Patikrinti galima prijungus prie tokio pat arba panasaus automobilio. Jungtys pas C5 su dviem ventiliatoriais (2.2hdi ir 2.7hdi) yra po vairuotojo puses priekinio lonzerono galu, kur prisisuka jau bamperio balkis. Rasit dvi vienodas storas fiskes maitinimui ir dvi vienodas plonas fiskes valdymui.
Jungti galima prie bet kuriu is tu keturiu fiskiu, nes maitinimas ten tiesioginis nuo akumo, per is ECU valdomas reles (BSM ar isorines, nepamenu), o valdymas is ECU, gal net sudubliuotas, bet jei ir atskiras kiekvienam, tai vistiek abu ventikai vienodi, skiriasi tik laidu ilgis (taip, galima sukeisti, ilginant ar trumpinant laidus) ir nesvarbu kaip jungsit.
Valdosi ten bent jau PWM, o gal ir kazkokiu VAN/CAN/LIN tipo rysiu, nes turi ir atgalini rysi kazkoki, kad apie klaidas zinotumet, tai ant stalo paprastai nepasileisit. Jei buna per didelis pasipriesinimas, arba stringa, buna sustoja vos pabandes pasisukti.
Ijungus degima prijunkit tik maitinimo fiske. Pradzioje prijungus isleidzia toki keista garsa, tada pabando pasisukti ir po kurio laiko jau leidziasi normaliai iki pilno greicio. Prijungus valdymo fiske turi pamazu sustoti.
Jeigu turit diagnostine iranga, tai tiesiog prijunges abi jungtis leiskit ventiliatoriaus testa, geriau matysis visas greicio diapazonas nuo 0 iki 100proc.
Bamperio nuimineti nebutina, pasidaro issiemus dugno plastmase po bamperiu, tiek jungtys, tiek ventiko keitimai, nors ir nelabai patogu.
Sparnuote pakeisti lengva. Jei lipdukai vietose ir sriegiai nesupuve, tai super paprasta. Jei nera lipduku ir sriegiai parudije, buna visaip, bet dazniausiai pazaidus atsisuka.
Turekit omeny, kad sriegis kairinis, tai reikia i tinkama puse sukt. Ir dar verzliu nepamest, nes paskui kur tokia gauti
Edited by tadas1991, 2024 June 03 - 11:39.