Vienam pazistamui sunkiai jungesi 3 begis, nusprende nuvaryti i servisa ir sutvarkyti, tai jam su nuolaida visas tas malonumas kainavo virs 500Lt. Pusia tos sumos nuemimas ir uzdejimas.Dezie jam sena suremontavo, pakeite sakutes guoliukus, padare kaip nauja.
Kiek kainuos
#41
Posted 2005 February 21 - 22:18
#42
Posted 2005 February 22 - 12:55
Kukarieku, svelniai tariant, neisipaisantis i automobilio stilistika ir sugadinantis aerodinamika. p.s. imhoO gal tokia kaip pas 206 ir neblogai atrodytų. Pvz aš jai turėčiau 306 s16 tai dėčiau spoilerį ant stogo, nu tipo tą metalinį bet ant 1,6 tai man jis nesiderina. Mačiau tokį ant LT tik angliškais numeriais, žiauriai gerai atrodė, aišku ne perdidelį. pvz.: ČIA
Kam tau ta oro baidykle, kam?UUUch kaip daug atsiliepimu Aciu chebra, siaip galvoju gal isties pradziai susitvarkyti kebula, buferius (abu yra skile), kapota (nevienodos spalvos, reikia perdazyt), bet kita vertus jeigu tvarkyt tai gal iskart ir perdaryt? PVZ kam dazyt kapota du kartus, jeigu pries dazyma galima ant jo padaryt oro gaudykle (ar kaip ten ji vadinasi) na tas pats ir su buferiais Kaip toks variantas?
Volvo 940 turboplyta MY1997
#43
Posted 2005 February 22 - 13:54
del aerodinamikos: jei spoileris reguliojamas, tada galima padaryti neutralu kampa ir pasipriesinimo koeficientas padides labai mazu dydziuKukarieku, svelniai tariant, neisipaisantis i automobilio stilistika ir sugadinantis aerodinamika. p.s. imho
#44
Posted 2005 February 22 - 14:30
Tai ce jau vapse sedevras gaunasi, dedu spoileri ir reguliuoju ji neutraliam kampui Beje, kaip tu ji reguliuot ruosies? Is akies? ;) Aerodinaminio vamzdzio lietuvoj negirdejau kad butu...del aerodinamikos: jei spoileris reguliojamas, tada galima padaryti neutralu kampa ir pasipriesinimo koeficientas padides labai mazu dydziuKukarieku, svelniai tariant, neisipaisantis i automobilio stilistika ir sugadinantis aerodinamika. p.s. imho
Volvo 940 turboplyta MY1997
#45
Posted 2005 February 22 - 14:40
na cia tau pasiulymas regulioti spoileri yra tiems kas jo nori bet nenori 'gadinti' aerodinamikos. kaip regulioti, skaiciau kazkada rusikame 'Autorevju' zurnale. tiksliai neprisimenu, ir dar priklauso nuo spoilerio, ne su kiekvienu galima sureguliot reikiamai.Tai ce jau vapse sedevras gaunasi, dedu spoileri ir reguliuoju ji neutraliam kampui Beje, kaip tu ji reguliuot ruosies? Is akies? ;) Aerodinaminio vamzdzio lietuvoj negirdejau kad butu...
del aerodinamikos: jei spoileris reguliojamas, tada galima padaryti neutralu kampa ir pasipriesinimo koeficientas padides labai mazu dydziuKukarieku, svelniai tariant, neisipaisantis i automobilio stilistika ir sugadinantis aerodinamika. p.s. imho
#46 Svečias_Kursis_*
Posted 2005 February 22 - 14:46
Prisiminiau dar viena tiuningo pamokele. Vengrijoje vienose varzybelese vaziavom su Volvo 460 1,8. kazkaip gavosi, kad labaj greitoj trasoj (kaip indianapoly - su statmenais horizontui virazais ) padarem antra laika, gave tik nuo Golf VR6 Synxro. Aisq, visi greit suprato, kad volvas bombintas. Prieina prie volvaus, tam kapotas atidarytas ir matars saldosi, ibo uzkaito. Ten kelniu tarpine buvo pradegus ir garsas buvo kaip isplsto velenelio. Jie paklause: tuning? Sakau, ne, defekt. Slovakai klausia: tšy lytra? sakau - jeden ošiem. Sako kylka? nie tšy lytra? sakau ne - tylko čtery cilyndra, jeden ošiem. tada sako: suspension tuning? sakau ne, standart. pabande pajudint volvaka, tai tas numusinejo jiems rankas nuo svyravimo. tada paziurejo ir padugnes ir nieko nesuprate nuejo. nes tokios padugniu markes matyt, jie (kaip ir tada as), dar nezinojo. Dabar zinau. GT Champiro. Indonezietiskos taip prisiminiau linxmuma apie masinu tiuninga.Primena Remarka... Trys draugai, pamenate? O siaip nuo tarpines irgi nimazai priklauso... As vat su VAZ dabar lakstau, tikriausiai niekas nesitiki kad ji gali vaziuot, o nuo sankryzu kaip taisykle pirmas islekiu Uztat kaip jin kriokia del sudegusios kelniu tarpines, masinos galia automatiskai kokiais trisdesimcia arkliu padideja, kaip buvo rasyta vienoje istorijoje apie nacionalinius stailngo ypatumus
#47
Posted 2005 February 22 - 14:49
#48 Svečias_Kursis_*
Posted 2005 February 22 - 14:49
Klausimas butu tox: ar tu zinai taska, kuriame sukurys nutruxta nuo kebulo ir ar zinai, ka sukuriai daro toj vietoj, kur stoves spoileris? tam paciam avtoreviu kazkada buvo testas apie rusiska Miciaus Carisma tiuninga. tikrino NAMI aerodinaminiame tunelyje. BTW - vienas variantas netgi buvo viskuo geresnis uz standartini. ir prispaudimu, ir pasipriesinimu.kaip regulioti, skaiciau kazkada rusikame 'Autorevju' zurnale. tiksliai neprisimenu, ir dar priklauso nuo spoilerio, ne su kiekvienu galima sureguliot reikiamai.
