Kiek kainuos
#1 Svečias_Grysha_*
Parašyta 2005 vasario 16 - 12:21
#2 Svečias_Stanakas_*
Parašyta 2005 vasario 16 - 13:16
Šį pranešimą redagavo Stanakas: 2005 vasario 16 - 13:17
#3 Svečias_Grysha_*
Parašyta 2005 vasario 16 - 13:44
Siaip noreciau biski patuninti masina, tik nzn nuo ko pradet. Galvoju ir apie oro filtra ir apie chipa, ir apie stailinga, norisi daug bet neiseina visko iskartPaprasta sankaba nuo sportines? Ogi kaina Siaip kiek bandziau aiskintis, tai mazesnis praslydimas (geriau sukimba), bet geriau ir dyla. Zodziu padariau isvada, kad jei auto skirta ne dragams, tai neverta jos ir statytis. Is vis tokios "egzotiskos" detales pilnai isnaudojamos tik tuomet, kai visa kita jau yra gerai suderinta - "max tuned". Mintis ta, kad prie tokios sankabos jau reiketu drag'ams skirtu padangu, tada variklio su bent 300AG, o tokie dalykai kaip sportinis oro filtras, tiesioginis ismetimas, kuro siurblys, galiniu sedyniu, atsarginio rato ir paneliu nebuvimas, N2O savaime suprantamas dalykas. 4WD ir chip'as butu pageidaujami Zodziu pinigus sukisdamas kitur gausi daug geresni efekta. Vienas fruktas aiskino, kad 3.14zdata sankaba daug kainuoja, o susidrozia per 3-4 drag'us. Kadangi jis kartais kosminiu ideju pasisemes yra, tai nzn kiek tame tiesos.
#4 Svečias_Stanakas_*
Parašyta 2005 vasario 16 - 14:14
Šį pranešimą redagavo Stanakas: 2005 vasario 16 - 14:31
#5 Svečias_Grysha_*
Parašyta 2005 vasario 16 - 15:06
#6 Svečias_irs_*
Parašyta 2005 vasario 17 - 00:05
reikejo imti golph III. nors zodzio 'peugeot' skambesys panashus i zodi 'pizhon', sios auto tiuninimas nera privalomas.Siaip noreciau biski patuninti masina, tik nzn nuo ko pradet. Galvoju ir apie oro filtra ir apie chipa, ir apie stailinga, norisi daug bet neiseina visko iskartPaprasta sankaba nuo sportines? Ogi kaina Siaip kiek bandziau aiskintis, tai mazesnis praslydimas (geriau sukimba), bet geriau ir dyla. Zodziu padariau isvada, kad jei auto skirta ne dragams, tai neverta jos ir statytis. Is vis tokios "egzotiskos" detales pilnai isnaudojamos tik tuomet, kai visa kita jau yra gerai suderinta - "max tuned". Mintis ta, kad prie tokios sankabos jau reiketu drag'ams skirtu padangu, tada variklio su bent 300AG, o tokie dalykai kaip sportinis oro filtras, tiesioginis ismetimas, kuro siurblys, galiniu sedyniu, atsarginio rato ir paneliu nebuvimas, N2O savaime suprantamas dalykas. 4WD ir chip'as butu pageidaujami Zodziu pinigus sukisdamas kitur gausi daug geresni efekta. Vienas fruktas aiskino, kad 3.14zdata sankaba daug kainuoja, o susidrozia per 3-4 drag'us. Kadangi jis kartais kosminiu ideju pasisemes yra, tai nzn kiek tame tiesos.
#7
Parašyta 2005 vasario 17 - 02:21
Jei daryčiau sau, tai užsiimčiau tik performance'u.Taigi, turiu minti: mano 306 XSi pavaru deze streikuoja t.y. 3 ir 5 pavaros traska kai jungi. Gavau patarima kad tvarkyti neapsimoka, geriau keisti visa pavaru deze. Galvoju gal butu nieko ideti deze is 306 GTI, t.y. 6 krumpliu. Ar imanomas dalykas ir kiek tai atsieitu ir isvis ar verta. Gal kas patars? P.S. ir dar, kuo skiriasi paprasta sankaba nuo sportines, ka galima daryti su sportine ko negalima su paprasta? ACIU
#8 Svečias_Piktaz_jds_*
Parašyta 2005 vasario 17 - 10:28
#9 Svečias_Grysha_*
Parašyta 2005 vasario 17 - 10:48
#10
Parašyta 2005 vasario 17 - 11:20
Nerasi tu tos šešiabėgės dėžės lietuvoj.o tai kaip del pavaru dezes?
