Sveiki, kartais užkūrus ant tuščios eigos toks jaučiasi variklio pulsavimas. Kas čia galėtų būti?
Peugeot 5008 2017 m. 1,6 benzinas (121 kw) kartais užkūrus pulsuoja va
#1
Parašyta 2024 kovo 07 - 11:15
#2
Parašyta 2024 kovo 07 - 13:42
Turbūt beprasidedančios bėdos, ko gero tie benzai nuo EP6 laikų ir naujesni geri nebus niekada.
#3
Parašyta 2024 kovo 08 - 13:38
Sveiki, kartais užkūrus ant tuščios eigos toks jaučiasi variklio pulsavimas. Kas čia galėtų būti?
Kiek km pravaziavusi? Gali buti grandine issitampiusi (taip taip, jei virs 150k, butina keisti, senieji ir prie 60k issitampydavo). Tepalai privalo buti keiciami max kas 7k km sitiem 1.6, kitaip su tepalo padavimu i vvt sistema prasideda reikalai.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4
Parašyta 2024 kovo 08 - 13:47
Sveiki,
Turbūt beprasidedančios bėdos, ko gero tie benzai nuo EP6 laikų ir naujesni geri nebus niekada.
Paskutiniame Autobild P3008 PlugIn 100000km testas, 1.6 varikliukas po 100000km idealus.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#5
Parašyta 2024 kovo 08 - 13:58
#6
Parašyta 2024 kovo 08 - 14:30
Va čia tai tikrai juokas tokie kategoriški teiginiai
Tepalai privalo buti keiciami max kas 7k km sitiem 1.6
#7
Parašyta 2024 kovo 08 - 18:29
Va čia tai tikrai juokas tokie kategoriški teiginiai
Tai čia kaip visada. Jei norima važiuot ilgai ir laimingai, paklausykit Laimono. Jei yra pofik režimas, man neįdomu kas bus su ta mašina po manęs, važiuokit 30kkm ir atitrauks tuos stebuklingus autobild 100kkm.
#8
Parašyta 2024 kovo 08 - 19:18
#9
Parašyta 2024 kovo 08 - 22:45
As megstu keist kas 10k km, kazkaip galvoju, kad toks intervalas yra kaip tik.
#10
Parašyta 2024 kovo 09 - 07:38
Tai čia kaip visada. Jei norima važiuot ilgai ir laimingai, paklausykit Laimono. Jei yra pofik režimas, man neįdomu kas bus su ta mašina po manęs, važiuokit 30kkm ir atitrauks tuos stebuklingus autobild 100kkm.
Tepalai keiciami kas 15000km.
Nreikia eit į kraštutinumus, nes tarp 7k ir 30k yra dar ir 10k, ir 12k, o tepalų keitimo intervalas dar priklauso ir nuo eksploatavimo sąlygų.
Būtent!
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#11
Parašyta 2024 kovo 10 - 15:09
Ir tepalus pilti gerus kokybiskus, o ne kur servise su geriausia kaina arba arciausiai, ipila brando "Geriausias naWaras nuo litro" is backos jums nematant. Kartais buna pradedi gerai priziureti masina apleistu varikliu ir po 2-3 metu vel atidarius dangteli, nes vel truputi leidzia tarpine, matai, kad jau normaliai prasiplove maumai
TUskes neprieziura pakesdavo gana neblogai. EP ir EB tarnauja tik gerai priziurimi, bet vistiek maziau ir problematiskiau. Naujesniu metu, nuo kokiu 2012-2014tu jie jau ilgaamziskesni, atvaziuoja ir su 200-300k dar visai pusetini, bet ne be bedu.
Senesniu metu, tokiu gedimu, kaip ryja tepala arba saltas prastai dirba, arba kartais ismeta check engine ir klaida ant misinio, net nebesiimu remontuoti, nes prasiknisi belekiek, pinigu turetum imti belekiek, rezultato daznai nepavyksta isgauti, o tada ir nesigauna su pinigu paemimu, nes i kapitalinius remontus niekas veltis nenori, nupirkes pigia masina ir noredamas pigiai sutaisyti. Ir gaunasi is to vien gniutulai gerkleje ir nuoskaudos abiejose sandorio pusese.
Jei galvojate apie Peugeot benzina ir neiperkate naujo, siulyciau pasirinkti kita marke, tikrai yra gamintoju su geriau sukonstruotais benzininiais varikliais. Peugeot visada buvo ir vis dar lieka pakankamai stiprus dyzeliuose, o su benzinais pastaruosius 15 metu prasciau. Ir turbut jau taip ir liks.
