Langų skystimai
#1
Parašyta 2024 sausio 08 - 13:33
#2
Parašyta 2024 sausio 08 - 14:17
Supilsi į automobilį, situacija pasikeis.....
#3
Parašyta 2024 sausio 08 - 14:35
... ypač jei skysčio talpa automobilyje yra toliau nuo variklio ir arčiau bamperio ar sparnoSupilsi į automobilį, situacija pasikeis.....
#4
Parašyta 2024 sausio 08 - 14:46
Beje, supilta į dvi auto ir neužšąlę. Abejose bakai posparniuose.
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2024 sausio 08 - 14:55
#5
Parašyta 2024 sausio 08 - 15:27
#6
Parašyta 2024 sausio 08 - 19:28
#7
Parašyta 2024 sausio 09 - 08:01
Labai paprastai.Tikrai kazkas daznai is fizikos pamoku begdavo.....
#8
Parašyta 2024 sausio 09 - 14:17
Gal galima plačiau arba kokių nuorodų į vadovėlius? Juk mokytis niekada nevėlu...
#9
Parašyta 2024 sausio 10 - 07:58
Tik vienas pavyzdys ., greitas produktu uzsaldymas , nauodojamas vejo srautas ......Arba iseik i lauka kai bus -10 , be vejo , ir kada pucia vejas ...Kada salciau?
Visa kita gooooogle pades.
#10
Parašyta 2024 sausio 10 - 09:58
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#11
Parašyta 2024 sausio 10 - 11:48
Pas mane 3008 buvo užšale per didžiuosius šalčius, nors žieminis -25 iš circle buvo užpiltas, daba kai atšilo vėl viskas veikia, tai matomai prie valytuvu kažkur patraukė prie šlangučiu, ir suprask kaip nori.
Šlangelėse greičiausiai užtraukė, mažas tūris, greitesni užšalimo procesai.
#12
Parašyta 2024 sausio 10 - 12:00
Tik vienas pavyzdys ., greitas produktu uzsaldymas , nauodojamas vejo srautas ......Arba iseik i lauka kai bus -10 , be vejo , ir kada pucia vejas ...Kada salciau?
Visa kita gooooogle pades.
Tai pagal jūsų logiką, užsipylus vasarinio skysčio ir važiuojant greitai, esant oro temperatūrai pvz. +5 jis užšaltų?
Jūs čia lyginat jutiminę temperatūrą, kurią jaučia žmogus su faktine, bet skysčio bakelis juk ne žmogus, jam giliai px... ta jutiminė temperatūra. Va jeigu bakelį apvyniotume šlapiu skuduru ir į jį pūstų vėjas, tai skystis jame tikrai atšaltų
#13
Parašyta 2024 sausio 10 - 12:14
#14
Parašyta 2024 sausio 10 - 13:19
Bet lyjant lietui, prie +5 laipsnių priekinis langas kažkodėl neapšala važiuojant.
#15
Parašyta 2024 sausio 10 - 16:01
Kai prie +5 gali apšalt? Kad ir prie vėjo?baikitBet lyjant lietui, prie +5 laipsnių priekinis langas kažkodėl neapšala važiuojant.
Nebesigilinkim gal.Ar Jums stovintis vietoje ir važiuojantis automobiliai lygiai tas pats?Kaip vėjas gali sumažinti temperatūrą? Kažkas mokykloje dažnai iš fizikos pamokų bėgdavo
Aš tik pasitaisysiu,kaip kažkas minėjo,kad dažniausiai užšąla šlangelese o ne bakelyje,tikra tiesa.Ypač jei tos šlangeles eina iki pačių valytuvų,kaip būdavo senesniuose Reno Master pvz.
#16
Parašyta 2024 sausio 10 - 18:25
Kai prie +5 gali apšalt? Kad ir prie vėjo?baikit
Nebesigilinkim gal.Ar Jums stovintis vietoje ir važiuojantis automobiliai lygiai tas pats?
Aš tik pasitaisysiu,kaip kažkas minėjo,kad dažniausiai užšąla šlangelese o ne bakelyje,tikra tiesa.Ypač jei tos šlangeles eina iki pačių valytuvų,kaip būdavo senesniuose Reno Master pvz.