#11
Parašyta 2005 vasario 17 - 11:46
Volvo 940 turboplyta MY1997
#12 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 vasario 17 - 12:33
tik nereikia lia lia reikia tik teisingai ispudyti galinio bakelio korius ir turesi sportyvna..."bei plerpianti dusle "
#13 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2005 vasario 17 - 13:37
#14
Parašyta 2005 vasario 17 - 13:46
Manrods tu jau su ispoodytais nusipirkai ;)tik nereikia lia lia reikia tik teisingai ispudyti galinio bakelio korius ir turesi sportyvna.
Volvo 940 turboplyta MY1997
#15
Parašyta 2005 vasario 17 - 13:59
Blogs šoperis, kurs nenori iš savo awtobuso dragsterį daryc...O vat as kazkaip is savo awtobuso nagalvoju daryt dragsterio...
#16
Parašyta 2005 vasario 17 - 14:58
sutinku kad automobilis turi visad atrodyti kaip naujas - grazu, bet noriu pridet. mano manymu masyna turi atrodyti paprasciau (t.y. kad ji letesne) negu istiesu yra paruosta. kad jeigu ir 'padarys' tave nuo sviesoforo tai net neprisimins kad koki ten Peza padare... , bet jau jei tu 'padarysi' koki aparata - aparato valdytuojas paskui tures laaabai bloga nuotaikaGrisha - kai/jei uzkalsi varikli - gali pamislyti apie 605o ar XM'o 2.0 8v turbo varikli insimest. O kolkas siulau painvestuot i cleanlooka - sutvarkyt kebula, pasivaskuot, perdazyt lietnykus ir t.t. Bus paprasciau ir respektabiliau.. Nieko nera slykstesnio kaip 'ishstylinguota' karuti su spoileriais iki zemes, neonkem, antakiais ir t.t. ir kai pas ji prarudijusi skyle arkoj, apipuve lietiniai, plikos padugnes islindusiom vielom, surudije galiniai stabdziu diskai, nubrauktas sonas bei plerpianti dusle
#17
Parašyta 2005 vasario 17 - 15:10
Labai lietuvishka! Shiaip ir pats kai dar turejau M403 turejau svajoniu i ji sugrusti BMW agregatus ir stebinti liaudi prie shviesoforu. Bet svajones ir lieka svajonem.... bet jau jei tu 'padarysi' koki aparata - aparato valdytuojas paskui tures laaabai bloga nuotaika
© J. Erlickas
#18
Parašyta 2005 vasario 17 - 15:17
yra ir mano klasioko tokia svajone, is 2 Moskviciu (kurios jis turi) padaryti gera viena su bemwo agregataisLabai lietuvishka! Shiaip ir pats kai dar turejau M403 turejau svajoniu i ji sugrusti BMW agregatus ir stebinti liaudi prie shviesoforu. Bet svajones ir lieka svajonem.
#19
Parašyta 2005 vasario 17 - 15:19
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#20
Parašyta 2005 vasario 17 - 15:58
Nezinau ar tu ce gerai paraginai.. Nores gerai, o gausis pagal galimybes - kaip visada...Grysha, viskas yr normaliai, jeigu tik yra noro ir pinigo - gali daryti tiuningus ir stailingus, padarysi gerai - visi pavydes ir pagirs, padarysi gaidiskai - visi juoksis. Inete gali labai daug rasti geru ir blogu pvz, aprasymu ka ir kaip daryti, siaip kolega Moonas kazkada buvo rades keleta linku apie piliecius su teisingai isaugusiomis rankomis, ten viskas pakankamai aiskiai ir smulkiai aprasyta, tik vat manau jei pats apie automobilius rauki standartiskai ir neturi tam tikros tech - teorines bazes, bus sunku ir nemotyvuotai brungu, bet kokiu atveju - sekmes visiems entuziantams
Volvo 940 turboplyta MY1997
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0