Peršokti prie turinio


Akumuliatoriaus problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 39

#21 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2005 vasario 08 - 09:56

Todėl anksčiau, kai kas akumą nakčiai net namo parsinešdavo. Gal ir dabar kas dar taip daro :unsure:?

Ir as norejau nesti namo, bet pagalvojau, kad neuzdarysiu masinos, nes neturiu jau nevienos gyvos spyneles(isskirus uzvedimo :) ), na ir palikau, gerai, kad viskas baigesi laimingai! :rolleyes:
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#22 Svečias_alfredukas_*

Svečias_alfredukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 vasario 08 - 11:28

Akumo nesiojimas i namus ir kasdienis jo pakrovinejimas tik atitolina naujo akumo pirkima. Dabartiniai akumai atlaiko dvi vasaras ir viena ziema. Cia apie dizelius. Akumo kaina nuo 80 iki 120 lt. Ar verta del tiek durniuot? :rolleyes:
  • 0

#23 ergo

ergo

    senbezda

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 730
  • Vieta:Skuodas
  • Automobilis:Renault Clio2 ir Dodge Durango Limited 5,7 HEMI

Parašyta 2005 vasario 08 - 12:02

jei kaina iki 120lt tai tas akumas nebus jau toks rimtas kaip noretusi. as pvz mokejau kazkur apie 190lt bet ten 80ah atrodo.ir dar su garantija 2metam va :)
  • 0
Lietuva
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt

#24 Svečias_Dumas_*

Svečias_Dumas_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 vasario 09 - 15:40

o as vakar pagaliau susikroviau 405, surinkes uzkuriau dabar jau viensdevyni ir klausiausi tos muzikos kol ikaito sistema ir issivaiksciojo antifryzai. paskui grizau i xata sushilt ir grizes vel kuriau. Pokst - negyvas. Ishleke akumas. darau kapota - neveikia spyna. neuzsidaro. Pakrapsciau, pamaigiau - uzsidare. Nebeatsidaro. Taip ir palikau.. :ph34r:

Nesakyk, kad tavo generatorius isejo! Nepatogiai pasijusiu.... :ph34r:
  • 0

#25 nereo

nereo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 284
  • Vieta:Kaunas-Eiguliai, Šiauliai-Dainai
  • Automobilis:Peugeot 107 Trendy 2-tronic

Parašyta 2005 vasario 09 - 15:50

Na, teorinis pagrindimas tai toks: uzdegus sviesas, akumuliatorius atiduoda srove, tam suintensyveja chemines reakcijos, akumuliatorius siek tiek pasyla, del ko padideja jo talpumas ir startine srove.

O jeigu variklis neužsikuria iš pirmo karto, ar starterio "kirkinimas" neprilygsta šviesų įjungimui prieš kuriant variklį ?
  • 0
Show must go on... Toyota 107 2-tronic ex P106 XT 1,6 automatic ex Renault twingo"matic" ex P205 1,6 automatic

#26 Svečias_Baubas_*

Svečias_Baubas_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 vasario 09 - 16:09

[quote name='nereo' date='Feb 9 2005, 02:15 PM'] [/QUOTE]
O jeigu variklis neužsikuria iš pirmo karto, ar starterio "kirkinimas" neprilygsta šviesų įjungimui prieš kuriant variklį ? [/quote]
Ogi velniai ji zino.... :D

Man kai neuzsikuria is pirmo karto, o antra karta nebesuka (salciai vis gi), tai is bagazines issitraukiu kita akumuliatoriu ir laidais pajunges uzsikuriu....
Tokie tad sprendimai kai turiu du pagyvenusius akumuliatorius....
:D
  • 0

#27 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2005 vasario 09 - 16:32

>>>>>>O jeigu variklis neužsikuria iš pirmo karto, ar starterio "kirkinimas" neprilygsta šviesų įjungimui prieš kuriant variklį ? <<<<<Matai kai akumas pagyvenęs - antro karto jau nebebūna, todėl reik užkurt iš pirmo.
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#28 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2005 vasario 09 - 16:33

O jeigu variklis neužsikuria iš pirmo karto, ar starterio "kirkinimas" neprilygsta šviesų įjungimui prieš kuriant variklį ?

sviesos daug maziau energijos valgo negu starteris...
  • 0

#29 Svečias_Vysnia_*

Svečias_Vysnia_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 vasario 13 - 15:06

Snekat Jus cia apie akumo kainas, nelinksma visai...Mano istorija: As Alytuje, uzmiestyje, dirbu popieriu ziurkiaus darba, darznai tenka po miesta :P varineti, is tasko A i Z, su dezimcia sustojimu, taip nusodinau akuma, tada pasidomejau info apie akumo eksploatacija, tai dabar atvarau iki miesto centro palieku liutuka ir kojom kojom....O mano info is patikimo saltiniu tokia: AKUMULIATORIUI, KIEKVIENAS VARIKLIO UZVEDIMAS, REIKALAUJA MAZIAUSIAI 20min. VAZIAVIMO.
  • 0

#30 Svečias_Baubas_*

Svečias_Baubas_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 vasario 14 - 09:57

O mano info is patikimo saltiniu tokia: AKUMULIATORIUI, KIEKVIENAS VARIKLIO UZVEDIMAS, REIKALAUJA MAZIAUSIAI 20min. VAZIAVIMO.