I mazus automobilius dyzeliu jau ir nebededa. Kas visai gaila, nes pagalvodavau apie nauja C3
Tik saltam stovejusiam bent 2-3h varikliui ar buna ir siltam neseniai vaziavusiam?Sveiki, kartais užkūrus ant tuščios eigos toks jaučiasi variklio pulsavimas. Kas čia galėtų būti?
Papulsaves prasilygina ir dirba graziai?
Variklio kaidos lempute nesviecia ar pranesimu jokiu negaunate?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Parašyta 2024 kovo 10 - 15:24
O kaip tas reikalavimas, kad reikia keisti prie tam tikros ridos arba kasmet, nepriklausomai nuo ridos?Kas 15kkm galima keist, kai maza variklio rida arba kai vazinejama dideliais atstumais, o ne mieste pyst plest arba siaip retkarciais kazkur, t.y. kai susirenkat 15kkm per 2-3 metus.
#13
Parašyta 2024 kovo 10 - 21:16
Reikalavimas ar rekomendacija?O kaip tas reikalavimas, kad reikia keisti prie tam tikros ridos arba kasmet, nepriklausomai nuo ridos?
Reikalavimas gali buti tik kol garantinus laikotarpis arba papildoma garantija kokiem nors komponentams su tuo susijusiems, jei nori, kad galiotu.
Visa, kas toliau, o apie tai dabar ir kalbame - tik rekomendacija.
Tai savininkas/vairuotojas pats sprendzia, kaip ir ka daryti ir kiek priziureti, kada aptarnauti.
Mes ka cia kalbam, tera musu praktika, ka matom kasdien atvaziuojanciuose remontuotis automobiliuose, kurie tikrai ne katik is salono. Ir ka matom, apie ta ir kalbam. Tai jusu atveju, jei vazinejat su nauju is salono, ir neplanuojat naudoti 10-15metu, tai sita informacija isvis nelabai net ir aktuali butu, nes jum tikrai atlaikys, o rupintis visais kitais pasaulio nepazistamaisiais vien is geros valios, tiek laiko gyvenime neuzteks.
Tai ilgalaikio poveikio analize, ir tas poveikis net ne visada pagal kilometrus jauciamas, kaip ir sakot. Francis vazinejo ten su kazkokiu VW, kuriam beveik nekeite tepalu, nuvaziavo 400kkm per kokius 5 metus, ir variklis atlaike be problemu. Tai komercinio naudojimo automobilis, kuriam galima keisti pagal gamyklinius kilometrus is esmes be problemu, tik reik suziuret, kad bent nepritruktu. Nes yra nauju varikliu be matuokliu su labai ilgu intervalu ir deginanciu tepalus, o davikliai daznai gryba pjauna jau po poros metu.
Jei automobilis vangaus asmeninio naudojimo, ir naudojamas jau i pliusa nuo tu 400kkm, kaip daug Lietuvoje naudojamu, reikia vistiek ta kilometraza mazinti, nes elementariai senas variklis su prastai veikianciom ekologinem sistemom zymiai greiciau uztersia tepala, o tada dar nuo praktiskai vangaus naudojimo ir ilgu stovejimu tie uztersti suodziais ir oro dregme (emulsija) tepalai virsta i nebelabai tirpia kose. Tas ypac jauciama, kai automobiliu savininkai buna senoliai, kur nuvaziuoja geriausiu atveju 5 tukstancius per metus, o buna ir 500km. Nu bent kas pora metu reiktu pakeist tada, ypac benzinams, kur gan daug dregmes degimo kameroje, taigi ir tepale, o taip pat ir susikaupia daug pacio benzino tepale, kuris del trumpu atstumu neisgaruoja ir skaido tepalo veiklias medziagas.
Trecias atvejis yra Taksi ir panasios paskirties automobiliai, kurie dirbant ziema ir naktimis, arba diena per pika, nesuka tiek daug kilometru ar laiko, kiek daug suka varikli laisva eiga. Galima butu skaiciuoti motovalandas, kaip sporte, bet Peugeot padare taip, kaip siuolaikiniai motovalandu skaiciuokliai, kurie skaiciuoja ne laika, o realu apsisukimu skaiciu - BSI blokai nuo nuo BSI2004 skaiciuoja variklio alkuninio veleno apsisukimus. Ir pagal ta kieki, jei automobilis stovi, o ne vaziuoja, mazina kilometru kieki skydely.
