Vienam pazistamui sunkiai jungesi 3 begis, nusprende nuvaryti i servisa ir sutvarkyti, tai jam su nuolaida visas tas malonumas kainavo virs 500Lt. Pusia tos sumos nuemimas ir uzdejimas.Dezie jam sena suremontavo, pakeite sakutes guoliukus, padare kaip nauja.
![](https://secure.gravatar.com/avatar/d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?s=100&d=https%3A%2F%2Fpeugeot-klubas.lt%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Kiek kainuos
#41
Parašyta 2005 vasario 21 - 22:18
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
#42
Parašyta 2005 vasario 22 - 12:55
Kukarieku, svelniai tariant, neisipaisantis i automobilio stilistika ir sugadinantis aerodinamika. p.s. imhoO gal tokia kaip pas 206 ir neblogai atrodytų. Pvz aš jai turėčiau 306 s16 tai dėčiau spoilerį ant stogo, nu tipo tą metalinį
Kam tau ta oro baidykle, kam?UUUch kaip daug atsiliepimu
Aciu chebra, siaip galvoju gal isties pradziai susitvarkyti kebula, buferius (abu yra skile), kapota (nevienodos spalvos, reikia perdazyt), bet kita vertus jeigu tvarkyt tai gal iskart ir perdaryt? PVZ kam dazyt kapota du kartus, jeigu pries dazyma galima ant jo padaryt oro gaudykle (ar kaip ten ji vadinasi) na tas pats ir su buferiais Kaip toks variantas?
![]()
bet ant 1,6 tai man jis nesiderina. Mačiau tokį ant LT tik angliškais numeriais, žiauriai gerai atrodė, aišku ne perdidelį. pvz.: ČIA
Volvo 940 turboplyta MY1997
#43
Parašyta 2005 vasario 22 - 13:54
del aerodinamikos: jei spoileris reguliojamas, tada galima padaryti neutralu kampa ir pasipriesinimo koeficientas padides labai mazu dydziuKukarieku, svelniai tariant, neisipaisantis i automobilio stilistika ir sugadinantis aerodinamika. p.s. imho
#44
Parašyta 2005 vasario 22 - 14:30
Tai ce jau vapse sedevras gaunasi, dedu spoileri ir reguliuoju ji neutraliam kampuidel aerodinamikos: jei spoileris reguliojamas, tada galima padaryti neutralu kampa ir pasipriesinimo koeficientas padides labai mazu dydziuKukarieku, svelniai tariant, neisipaisantis i automobilio stilistika ir sugadinantis aerodinamika. p.s. imho
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Volvo 940 turboplyta MY1997
#45
Parašyta 2005 vasario 22 - 14:40
na cia tau pasiulymas regulioti spoileri yra tiems kas jo nori bet nenori 'gadinti' aerodinamikos. kaip regulioti, skaiciau kazkada rusikame 'Autorevju' zurnale. tiksliai neprisimenu, ir dar priklauso nuo spoilerio, ne su kiekvienu galima sureguliot reikiamai.Tai ce jau vapse sedevras gaunasi, dedu spoileri ir reguliuoju ji neutraliam kampui
del aerodinamikos: jei spoileris reguliojamas, tada galima padaryti neutralu kampa ir pasipriesinimo koeficientas padides labai mazu dydziuKukarieku, svelniai tariant, neisipaisantis i automobilio stilistika ir sugadinantis aerodinamika. p.s. imho
Beje, kaip tu ji reguliuot ruosies? Is akies? ;) Aerodinaminio vamzdzio lietuvoj negirdejau kad butu...
#46
Svečias_Kursis_*
Parašyta 2005 vasario 22 - 14:46
Prisiminiau dar viena tiuningo pamokele. Vengrijoje vienose varzybelese vaziavom su Volvo 460 1,8. kazkaip gavosi, kad labaj greitoj trasoj (kaip indianapoly - su statmenais horizontui virazaisPrimena Remarka...
Trys draugai, pamenate? O siaip nuo tarpines irgi nimazai priklauso... As vat su VAZ dabar lakstau, tikriausiai niekas nesitiki kad ji gali vaziuot, o nuo sankryzu kaip taisykle pirmas islekiu
Uztat kaip jin kriokia del sudegusios kelniu tarpines, masinos galia automatiskai kokiais trisdesimcia arkliu padideja, kaip buvo rasyta vienoje istorijoje apie nacionalinius stailngo ypatumus
![:o](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/ohmy.png)
![^_^](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/happy.png)
#47
Parašyta 2005 vasario 22 - 14:49
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#48
Svečias_Kursis_*
Parašyta 2005 vasario 22 - 14:49
Klausimas butu tox: ar tu zinai taska, kuriame sukurys nutruxta nuo kebulo ir ar zinai, ka sukuriai daro toj vietoj, kur stoves spoileris? tam paciam avtoreviu kazkada buvo testas apie rusiska Miciaus Carisma tiuninga. tikrino NAMI aerodinaminiame tunelyje. BTW - vienas variantas netgi buvo viskuo geresnis uz standartini. ir prispaudimu, ir pasipriesinimu.kaip regulioti, skaiciau kazkada rusikame 'Autorevju' zurnale. tiksliai neprisimenu, ir dar priklauso nuo spoilerio, ne su kiekvienu galima sureguliot reikiamai.