Na, cia gerokai persudai....
  • 0

#31 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2005 vasario 14 - 10:07

>>>>Na, cia gerokai persudai.... <<<<Svarus arguments :lol:
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#32 Svečias_Baubas_*

Svečias_Baubas_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 vasario 14 - 11:19

Dedu naudingos informacijos is kitu forumu:********************************From "Audrius Gasiunas" <[email protected]> Newsgroups omnitel.autos Jėga! Chebrytė rimtą diskusiją išvystė. Turbūt sušalot ir neužsikūrėt pirmom žiemos dienom?Generatoriaus įtampa turi būti ne žemesnė kaip 13,8V. Tai yra žemiausia riba vasarą. Žiemą žemiausia riba 14,0V, rekomenduojama 14,2V. Įtampa negali būti didesnė nei 14,5V. Generatoriaus įtampa matuojama su pilnai pakrautu akumuliatorium įjungus trumpas šviesas.Atkreipkite demesį, kad pilnai pakrauto akumuliatoriaus sava įtampa yra 12,2V. Tačiau krautis akumuliatorius pradeda prie didesnės įtampos. Pilnai pakrauto akumuliatoriaus įtampa priklauso nuo temperatūros:apie +15°C pilnai pasikrauna prie 13,8V 0°C prie 14,0V -15°C prie 14,2V Pilnai pakrauto akumuliatoriaus įtampa toliau kraunant kyla iki 14,5V, tokiu būdu nutrūksta krovimas. Jei generatorius duoda daugiau kaip 14,5V, akumuliatorius užverda.Kai dar važinėdavom su žiguliais, kurių reguliatorius buvo mechaninė relė su spyruokle, vasarai reguliuodavom 13,8V, o žiemai 14,2V.Itampą reiktu matuoti maždaug taip:prie laisvų apsukų - ne mažiau 13,5V; prie 2000 apsukų ir įjungtų šviesų - ne mažiau 13,8V, žiemai patartina iki 14,2V; prie 5000 apsukų ir išjungtų šviesų - ne daugiau 14,5V. Jei reguliatorius "tabletė" ir angliukai nesudilę, nuo 2000 apsukų įtampa turi būti kaip "įkalta". Jei angliukai sudilę - prie laisvų apsukų įtampa "plaukios", prie įjungtų šviesų ir vidutinių apsukų bus mažiau 13,8V.Skaitmeninis testeris (pigiausias fuflo Singapūro gamybos) kainuoja 35 litus. Nusiperki ir pasibaigia visos problemos.Generatorius reguliuoja ne srovės stiprumą, o įtampą. Taigi, jei akumuliatorius pilnai iškrautas, krovimo srovė gali siekti apie 30 A. Daugiau negali, nes prie tokios srovės pašoka akumuliatoriaus įtampa ir priartėja prie genetatoriaus įtampos.Ant generatoriaus parašyta maksimali krovimo srovė, t.y. srovė virš kurios relė nutraukia generatoriaus žadinimo įtampą. Ji būna nuo 45A (žiguliui), 55-70A įprastoms mašinoms, teko matyti net 120A generatorių, bet jie būna ant spec. mašinų - radijo stočių, sportinių tačkių su 6 porom lempų ir panašiai.Ant akumuliatoriaus rašomas talpumas ampervalandėmis ir maksimali starterio srovė. Pagrindinis parametras yra būtent starterio srovė, nes nuo to, o ne nuo talpumo priklauso, kaip akumuliatorius suks starterį. Didelės talpos akumas gali būti su maža starterio srove ir atvirkščiai, gali būti mažas akumas su didele srove, tai daugiau priklauso nuo gamintojo ir nėra tiesiai proporcinga akumo talpai, nors iš dalies nuo talpos priklauso.Žiguliniai akumai budavo 225A srovės, tokie rimtesnio variklio žiemą nepasuka. Benzininei 4 cilindrų mašinai reikia akumuliatoriaus su 300A ir didesne srove, dyzeliui ne mažiau 350A. Jei dyzelis kokių 6 kaušų, reikia ieškot ne mažiau 400A. Teko matyti akumų net su 520A srove, tokį įsidėjus vargo žiemą nematysi. Žinoma, būna užrašyta ir 1000A, bet ten akivaizdus fuflo.Iškrautą akumuliatorių reikia krauti srove, ne mažesne kaip 1/25 talpos ir ne didesne kaip 1/8 talpos; rekomenduojama 1/10 , t.y. kai akumas pasikrauna per 10 valandų.Jei pilnai iškrautas akumas įdedamas į mašiną ir kraunamas nuo generatoriaus, jis pradžioje gauna apie 30A srovę, dėl ko verda elektrolitas, trupa ir lankstosi plokštelės, t.y. trumpėja akumo amžius. Tam ir reikalingi pakrovėjai.Visų mašinų generatoriai duoda vienodą 14,2V įtampą, taigi kokį akumą neįsidėtum, generatorius ji pakraus pilnai, tik per skirtingą laiko tarpą, per didelis akumas tikrai nebus. Taigi rinktis reikia pagal tvirtinimo vietos dydį ir starterio srovę. Nedakrauti akumo generatorius gali tik tada, jei įjungta tiek srovės vartotojų, kad jų srovė viršija max. generatoriaus srovę, arba jei nudusęs pats generatorius.--------------------------------------------------------------------------------Subject Re: Dvesia akumas? Date Wed, 28 Jul 1999 20:08:45 +0300 From "Audrius Gasiunas" <[email protected]> Newsgroups omnitel.autos Ir vis dėl to 0,34 A x 12 valandų = 4 Ah. Jei akumas miršta per pusę paros nuo 4W lemputės, tai jau nebe akumas o galvos skausmas. Bandyk kelis kartus pilnai iškraut ir pakraut, gal padės. Be to 13,8V krovimo įtampa yra minimumas vasarai. Žiemą bus problemų, žiemai turėtų būti 14,0-14,2V."Tampant" akuma su pilnu iškrovimu ir pakrovimu irgi reikia nepersistengt, neiškraut iki visiško nulio, palikt apie 10 voltu (lemputė jau degtų labai blankiai), o pakraunant nepražiopsot užvirimo momento, neduot virt ilgiau 5 minučių, ir srovė verdant turi būti ne daugiau 2-4 amperų.Be to, jei kas dar nepasimokęs, prie kraunamo akumo geriau nerūkyti- labai aptaško rugštimi kai sprogsta.
  • 0

