Akumuliatoriaus problemos
#1 Svečias_Dumas_*
Parašyta 2005 vasario 04 - 16:10
#2 Svečias_vytas_*
Parašyta 2005 vasario 04 - 16:23
Geriausias variantas privažiuoti iki artimiausio serviso ir pasitikrinti,kaip krauna generatorius ir kaip pats akumas laiko krovimą.Be to nepakenktų specialistams pažiūrėt ar nėra kur kokio nutekėjimo. Šiaip akumuliatorių rekomenduojama įkraut spec.pakrovėju kartą per 3 mėn.Aišku ne visi taip daromSiandien po savaites stovejimo uzkuriau masina. Starteri suko kazkaip nenoriai, bet uzsikure normaliai. Vaziuota buvo netoli kokie 7km. per ~30min. per ta laika variklis gesintas ir vel uzsivesta 4 kartus, nesupratau kodel bet esant laisvai pavarai ir pradejus veikt stabdziu el. siurbiui variklis pradedavo dust. Tai va 5 kart starterio jau nebeisuko, o stabdziu stiprintuvas jau beveik neveike. Tai kaip suprantu numire akumas.... Pirktas jis pernai, statoine Monton kazkox, kiek garantija nepamenu. Ar gali but, kad vazinejimasis mieste trumtais atstumais + savaite stovejimo saltyje su signalizacija leme tai kad buvo isnaudota jo energija? Ka daryt: bandyt kraut ar pirk nauja normalu akuma? Ir dar ar tiesa ka raso, kad uzvedimo metu isnaudota energija atstatoma ~20 min?
#3
Parašyta 2005 vasario 05 - 14:29
#4 Svečias_Dumas_*
Parašyta 2005 vasario 05 - 14:57
Aisku. Ikrovimo problemos. 12,2V su ijungtom sviesom, ventiliatourium ir apsildymu. 12,8 bu viskuom isjungtu. Gereratoriaus angliukai? Kiek kainuos remontas?1. pakrauti akuma 2. patikrinti krovima - turi buti 13.8 min 14.5 max V neprikalusomai nuo apsuku ir kiek lempu, sildytuvu ir ventiliatoriu sujungta. O paskui ziureti kaip toliau akumas laikys, beje ir nuteki neprosal pasimatuot kai viskas isjungta - normaliai su signa ir laikrodziu + mage turetu buti ne daugiau 10 mA. Pas meistrus akuma tikrint nelabai matau prasmes nes ju atsakymas bus labai subjektyvus
#5
Parašyta 2005 vasario 06 - 21:40
Gal būt, bet nebūtinai. Reiktų juos išsitraukti ir įvertinti. Beje reik ir žiedus rotoriaus prie to pačio pažiūrėt, kad nebūtu gilių griovių.Gereratoriaus angliukai?
#6
Parašyta 2005 vasario 07 - 10:08
Pas mane siandien is ryto irgi numire, bet pries ziema nuveziau ten kur pirkau, pakrove, sake kad turetu istempti bet neisejo. O as norejau paklausti, kiek nuo masinos pirkimo tikrinau pakrovima, pastoviai 13,8V, su ijugus pricindalus 13,5V - taip buvo visada, o gaunasi mazai? Kaip padidinti?patikrinti krovima - turi buti 13.8 min 14.5 max V
Vilnius
#7 Svečias_Baubas_*
Parašyta 2005 vasario 07 - 13:51
Kodel taip grieztai? Nebent pas meistrus kurie tikrina pasiremdami Palubinsko zinynu... Akumas tikrinamas is pradziu be apkrovimo, paskui davus jam tam tikra apkrovimo srove ( kokia ji - nezinau). Itampos kritimas esant apkrovimui labai puikiai parodo akumo gyvybinguma...Pas meistrus akuma tikrint nelabai matau prasmes nes ju atsakymas bus labai subjektyvus
#8
Parašyta 2005 vasario 07 - 14:37
#9
Parašyta 2005 vasario 07 - 14:44
