Jo, smagratis siu varikliu brangus.
Sankaba su smagraciu turetu isideti nuo 2.0hdi 100/103kw, prie alkuninio manau prisisuks, dezes slicai irgi turi tikti, nes modelis tas pats ML6.
Del ismynimo kitas reikalas, nes pas 2.2hdi guolis hidraulinis viduje kozuko, tai guoli dasipirkt reiks atskirai, jei desite originalia deze.
Jei deze deti kita, galima butu irgi bandyt pritaikyt nuo 2.0hdi, prie bloko turetu prisisukti, ir pusasiai bei pavaru perjungimai tikti (nuo to pacio automobilio modelio ar tos pacios bazes kito modelio imant deze), bet velgi lieka tas ismynimo klausimas. Ar prisisuks vidinis hidraulinis guolis, ar yra jam skyles tinkamos ir ar nereiks pjauti kozuke skyles vamzdeliui isvest, negaliu pasakyti. Galima ir ismynima daryti/tureti kaip dvilitrio, t.y. su paprastu guoliu, sakute ir isoriniu darbiniu cilindru. Tai pigiau, bet gali tekti perdaryti arba pakeisti sankabos vamzdeli.
Sudejus ir sukrovus viskas turetu vaziuoti, bet del skirtingu perdavimu gali neveikti autopilotas. Senam Bosch kompui turetu dar susiprogramuoti, kad veiktu, reiktu Tauriaus klausti, ar galetu padaryt, jei neveiktu. Ten berods EDC16C39. Bet tas kainuoja truputi. Tas, beje, imanoma ir dedant deze nuo to pacio variklio. Nes skirtingoms rinkoms skirtingais metais perdavimai pavaru galejo skirtis net su tuo paciu varikliu ir kebulu. Kartais imanoma sukonfiguruot su Lexia i kita dezes tipa ar kitus ratus, bet ne visada padeda.
Jei nereikia autopiloto, daugmaz normaliai vaziuoja ir taip. Kai kuriems kompiuteriams buna kazkokiu niuansu del to, kad kompiuteris nesupranta, kuri pavara, bet ne visiems ir dazniausiai nelabai dideliu.
Ir, jei variklis dirba be gedimu ir trukumu pilna galia ir jei dar ypac yra cipuotas, gali ta sankaba nelaikyti. Jos nera labai stiprios ir daznai del jos ribu neiseina tu dvilitriu daug pricipuoti. Iki tam tikros ribos keliant galia padeda nauja sankaba pakeist, bet paskui jau reikia deti didesne, pvz brangia nuo to pacio 2.2hdi, arba modifikuoti.
Bet sitiems biturbo varikliams nera daznas atvejis, kad pilnai gerai veiktu ir trauktu. Bent 50proc atveju normaliai nesivaldo turbinos ir vaziuoja pusiau avariniu rezimu, su mazesne trauka, bet be check engine.
Finale, viskas pasidaro, bet viskas piniguose remiasi, ar nebus burtai brangesni uz tiesiog sudejima kas priklauso. Reikia ziuret, kas kiek kainuoja, ir skaiciuot. Paciam darant, tikrai sutaupyt iseitu, bet jei mokate uz darbus ir papildoma meistro burimo valanda kainuoja, gali ir neapsimoketi.
Paskutinisyk tokiam varikliui sankaba keiciau pernai geguze. Tiesa, ten buvo C5 II, kuriam traverso nereikia nuimti. 407 reikia nuimti priekine aliumine jo dali, viso nebutina, bet darbu prisideda vistiek.
Tai C5 kainavo tiek:
Smagratis LUK 520
Sankabos komplektas LUK 183
Sankabos ismynimo guolis/cilindriukas Valeo 83
Pirminio veleno riebokslis Corteco 7.5
Alkuninio veleno galinis riebokslis Elring 12
Pusasio riebokslis Elring:
Kaire puse 7
Desine puse metalinis su briaunele 12
Transmisine alyva Total Traxium Gear8 75w80 2Lx8.5=17
Sankabos skystis Dot4 TRW 0.3Lx8=2.4
Darbas 200
Viso 1043.9
Tai 1000
Galiu padaryti ir su burtais su kita deze, ir be burtu, bet tik birzeliui dabar turesiu tam laiko. Ir deze naudota vezate arba patys, arba uz reikalingu daliu paieska ir parsivezima imciau tiesiog valandini ikaini. Kaip ir burima bei galvojima, kaip padaryti.
Tai turbut neatitiks lukesciu
Edited by tadas1991, 2024 April 12 - 18:52.