O tai kaip kitaip teleportuojasi iki purkštukų? Bet kokiu atveju, šlangelės, plastikiniai vamzdukai ir pan.
#17
Parašyta 2024 sausio 10 - 20:51
Skysčio bakeliui tikrai tas patsKai prie +5 gali apšalt? Kad ir prie vėjo?baikit
Nebesigilinkim gal.Ar Jums stovintis vietoje ir važiuojantis automobiliai lygiai tas pats?
Kas liečia šlangutes, tai matyt nugaruoja kažkiek pro skylutes neužšalanti skysčio sudedamoji dalis ir skystis praranda savo savybes, o tada greičiau ir prie aukštesnės temperatūros užšąla.
#18
Parašyta 2024 vasario 02 - 11:31
Lygiai del to pacio uzsala ir skystis ant salto stiklo, nes ispurskia tai juk skysta, o tada pyst ir ant stiklo jau ledo ar slapio sniego pavidalu. Nes dulksnos formoje lengvai atsiskiria vanduo ir isgaruoja didele dalis lakiuju. neuzsalanciu medziagu.
Vien veja pusdamas (didindamas oro srauta/debita) , daikto niekaip neatvesinsi daugiau, negu puciamo oro temperatura. Dideja tik saldymo/sildymo efektyvumas, t.y. greitis. Uztat ir zmogui salciau, kai yra vejuota, nes savo kuno siluma nebesusikuri apie save siltesnio oro kamuoliuko, t.y. is kuno greiciau dingsta siluma ir nebesugebame jos reikiamo kiekio sugeneruoti. Bet koki stipru veja bepustum i zmogu, jei jo temperatura bus 36-37C, nenusaldysi.
Su skysciais dar yra kitu tam tikru desniu, kad judantis skystis zymiai sunkiau uzsaldomas del tekanciu kunu nenoro kristalizuotis. Taip pat yra vandens uzsalimo ir atsilimo desniai, kalbu apie 0+-4C, bet bendrai paemus tai su veju nieko ten negalioja paciai temperaturai, o ne uzsalimui ramybes busenoje.
Dauguma normaliu gamintoju raso ne uzsalimo temperatura, o prie kiek pradeda tirsteti arba prie kiek uzsala purkstukuose.
Premium skysciai purkstukuose ir ant stiklo arba isvis nesala, arba sala gerokai zemesnese temperaturose, nei eco. Bet 10eur uz 4L daugumai zmoniu per brangu.
O eco realiai vaziuojant nesala tik ant pliusinio arba labai artimo pliusiniam stiklo. Vietoj stovint geriau, bet tada pajudi ir likusioj plevelej nugaruoja skiedikliai ir likes vanduo visvien uzsala
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2024 vasario 02 - 11:35
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2024 vasario 02 - 13:07
Viską labai teisingai Tadas surašė. Aš, rašydamas apie bakelio apvyniojimą šlapiu skuduru, turėjau omeny šį dėsnį, kai vanduo garuodamas iš skuduro (kojinės) paima energiją iš skysčio bakelyje
https://youtu.be/P0j...gM2Nnz2kolMYegF
#20
Parašyta 2024 vasario 02 - 16:50
Sitas efektas smagus, bet jauciu palei uzsalimo riba nebeveiktu ir i kieta faze taroj esancio skyscio nepakeistu, nes likus keliem laipsniam iki kristalizavimosi, drastiskai mazeja garavimas. Nebent jei skuduras pamerktas i gerokai zemesnio uzsalimo skysti, o apvyniota vandens talpykla. Turetu but apie tokius dalykus moksliniu tyrimu ir straipsniu patikimuose saltiniuose, bet labai tingisi ieskotiViską labai teisingai Tadas surašė. Aš, rašydamas apie bakelio apvyniojimą šlapiu skuduru, turėjau omeny šį dėsnį, kai vanduo garuodamas iš skuduro (kojinės) paima energiją iš skysčio bakelyje
https://youtu.be/P0j...gM2Nnz2kolMYegF
Man atrodo situo principu veikia ir vadinamieji "swamp cooler" oro vesintuvai. Ten daugiau drekina, nei vesina. Bet truputi nereiksmingai ir temperatura numeta.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0