Jump to content


Photo

Vairo padėties daviklio problema P1007


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2024 July 29 - 09:36

Sveiki,

Turiu tokią problema, kad jau nežinau kur kreiptis...  Istorija tokia, turim P1007, buvo pakeista šakė dešinės pusės, nes buvo sulinkus(matyt prieš tai buvęs savininkas turėjo įvykį) ir po pakeitimo pabėgo suvedimas, vairas šiek tiek kreivas buvo ir besukinėjant vairą išmetė ESP klaidą.  Pasijungus LEXIA  kaip ir klaida buvo, kad reik vairo padėties kalibravimo. Tai po kiek laiko pirma padarė suvedimą ir bandžiau žiūrėt kaip tą kalibravimą padaryt. Bet nepavyko ir paskui pastebėjau, jog prie gyvų parametrų, vairo padėties kampas laipsniais nesikeičia sukinėjant vairą, užstrigęs ties 3,8 ir viskas. ką prigooglinau, ką žmonės patarė, kad tiesiog pasikeist rankenėlių kelmą COM2000. Na susiradau per rrr iš lenkų, atsiuntė. Nuvariau specialiai dar pas tėvuką, kad po stogu per lietų pasikeist. Pasikeičiau, užsikūriau ir klaida dingo, galvoju valio... Pradėjus važiuot ir vėl sukinėt daugiau į šonus klaida grįžo. Pasijungiau LEXIA, tai kaip ir ta pati klaida, bet jau vairo laipsniai keičiasi, nu galvoju gerai, grįšiu namo, sau ramiai gatvele pravažiuosiu tai kalibracijai, nes ten vietos nebuvo tokiam dalykui. Grįžtu, pasijungiu vėl LEXIA ir blemba vėl laipsniai pastrigę ties 3,8, nors kai veikė, rodė ten apie 340 lapsnių ir keitaliojosi. Tai dabar nesuprantu, vėl sudegė sensorius? Ta prasme kol nepadarytas kalibravimas, tol negalima su mašina važiuot visai? 


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2024 July 29 - 15:58

Kai išmeta klaidą, kai kada būna ir laipsnius užblokuoja ties kažkuriuo vienetu, ir nieko nerodo. Tada trini klaidas, kalibruoji ir būna pasidaro gerai.

Kitas variantas, kad galimai keisdamas nesusicentravai pačio bloko. T.y. arba lenkas nuėmė ne tiesiu vairu ir neužfiksavo per centrą. Arba pats dėjai ne tiesiu vairu ir peršoko per ratą ar per du.

Pypso ir pagalvės šleifai paprastai neplyšta, jei tik per vieną ratą nepataikai, bet vairo kampas nesusikalibruoja, nes per didelis neatitikimas.

Ten centravimo sistema tokia yra, bet pas COM2000 dažniausiai ten viskas būna jau susitrynę ir sulūžę, tai tenka naudotis patirtimi, sukant ranka ir jaučiant pagal šleifo pasipriešinimą į abi puses, kur yra centras, ir paskui patikrinant pagal tą patį vairo kampą, ar kalibruojasi.

COM2000 neteko to kampo daviklio ardyti, bet 2003 ten išardęs gali taip viską pamesti, kad gyvenime nebeatstatysi teisingai be pavyzdžio. Tai jei bandytas taisyti ar ardytas blokas, irgi gali būti pridirbta. Niekada nežinai, kiek lempučių degė skydelyje mašinos, iš kurios išimta konkreti dalis. Nebent 100proc pasitiki pardavėju, kad parduoda tik patikrintas dalis ir kad dalis nesugedo ją išmontuojant, pervežant arba montuojant, kaip dažnai nutinka, ir dažnai ne dėl montuotojų kaltės, o kad tiesiog atėjo laikas.

 

Šiaip jau nėra jie tokie jautrūs tiem laipsniam, ten kartais reikia vos ne 45 laipsnių vairo kreivumo, kad šitą klaidą gautum. Aišku, ESP normaliai tada neveikia vistiek, bet lemputės nebūna.

Į ką vedu, kad jei prieš pakabos remontą buvo daugmaž vairas tiesus ir po pakabos remonto ir suvedimo vairas taip pat buvo daugmaž tiesus, tai tiesiog nieko nedarant irgi turėjo viskas susitvarkyti ir lemputė pati užgesti po kelių pasivažinėjimų.