Tai, ka Laimonas parase, yra jo nuomone. Ka as parasiau, mano. Tai jos skiriasi, kas yra normalu, nes Laimonas labiau pedantas, ir savo masina plauna ir poliruoja, o as labiau murzius tepalinis, ir savo kasdieni plaunu pries TA, vestuves ir laidotuves. Tai pas mane skaitliukai skydeliuose tiek 2010tu, tiek 1999tu padaryti ant 10k, bet ne visada taip iseina, nes savo transportui po sunkiu dienu ir naktu prie kitu, daznai nebelieka upo. Bet iki 15k visada pasikeiciu. Ir varikliai viduje svarus. Turbut galetu buti ir daugiau tu kilometru, nes seni varikliai nera trapus ir naudojama moderni alyva, bet remiuosi tuo, kad eksploatuojama 70proc mieste ir dar salyginai daznai gazas buna nemazai nuspaustas bei salyginai daznai variklio kompiuteris nebeleidzia kelti apsisukimu skaiciaus.
Turiu dabar moralini klausima, ar savo pezui isvis dar keisti tepala. Iki eksploatacijos pabaigos, t.y. tikriausiai paskutines TA pabaigos liko pusantru metu. Nu tikrai atlaikys ir nepakeitus, bet kilometru skaitliuke jau tik 2000 liko. Tai gal dar pakeist?
Motociklui keiciau tepala 2022tru rudeni, grizes is keliones po Islandija. Nuvaziavau nepakeites gal 8kkm, nors gamintojas 1996tais nurode 12men arba 6000km. Cia su tuometiniu 10w40 pusiau sintetiniu. Dabar ipilta 10w40 modernus sinterinis. Tai pernai nekeiciau, nes birzeli gime vaikas ir per sezona turbut 1000km nenuvaziavau. Siemet paziuresiu per akute ir turbut pakeisiu tik rudeni po sezono. Planuoju truputi pasivazineti, kiek dama isleis.
Isvada, kad bukime ukiski ir bukime savininkai savo turto. Patys ir spreskim.
Tilto sarnyrus reikia patikrinti ir sutepti kasmet. Kai Kleboniskio tilto netikrino ir netepe 25 metus, tai sarnyrai supuvo ir suluzo bei nukrito perdanga. Po to buvo visa brangi sudetinga operacija pakelt ir padet atgal ant nauju sarnyru. Bet gal taip gavosi pigiau, nes 25 metai visai nemazai. Tai tik pasiseke, kad pati perdanga atlaike ir nesuluzo nei krentant, nei keliant
O jei nenorim buti ukiski, pasitikekim meistrais, kuriais pasitikime. Tada beveik garantuotai bus brangiau, bet jei finansai tai leidzia, tai sutaupysim laiko ir streso. Nes tikiu, kad zmogui, kuriam automobilis tik transporto priemone, dar galvot kaip ir kada cia tepalus keist, derint prie savo asmenybes. Turetu but visai neidomu..
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2024 kovo 14 - 09:56
Kas 15kkm galima keist, kai maza variklio rida arba kai vazinejama dideliais atstumais, o ne mieste pyst plest arba siaip retkarciais kazkur, t.y. kai susirenkat 15kkm per 2-3 metus. Kitaip siulyciau 10 nevirsyti, ypac jeigu rida jau didesne arba jeigu naujesniu metu su suodziu filtru. Jums nereikia keisti situ varikliu grandiniu, voztuvu gumeliu ir VANOSu, nematot kas ten po voztuvu dangteliu buna, priziurint pagal grafika.
Ir tepalus pilti gerus kokybiskus, o ne kur servise su geriausia kaina arba arciausiai, ipila brando "Geriausias naWaras nuo litro" is backos jums nematant. Kartais buna pradedi gerai priziureti masina apleistu varikliu ir po 2-3 metu vel atidarius dangteli, nes vel truputi leidzia tarpine, matai, kad jau normaliai prasiplove maumai
TUskes neprieziura pakesdavo gana neblogai. EP ir EB tarnauja tik gerai priziurimi, bet vistiek maziau ir problematiskiau. Naujesniu metu, nuo kokiu 2012-2014tu jie jau ilgaamziskesni, atvaziuoja ir su 200-300k dar visai pusetini, bet ne be bedu.
Senesniu metu, tokiu gedimu, kaip ryja tepala arba saltas prastai dirba, arba kartais ismeta check engine ir klaida ant misinio, net nebesiimu remontuoti, nes prasiknisi belekiek, pinigu turetum imti belekiek, rezultato daznai nepavyksta isgauti, o tada ir nesigauna su pinigu paemimu, nes i kapitalinius remontus niekas veltis nenori, nupirkes pigia masina ir noredamas pigiai sutaisyti. Ir gaunasi is to vien gniutulai gerkleje ir nuoskaudos abiejose sandorio pusese.