#33 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2005 vasario 14 - 11:49

Prirašyta daug bet ne iki galo, todėl aklai tikėt šitom tezėm negalima....
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#34 frostas

frostas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.103
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:f48 verso s

Parašyta 2005 vasario 14 - 12:26

cia akumu pardaveju info: Nr1 Nr2 akumas 79Lt
  • 0
baltukas Yeti, 2014m. gimimo

#35 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2005 vasario 14 - 13:55

Linkas Nr. 2 - coolLinkas Nr. 1 - sux - apie meistrus geresnės nuomonės buvau, jų kompetencija akumuliatorių srityje - turgaus pasakėlių lygio
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#36 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2005 vasario 25 - 16:29

Pats paprasciausias budas patikrinti ar generatorius dirba- uzvedus nuimti gnybta nuo akumo ir sujungti visas sviesas, jei variklis dirba- vadinasi viskas tvarkoj. :D Mane viena syki irgi buvo akumas pavedes- niena ryta atlekiu skubedamas bandau kurt o jis nei sukt. Aplink nei vienos masinos, nunesiau akuma i servisiuka pakraut sako jei jau reikia kraut tai nieko gero nienu zodziu ismesk. Pakrove 20min sedau ir ussikuriau, po to parvaziaves namo 9val pakroviau ir dabar nematau problemu.
  • 0
Viska dauzantis :).

#37 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2005 vasario 25 - 16:36

cia akumu pardaveju info: Nr1 Nr2 akumas 79Lt

pasiskaiciau ir nustebau nes as uzkures savo dyzeli atjungiau akuma, ijungiau visus imanomus prietaisus,mage ir visas sviesas: ilgasias, priesrukines stopus, avarini ir viskas puikiausiai veike. :beer:

Šį pranešimą redagavo mindzius: 2005 vasario 25 - 16:37

  • 0
Viska dauzantis :).

#38 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2005 vasario 25 - 16:46

Pats paprasciausias budas patikrinti ar generatorius dirba- uzvedus nuimti gnybta nuo akumo ir sujungti visas sviesas, jei variklis dirba- vadinasi viskas tvarkoj. :D

Vat taip tai tikrai nereikia daryt :ph34r:
  • 0
406 2.1 TD

#39 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2005 vasario 25 - 16:50

Vat taip tai tikrai nereikia daryt :ph34r:

reikia reikia... ir dar pergazuot gerai... ir tada riebiai nusikeikus eit parduotuven lempuciu nauju pirkt...
  • 0

#40 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2005 vasario 25 - 16:54

reikia reikia... ir dar pergazuot gerai... ir tada riebiai nusikeikus eit parduotuven lempuciu nauju pirkt...

Lemputės tai dar pofig, bet va elektronika... :ph34r:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0