. Arba kazkas dar, kas man nezinoma, pvz buvo like pusasiu su ziedais ir montavo ir juos, dar kazkaip kitaip pritaike. Gal dar galejo priklausyti nuo pusasio gamintojo, kiek jis issiskleidzia ar susispaudzia. Originalui daznai irgi budavo keli tiekejai, kur viskas tinka, bet truputi kitaip pagaminta. Plius, kaip ir sakiau, tik viena idejus, is esmes kaip ir veikia.
Jei tikrai esamas pirmoko su ABS ziedu, o daviklis skaiciuoja ne nuo jo, o nuo guolio, tai surizikuociau pabandyt pasiimti toki nauja ir palygint.
Kiek esu mates tikru antroku su senuoju 2.2hdi varikliu, visu granatos buvo be ziedu. Bet as ju maciau gal tik kokius 3.
#24
Posted 2023 April 09 - 16:45
#25
Posted 2023 April 10 - 06:15
Su šventėmis visus ! Na šitokios naujienos tikrai blogesnės nei tripoido keitimas. Tai jau tkrai teks lupti greičių dėžę ir čiupinėti pačią sankaba, smagratį ir visda kitą. Nekokia naujiena šventėms.
#26
Posted 2023 April 10 - 08:46
Ir tave su šventėm! Tai kaip suprantu sankabos ploblema bus kad eina be jos pavaras ijungineti?Su šventėmis visus ! Na šitokios naujienos tikrai blogesnės nei tripoido keitimas. Tai jau tkrai teks lupti greičių dėžę ir čiupinėti pačią sankaba, smagratį ir visda kitą. Nekokia naujiena šventėms.
#27
Posted 2023 April 10 - 11:15
Kad junginėjasi be sankabos- greičiausiai dėžė, kad bilda gesinant ar kuriant- greičiausiai smagratis. Vien žo...reikia ardyti ir veizėti kam pipiec...
#28
Posted 2023 April 10 - 12:05
Tipo stovint vietoj uzvestu varikliu ir galit ijungti pavara neismyne sankabos?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#29
Posted 2023 April 10 - 20:00
Su uzvestu nebandžiau, bet užgesintu tai laisvai be pasipriešinimu. Turėjau prieš tai opeli na tai užgesintu motorų vis tiek neidavo įmušti pavaros.Pala pala, kaip suprast pavaras be sankabos jungineti?
Tipo stovint vietoj uzvestu varikliu ir galit ijungti pavara neismyne sankabos?
Tai net nežinau ar taip turi būti
#30
Posted 2023 April 10 - 21:40
JŪS RIMTAI? Ką nuo ko reikia atjungti neužvestai mašinai kai niekas nesisuka? Ta prasme čia viskas ok. Ir nebandykit su užvestu, bo garsų prisiklausysit 😁Su uzvestu nebandžiau, bet užgesintu tai laisvai be pasipriešinimu. Turėjau prieš tai opeli na tai užgesintu motorų vis tiek neidavo įmušti pavaros.
Tai net nežinau ar taip turi būti
Edited by Nelegals, 2023 April 10 - 21:41.
#31
Posted 2023 April 12 - 01:34
Tai cia viskas gerai.Su uzvestu nebandžiau, bet užgesintu tai laisvai be pasipriešinimu. Turėjau prieš tai opeli na tai užgesintu motorų vis tiek neidavo įmušti pavaros.
Tai net nežinau ar taip turi būti
Uzgesintu varikliu jungiasi lengvai arba sunkiau, priklausomai nuo to, kur, uzgesinus varikli, sustojo dezes pirminis velenas ir kur, sustabdzius automobili, sustojo antrinis. Bet bendru atveju viskas ten jungiasi. O jei nesijungia, tai ismynus sankaba jungiasi, ir po to, paleidus turi jau jungtis ir be jos. Bent i ta pacia pavara.
Dezes ir perjungimo sistemos iki riciago tarp markiu ir modeliu labai skiriasi pojuciu i ranka. Prancuziskos, ypac PSA, labai minkstos ir atleidziancios smulkias klaidas, Renault biski kietesnes, o japoniskos ir amerikietiskos kartais net labai kietos, kai ranka jauti visa perjungimo mechanizmo suveikima ir net dantraciu sujungima.
Edited by tadas1991, 2023 April 12 - 01:39.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users