Jei galvojate apie Peugeot benzina ir neiperkate naujo, siulyciau pasirinkti kita marke, tikrai yra gamintoju su geriau sukonstruotais benzininiais varikliais. Peugeot visada buvo ir vis dar lieka pakankamai stiprus dyzeliuose, o su benzinais pastaruosius 15 metu prasciau. Ir turbut jau taip ir liks.
I mazus automobilius dyzeliu jau ir nebededa. Kas visai gaila, nes pagalvodavau apie nauja C3
Tik saltam stovejusiam bent 2-3h varikliui ar buna ir siltam neseniai vaziavusiam?
Papulsaves prasilygina ir dirba graziai?
Variklio kaidos lempute nesviecia ar pranesimu jokiu negaunate?
Būna tik pastovėjus, šiltam nebūna.
Jo, tik pradėjus važiuoti iš karto pulsavimas dingsta.
Ne jokių klaidų nerodo.
Kiek km pravaziavusi? Gali buti grandine issitampiusi (taip taip, jei virs 150k, butina keisti, senieji ir prie 60k issitampydavo). Tepalai privalo buti keiciami max kas 7k km sitiem 1.6, kitaip su tepalo padavimu i vvt sistema prasideda reikalai.
125 000 km pravažiavus. Tepalai keičiami pagal gamintojo nurodytus terminus (aptarnavimų metu).
#15
Parašyta 2024 kovo 14 - 12:05
Turiu viena klienta su 508 ir tokiu paciu 5GZ varikliu, kuriam papulsuoja ir padirba su keistu garsu uzvedus salta keliolika sekundziu, bet daugiau jokiu simptomu ir problemu. Vaziuoja gerai.Būna tik pastovėjus, šiltam nebūna.
Jo, tik pradėjus važiuoti iš karto pulsavimas dingsta.
Ne jokių klaidų nerodo.
Keitem grandines, vanosa, plovem voztuvelius, truputi palengvejo ir sutrumpejo simptomai, bet liko vistiek dalinai. Kokie trys metai jau taip ir niekas daugiau nesidaro.
As tai speju, kad problema kazkur salto variklio darbo algoritme, kad kazkurio pasenusio komponento nesuvaldo salto uzvedimo metu, gal paciam kompe kazkas nupuse arba po naujinimu nesekmingu netinkamai veikia. Na arba isbega tepalas ir grybauja vanosas arba koks kompensatorius, kol neuzsipildo. Bet valdymas ir velenelio padetys sutampa, tai sunku diagnozuoti toki gedima.
Kadangi naudotis masina netrukdo, nutarem nebeskirt tam laiko ir pinigu, nes ir taip nemazai isleista simptominiam gydymui.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2024 kovo 14 - 12:07
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2024 kovo 21 - 13:54
Išlindo daugiau simtomų. Prieš 3 savaites rodė, kad trūksta tepalo. Dapyliau pusė litro, šiandien vėl rodo, kad trūksta (pravažiavo 1500 km)... Po automobiliu tepalo nebūna. Ką patartumėte?
Šį pranešimą redagavo kilogramas: 2024 kovo 21 - 14:04
#17
Parašyta 2024 kovo 21 - 17:46
Išlindo daugiau simtomų. Prieš 3 savaites rodė, kad trūksta tepalo. Dapyliau pusė litro, šiandien vėl rodo, kad trūksta (pravažiavo 1500 km)... Po automobiliu tepalo nebūna. Ką patartumėte?
O matuoklė ką rodo ištraukus? Kad nebūna tepalo dar nereiškia, kad nebėga, nes viskas ant apsaugos nulaša..
#18
Parašyta 2024 kovo 22 - 08:48
O matuoklė ką rodo ištraukus? Kad nebūna tepalo dar nereiškia, kad nebėga, nes viskas ant apsaugos nulaša..
Matuoklė rodo minimumą. Automobilį laikau garaže, abejoju ar ta apsauga tokia sandari, kad nei lašelio nenukrito.
#19
Parašyta 2024 kovo 23 - 18:03
Jei nebėga, vadinasi degina.
#20
Parašyta 2024 kovo 28 - 08:34
Jei nebėga, vadinasi degina.
Ar neturėtų būti daugiau dumų dėl to ar būti apsinešęs išmetimo vamzdis (nes nei vieno požymio nėra)?
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0