Nu kam tu taip. Nuo meistrų viskas priklauso. Aš kai savo dabartinei rudenį pirkau naują Kauno gatvėj irgi paprašiau patikrint ant kiek gyvas senas. Pirma ką jie padarė tai paklausė kada akumas krautas ir kaip su krovimu. Kadangi akumas buvo visą naktį krautas, o generatorius dirba gerai, tai jie prie manęs su visais aparatais pademonstravo, kokios yra dar senojo galimybės. Bet aš senojo galimybes ir taip žinojau, o aparatai patvirtino tą ką aš žinojau. Taip kad ne visi fufelį varinėja, tik nereikia bet kam visa tai patikėt>>>Kodel taip grieztai? Nebent pas meistrus kurie tikrina pasiremdami Palubinsko zinynu<<< Jie suinteresuoti kuo daugiau parduot akumu Visi tie jų matavimai turi prasmę tik kai matuojamas visiškai įkrautas akumuliatorius. Be to jokie matavimai nepasakys kiek dar galėsi su tuo akumu važinėti. Tai kam tada matuot?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#10
Parašyta 2005 vasario 07 - 14:55
#11
Parašyta 2005 vasario 07 - 15:06
Kadangi matavimas chaliavas, tai grynai smalsumo dėlei, bet iš principo laiks nuo laiko nuvažiuot ir pasitikrint yr gerai. Aš pavyzdžiui tikrai nenoriu tokios situacijos, kad mašina vedasi ok, bet staiga spustelėjus šaltukui ryte supranti, kad akumas tinka tik pakaitinimo žvakėm, o starteriui vat šyš... Gal jums tokia praktika prie širdies, taip sakant ekstremalai, bet aš žmogus ramus, nesu didelis adrenalino mėgėjas ir šiandien ryte pamatęs -22 ramiai užsikūriau savo zyzlą ir išvažiavau darban. Gera mieste, ko tais mašinų mažoka...>>>Bet aš senojo galimybes ir taip žinojau, o aparatai patvirtino tą ką aš žinojau. <<<<<<< Nu tai kam tada matuot? Na neteko dar kaip tais nei karto pas juos girdėti - vo tavo akumas nuliovas, 100tą metų važinėsi . Aišku jei akumas geras pas juos nieks ir nevažiuoja . O kad akumą reik keist - tą jau pats greit supranti pasiklausęs kaip vangiai starteris iš ryto suka, nors užvakar pakrautas buvo - a ne?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#12
Parašyta 2005 vasario 07 - 15:26
#13
Parašyta 2005 vasario 07 - 15:38
Na taip. Talpa mažėja palaipsniui. Bet bent jau man demonstravo maždaug tokį vaizdelį: duodam akumui apkrovimą vieną kartą (tipo suka starteris) ir žiūrim kritimą, sakykim neužsikūrė auto, duodam antrą kartą ir tada matom, kad kritimas toks, jog nelabai užvesi. Tai va tokie matavimai daug pasako. Mano senas akumas maždaug taip ir gyvas buvo. Tik pilnai pakrautas jeigu iš pirmo karto užsivedė viskas ok, jeigu ne vėl reikia jungt laidus. Ai nu žodžiu visi suprato, o čia jau kiekvienam spręst ką darytnu bet gi nieks tau nepasakys, vien tik matuojant profilaktiškai - užsikursi ar ne, - na matai talpa mažėja su laiku, bet kur ta kritinė riba, kad jau reik keist - tik 6 jausmas deja ir nebeužsikurianti mašina
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#14 Svečias_Dumas_*
Parašyta 2005 vasario 08 - 00:45
#15
Parašyta 2005 vasario 08 - 09:09
Koks yra normalus akumas ir kiek jis kainuoja? Beje, koks geriau aptarnaujamas ar ne (cia toks kurio negalima papildyti)?pirk nauja normalu akuma
#16
Parašyta 2005 vasario 08 - 09:34
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#17
Parašyta 2005 vasario 08 - 09:43
Vilnius
#18
Parašyta 2005 vasario 08 - 09:49
206
#19 Svečias_Baubas_*
Parašyta 2005 vasario 08 - 09:49
Na, teorinis pagrindimas tai toks: uzdegus sviesas, akumuliatorius atiduoda srove, tam suintensyveja chemines reakcijos, akumuliatorius siek tiek pasyla, del ko padideja jo talpumas ir startine srove. Mano nuomone, tai mitas (idomu, ar "mythbuster'iai imtusi ji patikrinti :-), nes, IMHO, talpos praradimo, uzdegus sviesas, nekompensuoja nezymus jos padidejimas nuo susylimo.Tai butu idomu suzinoti sios idejos fizini pagrinda, o gal kam ir pravers ateity!
#20
Parašyta 2005 vasario 08 - 09:52
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0