#49
Parašyta 2005 vasario 22 - 15:13
as pats nezinau, bet... vel tam paciam Avtoreviu buvo testas Dmitrovsko autopoligone aerodinaminiame tunelyje. Testavo VAZ 2110 tiunigo variantus. nors rusijoje ir yra tas tunelys, tiuningo firmos neskuba ten - brangu. tad dare viska ziuredami i uzsienio darbus. rezultatas: vieno aerodinamika pablogejo, o kitu arba nepasikeite arba pasikeite i geraja puseKlausimas butu tox: ar tu zinai taska, kuriame sukurys nutruxta nuo kebulo ir ar zinai, ka sukuriai daro toj vietoj, kur stoves spoileris? tam paciam avtoreviu kazkada buvo testas apie rusiska Miciaus Carisma tiuninga. tikrino NAMI aerodinaminiame tunelyje. BTW - vienas variantas netgi buvo viskuo geresnis uz standartini. ir prispaudimu, ir pasipriesinimu.
![:blink:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/blink.png)
#50
Parašyta 2005 vasario 22 - 15:17
metodu glaz almaz?tad reik ziuret kaip ten europoj tiuninguoja ir daryt panasiai
#51
Parašyta 2005 vasario 22 - 15:22
Pygei gi reik, numetodu glaz almaz?
Volvo 940 turboplyta MY1997
#52
Parašyta 2005 vasario 22 - 15:30
na tai visi nori kad butu ir popigiai, o atrodytu brangiai, o taip nebunaPygei gi reik, nu
![<_<](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/dry.png)
#53
Parašyta 2005 vasario 22 - 15:46
![B)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/cool.png)
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#54
Parašyta 2005 vasario 22 - 15:47
Visai susiveliau del ko daromas tiuningasna tai visi nori kad butu ir popigiai, o atrodytu brangiai, o taip nebuna
tad jei norisi paciam spoileri det - reik ziuret i kitus, na arba galima bandyt vaziuot i Moderna, ten gali sudet (as taip manau) kas yra rekomenduota tai masinai, tad su aerodinamika problemu nekils. kils problemos su pinigine. tad jusu galimybe rinktis.
![:wacko:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/wacko.png)
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:P](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/tongue.png)
Volvo 940 turboplyta MY1997
#55
Parašyta 2005 vasario 22 - 15:58
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
#56
Svečias_SAR_*
Parašyta 2005 vasario 22 - 16:28
man užtenka vien šito faktoriaus, kad norėčiau "tiuninguoti" ar "stylinguoti"del isvaizdos
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
#57
Parašyta 2005 vasario 22 - 16:30
o kas yra "pilnas tiuningas"? kazkoks tikslus sarasas, ko reikia, kad auto jau skaitytusi pilnai patiuninguota, o ne tarkim pusiau, ar 1/3?jei norisi per savaite padaryt pilna masinos tiuniga
#58
Parašyta 2005 vasario 22 - 16:34
tas yr tada, kai karuty nelieka anei vienos aryginalios dalies ...o kas yra "pilnas tiuningas"? kazkoks tikslus sarasas, ko reikia, kad auto jau skaitytusi pilnai patiuninguota, o ne tarkim pusiau, ar 1/3?
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#59
Parašyta 2005 vasario 22 - 17:04
cia kai visas lenkiskas susidedi (ar kitas nonemines) ?tas yr tada, kai karuty nelieka anei vienos aryginalios dalies ...
![:unsure:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/unsure.png)
![:beer:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/beer.gif)
![^_^](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/happy.png)
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#60
Parašyta 2005 vasario 23 - 16:59
nu cia kiekvienam savo, kiek jam daug o kiek jam mazai. man pvz. tiunigas yra mechanines automobilio dalies modernizavimas i sportiska puse, paskui jau salonas ir isvaizda. salono tuningas - irgi labiau prie sporto, o isores tiunigas man patinka kuklus, bet stilingas (pora daiktu reiketu pridet ir uztektu).o kas yra "pilnas tiuningas"? kazkoks tikslus sarasas, ko reikia, kad auto jau skaitytusi pilnai patiuninguota, o ne tarkim pusiau, ar 1/3?
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0