#49
Posted 2005 February 22 - 15:13
as pats nezinau, bet... vel tam paciam Avtoreviu buvo testas Dmitrovsko autopoligone aerodinaminiame tunelyje. Testavo VAZ 2110 tiunigo variantus. nors rusijoje ir yra tas tunelys, tiuningo firmos neskuba ten - brangu. tad dare viska ziuredami i uzsienio darbus. rezultatas: vieno aerodinamika pablogejo, o kitu arba nepasikeite arba pasikeite i geraja puse tad reik ziuret kaip ten europoj tiuninguoja ir daryt panasiai, jie gi pinigu tuneliui tuuuriKlausimas butu tox: ar tu zinai taska, kuriame sukurys nutruxta nuo kebulo ir ar zinai, ka sukuriai daro toj vietoj, kur stoves spoileris? tam paciam avtoreviu kazkada buvo testas apie rusiska Miciaus Carisma tiuninga. tikrino NAMI aerodinaminiame tunelyje. BTW - vienas variantas netgi buvo viskuo geresnis uz standartini. ir prispaudimu, ir pasipriesinimu.
#50
Posted 2005 February 22 - 15:17
metodu glaz almaz?tad reik ziuret kaip ten europoj tiuninguoja ir daryt panasiai
#51
Posted 2005 February 22 - 15:22
Pygei gi reik, numetodu glaz almaz?
Volvo 940 turboplyta MY1997
#52
Posted 2005 February 22 - 15:30
na tai visi nori kad butu ir popigiai, o atrodytu brangiai, o taip nebuna tad jei norisi paciam spoileri det - reik ziuret i kitus, na arba galima bandyt vaziuot i Moderna, ten gali sudet (as taip manau) kas yra rekomenduota tai masinai, tad su aerodinamika problemu nekils. kils problemos su pinigine. tad jusu galimybe rinktis.Pygei gi reik, nu
#53
Posted 2005 February 22 - 15:46
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#54
Posted 2005 February 22 - 15:47
Visai susiveliau del ko daromas tiuningas Tiuninguoji kad atrodytum brangiai? Tadu reik matyt purkst makroflexa ir stiklo audiny auksuna tai visi nori kad butu ir popigiai, o atrodytu brangiai, o taip nebuna tad jei norisi paciam spoileri det - reik ziuret i kitus, na arba galima bandyt vaziuot i Moderna, ten gali sudet (as taip manau) kas yra rekomenduota tai masinai, tad su aerodinamika problemu nekils. kils problemos su pinigine. tad jusu galimybe rinktis.
Volvo 940 turboplyta MY1997
#55
Posted 2005 February 22 - 15:58
#56 Svečias_SAR_*
Posted 2005 February 22 - 16:28
man užtenka vien šito faktoriaus, kad norėčiau "tiuninguoti" ar "stylinguoti"del isvaizdos
#57
Posted 2005 February 22 - 16:30
o kas yra "pilnas tiuningas"? kazkoks tikslus sarasas, ko reikia, kad auto jau skaitytusi pilnai patiuninguota, o ne tarkim pusiau, ar 1/3?jei norisi per savaite padaryt pilna masinos tiuniga
#58
Posted 2005 February 22 - 16:34
tas yr tada, kai karuty nelieka anei vienos aryginalios dalies ...o kas yra "pilnas tiuningas"? kazkoks tikslus sarasas, ko reikia, kad auto jau skaitytusi pilnai patiuninguota, o ne tarkim pusiau, ar 1/3?
#59
Posted 2005 February 22 - 17:04
cia kai visas lenkiskas susidedi (ar kitas nonemines) ? va cia geriausias tiuningas, ir stailinti beveik nereikejotas yr tada, kai karuty nelieka anei vienos aryginalios dalies ...
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#60
Posted 2005 February 23 - 16:59
nu cia kiekvienam savo, kiek jam daug o kiek jam mazai. man pvz. tiunigas yra mechanines automobilio dalies modernizavimas i sportiska puse, paskui jau salonas ir isvaizda. salono tuningas - irgi labiau prie sporto, o isores tiunigas man patinka kuklus, bet stilingas (pora daiktu reiketu pridet ir uztektu).o kas yra "pilnas tiuningas"? kazkoks tikslus sarasas, ko reikia, kad auto jau skaitytusi pilnai patiuninguota, o ne tarkim pusiau, ar 1/3?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users