 

Labai keistas tavo pirmas sakinys "kad jau nežinau kur kreiptis". Jei teisingai supratau, tai dar kol kas niekur ir nesikreipei? :)


Edited by tadas1991, 2024 July 29 - 16:06.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Posted 2024 July 29 - 17:58

Kai išmeta klaidą, kai kada būna ir laipsnius užblokuoja ties kažkuriuo vienetu, ir nieko nerodo. Tada trini klaidas, kalibruoji ir būna pasidaro gerai.

Kitas variantas, kad galimai keisdamas nesusicentravai pačio bloko. T.y. arba lenkas nuėmė ne tiesiu vairu ir neužfiksavo per centrą. Arba pats dėjai ne tiesiu vairu ir peršoko per ratą ar per du.

Pypso ir pagalvės šleifai paprastai neplyšta, jei tik per vieną ratą nepataikai, bet vairo kampas nesusikalibruoja, nes per didelis neatitikimas.

Ten centravimo sistema tokia yra, bet pas COM2000 dažniausiai ten viskas būna jau susitrynę ir sulūžę, tai tenka naudotis patirtimi, sukant ranka ir jaučiant pagal šleifo pasipriešinimą į abi puses, kur yra centras, ir paskui patikrinant pagal tą patį vairo kampą, ar kalibruojasi.

COM2000 neteko to kampo daviklio ardyti, bet 2003 ten išardęs gali taip viską pamesti, kad gyvenime nebeatstatysi teisingai be pavyzdžio. Tai jei bandytas taisyti ar ardytas blokas, irgi gali būti pridirbta. Niekada nežinai, kiek lempučių degė skydelyje mašinos, iš kurios išimta konkreti dalis. Nebent 100proc pasitiki pardavėju, kad parduoda tik patikrintas dalis ir kad dalis nesugedo ją išmontuojant, pervežant arba montuojant, kaip dažnai nutinka, ir dažnai ne dėl montuotojų kaltės, o kad tiesiog atėjo laikas.

 

Šiaip jau nėra jie tokie jautrūs tiem laipsniam, ten kartais reikia vos ne 45 laipsnių vairo kreivumo, kad šitą klaidą gautum. Aišku, ESP normaliai tada neveikia vistiek, bet lemputės nebūna.

Į ką vedu, kad jei prieš pakabos remontą buvo daugmaž vairas tiesus ir po pakabos remonto ir suvedimo vairas taip pat buvo daugmaž tiesus, tai tiesiog nieko nedarant irgi turėjo viskas susitvarkyti ir lemputė pati užgesti po kelių pasivažinėjimų.

 

Labai keistas tavo pirmas sakinys "kad jau nežinau kur kreiptis". Jei teisingai supratau, tai dar kol kas niekur ir nesikreipei? :)

 

Na kai man šakę pakeitė, tai vairas pakrypo į kairę kokia gal 15-20 laipsnių, tikrai jautėsi kad pakrypo, bet taip mėnesį atvažinėjau ir klaida nedingo, dėl to suvedimą vežiau , kad padaryt ir problema vistiek ta pati liko. Problema ta, kad tos klaidos ištrint nedavė man per lexia, tai ir nesupratau kodėl pastrigę ir nieks nerodo. Tada prieš kelias savaites buvau nuvežęs pažystamui, tai jis iškart sako, kad panašu į vairo padėties davyklio neveikimą, tada neužsiėmė, nes atostogų išeit planavo. Dabar porą savaičių pravažinėjau, ieškojau gal kas LT čia turi tą kelmą, bet taip nelabai radau, nes ten dar automatas , tai eina su tokiom lapatkėm bėgiams mėtyt. Tai liko variantas iš lenko užsisakyt. Tai dabar nežinau, ką daryt, nes jei blogas kelmas, turiu iki penktadienio laiko jį supakuot ir per kurjerius siųst atgal pagal rrr politiką per 14dienų nuo gavimo grąžint...

O kai keičiau tai specialiai vairą pasistačiau tiesiai, nebent lenkas lupo belekaip. Sakau kas keista, kad pradžiai ėjo laipsniai, kol parvariau 50km namo nuo tėvuko, jau ir vėl užstrigę. Bet užstrigo ant 3,8, taip kaip buvo su senu kelmu, nes naujas tai rodė 300+.

Gal pats turėtai laiko kurią dieną bent diagnostiką pajungt, gal pačiam pavyktų, kai tų mašinų čiupinęs ne vieną šimtą turbūt :)


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users